Veel.quote:Op zondag 1 april 2007 21:38 schreef Mokster het volgende:
En dan rijst bij mij direct de vraag: hoe zuipt een tempelier?
Bron.quote:Drinken (of zuipen) als een Tempelier,
d.w.z. overmatig drinken. Men beweert, dat deze spreekwijze haar ontstaan te danken heeft aan het overdadig en ongebonden leven dier riddermonniken. Zie Huygens, VII, 170:
Ick bend'er by geweest, 't is waer, daer Dronckaerts saten,
En sopen als Templiers, en vloecten als Croaten.
ja maar dan was je nog niet verliefd (behalve dan op de ilussie maar nog niet op die persoon)quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Maar wat nou als je verliefd wordt op die eigen invulling, maar de persoon in het echt totaal anders is maar ook geweldig en je alsnog (nog steeds / opnieuw) verliefd op hem bent?
Jah, zo kan ik het ook!quote:Op zondag 1 april 2007 21:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar dan was je nog niet verliefd (behalve dan op de ilussie maar nog niet op die persoon)
dan heb je gelukquote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Jah, zo kan ik het ook!
Stel dat die illusie en de werkelijke persoon heel erg op elkaar lijken dan.
Hmm, zeer bekend lijstjequote:Op zondag 1 april 2007 21:54 schreef Lipton-Anubis het volgende:
In mijn lijstje zou enkelt staan waar ik een hekel aan heb bij meisjes,
dus wat bij wijze al een 'no no' is voor mij.
ff denken.. Op
nummer 1 Meisjes die zich verwend gedragen
nummer 2 meisjes die altijd bijtende opmerkingen moeten maken, taalfouten van anderen moeten verbeteren. of anderen expres negeren.
nummer 3 meisjes die indruk op je proberen te maken door te laten zien hoeveel ze wel niet
aan algemene kennis bezitten. En altijd tussen mij en een ander gesprekspartner door bleren
om mijn vragen (aan de ander) te beantwoorden.
Heeft iets schattigs, maar is zooo irritant. Afentoe is het juist de bedoeling dat ik bepaalde vragen aan aan ander stel (die i zelf ook al wel weet) maar dat de ander antwoord.
nummer 4 Meisjes die zich nog stoerder willen voordoen dan jongens.
nummer 5 Meisjes die Xenofoob zijn of met een opgetrokken neus lopen.
nummer 6 Meisjes die afentoe hun vinger in de neus doen en dat daarna in hun mond doen.
nummer 7 Domme bimbos die koste wat kost bij hun zakkige vriend blijven ondanks dat het een overspelige
macho gast is die hun bedriegt, slaat en een Polo voor de deur heeft staan.
Ah.quote:
Definieer stoer.quote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef martijn_AR het volgende:
Stoere meisjes zijn tof 14.gif
Dat is niet stoer...das ordinairquote:Op zondag 1 april 2007 22:09 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Nog harder, en platter bleren dan een gast.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 1 april 2007 22:12 schreef liefie_ het volgende:
gister in de kroeg was er ook zo'n meisje dat niet heel knap was (ook niet heel lelijk hoor daar niet van) maar dat wel van zich zelf dacht en ook meende dat ze erg sexy kon dansen (en natuurlijk maar een beweging kende die er nog achtelijk uit zag ook)
dat vind ik altijd een enorme afknapper!
En niet alleen bij vrouwenquote:
iemand die echt sexy danst en niet uitstraalt dat hij/zij het er om doet daar in tegenquote:Op zondag 1 april 2007 22:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Mensen die geen gevoel voor ritme hebben, hebben dat namelijk op "andere momenten" vaak ook niet.
valt best mee ja. Groene ogen komen alleen niet echt superveel voor, toch?quote:Op zondag 1 april 2007 22:15 schreef Elvi het volgende:
Mijn *bescheiden* lijstje wat ik zoek in een man:
Innerlijk:
- Intelligent (ongeveer HBO-niveau zeg maar... hoewel een opleidingsniveau niks zegt over je intelligentie)
- LiefAls in: geduldig, begrijpend en gewoon lief
![]()
- Moet humor hebben... en ook van cabaret houden en het liefst nog ongeveer hetzelfde als ik. Niet dat hij Youp van het Hek de shit vind en ik Javier Guzman![]()
- Brede muziek- en film-smaak hebben
- Niet te snel over anderen oordelen, beetje kunnen inleven in anderen
- Toch wel met spirituele zaken bezig zijn... Het iig niet helemaal afkeuren, beetje open ervoor staan
- Van dieren en kinderen houden![]()
- van documantaires, filosoferen, geschiedenis, cultuur houden is geen eis, wel een pré![]()
Uiterlijk:
- Geen blondjes. Ik val echt niet op blond, hoe geweldig de persoon ook is...I cant help it
![]()
- Geen 'mensen-met-een-kleurtje'. Net als met blond: ik val er gewoon niet op![]()
- Knuffellijf hebbenNiet al teveel spieren, geen wasbord (dat is eng
), beetje buikje (geen 8-maanden-zwanger-van-bier-buik)
- Groene ogen![]()
- Krulletjes![]()
- Bruin/ zwart haar![]()
Nou dit 'eisen-lijstje' valt toch best mee?![]()
Wasbordjes zijn zoooo overratedquote:Op zondag 1 april 2007 22:15 schreef Elvi het volgende:
Uiterlijk:
- Knuffellijf hebbenNiet al teveel spieren, geen wasbord (dat is eng
), beetje buikje (geen 8-maanden-zwanger-van-bier-buik)
Woei, ik hoop dat er meer van dat soort meisjes zijnquote:Op zondag 1 april 2007 22:19 schreef Elvi het volgende:
Groene ogen word idd lastig maar zodra een man dat heeft val ik er meteen voorHet tegenovergestelde effect van wat blond haar met me doet zeg maar
![]()
ik snap niet waarom al die mannen die er een hebben er zo van overtuigd zijn dat ze er meer vrouwen door krijgenquote:Op zondag 1 april 2007 22:18 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Wasbordjes zijn zoooo overrated
Ik ben blij dat er meer zijn die dat vinden
*kuch* ja ik had je fotoboek al gezienquote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef lavAzza het volgende:
Woei, ik hoop dat er meer van dat soort meisjes zijn. Ben ze nog niet tegengekomen iig
doe er dan wat aanquote:Op zondag 1 april 2007 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Weet je wat pas kut is. Onzeker zijn en dan van anderen aanhoren dat dat helemaal niet nodig is
Hoe los je op dat je onzeker bent?quote:Op zondag 1 april 2007 22:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
doe er dan wat aan
of zeg tegen andere gewoon kei hard hou je bek
ook weer opgelost
Wat wil je dan horen?quote:Op zondag 1 april 2007 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Weet je wat pas kut is. Onzeker zijn en dan van anderen aanhoren dat dat helemaal niet nodig is
ik zou zeggen maak er een topic over aanquote:
Je eigen instelling veranderen. Sommige mensen blijven hun gehele leven onzeker.quote:
"Ik snap niet dat jij geen vriendin hebt"quote:Op zondag 1 april 2007 22:27 schreef TimmyAsd het volgende:
Ahh dit topic is dus alleen voor klagen over andere mensen?quote:Op zondag 1 april 2007 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik zou zeggen maak er een topic over aan
Bastard!quote:
nee het gaat over single zijnquote:Op zondag 1 april 2007 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh dit topic is dus alleen voor klagen over andere mensen?
Dit is geen klaagtopicquote:Op zondag 1 april 2007 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ahh dit topic is dus alleen voor klagen over andere mensen?
Oe!quote:Op zondag 1 april 2007 21:58 schreef Mokster het volgende:
Ah.
Je begrijpt hopelijk dat ik gisternacht, toen ik zeer ongenuanceerd een zeer ongepaste vraag poneerde, stomdronken was?
Anders doe je ff normaal zeg. Kan je niet op een normale manier communiceren?quote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee het gaat over single zijn
dus ga maar ergens anders mekkeren over hoe erg je het hebt met al die mensen om je heen die positief over je zijn
Ik krijg meestal te horen "Ik snap wel waarom jij vrijgezel bentquote:
Wat is daar niet normaal aan if I may ask?quote:Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Anders doe je ff normaal zeg. Kan je niet op een normale manier communiceren?
ik was niet alleen maar lief aardig en zachtquote:Op zondag 1 april 2007 22:43 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Wat is daar niet normaal aan if I may ask?
Wat hij zei is toch een bepaald aspect van het single zijn? Dat je single bent doordat je onzeker bent... mag je toch ook best wat over zeggen? Mits het inderdaad geen oneindig klaagtopic wordt.quote:Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Anders doe je ff normaal zeg. Kan je niet op een normale manier communiceren?
Persoonlijk vind ik een-op-een meets beter werken.quote:Op zondag 1 april 2007 15:29 schreef Elvi het volgende:
Voorstel:
Een Singles-meetMisschien komen er nog setjes uit
![]()
dat mag ookquote:Op zondag 1 april 2007 22:45 schreef lavAzza het volgende:
[..]
Wat hij zei is toch een bepaald aspect van het single zijn? Dat je single bent doordat je onzeker bent... mag je toch ook best wat over zeggen? Mits het inderdaad geen oneindig klaagtopic wordt.
Check. Single-meets werken niet.quote:Op zondag 1 april 2007 22:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een-op-een meets beter werken.
Met jou valt ook niet te leven.quote:Op zondag 1 april 2007 22:41 schreef kastanova het volgende:
Ik krijg meestal te horen "Ik snap wel waarom jij vrijgezel bent", da's al stukken beter
.
Nou ja, je hebt er natuurlijk wel je hele leven op afgestemd, ik merkte gisteren weer bij mn getrouwde vriendjes hoe verschillend mijn leven is dat met dat van hun.quote:Op zondag 1 april 2007 22:48 schreef martijn_AR het volgende:
Single zijn is een lifestyle
Tsssssk, tijdens de logeerpartijtjes zei je toch heel wat andersquote:
quote:Op zondag 1 april 2007 22:19 schreef Elvi het volgende:
Groene ogen word idd lastig maar zodra een man dat heeft val ik er meteen voor![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 22:19 schreef Elvi het volgende:
Het tegenovergestelde effect van wat blond haar met me doet zeg maar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |