Ik rook niet. Voldoe ik toch aan één van je wensen.quote:Op zondag 1 april 2007 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]donkere krullen ![]()
![]()
gevoel voor humor niet vel over been, beetje knuffelvlees Niet roken Kunnen spellen Vooral lief
zijn.
Niet te opdringerig en al te kusjekroel, trouwens
Misschien zo meer.
haha daar hoef je nietquote:Op zondag 1 april 2007 19:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben heteroMaar blijkbaar erg gewilt bij vrouwen ofzo
![]()
Ik ga niet zo heel vaak naar kroegen eigenlijk... Hier in Gouda is niks leuks... Maar ik wil toch wel snel naar Rotterdam verhuizen dus dan zal het date-technisch (hopelijk) wel gaan lopen... *blijft positief*
Was je daar na mijn gestalk nog niet achter dan?quote:Op zondag 1 april 2007 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee he, dan heb ik meer zoiets van, 'Trek ik alleen mongolen aan of zo?'
Geen succes gehad dit weekend?quote:Op zondag 1 april 2007 20:19 schreef ioko het volgende:
single meld zich
Wel veel vrouwen gezien op de autorai, maar ik heb verder weinig vrouwen gezien dit weekendquote:
Algemene criteria:quote:
ze zitten dan ook buitenquote:Op zondag 1 april 2007 20:24 schreef Q. het volgende:
Ja, dat probleem heb ik ook een beetje. Ik zie sowieso te weinig leuke vrouwen. Eigenlijk. Terwijl ik in een stad woon met een hele hoge vrouw-dichtheid. Toen ik nog in Enschede woonde (met een 10-1 man-vrouw verhouding) dacht ik dat een stad met een wat eerlijkere verhouding wel verandering zou brengen maar daar merk ik na anderhalf jaar Utrecht nog weinig van.
Ik kom ook veels te weinig vrouwen tegen, en dat er zoveel zijn, maakt het alleen maar frustrerender. Al moet ik zeggen dat ik ook niet uitga om ze te ontmoeten, echte studentes vind ik ook niet meer zo interessant.quote:Op zondag 1 april 2007 20:24 schreef Q. het volgende:
Ja, dat probleem heb ik ook een beetje. Ik zie sowieso te weinig leuke vrouwen. Eigenlijk. Terwijl ik in een stad woon met een hele hoge vrouw-dichtheid. Toen ik nog in Enschede woonde (met een 10-1 man-vrouw verhouding) dacht ik dat een stad met een wat eerlijkere verhouding wel verandering zou brengen maar daar merk ik na anderhalf jaar Utrecht nog weinig van.
Ja maar liefie, dat zijn toch open deuren? Niemand wil een dom of een depressief iemandquote:Op zondag 1 april 2007 20:28 schreef liefie_ het volgende:
owja en ik wil geen depresief het glas half leeg type
hoe meer ik er over nadenk hoe meer eisen ik heb
Ja, maar ik kom wel eens buiten! Serieus! Soms. Vooral niet te vaak.quote:Op zondag 1 april 2007 20:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze zitten dan ook buiten
niet onder je bureau of achter de kamerplan
In hoeverre voldeden je exen aan die eisen?quote:Op zondag 1 april 2007 20:28 schreef liefie_ het volgende:
owja en ik wil geen depresief het glas half leeg type
hoe meer ik er over nadenk hoe meer eisen ik heb
Vind je die niet stiekem interessant?quote:Op zondag 1 april 2007 20:32 schreef Snygga het volgende:
Ik trek volgens mij alleen maar bezette mannen aan...![]()
vast welquote:Op zondag 1 april 2007 20:29 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja maar liefie, dat zijn toch open deuren? Niemand wil een dom of een depressief iemand
alle? of het depresieve gedeelte?quote:Op zondag 1 april 2007 20:38 schreef lavAzza het volgende:
[..]
In hoeverre voldeden je exen aan die eisen?
Zeker, ik ging er graag op in tot op zeker niveau; verslaafd aan de emotionele pijn. Pas als ik heel veel moest vechten voor iets dan was het vast echte liefde... Sinds een paar dagen heb ik eigenlijk ingezien dat dat helemaal niet zo hoeft... Komt vast nog wel goed met mequote:
Alle eisen, en noem alleen die exen die niet voldedenquote:Op zondag 1 april 2007 20:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
alle? of het depresieve gedeelte?
en al mn exen (dat klinkt alsof t er kei veel zijn maar dat valt wel mee hoor)
Ik kan me niet voorstellen dat er niet ook leuke vrijgezelle mannen op je vallen. Hoe zou het nu dan moeten gaan?quote:Op zondag 1 april 2007 20:41 schreef Snygga het volgende:
[..]
Zeker, ik ging er graag op in tot op zeker niveau; verslaafd aan de emotionele pijn. Pas als ik heel veel moest vechten voor iets dan was het vast echte liefde... Sinds een paar dagen heb ik eigenlijk ingezien dat dat helemaal niet zo hoeft... Komt vast nog wel goed met me
Ach, geen knuffelvlees hebben heeft ook zijn esthetische voordelen toch?quote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef liefie_ het volgende:
de meeste hadden niet genoeg knuffelvleesmaja daar kan ik nog wel over heen komen
als ik mn lijstje terug lees is er maar een geweest die er eigenlijk niet echt aan voldeed
de rest toch wel voor een heel groot deel (behalve dan het vlees)
Lijkt me makkelijker om aan iemand te komen met dat vlees dan zonder dat vleesquote:Op zondag 1 april 2007 20:47 schreef liefie_ het volgende:
de meeste hadden niet genoeg knuffelvleesmaja daar kan ik nog wel over heen komen
als ik mn lijstje terug lees is er maar een geweest die er eigenlijk niet echt aan voldeed
de rest toch wel voor een heel groot deel (behalve dan het vlees)
Dat vind ik ook wel sexy, maar wat vind je nog knuffelvlees en wat dik?quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef liefie_ het volgende:
nou ik vind knuffelvlees erg sexy
vooral meisjes met een buikje
Misschien is er wel een correlatie tussen haar eisen en het gebrek aan vleesquote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijker om aan iemand te komen met dat vlees dan zonder dat vlees![]()
nou het moet ook weer niet te veel vlees zijn hequote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lijkt me makkelijker om aan iemand te komen met dat vlees dan zonder dat vlees![]()
ieuww.quote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef liefie_ het volgende:
nou ik vind knuffelvlees erg sexy
vooral meisjes met een buikje
dik vind ik je kleren in een aparte winkel moeten kopenquote:Op zondag 1 april 2007 20:56 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel sexy, maar wat vind je nog knuffelvlees en wat dik?
Alle vrouwen die er wel last van hebben zitten in dit topic op fok.nlquote:
Dat zijn uitzonderingen. Gewoon maatje 34, 36. Niets mis meequote:Op zondag 1 april 2007 20:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dik vind ik je kleren in een aparte winkel moeten kopen
dat vind ik dan echt weer te dun hoorquote:Op zondag 1 april 2007 21:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zijn uitzonderingen. Gewoon maatje 34, 36. Niets mis mee![]()
Ja, als je als meisje stoer gaat doen over bierzuipen. Dat schrikt af.quote:Op zondag 1 april 2007 16:31 schreef thaleia het volgende:
Stoer doen over bier zuipen, en intussen een piepklein hartje![]()
Hehe ja mannen in 34, 36 is niet de bedoelingquote:Op zondag 1 april 2007 21:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat vind ik dan echt weer te dun hoor
dan moet hij/zij wel heel lief zijn en zo
trouwens voor mannen werken die maten anders he
daar heb ik geen kijk op
Eentje maar?quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik vind Lucille al engBij sputen en slikken kiepert ze zo een glas sterke drank achterover. Men...
Dat schrikt niet iedereen af, hoor. Ik was in mijn hoofd mijn Pakket Van Eisen aan het doornemen en daar staat toch echt behoorlijk bovenaan: zuipen als een tempelier.quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ja, als je als meisje stoer gaat doen over bierzuipen. Dat schrikt af.
En dan rijst bij mij direct de vraag: hoe zuipt een tempelier?quote:Op zondag 1 april 2007 21:35 schreef broer het volgende:
Dat schrikt niet iedereen af, hoor. Ik was in mijn hoofd mijn Pakket Van Eisen aan het doornemen en daar staat toch echt behoorlijk bovenaan: zuipen als een tempelier.
ik gok uit ouderwetse kroezenquote:Op zondag 1 april 2007 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dan rijst bij mij direct de vraag: hoe zuipt een tempelier?
OK... dat schrkt 'mij persoonlijk' af dan.quote:Op zondag 1 april 2007 21:35 schreef broer het volgende:
[..]
Dat schrikt niet iedereen af, hoor. Ik was in mijn hoofd mijn Pakket Van Eisen aan het doornemen en daar staat toch echt behoorlijk bovenaan: zuipen als een tempelier.
Ah.quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef liefie_ het volgende:
ik gok uit ouderwetse kroezen
aangezien het ridders waren en zo
Maar wat nou als je verliefd wordt op die eigen invulling, maar de persoon in het echt totaal anders is maar ook geweldig en je alsnog (nog steeds / opnieuw) verliefd op hem bent?quote:Op zondag 1 april 2007 21:48 schreef liefie_ het volgende:
ik weet iets in de richting van een stelling
internet daten en zo is allemaal wel leuk en aardig maar ik merk dat steeds meer mensen denken dat ze echt verliefd zijn en zo voordat ze de ander ontmoet hebben
dus mijn stelling is: het is onmogelijk verliefd te worden op iemand die je nog nooit ontmoet hebt omdat je dan verliefd word op een eigen invulling die je gemaakt hebt over deze persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |