abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49165859
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Linkje naar deel 11

Laatste post vorige deel:
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.

[ Bericht 35% gewijzigd door SuperMocio op 08-05-2007 23:19:03 ]
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_49165884
sproetjes
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:12:14 #3
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49165899
Toepasselijke muziek op de achtergrond: Above & Beyond - Alone tonight.

Het went wel
pi_49165910
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
zouden mn piercings het probleem zijn dan?
Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi maar ik ben geen Mari natuurlijk
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens
Geen make-up Gewoon douchen, scheren, tanden poetsen, haren in model (voorzover mogelijk), nagels knippen, kleren strijken, schoenen poetsen en natuurlijk een goeie eau de toilette. Niet van die Kruidvat-rommel die het eerste uur te hard stinkt en de rest van de avond afwezig is. De opgerolde sok of rolletje King heb ik niet nodig.
pi_49165960
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:12 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, persoonlijk vind ik het ook niet zo mooi maar ik ben geen Mari natuurlijk
[..]

Geen make-up Gewoon douchen, scheren, tanden poetsen, haren in model (voorzover mogelijk), nagels knippen, kleren strijken, schoenen poetsen en natuurlijk een goeie eau de toilette. Niet van die Kruidvat-rommel die het eerste uur te hard stinkt en de rest van de avond afwezig is. De opgerolde sok of rolletje King heb ik niet nodig.
Mja meestal val ik ook op types die piercings/tatoeages kunnen waarderen
pi_49166003
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef SuperMocio het volgende:

[..]

Geen makeup natuurlijk. Ik laat meestal de dag ervoor m'n baard (tenminste wat daar voor moet doorgaan) staan zodat ik op de dag zelf extra glad kan scheren, cremespoelingtje in m'n haar, nog eens extra m'n tanden poetsen voor ik deur uit gaat,dat soort dingen. En een beetje een goed uitgedachte outfit samenstellen. Dat is het zo'n beetje.
Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..

Gewoon zorgen dat je fris en fruitig de deur uitgaat.. ff douchen, scheren, tanden poetsen.. Ook ff gezicht insmeren met een bodylotion dat het er goed verzorgd uitziet.. Leuke outfit erbij.. natuurlijk ook gepoetste schoenen

Ten slotte en lekker geurtje op (Jaipur Homme - Boucheron) en off I go

Soms neem ik ook een cadeautje mee
pi_49166023
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef Q. het volgende:

[..]

Moed indrinken.
Dan heb je altijd een leuke date!! Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:15:26 #8
141482 Q.
JurassiQ
pi_49166043
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Dat maakt weinig verschil met niet zuipen.
For great justice!
pi_49166141
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dan heb je altijd een leuke date!! Wat de ander ervan vindt weet ik niet..
Daar gaat het ook niet om.
Tap tap tap
pi_49166152
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat maakt weinig verschil met niet zuipen.
Dan 'denk' je tenminste nog aan een leuke avond ervan te maken voor jezelf als de ander.
pi_49166165
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ja oke.. als het zo uitgebreid moest dan sluit ik me hier bij het bovenstaande aan..

Gewoon zorgen dat je fris en fruitig de deur uitgaat.. ff douchen, scheren, tanden poetsen.. Ook ff gezicht insmeren met een bodylotion dat het er goed verzorgd uitziet.. Leuke outfit erbij.. natuurlijk ook gepoetste schoenen

Ten slotte en lekker geurtje op (Jaipur Homme - Boucheron) en off I go

Soms neem ik ook een cadeautje mee
Platinum égoiste en Allure van Chanel zijn hier favoriet

Een cadeautje neem ik niet mee op de eerste date, tenzij ik het meisje al langer ken. Maar puur voor de kennismaking niet. Ik vind het ook leuker om persoonlijke cadeautjes te geven, iets waaruit blijkt dat je geluisterd hebt naar wat ze zegt.
pi_49166247
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:20:09 #13
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49166249
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
Weet je, je hoort zo vaak dat dames zich urenlang zouden voorbereiden op dates, maar ik vraag me af, wat doen mannen nu eigenlijk voor een date? Gebruiken jullie stiekem make-up? Opvulling?Deel het eens
Douchen, een goed half uur voor de kast twijfelen, ronddrentelen, om uiteindelijk maar het bovenste van iedere wasstapel (broek met gaten, shirt wat inmiddels drie grijstinten heeft meegemaakt) aan te schieten, en de hele weg vloekend te fietsen omdat ik alweer de trein ga missen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:21:54 #14
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_49166313
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind het bij een date juist veel prettiger als iemand niet meer zijn best doet dan anders
Ik eigenlijk ook wel stoppels zijn leuk!
My boobs are ok ! :D
pi_49166319
waarom is dit deel 12?
erst waren ze al bij 50 of zo ??
pi_49166337
quote:
Als je met geforceerde vragen als 'dus.... wat zijn je hobbies?' met vijf minuten pijnlijke stilte tussen elke volgende vraag dan wordt het niet echt wat nee.. denk ik?
Maar als je dronken slechte grappen gaat maken en er in je eentje om lacht denk ik niet dat het veel beter is, mits de ander ook dronken.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:23:31 #17
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_49166367
quote:
Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal
pi_49166370
Douchen, nagels knippen en vooral strijken idd nog vergeten. Luchtjes (behalve deoderant) doe ik nooit aan eigenlijk, ik ruik liever naar niets.....
pi_49166481
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom is dit deel 12?
erst waren ze al bij 50 of zo ??
Dat is heul niet waar, vuige huichelaar.
pi_49166555
Ik was m'n haren en fohn het (normaal alleen ff kammen)
onder de douche doe ik mn benen en zo

ik smeer me in met body creme
& dagcreme

dan doe ik make up op

& gewoon leuke kleren + luchtje

make up:
goede basis >> concealer op wallen beetje creme foundation beetje poeder
= egale teint

dan licht poeder onder ogen, lichtbruine oogschaduw, blush

chanel mascar + wit lijntje onder in oog

mensen zien nooit echt verschil (behalve ogen) met en zonder make up dus blijkbaar doe ik het wel mooi
pi_49166627
ehw ik ga echt niet strijken hoor
pi_49166654
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:23 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Precies, alsof je er in het dagelijks leven altijd op je paasbest bijloopt. Doe maar lekker normaal
Als je je daarin goed voelt moet je dat doen. Ik zou me niet op m'n gemak voelen als ik een oude versleten spijkerbroek en een verwassen sweater aan zou doen naar een eerste date. Ik zou het ook niet bijzonder op prijs stellen als mijn date haar McDonalds-uniform nog aan zou hebben.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:31:32 #23
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49166713
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef Q. het volgende:
Tijd om lekker alleen te gaan slapen.
Dat slapen maakt me geen reet uit, maar het in slaap vallen en vooral het wakker worden kan toch fijner.
[KNE]-Mod
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:32:05 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49166729
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:21 schreef Fleurezeur het volgende:
stoppels zijn leuk!
*prik prik*
[KNE]-Mod
pi_49166755
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 23:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ehw ik ga echt niet strijken hoor
Niet goed? Als je als man een overhemd aan wilt dan zit er meestal niets anders op.....m'n onderbroek sla ik over idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')