Ik schat dat jullie dan nog wel met vrienden of familie zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 23:09 schreef moki het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel niet echt depri meer teleurgesteld. Zulke dagen zijn veel leuker als je samen met iemand ben.
Geen lieve familie om mee te brunchen ...quote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef liefie_ het volgende:
niet depresief als in ik ga proberen me in een chocolade coma te eten aan eitjes
maar meer zo van ik wou dat ik iemand had om mee te brunchen en eitjes voor te verstoppen *sip sip*
Ik heb een beetje het idee dat je er altijd 'perfect' bij moet lopen. Vol in de make-up zeg maarquote:Op zondag 1 april 2007 23:08 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Stel dat je nu in ene samen zou wonen en een relatie hebt.
Welke gewoontes van jou of onhebbelijkheden zouden dan volgens jouzelf niet meer kunnen?
ja dat wel in de lente leef ik helemaal op hahaquote:Op zondag 1 april 2007 23:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zolang de zon schijnt heb ik daar geen last van.
Ik merk ook dat ik weer steeds vrolijker word de afgelopen dagen.
In de winter heb ik vaker last van "buh-waarom-ben-ik-verdulle-altijd-alleen?"-buien dan in de lente en in de zomer.
Dan vind ik het juist heerlijk dat ik mijn leven kan inrichten precies zoals ik het zelf wil.
is net iets anders hequote:Op zondag 1 april 2007 23:12 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Geen lieve familie om mee te brunchen ...?
ow ik vind dat altijd leuk. Ik heb een vrijgezelle broer en daarmee kom je de feestdagen wel leuk mee doorquote:
Dan vraag je dat even ipv afkattenquote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat mag ook
maar in mijn ogen wou ie een totaal andere kant op
ik heb een zus die stom is en een moeder die altijd vraagt wanneer ik eindelijk iemand mee ga nemenquote:Op zondag 1 april 2007 23:13 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
ow ik vind dat altijd leuk. Ik heb een vrijgezelle broer en daarmee kom je de feestdagen wel leuk mee door
Familie is ook tof!
Die zijn het allerbelangrijkst.quote:Op zondag 1 april 2007 23:14 schreef martijn_AR het volgende:
en niet te vergeten je vrienden! Die betekenen ook een hoop!
van iemand die gaat schelden met het woord lesbo?quote:
Inderdaad. Logeren is een beetje zoals samenwonen, maar dan zonder de lasten!quote:Op zondag 1 april 2007 22:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Logeren is dan ook niet te vergelijken met samenwonen.
Schelden?quote:Op zondag 1 april 2007 23:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
van iemand die gaat schelden met het woord lesbo?
daar wil ik weinig van leren
Ow je bent erop uitgekeken!quote:Op zondag 1 april 2007 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb een zus die stom is en een moeder die altijd vraagt wanneer ik eindelijk iemand mee ga nemen![]()
en met een brunch heb je de familie ook wel gezien he
blijft er nog een extra paasdag over
Mee eens. Al zijn er onder je vrienden altijd ook wel enkele die direct uit beeld verdwijnen zodra ze 'n relatie krijgen. Met degenen bij wie dat niet zo loopt, en die ik dus alweer een jaar of tien ken, doen wij een paasbrunch, compleet met verstopte eierenquote:Op zondag 1 april 2007 23:17 schreef Mokster het volgende:
Die zijn het allerbelangrijkst.
Vriendjes komen en gaan.
Vrienden blijven.
domme lesbo klinkt alles behalve vriendelijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Schelden?
Anyway, aan jou ga ik geen tijd verspillen.
Dit win je niet van vrouwen. echt niet. geef maar op.quote:
Welke plek gebruik je dan om de eieren te verstoppen? In en om het huis?quote:Op zondag 1 april 2007 23:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Mee eens. Al zijn er onder je vrienden altijd ook wel enkele die direct uit beeld verdwijnen zodra ze 'n relatie krijgen. Met degenen bij wie dat niet zo loopt, en die ik dus alweer een jaar of tien ken, doen wij een paasbrunch, compleet met verstopte eieren![]()
Tot je een vriendje tegenkomt wat zomaar blijft plakken natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2007 23:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die zijn het allerbelangrijkst.
Vriendjes komen en gaan.
Vrienden blijven.
Toon eens wat meer stijl. Dit is gewoon goedkoop. Krijg er spijt van dat ik je gesteund heb als het zo een debiele reactie uitlokt.quote:
Het totale gebrek aan planning in mijn leven zal dan al wel snel een probleem wordenquote:Op zondag 1 april 2007 23:08 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Stel dat je nu in ene samen zou wonen en een relatie hebt.
Welke gewoontes van jou of onhebbelijkheden zouden dan volgens jouzelf niet meer kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |