abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49070543
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto's van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Linkje naar vorige deel: [Vrijgezellen] Deel negen. Jawel, negen!
pi_49070549
Zo, maar weer een nieuwe!
  zondag 6 mei 2007 @ 18:50:59 #3
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49070615
top!
[KNE]-Mod
  zondag 6 mei 2007 @ 18:51:05 #4
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49070619
Nummer 10!
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:52:35 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49070667
Ik wilde nog even zeggen @Fleurezeur: toen ik 18 was, dacht ik er ook zo over. Intussen hoop ik toch écht wel op een carriere .
KuikenGuppy
pi_49070675
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zo, maar weer een nieuwe!
present

en als ik zo vrij mag zijn de laatste posts uit nr 9 samen te vatten: die dingen over
- "de ideale man"
- werk/prive balans (inlusief voldoening uit werk danwel moeder zijn)
pi_49070679
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:29 schreef mrbox het volgende:

[..]

Niet zo negatief!! je kan ook bekijken wat er zo fout aan hem was, lucht meestal meer op Zolang je maar een beetje openminded blijft en niet direct iedereen die niet alles heeft geen kans meer geeft. Komt de ware echt nog wel eens langs, deze was (nu) niet voor je bestemd
Nee hoor, ik ben altijd openminded (zelfs tijdens hem gewoon gedate omdat we geen verplichtingen hadden naar elkaar toe) maar er is nog nooit iemand geweest die zoveel indruk op me gemaakt heeft. Er was niet zoveel fout aan hem eigenlijk. Door hem dacht ik zelfs aan kindertjes , zo wanhopig..

Maar niet getreurd , er zijn genoeg dingen om wel vrolijk over te zijn.
pi_49070681
10 delen, en het is nog steeds gelukt uit de klauwen van de vrouwmensch te blijven!
  zondag 6 mei 2007 @ 18:53:37 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_49070710
Ik dacht juist nooit aan kinderen of iets dergelijk, en doe dat pas nu soms.
Maar ik ben ook maar een man/jongen.
[KNE]-Mod
pi_49070759
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:52 schreef winterapfel het volgende:

[..]

present

en als ik zo vrij mag zijn de laatste posts uit nr 9 samen te vatten: die dingen over
- "de ideale man"
- werk/prive balans (inlusief voldoening uit werk danwel moeder zijn)
Oh ja: mijn moeder heeft wel eens geklaagd over het moederschap hoor. Het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn. Ik heb diep respect voor de mijne en alle vrouwen die zich helemaal kunnen geven daarvoor, ik ben er veel te egoïstisch voor, vind ik een heel naar trekje.

Mijn motto was tot voor kort: kinderen begin ik niet aan.
Nu is mijn motto: als je kinderen wil, blijf je zelf maar thuis om ervoor te zorgen.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:56:21 #11
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49070830
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nu is mijn motto: als je kinderen wil, blijf je zelf maar thuis om ervoor te zorgen.
En als de man nu wel kinderen wil, maar de vrouw niet?
pi_49070857
quote:

[..]

als je kinderen wil, blijf je zelf maar thuis om ervoor te zorgen.
da's pas een duidelijke stelling. Met jou weet een man tenminste waar dattie aan toe is
pi_49070891
quote:

[..]

Oh ja: mijn moeder heeft wel eens geklaagd over het moederschap hoor. Het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn. Ik heb diep respect voor de mijne en alle vrouwen die zich helemaal kunnen geven daarvoor, ik ben er veel te egoïstisch voor, vind ik een heel naar trekje.

Je moet nog wel door die verschrikkelijke bevalling heen
pi_49070941
quote:

[..]
...
Dat zou ik toch wel zielig vinden voor de kindertjes, die hebben toch 2 ouders nodig vind ik. Dit zou toch een breekpunt zijn in een relatie wat mij betreft.
pi_49070968
ik ben nu nog single maar daar gaat binnenkort verandering in komen denk ik!

Het zusje van de vriendin van een vriend vind mij leuk. het is echt een super leuk meisje, heel aardig, spontaan, leuk verzorgd uiterlijk enz enz. enige wat me een beetje tegenzit is haar leeftijd ( ik 20, zij 16).
Maar dat gaat binnenkort wel goedkomen denk ik
hardcoholic
pi_49071006
ben nu 3 maanden single, en sinds gisteravond heb ik de smaak een beetje te pakken!
daarvoor vond ik het maar niks
pi_49071061
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:56 schreef webspider het volgende:

[..]

En als de man nu wel kinderen wil, maar de vrouw niet?
Zoals in mijn geval dus zeer waarschijnlijk is? Dan blijft hij maar thuis.
pi_49071117
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef winterapfel het volgende:

[..]

da's pas een duidelijke stelling. Met jou weet een man tenminste waar dattie aan toe is
Tja.. Zo voelt het echt, het is niet iets dat ik voor de tofheid ervan op internet kwak, ik overweeg de mogelijkheid van het (draag)moederschap wel serieus sinds mijn ex with benefits maar ik overweeg nog steeds niet om mijn eigen plannen ervoor in de koelkast te zetten.
pi_49071183
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zou ik toch wel zielig vinden voor de kindertjes, die hebben toch 2 ouders nodig vind ik. Dit zou toch een breekpunt zijn in een relatie wat mij betreft.
Verschilt niets van hoe ik opgevoed ben hoor. Waarom zou de vrouw parttime moeten gaan werken terwijl paps elke week zijn 40 uurtjes en daarmee carriere kan maken? Nee hoor, degene die kinderen wil met mij, blijft zelf maar thuis en anders maar niet. Ik wil zeker geen crechekinderen die elke week 40 uur in de opvang zitten dus hij zal concessies moeten doen.
pi_49071212
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef Heldopsokken het volgende:

[..]

Je moet nog wel door die verschrikkelijke bevalling heen
Whahahaha, dat lijkt me erg. Ik zou me echt heel erg zorgen maken of de buren niet alles horen
pi_49071213
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Tja.. Zo voelt het echt, het is niet iets dat ik voor de tofheid ervan op internet kwak, ik overweeg de mogelijkheid van het (draag)moederschap wel serieus sinds mijn ex with benefits maar ik overweeg nog steeds niet om mijn eigen plannen ervoor in de koelkast te zetten.
Weet je.. ik kan het alleen maar bewonderen dat je je voor jezelf duidelijk hebt wat je wil. Of ik nu een andere mening heb of niet. Jij weet wat je wil, dat moesten bij meer mensen zo zijn!
pi_49071260
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef Ferdii het volgende:
ik ben nu nog single maar daar gaat binnenkort verandering in komen denk ik!

Het zusje van de vriendin van een vriend vind mij leuk. het is echt een super leuk meisje, heel aardig, spontaan, leuk verzorgd uiterlijk enz enz. enige wat me een beetje tegenzit is haar leeftijd ( ik 20, zij 16).
Maar dat gaat binnenkort wel goedkomen denk ik
Als jouw usericon jouw eigen ass is, dan lijkt me dat sterk

Leuk, leuk, leuk.. Leeftijdsverschil moet je je niet zo druk om maken. Meiden zijn ook nog eens sneller volwassen dan jongens dus geen zorgen en gewoon genieten, mocht je verliefd worden op haar
pi_49071271
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Verschilt niets van hoe ik opgevoed ben hoor. Waarom zou de vrouw parttime moeten gaan werken terwijl paps elke week zijn 40 uurtjes en daarmee carriere kan maken? Nee hoor, degene die kinderen wil met mij, blijft zelf maar thuis en anders maar niet. Ik wil zeker geen crechekinderen die elke week 40 uur in de opvang zitten dus hij zal concessies moeten doen.
Aha, op die manier ben ik het wel met je eens. Het kwam een beetje op me over als "ik produceer die kids wel even maar daarna zijn ze jouw pakkie-an"
  zondag 6 mei 2007 @ 19:07:30 #24
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49071278
quote:
Op zondag 6 mei 2007 19:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Zoals in mijn geval dus zeer waarschijnlijk is? Dan blijft hij maar thuis.
Waarom zou je dan als vrouw er uberhaupt aan beginnen? Alleen maar omdat hij dat wil
pi_49071283
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef DonJames het volgende:
Iemand die werkt is niet 24 uur per dag uit beeld hoor. Jij wil alleen maar kinderen als je allebei thuis met een uitkering op de bank blijft zitten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')