Scherp.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Leuke kamer MM, maar hoe ga je in godsnaam je eten snijden op je aanrecht?
MM flikkert gewoon alles in de blender en bakt het dan op tot één grote koek, probleem opgelostquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Ik zou geen dag kunnen leven met magnetron voedsel.
Hoezo zou 't magnetron voedsel moeten zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]. Ik zou geen dag kunnen leven met magnetron voedsel.
Of drinkt het als een shakequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
MM flikkert gewoon alles in de blender en bakt het dan op tot één grote koek, probleem opgelost.
Voor de TVquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo zou 't magnetron voedsel moeten zijn?
Een zak sperciebonen kan ik ook schoonmaken met een pan + bord op schoot voor de TV b.v.
Ik had het detail van de eerste date gemistquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk jij als een vrouw de dag na een eerste date terug mailt? 'Die wil trouwen!!!' En vervolgens laat je nooit meer wat van je horen....
Dat heb ik er gewoon bij verzonnen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik had het detail van de eerste date gemist.
En zie! De oplossingen dienen zich met hopen tegelijk aanquote:
Tuurlijk, geen probleem... Je komt er vanzelf wel uit, niks mis met wat nadenken en twijfelen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bedankt voor je smsjes trouwens.
(niet dat ik er nu wel uit ben, maar soit).
AF!quote:
meisjes slaan is kusjes vragen toch?quote:
quote:
moet dat per se op het aanrechtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Leuke kamer MM, maar hoe ga je in godsnaam je eten snijden op je aanrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |