idem!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:37 schreef ThE_ED het volgende:
en wie heeft er weer geen PM ontvangen?
*wegsluipt*
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is dat mogelijk zonder dat ik het activeer?
Je profielfoto in je FB vertelt een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat laten versleutelen en gebruik amper make-up, en ik heb PM's ! Mannen willen kennelijk iets puur-natuurs![]()
Mja, moet weer allemaal vanuit de mannen komen. Emancipatiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Black-Hole het volgende:
Conclusie, de mannen ontvangen hier niks.
Ach, zo erg is het toch niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik, ik ben al bezig met mn mail cq brief voor extreme make-over
eigenlijk wacht ik nog op dat FP nieuws "Ed weer vrijgezel, grijpt nu uw kans dames!"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mja, moet weer allemaal vanuit de mannen komen. Emancipatie![]()
Goh.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:43 schreef Black-Hole het volgende:
Conclusie, de mannen ontvangen hier niks.
Nee joh, volgens mij houden mannen er niet van als je teveel gebruikt, dan krijg je het stickertje ,,breezer" op je geplakt, dat wil je toch ook niet? Daarbij heb ik het er niet zo op, al dat getut, het is er na een paar uur bij mij toch weer af als ik het heel uitvoerig doequote:
Mits met maten , en dat weet dat je ook knap bent zonder.quote:
Jij bent blond en hebt moeder natuur meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat laten versleutelen en gebruik amper make-up, en ik heb PM's ! Mannen willen kennelijk iets puur-natuurs![]()
Ook niet teveel gebruiken heh.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij houden mannen er niet van als je teveel gebruikt, dan krijg je het stickertje ,,breezer" op je geplakt, dat wil je toch ook niet?
Een klein beetje mag, maar dan net alsof het lijkt dat het er niet is. Lipstick is ook nog wel okee bij een avondje uit, zolang er maar niet zo'n donker lijntje langs getekend wordt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij houden mannen er niet van als je teveel gebruikt, dan krijg je het stickertje ,,breezer" op je geplakt, dat wil je toch ook niet? Daarbij heb ik het er niet zo op, al dat getut, het is er na een paar uur bij mij toch weer af als ik het heel uitvoerig doe![]()
op die ... is dan een foto zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het toch niet?
Lieve Mari,
..
Groetjes, MM
![]()
Alsof elke man op blond valtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij bent blond en hebt moeder natuur mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |