Dat zou heel goed kunnen. Het was dan ook maar een vraag. Wat ik zei, is dat het waarschijnlijk meer aan haar instelling ligt dan aan de beperktheid van haar mogelijkhedenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en wat als die Q haar gewoon niets zegt. Ze is nog nooit ingegaan op al die avances, is dat niet duidelijk genoeg?
Wel gek. Dat vrouwen blijkbaar meer hechten aan een relatie dan mannenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geprobeerd, heb er geen behoefte aan, vind dat nog enger dan een relatie denk ik.
Ervanuitgaande dat je er een aantal achter elkaar aan de haak weet te slaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:24 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Op deze manier zou ik denk ik logischerwijs steeds meer leren over verliefd zijn, daten, relaties, samenzijn,
wensen van een ander enzovoorts.
Ik ben gewoon als de dood voor jongens/mannen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Het was dan ook maar een vraag. Wat ik zei, is dat het waarschijnlijk meer aan haar instelling ligt dan aan de beperktheid van haar mogelijkheden
Maar je valt wel op jongens?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon als de dood voor jongens/mannen.
Misschien moet ze eens met jou gaan daten om van haar angst af te komen.quote:
Hoe is dat zo gekomen dan? Het is nu ook weer niet zo dat je in jeugd angstvallig door je ouders weggehouden bent van het andere geslacht lijkt me?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon als de dood voor jongens/mannen.
De eeuwige single status van CL is inderdaad een mysterie.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen dan? Het is nu ook weer niet zo dat je in jeugd angstvallig door je ouders weggehouden bent van het andere geslacht lijkt me?
Ze is best schattig in het echt.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De eeuwige single status van CL is inderdaad een mysterie.![]()
Ja, dat wel. Ik heb wel vaak de neiging om een jongen te bespringen en al z'n kleren van z'n lijf te scheuren. Bij vrouwen heb ik meer zoiets van, 'had ik maar zulke tieten'.quote:
Ik heb haar een keer gespot op Utrecht Centraal.quote:
Ze kwam een keer aanwaaien bij een niet nader te noemen verjaardag. Ze was ook erg snel weer weg trouwens.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer gespot op Utrecht Centraal.
Ik ben vroeger nogal gepest, uitgescholden voor lelijk, ik had nooit jongens als vrienden. Ze bleven bij me uit de buurt. Ik had ook nooit het idee waarom een jongen mij leuk zou vinden etc, dat soort dingen. Wat wel vreemd is, is dat m'n zus hetzelfde gedrag vertoonde. ZIj heeft ook nooit vriendjes gehad, al was ze wel populairder dan ik vroeger, maar ze kreeg op d'r 24e pas haar eerste relatie en die heeft ze nu nog. Nota bene met een collega. M'n broer had ook nooit vriendinnetjes, voor zover ik weet. Hij is 31 en pas een jaar of vier geleden kwam hij met een meisje aanzetten. Dat heeft niet lang geduurd, en een jaar later had hij een nieuwe vriendin via internet ontmoet. Dat heeft zo'n 2,5 jaar geduurd en nu is hij ook weer single. Misschien is het een familietrekje of is er toch iets raars gebeurd bij onze opvoedingquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen dan? Het is nu ook weer niet zo dat je in jeugd angstvallig door je ouders weggehouden bent van het andere geslacht lijkt me?
Ik had alleen geen idee wie jij wasquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze kwam een keer aanwaaien bij een niet nader te noemen verjaardag. Ze was ook erg snel weer weg trouwens.
en is dat laatste het probleem, niet letterlijk de tieten, maar ben je onzeker over je uiterlijk, over je lijf, denk je dat je niet aantrekkelijk gevonden zal worden als de kleren van jouw lijf gescheurd worden, omdat je "niet zulke tieten" hebt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik heb wel vaak de neiging om een jongen te bespringen en al z'n kleren van z'n lijf te scheuren. Bij vrouwen heb ik meer zoiets van, 'had ik maar zulke tieten'.
Vervelend is dat he? Ik was die jongen met die krullen en die bril die wellicht niet zo heel nuchter meer was.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had alleen geen idee wie jij was.
Maar ik moest m'n laatste trein halen, vandaar.
Ik ben heel onzeker over m'n lijf. Ik ben nogal wat aangekomen en lijk niet de zelfdiscpline te hebben om genoeg af te vallen. Ik heb scoliose en één been is korter dan de ander en ondanks extra zooltjes die je dus dat ik wat scheef loop, vooral als ik moe ben, en mede daardoor kan ik ook geen leuke nauwsluitende shirtjes aan. Ik mankeer meerdere dingen en voel me soms een beetje een circusfreak.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
en is dat laatste het probleem, niet letterlijk de tieten, maar ben je onzeker over je uiterlijk, over je lijf, denk je dat je niet aantrekkelijk gevonden zal worden als de kleren van jouw lijf gescheurd worden, omdat je "niet zulke tieten" hebt?
Ja dat zei Q later ook, maar ik kan je toch niet zo heel duidelijk voor de geest halenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:32 schreef nozem het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Ik was die jongen met die krullen en die bril die wellicht niet zo heel nuchter meer was.
nou wil ik al mijn fysieke minpunten wel opnoemen, maar laf als ik ben doe ik dat dus maar even nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben heel onzeker over m'n lijf. Ik ben nogal wat aangekomen en lijk niet de zelfdiscpline te hebben om genoeg af te vallen. Ik heb scoliose en één been is korter dan de ander en ondanks extra zooltjes die je dus dat ik wat scheef loop, vooral als ik moe ben, en mede daardoor kan ik ook geen leuke nauwsluitende shirtjes aan. Ik mankeer meerdere dingen en voel me soms een beetje een circusfreak.
Al ben ik over m'n tieten niet eens zo ontevreden de laatste tijd, ik droeg gewoon al die jaren de verkeerde bh.
Whehe, het gaat hier gewoon over mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:03 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en wat als die Q haar gewoon niets zegt. Ze is nog nooit ingegaan op al die avances, is dat niet duidelijk genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |