slijmerdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over spijker op de kop slaan gesproken
Goed bezig hoor!![]()
Nee, voor vrouwen is MSN al een stap verder. Hoeft niet in 1 bericht, je gebruikt het eerst als een soort van mail.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef cerror het volgende:
[..]
En onrealistisch!
Ik snap niet waarom dat via msn kan ofzo. In één bericht zetten hoe/wie/wat je bent is een beetje onmogelijk om goed voor elkaar te krijgen.
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee, voor vrouwen is MSN al een stap verder. Hoeft niet in 1 bericht, je gebruikt het eerst als een soort van mail.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
En toch he, hij weet mijn aandacht wel vast te houden.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef cerror het volgende:
[..]
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.
Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:22 schreef cerror het volgende:
[..]
MSN een stap verder? Damn, dan ben ik al vèr met velen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef winterapfel het volgende:
[..]
dus met flink slijmen hier kom je op jou msn lijstje?
[..]
![]()
Ja dat is zo, en ook de druk dat wanneer hij online komt van ,, wie gaat er het eerst reageren" .quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.
Ligt d'r aan of je die gegevens zelf loslaat. Gaat niet zomaar zò snel hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk hou er helemaal niet van om direct MSN-adressen uit te wisselen. Is best confronterend, al zeg ik het zelf. Iemand weet gelijk je voor en achternaam en dan ben je al te googelen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:50 schreef Fleurezeur het volgende:
Excuseer me terwijl ik in katzwijm wegzweef op een roze wolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, alleen al fanatiek in dit topic posten zorgt al voor de nodige aanbidders die zich manifesteren middels PM.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:59 schreef OldJeller het volgende:
Foto's zorgen voor meer aandacht. of juist niet
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, alleen al fanatiek in dit topic posten zorgt al voor de nodige aanbidders die zich manifesteren middels PM.
Je weet wat je dus te doen staat, M-M.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog geen enkle pm gehad.ik ben zelfs te min en lelijk voor de wanhopigste fokkers
*krasssss*
me opgeven voor extreme make-over?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Je weet wat je dus te doen staat, M-M.
Perfect!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef thaleia het volgende:
Geen idee hoe oud de fanatieke PM-ers zijn maar ik wil graag even bij voorbaat vermelden dat ik 32 ben
Het gaat niet om de hoeveelheid toch? Maar om de inhoud?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:07 schreef thaleia het volgende:
Ik werd nu wel op het idee gebracht om maar weer eens in te loggenMaar ik moet zeggen, geen enorm overweldigende hoeveelheid PM's hier hoor, het is een bescheiden aantal en eentje ervan is Thisbe
en niet om de lengtequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef OldJeller het volgende:
Zoals: het gaat niet om het uiterlijk, maar..
Of je vinkt dat vakje aan zodat je onthouden wordt en niet bij elke post dat hoeft te doen. Jaja, het internet zit vol verrassingen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef thaleia het volgende:
Jawel, maar na al die jaren heb ik 'bij Fok inloggen' nog steeds niet als automatisme. Telkens gewoon m'n naam en wachtwoord intypen bij elke posting die ik doe, dat is hier een automatisme
Het zou zomaar eens aan m'n leeftijd kunnen liggen.
Was het maar waar, ik stond in de filequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:45 schreef winterapfel het volgende:
Opvallende stilte! Iedereen aan het PM-en zeker![]()
Gaat dat zo snel bij jou? En je hebt hem nog niet in het echt gezien? Ik zou dat echt niet kunnen, on-line verliefd worden maar je hoort het wel vaker tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:50 schreef Fleurezeur het volgende:
Excuseer me terwijl ik in katzwijm wegzweef op een roze wolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk wou iedereen je nét PM-en, maar toen zagen ze die post en dachten "ik ben heul niet de meest wanhopige Fok!ker"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb nog geen enkle pm gehad.ik ben zelfs te min en lelijk voor de wanhopigste fokkers
*krasssss*
Ik heb vandaag ook al geen leuke vrouwen gespot op de magnetronvoer-afdelingquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:40 schreef Heldopsokken het volgende:
Update uit de supermarkt:
Op dinsdag zijn de vrouwen minder mooi
In Utrecht zijn op elke dag mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Een maand lang elke dag naar de supermarkt gaan op een bepaald tijdstip om te kijken welke dag het beste is qua (aantal) mooie vrouwen?
Te oudquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:55 schreef thaleia het volgende:
Geen idee hoe oud de fanatieke PM-ers zijn maar ik wil graag even bij voorbaat vermelden dat ik 32 ben
Te jongquote:Ik heb nog geen enkle pm gehad. ik ben zelfs te min en lelijk voor de wanhopigste fokkers *krasssss*
Goed plan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef OldJeller het volgende:
Een maand lang elke dag naar de supermarkt gaan op een bepaald tijdstip om te kijken welke dag het beste is qua (aantal) mooie vrouwen?
Die kunnen ook single zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:40 schreef OldJeller het volgende:
Maar hoe weet je zeker dat het een single is, soms zijn het ook mooie (jonge) moeders die boodschappen doen..
Kijken wat ze in haar mandje/karretje heeft. De 1-persoons (magnetron)maaltijd is natuurlijk een weggevertje, maar volgens mij koken vrouwen (ook als ze single zijn) liever gewoon. Dus opletten op kleine verpakkingen, literpak melk, kleine hoeveelheden gewogen groente, veel light-producten etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:40 schreef OldJeller het volgende:
Maar hoe weet je zeker dat het een single is, soms zijn het ook mooie (jonge) moeders die boodschappen doen..
Aha, dus het is niet alleen even naar het uiterlijk kijken, maar ook naar het mandje/wagentje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kijken wat ze in haar mandje/karretje heeft. De 1-persoons (magnetron)maaltijd is natuurlijk een weggevertje, maar volgens mij koken vrouwen (ook als ze single zijn) liever gewoon. Dus opletten op kleine verpakkingen, literpak melk, kleine hoeveelheden gewogen groente, veel light-producten etc.
Nono's zijn kratten bier, zakken chips, gewone cola en frituur-artikelen.
Spelletjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Via het forum. Hij zal dit topic ongetwijfeld niet over het hoofd zien![]()
Een paar hints doen bij de meeste mannen niet echt wonderen, maar ergens zit ik al te wachten op het volgende berichtje.
Iemand mee uit vragen via PMquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:14 schreef dawg het volgende:
Iemand via PM op date vragen vind ik eigenlijk best kansloos, net als mail/msn. Don't be a wuss and pick up the phone. Is veel persoonlijker.
Vencootje!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:06 schreef vencodark het volgende:
Wat leuk, mijn mooie openingsregels van een aantal topics geleden staat er nog.![]()
Nog steeds singel uiteraard, ben er wat meer mee bezig de laatste tijd. Ben het zat!![]()
Ik had een PM gekregen waarvan de 5e letter een R isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
No comment.
Maar het hele gebeuren heeft me wel aan het denken gezet eigenlijk..
Nee ik doe niet aan datesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef OldJeller het volgende:
Jij hebt het dringend nodig, Princes Falafel.
Fleurezeur?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik had een PM gekregen waarvan de 5e letter een R is
(o wat ben ik lief om niks te zeggen)
zelfde of andere?
Ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Vencootje!![]()
Je woont ook in zo'n uithoek![]()
Ja, en het gaat ook alleen om het innerlijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Zou dat het probleem zijn? Maar afstand is toch geen issue.
![]()
eh als ik alleen thuis ben en ik doe boodschappen is dat standaardquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kijken wat ze in haar mandje/karretje heeft. De 1-persoons (magnetron)maaltijd is natuurlijk een weggevertje, maar volgens mij koken vrouwen (ook als ze single zijn) liever gewoon. Dus opletten op kleine verpakkingen, literpak melk, kleine hoeveelheden gewogen groente, veel light-producten etc.
Nono's zijn kratten bier, zakken chips, gewone cola en frituur-artikelen.
Een trouwring is ook een teken aan de wand.. Hoe zit dat met die ringen eigenlijk? Ik zie best veel vrouwen die wél single zijn, maar toch een ring dragen. Zit daar nog een gedachte achter?![]()
In dat geval stap ik nu in de auto, dan ben ik over een uurtje of vier wel bij jequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Met die inhoud denken de mannen dat je een pyama-party geeft en zullen je alsnog aanspreken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
eh als ik alleen thuis ben en ik doe boodschappen is dat standaard
chips cola frituurmeer chips
snoep ahaha
geen groentemaar wel vleesch
Ik wil anders best uit Zeeland weg hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
In dat geval stap ik nu in de auto, dan ben ik over een uurtje of vier wel bij je![]()
In het begin is het denk ik niet zo'n probleem, maar later zou het een breekpunt kunnen worden. Ikzelf zou bijvoorbeeld niet in Zeeland (Friesland ook niet trouwens) willen wonen, dus als ik een Zeeuwse vriendin zou hebben die daar zeker niet weg wil zou dat wel een probleem worden.
Ik kan me niet voorstellen dat er in heul friggin Zeeland geen enkele kerel woont die jou niet hebben wil. En afstand, ach. Een uurtje rijden zou ik er graag voor over hebben hoor. Maar 3 gaat me toch wat verquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
ik kan trouwens best wel lekker kokenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
Met die inhoud denken de mannen dat je een pyama-party geeft en zullen je alsnog aanspreken.![]()
Ik heb ook het liefst iemand in de buurt maar wat je dan krijgt (of kan krijgen) is dat je soms teveel naar elkaar toe kan gaan 'omdat je nu eenmaal bij elkaar in de buurt bent'. Dus je gaat makkelijk ff langs. Weet niet of dát nu zo bevordelijk is. Maar dat verschilt per relatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er in heul friggin Zeeland geen enkele kerel woont die jou niet hebben wil. En afstand, ach. Een uurtje rijden zou ik er graag voor over hebben hoor. Maar 3 gaat me toch wat ver
Maar in z'n algemeenheid, ik kan me niet voorstellen dat een al te grote afstand nou bevorderlijk is voor een relatie. Het haalt de spontaniteit er zo enorm uit lijkt mij
Je bedoeld verschilt en verschild oh leert.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
@ vencodark leert is met een t of was dat expres
wel grappig je ziet er op zich best knap uit maar ook heel gewoon
okee misschien klinkt dit bot maar dat is niet zo bedoelt
Mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jaaaaaaajaaaaaaa, en wat staat er voor Juni dan omcirkeld met rode hartjes in je agenda?
Dat zijn de beste, meisjes die zichzelf semi-gewoon vinden maar die toch echt wél knap zijn!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bedoeld verschilt en verschild oh leert.Tja, ik let de laatste tijd totaal niet op die D's en T's.
![]()
Dankje dat je me er iig knap uit vindt zien, ik zie niets bots in je opmerking. Ben ook maar heel gewoontjes (althans, semi gewoontjes).![]()
Ik ben semi-gewoon omdat ik misschien uiterlijk gewoon lijk maar ik ben van innerlijk eerder vreemd dan gewoon.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zijn de beste, meisjes die zichzelf semi-gewoon vinden maar die toch echt wél knap zijn!![]()
Knappe meisjes die van zichzelf weten dat ze knap zijn gaan zich daarnaar gedragen. Die kunnen elke vent krijgen, en gaan dus alleen voor de allerknapste vent. Helaas kunnen de allerknapste mannen ook elke vrouw krijgen, en dat doen ze dan ook.
Niks mis met gewone meiden, veel beter dan zelfingenomen quasi-arrogante opmaakpopjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bedoeld verschilt en verschild oh leert.Tja, ik let de laatste tijd totaal niet op die D's en T's.
![]()
Dankje dat je me er iig knap uit vindt zien, ik zie niets bots in je opmerking. Ben ook maar heel gewoontjes (althans, semi gewoontjes).![]()
De vraag is natuurlijk ben jij liefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben semi-gewoon omdat ik misschien uiterlijk gewoon lijk maar ik ben van innerlijk eerder vreemd dan gewoon.![]()
Maar goed, knappe mensen zie je niet altijd met knappe mensen hoor. Een lelijk persoon kan ook best een lekker ding krijgen.![]()
Ik kan heel lief zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ben jij lief![]()
bitches zijn er zat
Weten kan ik het niet, maar de foto belooft wel wat zeg maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ben jij lief![]()
bitches zijn er zat
Ik heb serieus nog nooit een date gehadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jaaaaaaajaaaaaaa, en wat staat er voor Juni dan omcirkeld met rode hartjes in je agenda?
Ja je bent nog jongquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een date gehad
of nou ja je moet meetellen:
een jongen die ik wel aardig vond vroeg of ik ook mee uitging, met de gebruikelijke mensen
en toen was ik er en was hij er en de rest was er niet
dus ik.. waar is de rest
"Ja die zijn ziek."
en ik o
"kom laten we ergens naar binnen gaan"
ik: eh ik ben moe ik ga naar huis
Ja lichamelijk , geestlijk kan je best op andere leeftijd zitten met sommige dingen ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:06 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben 19
lichamelijk ben ik 16 of zeuquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja lichamelijk , geestlijk kan je best op andere leeftijd zitten met sommige dingen ...
En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een date gehad
of nou ja je moet meetellen:
een jongen die ik wel aardig vond vroeg of ik ook mee uitging, met de gebruikelijke mensen
en toen was ik er en was hij er en de rest was er niet
dus ik.. waar is de rest
"Ja die zijn ziek."
en ik o
"kom laten we ergens naar binnen gaan"
ik: eh ik ben moe ik ga naar huis
Precies 1 keer, weddenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?
Ehm.. weet niet.. wel vaak dat jongens mn nummer willen of afsprekenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef OldJeller het volgende:
[..]
En hoe vaak ben je op date gevraagd dan?
Je hikt tegen een drempel aan dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ehm.. weet niet.. wel vaak dat jongens mn nummer willen of afsprekenmaar ja dan ken ik zo een hele dude niet dus daar heb ik geen zin in
Van al die kille ongebalanceerde mensenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Fleurezeur het volgende:
Jaaaaaaa fotoboeken zijn heerlijk, zo leuk om al die lieve berichtjes te zien!
Daarmee doel ik op of mensen als StefanP , mensen die in klaagbaak zeuren om kleine mietemeuterige dingetjes, en meki Er zijn ook hele lieve mensen op FOK! te vindenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:54 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Van al die kille ongebalanceerde mensen![]()
Je bent pretty.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb geen zin in een fotoboek Maar dit ben ik..
Jij ziet er echt wel uit als 19 hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oeh.. Haiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Almere. Arme jij.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |