slijmerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over spijker op de kop slaan gesproken
Goed bezig hoor!![]()
Nee, voor vrouwen is MSN al een stap verder. Hoeft niet in 1 bericht, je gebruikt het eerst als een soort van mail.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef cerror het volgende:
[..]
En onrealistisch!
Ik snap niet waarom dat via msn kan ofzo. In één bericht zetten hoe/wie/wat je bent is een beetje onmogelijk om goed voor elkaar te krijgen.
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, voor vrouwen is MSN al een stap verder. Hoeft niet in 1 bericht, je gebruikt het eerst als een soort van mail.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
En toch he, hij weet mijn aandacht wel vast te houden.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef cerror het volgende:
[..]
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.
Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef cerror het volgende:
[..]
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef winterapfel het volgende:
[..]
dus met flink slijmen hier kom je op jou msn lijstje?
[..]
![]()
Ja dat is zo, en ook de druk dat wanneer hij online komt van ,, wie gaat er het eerst reageren" .quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.
Ligt d'r aan of je die gegevens zelf loslaat. Gaat niet zomaar zò snel hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:50 schreef Fleurezeur het volgende:
Excuseer me terwijl ik in katzwijm wegzweef op een roze wolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, alleen al fanatiek in dit topic posten zorgt al voor de nodige aanbidders die zich manifesteren middels PM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:59 schreef OldJeller het volgende:
Foto's zorgen voor meer aandacht. of juist niet
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, alleen al fanatiek in dit topic posten zorgt al voor de nodige aanbidders die zich manifesteren middels PM.
Je weet wat je dus te doen staat, M-M.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog geen enkle pm gehad.ik ben zelfs te min en lelijk voor de wanhopigste fokkers
*krasssss*
me opgeven voor extreme make-over?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Je weet wat je dus te doen staat, M-M.
Perfect!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef thaleia het volgende:
Geen idee hoe oud de fanatieke PM-ers zijn maar ik wil graag even bij voorbaat vermelden dat ik 32 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |