abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 12:08:32 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_47856887
Hoppa! De welbekende singlesreeks is weer terug. Na de discussies die onlangs gevoerd zijn hierover, en gezien de topics die geopend worden lijkt er genoeg vraag te zijn voor een plek waar singles kunnen samenkomen.

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen .

Stellingen en discussiepunten:
  • Bij sommige beroepen bestaat een groter gevaar single te blijven dan bij andere beroepen.
  • Wat doe je als single nu veel meer dan tijdens je relatie?
  • Op zoek gaan naar een vrouw/man die veel dezelfde eigenschappen heeft als je ex, is dat slim?
  • Hoe het komt dat je single bent?
  • Nice people finish last en voor sommigen was er uberhaupt geen hoop.
  • Mensen zouden meer naar zichzelf moeten luisteren én kijken, in plaats van zich druk maken over wat anderen misschien van hun denken.
  • Geluk hangt af van anderen als je niet wil dat het aan jezelf ligt.
  • Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!
  • Mannen zijn makkelijker, omdat wij normaliter de moeite tot versieren moeten doen. Als een vrouw dit dan doet, dan is het extra makkelijk.
  • Singles roken meer wiet dan bezette mensen.
  • Singles zijn in principe hetzelfde als mensen met een relatie maar, dan zonder relatie.

Game on!

[ Bericht 15% gewijzigd door JoeyT op 31-03-2007 12:45:34 ]
  • "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
      zaterdag 31 maart 2007 @ 12:12:21 #2
    88139 JoeyT
    pi_47856991
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 12:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en wat als die Q haar gewoon niets zegt . Ze is nog nooit ingegaan op al die avances, is dat niet duidelijk genoeg?
    Dat zou heel goed kunnen. Het was dan ook maar een vraag. Wat ik zei, is dat het waarschijnlijk meer aan haar instelling ligt dan aan de beperktheid van haar mogelijkheden
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    pi_47857039
    Ik zet ff een nummertje in de TT, willen jullie dat voortaan ook doen?
    pi_47857083
    Binnen 7 dagen iets voor elkaar krijgen wat al bijna 33 jaar niet (of in ieder geval slechts zelden) lukt. Ik ben benieuwd naar de cursus JT.
    pi_47857222
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 11:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb het nooit geprobeerd, heb er geen behoefte aan, vind dat nog enger dan een relatie denk ik .
    Wel gek. Dat vrouwen blijkbaar meer hechten aan een relatie dan mannen
    (iig. jongens die nog maagd zijn. wellicht dat jongens die maagd af zijn er anders tegenaan kijken)
    Ik denk dat ikzelf een relatie veel moelijker en dus enger zou vinden dan een scharrel of 1-night stand.
    Smpelweg omdat ik ws. de ervaring niet heb om met anderen om te gaan. Al helemaal niet in een liefdes-relatie. Laat staan een relatie in stand houden. Brengt mij (weet ik wel zeker) veel meer stres dan gewoon een keer met een leuk meisje een leuke nacht of weekend of week te beleven.
    Op deze manier zou ik denk ik logischerwijs steeds meer leren over verliefd zijn, daten, relaties, samenzijn,
    wensen van een ander enzovoorts.
    Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 12:35:04 #6
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47857441
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 12:24 schreef Lipton-Anubis het volgende:

Op deze manier zou ik denk ik logischerwijs steeds meer leren over verliefd zijn, daten, relaties, samenzijn,
    wensen van een ander enzovoorts.
    Ervanuitgaande dat je er een aantal achter elkaar aan de haak weet te slaan.
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
    pi_47857613
    Ik wil graag reageren op de stelling dat het in het relatiewereldje draait om uiterlijk: no way! Mijn scharrel heeft een uitstekend figuur maar hij is bijvoorbeeld op zijn 24ste al zo kaal als wat. Mannen met humor en een vlotte babbel hebben het wat dat betreft echt makkelijker dan de vrouwen. In vrouwenland draait het om uiterlijk, niet aantrekkelijke mannen komen met een vlotte babbel een heel eind!
    pi_47857662
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 12:12 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen. Het was dan ook maar een vraag. Wat ik zei, is dat het waarschijnlijk meer aan haar instelling ligt dan aan de beperktheid van haar mogelijkheden
    Ik ben gewoon als de dood voor jongens/mannen.
    Tap tap tap
      zaterdag 31 maart 2007 @ 12:58:27 #9
    88139 JoeyT
    pi_47857881
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 12:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar je valt wel op jongens?
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
      zaterdag 31 maart 2007 @ 12:59:40 #10
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47857906
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 12:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Misschien moet ze eens met jou gaan daten om van haar angst af te komen.
    pi_47858425
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 12:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoe is dat zo gekomen dan? Het is nu ook weer niet zo dat je in jeugd angstvallig door je ouders weggehouden bent van het andere geslacht lijkt me?
    I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
      zaterdag 31 maart 2007 @ 13:23:58 #12
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47858466
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:21 schreef nozem het volgende:

[..]

Hoe is dat zo gekomen dan? Het is nu ook weer niet zo dat je in jeugd angstvallig door je ouders weggehouden bent van het andere geslacht lijkt me?
    De eeuwige single status van CL is inderdaad een mysterie.
    pi_47858524
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

De eeuwige single status van CL is inderdaad een mysterie.
    Ze is best schattig in het echt.
    pi_47858548
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 12:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Ik heb wel vaak de neiging om een jongen te bespringen en al z'n kleren van z'n lijf te scheuren. Bij vrouwen heb ik meer zoiets van, 'had ik maar zulke tieten'.
    Tap tap tap
      zaterdag 31 maart 2007 @ 13:28:37 #15
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_47858593
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:26 schreef nozem het volgende:

[..]

Ze is best schattig in het echt.
    Ik heb haar een keer gespot op Utrecht Centraal.
    pi_47858629
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik heb haar een keer gespot op Utrecht Centraal.
    Ze kwam een keer aanwaaien bij een niet nader te noemen verjaardag. Ze was ook erg snel weer weg trouwens.
    pi_47858632
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:21 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik ben vroeger nogal gepest, uitgescholden voor lelijk, ik had nooit jongens als vrienden. Ze bleven bij me uit de buurt. Ik had ook nooit het idee waarom een jongen mij leuk zou vinden etc, dat soort dingen. Wat wel vreemd is, is dat m'n zus hetzelfde gedrag vertoonde. ZIj heeft ook nooit vriendjes gehad, al was ze wel populairder dan ik vroeger, maar ze kreeg op d'r 24e pas haar eerste relatie en die heeft ze nu nog. Nota bene met een collega. M'n broer had ook nooit vriendinnetjes, voor zover ik weet. Hij is 31 en pas een jaar of vier geleden kwam hij met een meisje aanzetten. Dat heeft niet lang geduurd, en een jaar later had hij een nieuwe vriendin via internet ontmoet. Dat heeft zo'n 2,5 jaar geduurd en nu is hij ook weer single. Misschien is het een familietrekje of is er toch iets raars gebeurd bij onze opvoeding .
    Tap tap tap
    pi_47858659
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:30 schreef nozem het volgende:

[..]

Ze kwam een keer aanwaaien bij een niet nader te noemen verjaardag. Ze was ook erg snel weer weg trouwens.
    Ik had alleen geen idee wie jij was .
    Maar ik moest m'n laatste trein halen, vandaar.
    Tap tap tap
    pi_47858688
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Ik heb wel vaak de neiging om een jongen te bespringen en al z'n kleren van z'n lijf te scheuren. Bij vrouwen heb ik meer zoiets van, 'had ik maar zulke tieten'.
    en is dat laatste het probleem, niet letterlijk de tieten, maar ben je onzeker over je uiterlijk, over je lijf, denk je dat je niet aantrekkelijk gevonden zal worden als de kleren van jouw lijf gescheurd worden, omdat je "niet zulke tieten" hebt?
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
    pi_47858704
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had alleen geen idee wie jij was .
    Maar ik moest m'n laatste trein halen, vandaar.
    Vervelend is dat he? Ik was die jongen met die krullen en die bril die wellicht niet zo heel nuchter meer was.
    pi_47859865
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:31 schreef milagro het volgende:

[..]

en is dat laatste het probleem, niet letterlijk de tieten, maar ben je onzeker over je uiterlijk, over je lijf, denk je dat je niet aantrekkelijk gevonden zal worden als de kleren van jouw lijf gescheurd worden, omdat je "niet zulke tieten" hebt?
    Ik ben heel onzeker over m'n lijf. Ik ben nogal wat aangekomen en lijk niet de zelfdiscpline te hebben om genoeg af te vallen. Ik heb scoliose en één been is korter dan de ander en ondanks extra zooltjes die je dus dat ik wat scheef loop, vooral als ik moe ben, en mede daardoor kan ik ook geen leuke nauwsluitende shirtjes aan. Ik mankeer meerdere dingen en voel me soms een beetje een circusfreak.
    Al ben ik over m'n tieten niet eens zo ontevreden de laatste tijd, ik droeg gewoon al die jaren de verkeerde bh .
    Tap tap tap
    pi_47859894
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 13:32 schreef nozem het volgende:

[..]

Vervelend is dat he? Ik was die jongen met die krullen en die bril die wellicht niet zo heel nuchter meer was.
    Ja dat zei Q later ook, maar ik kan je toch niet zo heel duidelijk voor de geest halen . Alleen dat je veel krullen had.
    Tap tap tap
    pi_47860237
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 14:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben heel onzeker over m'n lijf. Ik ben nogal wat aangekomen en lijk niet de zelfdiscpline te hebben om genoeg af te vallen. Ik heb scoliose en één been is korter dan de ander en ondanks extra zooltjes die je dus dat ik wat scheef loop, vooral als ik moe ben, en mede daardoor kan ik ook geen leuke nauwsluitende shirtjes aan. Ik mankeer meerdere dingen en voel me soms een beetje een circusfreak.
    Al ben ik over m'n tieten niet eens zo ontevreden de laatste tijd, ik droeg gewoon al die jaren de verkeerde bh .
    nou wil ik al mijn fysieke minpunten wel opnoemen, maar laf als ik ben doe ik dat dus maar even niet

wat ik wil zeggen is dat ik dan wel geen scoliose heb, maar er vast en zeker genoeg aan te merken valt op mijn uiterlijk, ook toen ik jouw leeftijd had en jonger dan dat, maar dat ik nooit op dat gebied, als zijn paaltje bij mijn puntje kwam, daar ook maar iets over gehoord heb, omdat de meeste heren eenvoudigweg niet zo op die details letten als ze eenmaal zo ver zijn met jou.

wat je bijvoorbeeld hier op Fok leest, aan mannelijk commentaar op plaatjes van dames, al dan niet bekend, is een hoop stoere praat van een stel onvolwassen knulletjes of nooit volwassen geworden heren, waarbij je als je even op hun fotoboek klikt, je van je stoel rolt van het lachen en je dus met enige zekerheid kan stellen dat die gasten ws zelf nog nooit een blote vrouw, behalve hun moeder, zo dichtbij gezien hebben én er aan mochten zitten.

ik klikte op jouw fotoboek, en jij hebt een heel leuk gezicht, ik wil het zelfs knap noemen, en dat je af en toe ms wat wankel op je benen staat, ach, lieve schat, als je ligt, merken ze daar niets van
    [i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
      zaterdag 31 maart 2007 @ 14:36:42 #24
    141482 Q.
    JurassiQ
    pi_47860265
    quote:
    Op zaterdag 31 maart 2007 12:03 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en wat als die Q haar gewoon niets zegt . Ze is nog nooit ingegaan op al die avances, is dat niet duidelijk genoeg?
    Whehe, het gaat hier gewoon over mij. .
    For great justice!
      zaterdag 31 maart 2007 @ 14:59:16 #25
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_47860821
    Die stelling... "Het hele relatiewereldje draait in de eerste plaats om de uiterlijk presentatie!" vind ik best deprimerend... Ik heb er toevallig wel de laatste tijd over nagedacht . Ik heb niet bepaald het uiterlijk waardoor mannen als bosjes voor me vallen

Ik vind iemand al een tijdje 'iets meer dan leuk' maar na een half jaar is er nog steeds niks gebeurd (hij is ook bezet maar goed, alles kan kapot tenslotte...). De ene keer is hij aardig en de andere ker absoluut niet. Hij doet ook geen moeite om me beter te leren kennen, terwijl we best wat gemeen hebben als ik m hoor praten. Wat schrikt hem dan af? Mijn 'niet-bepaald-maat-38-lijf'? En tuurlijk denk ik dan *ow was ik maar slank, was ik maar niet allergisch voor make-up, had ik maar een mooie huid, bladiebla* maar zou ik wel een man willen die zo oppervlakkig is dat hij alleen naar t uiterlijk kijkt?
    Hij doet geen moeite om me beter te leren kennen, en dan hoeft het niet eens in de zin van een liefdessetje te zijn, maar als iemand veel gemeen heeft met mij zou ik wel aandacht aan die persoon besteden

Als het uiterlijk dan zó belangrijk is... láát dan maar Het gaat toch om het totaalplaatje? Of dat je iemand zo aardig vind dat je vanzelf denkt "wat kan mij die haakneus schelen ". Ik ben toch gewoon Elvi en niet mijn gewicht?
    Als mijn vetkwabjes het enige minpunt aan mij zijn, dan ben ik verder gewoon de ideale vrouw en is het gewoon een eikel als hij me laat lopen

*zucht* en nu wil ik gewoon een leuke man die het niet erg vind dat er heel veel Elvi is om van te houden Waar vind ik zo'n iemand?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')