Ik kan heel lief zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ben jij lief![]()
bitches zijn er zat
Weten kan ik het niet, maar de foto belooft wel wat zeg maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ben jij lief![]()
bitches zijn er zat
Ik heb serieus nog nooit een date gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jaaaaaaajaaaaaaa, en wat staat er voor Juni dan omcirkeld met rode hartjes in je agenda?
Ja je bent nog jongquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een date gehad
of nou ja je moet meetellen:
een jongen die ik wel aardig vond vroeg of ik ook mee uitging, met de gebruikelijke mensen
en toen was ik er en was hij er en de rest was er niet
dus ik.. waar is de rest
"Ja die zijn ziek."
en ik o
"kom laten we ergens naar binnen gaan"
ik: eh ik ben moe ik ga naar huis
Ja lichamelijk , geestlijk kan je best op andere leeftijd zitten met sommige dingen ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben 19
lichamelijk ben ik 16 of zeuquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja lichamelijk , geestlijk kan je best op andere leeftijd zitten met sommige dingen ...
En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een date gehad
of nou ja je moet meetellen:
een jongen die ik wel aardig vond vroeg of ik ook mee uitging, met de gebruikelijke mensen
en toen was ik er en was hij er en de rest was er niet
dus ik.. waar is de rest
"Ja die zijn ziek."
en ik o
"kom laten we ergens naar binnen gaan"
ik: eh ik ben moe ik ga naar huis
Precies 1 keer, weddenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?
Ehm.. weet niet.. wel vaak dat jongens mn nummer willen of afsprekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?
Je hikt tegen een drempel aan dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ehm.. weet niet.. wel vaak dat jongens mn nummer willen of afsprekenmaar ja dan ken ik zo een hele dude niet dus daar heb ik geen zin in
Van al die kille ongebalanceerde mensenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Fleurezeur het volgende:
Jaaaaaaa fotoboeken zijn heerlijk, zo leuk om al die lieve berichtjes te zien!
Daarmee doel ik op of mensen als StefanP , mensen die in klaagbaak zeuren om kleine mietemeuterige dingetjes, en meki Er zijn ook hele lieve mensen op FOK! te vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Van al die kille ongebalanceerde mensen![]()
Je bent pretty.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb geen zin in een fotoboek Maar dit ben ik..
Jij ziet er echt wel uit als 19 hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oeh.. Haiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Almere. Arme jij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |