Schelden?quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van iemand die gaat schelden met het woord lesbo?
daar wil ik weinig van leren
Ow je bent erop uitgekeken!quote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb een zus die stom is en een moeder die altijd vraagt wanneer ik eindelijk iemand mee ga nemen![]()
en met een brunch heb je de familie ook wel gezien he
blijft er nog een extra paasdag over
Mee eens. Al zijn er onder je vrienden altijd ook wel enkele die direct uit beeld verdwijnen zodra ze 'n relatie krijgen. Met degenen bij wie dat niet zo loopt, en die ik dus alweer een jaar of tien ken, doen wij een paasbrunch, compleet met verstopte eierenquote:Op zondag 1 april 2007 23:17 schreef Mokster het volgende:
Die zijn het allerbelangrijkst.
Vriendjes komen en gaan.
Vrienden blijven.
domme lesbo klinkt alles behalve vriendelijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Schelden?
Anyway, aan jou ga ik geen tijd verspillen.
Dit win je niet van vrouwen. echt niet. geef maar op.quote:
Welke plek gebruik je dan om de eieren te verstoppen? In en om het huis?quote:Op zondag 1 april 2007 23:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mee eens. Al zijn er onder je vrienden altijd ook wel enkele die direct uit beeld verdwijnen zodra ze 'n relatie krijgen. Met degenen bij wie dat niet zo loopt, en die ik dus alweer een jaar of tien ken, doen wij een paasbrunch, compleet met verstopte eieren![]()
Tot je een vriendje tegenkomt wat zomaar blijft plakken natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die zijn het allerbelangrijkst.
Vriendjes komen en gaan.
Vrienden blijven.
Toon eens wat meer stijl. Dit is gewoon goedkoop. Krijg er spijt van dat ik je gesteund heb als het zo een debiele reactie uitlokt.quote:
Het totale gebrek aan planning in mijn leven zal dan al wel snel een probleem wordenquote:Op zondag 1 april 2007 23:08 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Stel dat je nu in ene samen zou wonen en een relatie hebt.
Welke gewoontes van jou of onhebbelijkheden zouden dan volgens jouzelf niet meer kunnen?
kijk maar eens in zn fobo dan heb je binnen 2 seconden spijt gok ikquote:Op zondag 1 april 2007 23:30 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Toon eens wat meer stijl. Dit is gewoon goedkoop. Krijg er spijt van dat ik je gesteund heb als het zo een debiele reactie uitlokt.
Bekend gegeven. Heb zelfs een hekel eraan om s'avonds in de winter thuis te komen . . .quote:Op zondag 1 april 2007 23:06 schreef liefie_ het volgende:
ik word ook altijd een beetje depri van feestdagen en het alleen zijn
zelfs van pasen![]()
Het is bij een vriendin, en die woont in een woongroep in een oud huis met een heeeeele grote tuinquote:Op zondag 1 april 2007 23:27 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Welke plek gebruik je dan om de eieren te verstoppen? In en om het huis?
Gaan ze zo lekker in al je lades, jaszakken en kastjes snuffelen
Tjah, het is niet voor iedereen weggelegd hequote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef Godshand het volgende:
single zijn zou nog leuker zijn als ik 2 tot 3 sexrelaties erbij had..
helaas....
Ja.. dat helpt!quote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef Godshand het volgende:
Dat zou voor mij echt een afknapper zijn... als een man dat zou hebbenquote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat een man met 3 sexrelaties dat meestal weinig kan schelen. Hij vindt het allemaal wel best zo denk ik hehe.quote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zou voor mij echt een afknapper zijn... als een man dat zou hebben![]()
Zijn die er wél geweest? Dat heb ik nooit meegekregen.quote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef Q. het volgende:
Check. Single-meets werken niet.
Je legt m wel erg voor open doel neer hequote:Op zondag 1 april 2007 23:44 schreef Godshand het volgende:
helaas....
Meisjes kunnen er ook wat van hoor. Ik ken een meisje (nouja, kennen..)quote:Op zondag 1 april 2007 23:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zou voor mij echt een afknapper zijn... als een man dat zou hebben![]()
Sletten zijn hetquote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Meisjes kunne er ook wat van hoor. Ik ken een meisje (nouja, kennen..)
Zij heeft een vaste vriend maar die woont in Tilburg of nog zuidelijker. Als ze dan in het weekend weer terrug
in onze stad bij haar ouders, dan flirt ze in de lokale kroeg er flonk op los en heeft ze welles een scharrel.
Dus zo regelen vriowen dat in hun leven.
Voor een man wel jaquote:Op zondag 1 april 2007 23:49 schreef lavAzza het volgende:
Ik denk dat een man met 3 sexrelaties dat meestal weinig kan schelen. Hij vindt het allemaal wel best zo denk ik hehe.
Ik heb niet per se iets tegen kale vrouwen (Sinéad O'Connorquote:Op zondag 1 april 2007 23:51 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Dus zo regelen vriowen dat in hun leven.
Jij houdt van maagdenquote:Op zondag 1 april 2007 23:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor een man wel jaMaar ik zou het toch wel een beetje ongemakkelijk vinden om te weten dat er al wat meer mensen vóór zijn geweest
![]()
Mwa, ik vind het wel goed bekeken van haar. En ze is nog maar 22. Kon ik dat maar.quote:
Och.. tijd zat nog hoorquote:Op zondag 1 april 2007 23:56 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel goed bekeken van haar. En ze is nog maar 22. Kon ik dat maar.
En ik ben al bijna 27. En zelfs nog nooit sex gehad.
het maakt het wel leuker... wel de lusten, geen verplichtingen zoals meegaan bij feestdagen, recepties etc..quote:
dat maakt toch niet uit?quote:Op zondag 1 april 2007 23:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor een man wel jaMaar ik zou het toch wel een beetje ongemakkelijk vinden om te weten dat er al wat meer mensen vóór zijn geweest
![]()
Niet zo generaliseren jijquote:Op maandag 2 april 2007 00:07 schreef Godshand het volgende:
dat maakt toch niet uit?
elke man boven de 20 heeft wel meerdere relaties gehad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |