Jij bent dan ook een pro!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:45 schreef Burdie het volgende:
zóveel is 21 cm nou ook niet hoor.
Jij bent er niet alleen goed mee, jij bent er ook één!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:48 schreef nixxx het volgende:
maar wij zijn ook goed! ... met krukken
21 is niets.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:45 schreef Burdie het volgende:
zóveel is 21 cm nou ook niet hoor.
een barkruk jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent er niet alleen goed mee, jij bent er ook één!
Weet jij trouwens hoe je vier homo's op één barkruk kan laten zitten?quote:
op zijn kop zetten...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet jij trouwens hoe je vier homo's op één barkruk kan laten zitten?
Je kan wel zien wie de humor heeft gekregen bij jou in de familie dan...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
op zijn kop zetten...van mijn broer gehoord
of de homofiele genenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie de humor heeft gekregen bij jou in de familie dan...
leuk voor een studentenkamerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Studentenkamers #5
spamnog betere foto;s van mijn plekje
quote:Speciale korting voor leden van Ticket Service!
Kaartenactie voor zondag 27 mei reünieconcert Dolly Dots in Ahoy!
Speciaal voor De vrienden van Amstel LIVE! in Ahoy 2007 besloten de Dolly Dots om nog één keer bij elkaar te komen. Dit beviel zo goed dat de dames besloten hebben om de tijdelijke reünie af te sluiten met eigen concerten in het Rotterdamse Ahoy. De kaarten voor het aangekondigde concert op 26 mei waren in minder dan een dag uitverkocht, waarop twee extra concerten op 25 en 27 mei zijn toegevoegd.
Wat denk jij als een vrouw de dag na een eerste date terug mailt? 'Die wil trouwen!!!quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Leuke kamer MM, maar hoe ga je in godsnaam je eten snijden op je aanrecht?
Scherp.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
MM flikkert gewoon alles in de blender en bakt het dan op tot één grote koek, probleem opgelostquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Ik zou geen dag kunnen leven met magnetron voedsel.
Hoezo zou 't magnetron voedsel moeten zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Ik zou geen dag kunnen leven met magnetron voedsel.
Of drinkt het als een shakequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
MM flikkert gewoon alles in de blender en bakt het dan op tot één grote koek, probleem opgelost.
Voor de TVquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo zou 't magnetron voedsel moeten zijn?
Een zak sperciebonen kan ik ook schoonmaken met een pan + bord op schoot voor de TV b.v.
Ik had het detail van de eerste date gemistquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk jij als een vrouw de dag na een eerste date terug mailt? 'Die wil trouwen!!!' En vervolgens laat je nooit meer wat van je horen....
Dat heb ik er gewoon bij verzonnen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had het detail van de eerste date gemist.
En zie! De oplossingen dienen zich met hopen tegelijk aanquote:
Tuurlijk, geen probleem... Je komt er vanzelf wel uit, niks mis met wat nadenken en twijfelen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bedankt voor je smsjes trouwens.
(niet dat ik er nu wel uit ben, maar soit).
AF!quote:
meisjes slaan is kusjes vragen toch?quote:
quote:
moet dat per se op het aanrechtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
zou dat niet helpen, iets anders in je mond stoppen? (Niet doordenken, dank u.quote:
Heb ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
zou dat niet helpen, iets anders in je mond stoppen? (Niet doordenken, dank u.) kauwgom oid.
Of zoethout, dat lijkt kwa vorm ook nog eens op een sigaret.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet..
Ik ga gewoon wel even de kroeg in ofzo.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb ik ook niet..
Ik ga gewoon wel even de kroeg in ofzo.
Dat gaat niet he, als loonslaaf?quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Roken is voor losers!
Das uhhh. Vroeg.quote:
Ik ben geen loonslaaf! Die paar rottige centen die ik krijg zou ik geen loon willen noemen.quote:
Zag dit nog even snel, kan daar enkel mee eens zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Roken is voor losers!
Daarom ben ik ook gestoptquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Roken is voor losers!
Gewoon slaaf dan, of heb je nog een betere benaming?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben geen loonslaaf! Die paar rottige centen die ik krijg zou ik geen loon willen noemen.
je komt maar mooi welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., die prutsNS werkt weer niet mee zaterdag.
Over dat tweede gedeelte loop je al langer te klagen hoor,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een lekker ding op msn, straks ga ik slapen en dromen over deze mooie jongen.![]()
Daarnaast, het is single leven is saai, ineens.![]()
Nieuwe NS kopen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Litpho het volgende:
Zeg Q., die prutsNS werkt weer niet mee zaterdag.
Je hebt mij helemaal niet op MSN.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een lekker ding op msn, straks ga ik slapen en dromen over deze mooie jongen.![]()
Daarnaast, het is single leven is saai, ineens.![]()
Dat wordt krap vóór zaterdagquote:
Mannen met lange wimpersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef Frezer het volgende:
Klote wimpers die naar beneden krullen!
Heeft er iemand zo'n wimper krultang-dinges?
Die zijn voor vrouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef Frezer het volgende:
Klote wimpers die naar beneden krullen!
Heeft er iemand zo'n wimper krultang-dinges?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |