quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
zouden mn piercings het probleem zijn dan?
Geen make-upquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Mja meestal val ik ook op types die piercings/tatoeages kunnen waarderenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooimaar ik ben geen Mari natuurlijk
[..]
Geen make-upGewoon douchen, scheren, tanden poetsen, haren in model (voorzover mogelijk), nagels knippen, kleren strijken, schoenen poetsen en natuurlijk een goeie eau de toilette. Niet van die Kruidvat-rommel die het eerste uur te hard stinkt en de rest van de avond afwezig is.
De opgerolde sok of rolletje King heb ik niet nodig.
Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
Dat maakt weinig verschil met niet zuipen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Daar gaat het ook niet om.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dan heb je altijd een leuke date!! Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favorietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..
Gewoon zorgen dat je fris en fruitig de deur uitgaat.. ff douchen, scheren, tanden poetsen.. Ook ff gezicht insmeren met een bodylotion dat het er goed verzorgd uitziet.. Leuke outfit erbij.. natuurlijk ook gepoetste schoenen
Ten slotte en lekker geurtje op (Jaipur Homme - Boucheron) en off I go
Soms neem ik ook een cadeautje mee
Douchen, een goed half uur voor de kast twijfelen, ronddrentelen, om uiteindelijk maar het bovenste van iedere wasstapel (broek met gaten, shirt wat inmiddels drie grijstinten heeft meegemaakt) aan te schieten, en de hele weg vloekend te fietsen omdat ik alweer de trein ga missen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens![]()
Ik eigenlijk ook welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
Als je met geforceerde vragen als 'dus.... wat zijn je hobbies?' met vijf minuten pijnlijke stilte tussen elke volgende vraag dan wordt het niet echt wat nee.. denk ik?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat is heul niet waar, vuige huichelaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom is dit deel 12?
erst waren ze al bij 50 of zo ??
Als je je daarin goed voelt moet je dat doen. Ik zou me niet op m'n gemak voelen als ik een oude versleten spijkerbroek en een verwassen sweater aan zou doen naar een eerste date. Ik zou het ook niet bijzonder op prijs stellen als mijn date haar McDonalds-uniform nog aan zou hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal![]()
Dat slapen maakt me geen reet uit, maar het in slaap vallen en vooral het wakker worden kan toch fijner.quote:
Niet goed? Als je als man een overhemd aan wilt dan zit er meestal niets anders op.....m'n onderbroek sla ik over idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehw ik ga echt niet strijken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |