abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47913823
Hoppa! De welbekende singlesreeks is weer terug. Na de discussies die onlangs gevoerd zijn hierover, en gezien de topics die geopend worden lijkt er genoeg vraag te zijn voor een plek waar singles kunnen samenkomen.

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen .
pi_47913839
quote:
Op maandag 2 april 2007 01:45 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat ik dan doe en dat is dus inderdaad maar een tijdelijke emotie...
[..]

Mocht het nu echt dusdanig uit de hand lopen zodat ik me elke week een keer een complete op de bank zit te verbijten, dan los ik het op een subtielere manier op...
Dan zorg ik simpelweg zodat ze zelf ook eens voelt dat het best vervelend is als je partner de hele nacht de hort op is.
Oftewel, dan ga ik een avondje flink feesten en beesten en zodra ze belt om te vragen waar ik blijf zorg ik dat er een geil klinkende vrouw opneemt.. .

De gemiddelde vrouw kennende zal ze dan niet denken "Hmmmmz, dat voelt kut, misschien voelt hij het ook wel zo dus laat ik er maar enigszins rekening mee houden" dus dan zorg ik wel dat ze er dusdanig over na gaat denken...

Hoe?

99 van de 100 vrouwen zullen, zodra ik de volgende morgen thuiskom en gigantische scene gaan schoppen, hoe ik het in m'n hoofd haal om de hele nacht zonder haar te gaan stappen, waarom ik geen rekening met haar houd, etc. etc.
Waarna ik vrij droog vraag "Euuuh, wacht ff, jij gaat iedere week in je eentje de hort op zonder rekening
me mij te houden en dan doe ik het één keer en dan wordt je kwaad? Que ."

Et voila, daar kan ze niet omheen waarna ze er in de toekomst rekening mee houdt...

Heb ik haar dan verplicht om rekening te houden met mijn jaloezie? Nope.
Voelt ze zich opgesloten? Nope.
Heb ik het laten escaleren door jaloers te worden of te gaan zeiken? Nope.

En toch zijn alle problemen uit de wereld geholpen, oftewel: win-win .
dat vind ik dus echt achtelijk he
zeg dan gewoon hoe je je voelt en zo
serieus als ik iets met iemand zou hebben zie zo zou doen zou het binnen 2 minuten uit zijn
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_47913843
quote:
Op maandag 2 april 2007 01:46 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, ik heb nog nooit een vriendin gehad die vreemdging, ben vrijwel nooit gedumpt en ben nou niet echt onzeker te noemen en toch ben ik behoorlijk jaloers...

Dus komt u maar met uw andere verklaring dan ,
quote:
Op maandag 2 april 2007 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar vreemd dat dat soort praktijken nodig zijn om je partner duidelijk te maken dat je ergens mee zit. Wats er mis met van tevoren melden dat het niet zo retetof is dat ze elke week de hort op is? En sowieso, waarom kan zij dat zelf niet bedenken?

Schat ik de mensen echt te intelligent in, of zijn dit van die problemen die eigenlijk met een beetje logica al op te lossen zijn?
De laatste reacties
  maandag 2 april 2007 @ 01:58:29 #4
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_47913860
quote:
Op maandag 2 april 2007 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar vreemd dat dat soort praktijken nodig zijn om je partner duidelijk te maken dat je ergens mee zit.
Troost je. In een normale relatie zijn dat soort dingen ook niet nodig. Of eigenlijk: als je met normale mensen te maken hebt...
quote:
Schat ik de mensen echt te intelligent in
Dat wel, denk ik.
pi_47913868
en jaloezie is toch gewoon een gevoel... je word toch niet geboren met een gevoel of aanleg daar voor
dus het komt ergens vandaan en 9 tegen 10 dat je daar iets tegen kan doen en verder kun je altijd iets doen aan hoe je er mee omgaat (en dan dus niet de knop om zetten want dat helpt in mijn ogen gewoon echt niet)
  maandag 2 april 2007 @ 02:00:56 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_47913883
Je hebt PM! Does reageren cc!
pi_47913966
quote:
Op maandag 2 april 2007 02:00 schreef Slarioux het volgende:
Je hebt PM! Does reageren cc!
*doet
quote:
Op maandag 2 april 2007 01:58 schreef broer het volgende:

[..]

Troost je. In een normale relatie zijn dat soort dingen ook niet nodig. Of eigenlijk: als je met normale mensen te maken hebt...
Gelukkig maar, m'n hoop in de samenleving dreigde al compleet te verdwijnen, en het zit al op een dieptepunt.
pi_47914000
quote:
Op maandag 2 april 2007 01:59 schreef liefie_ het volgende:
en jaloezie is toch gewoon een gevoel... je word toch niet geboren met een gevoel of aanleg daar voor
dus het komt ergens vandaan en 9 tegen 10 dat je daar iets tegen kan doen en verder kun je altijd iets doen aan hoe je er mee omgaat (en dan dus niet de knop om zetten want dat helpt in mijn ogen gewoon echt niet)
Tuurlijk wel. Er zijn ook mensen die naar álle zaken heel analyserend en zakelijk kijken, net als extreem emotionele mensen. En er zijn genoeg eeneiïge tweelingen waarbij de ene emotioneel héél anders in elkaar steekt dan de ander. Het zijn gewoon karaktereigenschappen imo.
  maandag 2 april 2007 @ 02:22:05 #9
77575 NiTiN
Move On Up
pi_47914066
Meld. Nog steeds vind ik het stom. En kut. Single zijn is niet tof, althans: Niet nu.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_47914083
Jaloezie is volgens mij wel een aangeboren eigenschap. Iedereen heeft er iig. aanleg voor.

Ik denk ook dat als je zelf niet te vertrouwen bent. Dus als je weet wat er allemaal kan gebeuren.
Wanneer en hoe lang het zou moeten duren etc. Dat het behoorlijk kan gaan malen als je iemand anders verdenkt
van vreemdgaan.
Vergelijk het maar met.. uhm.. ja.. wat eigenlijk..

Dieven..
Die kennen alle ins en outs van het dievenwerk. Die weten waar en wanneer en hoe lang het duurt en hoe moeilijk het wel niet moet zijn met welke type woning. Auto of whatever.
Dus die weten wat er allemaal kan gebeuren bij welk tijdsbestek. toch?
Als dan 1x iets niet pluis lijkt bij zijn of haar eigen woning. Dan wordt er zeer ws. gefreaked..

Conclusie: Kasta is zelf niet te vertrouwen of heeft wel vaker meisjes gehad die al een relatie hadden (die dus vreemdgingen).
Zodoende weet hij hoe makkelijk het wel niet is om vreemd te gaan.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lipton-Anubis op 02-04-2007 02:29:10 ]
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_47914191
quote:
Op maandag 2 april 2007 01:56 schreef liefie_ het volgende:

[..]

dat vind ik dus echt achtelijk he
zeg dan gewoon hoe je je voelt en zo
serieus als ik iets met iemand zou hebben zie zo zou doen zou het binnen 2 minuten uit zijn
Alsof je het uberhaupt door zou hebben ,

Ik zeg maar zo, baat het niet, schaadt het niet...
Het is in ieder geval beter dan het zoveelste vrouwmens dat in R&P gaat klagen dat ze niet meer uit mag vanwege haar jaloerse vriend...
I was an atheist until I realized I was God
pi_47914231
quote:
Op maandag 2 april 2007 02:23 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Jaloezie is volgens mij wel een aangeboren eigenschap. Iedereen heeft er iig. aanleg voor.

Ik denk ook dat als je zelf niet te vertrouwen bent. Dus als je weet wat er allemaal kan gebeuren.
Wanneer en hoe lang het zou moeten duren etc. Dat het behoorlijk kan gaan malen als je iemand anders verdenkt
van vreemdgaan.
Vergelijk het maar met.. uhm.. ja.. wat eigenlijk..

Dieven..
Die kennen alle ins en outs van het dievenwerk. Die weten waar en wanneer en hoe lang het duurt en hoe moeilijk het wel niet moet zijn met welke type woning. Auto of whatever.
Dus die weten wat er allemaal kan gebeuren bij welk tijdsbestek. toch?
Als dan 1x iets niet pluis lijkt bij zijn of haar eigen woning. Dan wordt er zeer ws. gefreaked..

Conclusie: Kasta is zelf niet te vertrouwen of heeft wel vaker meisjes gehad die al een relatie hadden (die dus vreemdgingen).
Zodoende weet hij hoe makkelijk het wel niet is om vreemd te gaan.
Djeez, anders zet je je huis-tuin-en-keuken-psychologie boekjes weer even terug in de kast knul .

Ik heb gewoon een gezond standaard wantrouwen jegens de mensheid, zie het maar als de volgende stap in de evolutie...
Nu zijn kinderen vanaf de geboorte slechts instinctief bang voor vuur, mijn nazaten zullen ook geboren worden met een instinctief wantrouwen...

Ik vind het eigenlijk best ridicuul dat een gezond wantrouwen of gevoelens van jaloezie direct weer toegeschreven moet worden aan jeugdtrauma's of andere zaken... Het is er gewoon, sue me...

Het is zelfs eerder reëel om wantrouwend te zijn, ieder mens is immers van nature een egoist waarbij het eigenbelang in vrijwel alle gevallen voorgaat...
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 2 april 2007 @ 09:01:28 #13
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_47915685
quote:
Op maandag 2 april 2007 02:38 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het is zelfs eerder reëel om wantrouwend te zijn, ieder mens is immers van nature een egoist waarbij het eigenbelang in vrijwel alle gevallen voorgaat...
Je vergeet hier voor het gemak even de "kuddedieren", wie het van nature juist iedere vorm van egoisme ontbreekt. Het gaat hen juist om de geborgenheid en veiligheid.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  maandag 2 april 2007 @ 09:15:20 #14
47102 Elvi
miemkwien
pi_47915947
Kasta denkt dat hij 'de vrouwtjes' helemaal doorheeft. Toch is hij weer single
pi_47916188
quote:
Op maandag 2 april 2007 02:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Alsof je het uberhaupt door zou hebben ,

Ik zeg maar zo, baat het niet, schaadt het niet...
Het is in ieder geval beter dan het zoveelste vrouwmens dat in R&P gaat klagen dat ze niet meer uit mag vanwege haar jaloerse vriend...
wat is er niet door te hebben aan je vent bellen en dat er een vrouw opneemt en dat ie dan thuis de vermoorde onschuld gaat spelen?
dat alleen al vind ik niet hoe je elkaar hoort te behandelen
  maandag 2 april 2007 @ 09:28:07 #16
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47916206
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:26 schreef liefie_ het volgende:

[..]

wat is er niet door te hebben aan je vent bellen en dat er een vrouw opneemt en dat ie dan thuis de vermoorde onschuld gaat spelen?
dat alleen al vind ik niet hoe je elkaar hoort te behandelen
I agree. Het is een nogal lompe manier om de zwakte van iemand te te prikkelen zodat die persoon zich nog kutter voelt.
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
  maandag 2 april 2007 @ 09:46:04 #17
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47916543
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:01 schreef webspider het volgende:

[..]

Je vergeet hier voor het gemak even de "kuddedieren", wie het van nature juist iedere vorm van egoisme ontbreekt. Het gaat hen juist om de geborgenheid en veiligheid.
dit klopt niet. Ook alle kuddedieren vallen uiteindelijk terug op puur egoisme, naarmate de noodzaak voor zichzelf op te komen groter wordt. Ieder individu binnen een soort is er uiteindelijk op gebrand zelf te overleven.

daarin heeft Kasta dus gelijk, maar dat laat onverlet dat hij er (to put it mildly) nogal vreemde opvattingen van omgangsvormen op na houdt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 2 april 2007 @ 09:52:02 #18
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47916671
Mensen zonder egoisme? Pardon?
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
pi_47916703
ik denk dat mensen idd een tikje egoistisch zijn
maar wat het leuke is aan mens zijn ipv bijvoorbeeld lama is dat je je van dingen bewust bent en dus ook keuzes kunt maken die het leven voor jezelf en andere een stukje aangenamer maken maja
  maandag 2 april 2007 @ 09:57:24 #20
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47916788
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef liefie_ het volgende:
maar wat het leuke is aan mens zijn ipv bijvoorbeeld lama is dat je je van dingen bewust bent en dus ook keuzes kunt maken die het leven voor jezelf en andere een stukje aangenamer maken maja
Precies, maar dan verkoop je die keuze aan jezelf op een manier waarop je er alsnog gelukkiger van zou moeten worden dan de andere keuzes. Je doet niet bewust het verkeerde
pi_47916809
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:57 schreef lavAzza het volgende:

[..]

Precies, maar dan verkoop je die keuze aan jezelf op een manier waarop je er alsnog gelukkiger van zou moeten worden dan de andere keuzes. Je doet niet bewust het verkeerde
wat bedoel je nou?
ik snap niet wat je zegt
pi_47916832
Jaloezie bewijst meestal wel dat je om iemand geeft..
Zelfs al heb je geen relatie met een persoon, toch kan het pijn doen als hij of zij aandacht aan iemand...

Ik vind zelf single zijn wel fijn, mis het knuffelen wel en ook dat je gewoon in het openbaar ervoor uit komt dat je een relatie hebt ( lees gewoon elkaar een zoen geven in het openbaar), maar aan de andere kant vin dik het helemaal niet erg zo.
  maandag 2 april 2007 @ 10:02:40 #23
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47916900
Nou, dat als je iets doet voor iemand anders dan neem ik aan dat je je ook daar goed over voelt of beseft dat het de juiste keuze is. Je bent daarmee tevreden.

Ik geloof er in, mits je dus goed nadenkt over een situatie en niet totaal impulsief handelt, dat je de opties nagaat en dan het scenario kiest waar je het gelukkigst mee bent. Je kan niet bewust datgene doen waarmee je het ongelukkigst wordt. Achteraf kan uiteraard blijken dat je een rotkeuze hebt gemaakt, maar op dat moment heb je jezelf overtuigd dat het om wat voor reden dan ook de beste keus is.

Maar eigenlijk is dit een beetje heel erg offtopic
  maandag 2 april 2007 @ 10:02:47 #24
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_47916903
quote:
Op maandag 2 april 2007 09:53 schreef liefie_ het volgende:
tja, ik vraag me vaak af of het wel zo is dat we, doordat we ons bewust zijn van emoties, daar keuzes in kunnen maken. Zo verheven als wij mensen ons daarin wanen... intussen mept het groene jaloezie-monster je gewoon onverwacht toch om je oren of ben je ineens volledig uit het veld geslagen door een onverwachte en helemaal verkeerde verliefdheid, of iets dergelijks.

Het enige wat het bewustzijn je biedt is de mogelijkheid dit op te vangen en in goede banen te leiden, zo goed en zo kwaad. Maar misschien is dat ook wat je bedoelt.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_47916932
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:02 schreef lavAzza het volgende:
Nou, dat als je iets doet voor iemand anders dan neem ik aan dat je je ook daar goed over voelt of beseft dat het de juiste keuze is. Je bent daarmee tevreden.

Ik geloof er in, mits je dus goed nadenkt over een situatie en niet totaal impulsief handelt, dat je de opties nagaat en dan het scenario kiest waar je het gelukkigst mee bent. Je kan niet bewust datgene doen waarmee je het ongelukkigst wordt. Achteraf kan uiteraard blijken dat je een rotkeuze hebt gemaakt, maar op dat moment heb je jezelf overtuigd dat het om wat voor reden dan ook de beste keus is.

Maar eigenlijk is dit een beetje heel erg offtopic
ik zei toch ook niet dat mensen niet egoistisch zijn
ik denk dat ze dat juist wel zijn
goede daden doen we ook om onszelf beter te voelen
maar het verschil tussen ons en die lama is dat we ons bewust zijn dat we het daarom doen en dan alsnog kunnen kiezen of we het doen

maja ik moet gaan tot over een weekje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')