Dat valt reuze mee, ik heb weleens een puistje , en in de zomer bijna altijd sproetjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij bent blond en hebt moeder natuur mee
Ja zie daar je antwoord waaromquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:52 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik heb weleens een puistje , en in de zomer bijna altijd sproetjes![]()
Ja, genomen van jou op de ochtend nadat je waanzinnig dronken bent geweest, terwijl je een bad-hair-day hebt, een loopneus van de hooikoorts, met de meest foute belichting en genomen met een telefoon-camera. Succes verzekerd!quote:
Ik weet er ook weer een: gozers met piercingsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef DonJames het volgende:
[..]
Een klein beetje mag, maar dan net alsof het lijkt dat het er niet is. Lipstick is ook nog wel okee bij een avondje uit, zolang er maar niet zo'n donker lijntje langs getekend wordt.Zoo ordi.
Mijn afknapper-lijst is zojuist weer aangevuld
Ik haal er s'morgens een washandje met zeep overheen na het douchenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:53 schreef ThE_ED het volgende:
Iedereen roept wel over puur natuur, maar er zijn echt zeer weinig vrouwen die niet minstens ff een of andere foundation gebruiken 's ochtends. En dat kan het toch wel vaak net af maken.
Jij ziet er toch altijd prachtig uit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een joekel van een puist op m'n wang nu. En het kan me eigenlijk niet eens zo veel schelen
.
Wat lief van je dat je dat met ons deelt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt een joekel van een puist op m'n wang nu. En het kan me eigenlijk niet eens zo veel schelen
.
Sowieso, piercings..... en zo kan ik nog zat dingen opnoemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet er ook weer een: gozers met piercings.
zo begint het..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Beetje mascara en soms een beetje lipgloss/lippenbalsem![]()
Maak je nog uitzondering waar de piercings zitten?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Sowieso, piercings..... en zo kan ik nog zat dingen opnoemen.
Vast ook wel de reden waarom ik nogsteeds vrijgezel ben![]()
Vrienden bellen en ff zorgen dat je goede moed in gepraat wordtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Ik niks bijzonders. Glad geschoren, lekker luchtje op, verder niks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Toch geen axe-luchtje he? Als ik persoonlijk iets walgelijk vind is het wel axequote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vrienden bellen en ff zorgen dat je goede moed in gepraat wordt
Haha.. eehm.. nja ik zorgde er eigenlijk alleen voor dat ik er netjes uitzag en lekker rook
Voor de rest niets bijzonders..
Moed indrinken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Axe.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Toch geen axe-luchtje he? Als ik persoonlijk iets walgelijk vind is het wel axe![]()
![]()
Alsjeblieft niet zeg.. Wat geurtjes betreft ben ik best ernstig eigenlijk.. heb er een stuk of 10 staanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Toch geen axe-luchtje he? Als ik persoonlijk iets walgelijk vind is het wel axe![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |