Je legt m wel erg voor open doel neer hequote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef Godshand het volgende:
single zijn zou nog leuker zijn als ik 2 tot 3 sexrelaties erbij had..
helaas....
Meisjes kunnen er ook wat van hoor. Ik ken een meisje (nouja, kennen..)quote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zou voor mij echt een afknapper zijn... als een man dat zou hebben![]()
Sletten zijn hetquote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Meisjes kunne er ook wat van hoor. Ik ken een meisje (nouja, kennen..)
Zij heeft een vaste vriend maar die woont in Tilburg of nog zuidelijker. Als ze dan in het weekend weer terrug
in onze stad bij haar ouders, dan flirt ze in de lokale kroeg er flonk op los en heeft ze welles een scharrel.
Dus zo regelen vriowen dat in hun leven.
Voor een man wel jaquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef lavAzza het volgende:
Ik denk dat een man met 3 sexrelaties dat meestal weinig kan schelen. Hij vindt het allemaal wel best zo denk ik hehe.
Ik heb niet per se iets tegen kale vrouwen (Sinéad O'Connorquote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Dus zo regelen vriowen dat in hun leven.
Jij houdt van maagdenquote:Op zondag 1 april 2007 23:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor een man wel jaMaar ik zou het toch wel een beetje ongemakkelijk vinden om te weten dat er al wat meer mensen vóór zijn geweest
![]()
Mwa, ik vind het wel goed bekeken van haar. En ze is nog maar 22. Kon ik dat maar.quote:
Och.. tijd zat nog hoorquote:Op zondag 1 april 2007 23:56 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel goed bekeken van haar. En ze is nog maar 22. Kon ik dat maar.
En ik ben al bijna 27. En zelfs nog nooit sex gehad.
het maakt het wel leuker... wel de lusten, geen verplichtingen zoals meegaan bij feestdagen, recepties etc..quote:
dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 1 april 2007 23:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor een man wel jaMaar ik zou het toch wel een beetje ongemakkelijk vinden om te weten dat er al wat meer mensen vóór zijn geweest
![]()
Niet zo generaliseren jijquote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef Godshand het volgende:
dat maakt toch niet uit?
elke man boven de 20 heeft wel meerdere relaties gehad..
correctie, de meeste mannen ja...quote:
ja maar dan zijn er al emoties hequote:Op maandag 2 april 2007 00:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
correctie, de meeste mannen ja...
@liefie.. sja als er emoties komen, tijd om er mee te kappen, of serieus verder te gaan
nou doe je net alsof vrouwen expres emoties wel of niet krijgenquote:Op maandag 2 april 2007 00:28 schreef kastanova het volgende:
Mijn ervaring is dat vrouwen die zeggen dat een seksrelatie waarbij gevoelens komen kijken kut zijn, júist degenen zijn die na verloop van tijd de boel in de war schoppen door gevoelens te krijgen...
Vrouwen die een seksrelatie gewoon open in gaan en gewoon kijken waar ze eindigen, ongeacht of dat nu roekeloos neuken of een relatie is, lijken het gehele gebeuren juist veel vrijer te benaderen en te onderhouden...
Naja, sowieso een conclusie die ik toch moet trekken na zo'n 14 jaar ervaring met vrouwen; de praters onder de vrouwen ("ik word vrijwel nooit verliefd," "Ik raak echt nóóit emotioneel/labiel" doen meestal precies het tegenovergestelde van wat ze beweren...
Dat vrouwen emotionele ondieren kunnen zijn, daar ben ik echt wel van op de hoogte...quote:Op maandag 2 april 2007 00:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou doe je net alsof vrouwen expres emoties wel of niet krijgen
ik geloof dat een eigenschap van emoties is dat je niet kunt bepalen wanneer je ze wel of niet krijgt alleen hoe je er mee om gaat
Volgens mij bedoelt hij dat ze juist niet expres komen, maar ze komen gewoon! Ondanks dat je ze zelf keihard ontkentquote:Op maandag 2 april 2007 00:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou doe je net alsof vrouwen expres emoties wel of niet krijgen
ik geloof dat een eigenschap van emoties is dat je niet kunt bepalen wanneer je ze wel of niet krijgt alleen hoe je er mee om gaat
Mannen zijn vaak geen haar beter.quote:Op maandag 2 april 2007 00:34 schreef kastanova het volgende:
Dat vrouwen emotionele ondieren kunnen zijn, daar ben ik echt wel van op de hoogte...
Waar ik me echter aan erger is juist het feit dat ze dat ontkennen, zelfs beweren dat ze totaal anders zijn en uiteindelijk gewoon net zo "emotioneel onbetrouwbaar" zijn als de rest...
ow nou dan ben ik het met hem eensquote:Op maandag 2 april 2007 00:42 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat ze juist niet expres komen, maar ze komen gewoon! Ondanks dat je ze keihrd ontkent
idd!quote:Op maandag 2 april 2007 00:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mannen zijn vaak geen haar beter.
Zeggen: "Tuurlijk moet je lekker doen en laten wat je wilt. We hebben immers geen relatie."
En als puntjes en paaltjes eens een nachtje flink hebben doorgehaald ineens moeilijk gaan doen.
Zég dan gewoon dat je dat niet wilt.
pcies, en ongeacht of je nu man of vrouw bent ontkennen we vaak de gevreesde emoties. Tegen beter weten in zeg je dat je geen relatietypje bent en dan toch keihard valt voor de persoon in kwestiequote:
Och, sommige dingen zeg ik gewoon expres niet omdat het anders zal escaleren...quote:Op maandag 2 april 2007 00:43 schreef Mokster het volgende:
Mannen zijn vaak geen haar beter.
Zeggen: "Tuurlijk moet je lekker doen en laten wat je wilt. We hebben immers geen relatie."
En als puntjes en paaltjes eens een nachtje flink hebben doorgehaald ineens moeilijk gaan doen.
Zég dan gewoon dat je dat niet wilt.
En dat is nou nét waar niet alle mannen even goed in zijn...quote:Op maandag 2 april 2007 01:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Voordeel voor de vriendin in kwestie is echter dat ze nóóit zal merken dat ik er moeite mee heb/had...
[...]
Gevalletje van de knop omzetten... Ik heb echt weleens vriendinnen gehad waarbij ik gék werd van jaloezie of ongeduld, maar die denken nu nog steeds dat ik een emotieloze ijskoning benquote:Op maandag 2 april 2007 01:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat is nou nét waar niet alle mannen even goed in zijn...
Daarom doe ik het tegenovergestelde. Van tevoren duidelijk maken dat ik een labiele, jaloerse, besluiteloze snol ben en dat ze niet moeten verwachten dat dat met een knip in de vingers verandert. En hé, het werkte.quote:Op maandag 2 april 2007 00:28 schreef kastanova het volgende:
Naja, sowieso een conclusie die ik toch moet trekken na zo'n 14 jaar ervaring met vrouwen; de praters onder de vrouwen ("ik word vrijwel nooit verliefd," "Ik raak echt nóóit emotioneel/labiel" doen meestal precies het tegenovergestelde van wat ze beweren...
Geen idee of het sarcasme is, maar ik heb inderdaad eens een meid meegemaakt die dit over zichzelf beweerdequote:Op maandag 2 april 2007 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom doe ik het tegenovergestelde. Van tevoren duidelijk maken dat ik een labiele, jaloerse, besluiteloze snol ben en dat ze niet moeten verwachten dat dat met een knip in de vingers verandert. En hé, het werkte.
Ligt eraan in hoeverre het je lukt...quote:Op maandag 2 april 2007 01:20 schreef liefie_ het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat de knop om zetten niet echt een oplossing is...
iig niet een oplossing die op lange termijn gaat werken want in principe veranderd er dan niks
in alles hoor niet alleen in jou situatie
Nee hoor, ik heb het serieus vermeldquote:Op maandag 2 april 2007 01:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen idee of het sarcasme is, maar ik heb inderdaad eens een meid meegemaakt die dit over zichzelf beweerde.
En zo'n vrouw vertrouw ik dan ook nog daadwerkelijk meer dan het zoveelste "Ik ben anders" miepje.
van binnen verander je toch niets?quote:Op maandag 2 april 2007 01:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ligt eraan in hoeverre het je lukt...
Als je het dusdanig onder controle hebt dat je het ook daadwerkelijk achter je kunt laten, dan is het toch echt een behoorlijk handige eigenschap hoor.
Jaloezie is toch niet te verhelpen? Dat kun je hoogstens wegdrukken.quote:Op maandag 2 april 2007 01:27 schreef liefie_ het volgende:
bv in dit geval ernstig jaloers zijn
Hoezo van binnen? Jaloezie is een emotie en dus zit het puur en alleen in je hoofd...quote:Op maandag 2 april 2007 01:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van binnen verander je toch niets?
en jij voelt je dan rot
is het gewoon niet beter om constructief iets te doen aan het hoe en waarom van bepaalde zaken
bv in dit geval ernstig jaloers zijn
jaloezie komt bv vaak voor uit onzekerheid of een nare ervaring ooit of zoquote:Op maandag 2 april 2007 01:28 schreef broer het volgende:
[..]
Jaloezie is toch niet te verhelpen? Dat kun je hoogstens wegdrukken.
van binnen kan toch ook in je hoofd zijn?quote:Op maandag 2 april 2007 01:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoezo van binnen? Jaloezie is een emotie en dus zit het puur en alleen in je hoofd...
Tot het moment dat de oorzaak van de jaloezie afgelopen is, speelt het dus nog mee en daarna verdwijnt het ook weer als sneeuw voor de zon...
Dus waarom dan een rel schoppen en meer kapot maken vanwege 1 zo'n sporadisch kutavondje...
En constructiefs iets doen aan jaloezie? Je vriendin opsluiten in de kelder lijkt me niet echt de oplossing.
Mwa, ik geloof dat sommige mensen nou eenmaal jaloerser aangelegd zijn dan anderen. Ik wéét voor de volle 100% dat mijn vriend niet vreemd zou gaan, nu niet, nooit niet, en tóch knabbelt er af en toe iets. En daar kan je een heel drama van maken, of je kan gaan relativeren, of iig een poging tot relativeren wagen.quote:Op maandag 2 april 2007 01:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jaloezie komt bv vaak voor uit onzekerheid of een nare ervaring ooit of zo
nou dan kun je daar toch iets aan doen
daar ben ik t niet mee eensquote:Op maandag 2 april 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, ik geloof dat sommige mensen nou eenmaal jaloerser aangelegd zijn dan anderen.
Dat is inderdaad wat ik dan doe en dat is dus inderdaad maar een tijdelijke emotie...quote:Op maandag 2 april 2007 01:33 schreef liefie_ het volgende:
van binnen kan toch ook in je hoofd zijn?
ik bedoel daar mee dat jij je bv op zit te vreten op de bank omdat je vriendin weg is of weet ik wat je dan doet
Mocht het nu echt dusdanig uit de hand lopen zodat ik me elke week een keer een complete op de bank zit te verbijten, dan los ik het op een subtielere manier op...quote:en ik zeg ook niet dat je een rel moet schoppen ik zeg alleen dat de knop omzetten niet iets opbouwends is en je in mijn ogen vanzelf een keer op gaat breken
Ik wel. Het zal heus minder zijn als je wat zekerder van jezelf bent, maar sommige mensen zijn van nature wantrouwender dan anderen. Die kunnen niet veel anders doen dat het gevoel gewoon onderdrukken.quote:
Naja, ik heb nog nooit een vriendin gehad die vreemdging, ben vrijwel nooit gedumpt en ben nou niet echt onzeker te noemen en toch ben ik behoorlijk jaloers...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |