Ben je nou nog bezig die zelfde knakker voor je te winnen?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik duim voor je! Post die tekst even hier dan!
Júist niet. Je kent de persoon dan nog niet/nauwelijks, dus kan je ook geen liefde voelen behalve plezier.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wil ik het wel! En toch doe ik het niet meer. Met de een is het trouwens wel sterker dan met de ander overigens, met de date van zaterdag was het er wel maar de boel stond echt niet op ontploffen of zo. Soms hé, dan tref ik iemand die ik het liefst gelijk wil bespringen, juist dan kan het geen kwaad om nuchter te blijven. Gelukkig tref ik dat zelden.
Jawel. Andere vrouwen worden niet direct hopeloos verliefd na een schaamteloze, vuige nacht.quote:[..]
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.
Met het risico als een enorme slet te klinken: nee een andere.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ben je nou nog bezig die zelfde knakker voor je te winnen?.
Maar jouw status is op Fok! toch al lang geen issue meer?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met het risico als een enorme slet te klinken: nee een andere..
Wat is er onnatuurlijk aan?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Leg nou eens even uit aan mij waarom je geen seks meer hebt.
Das toch onnatuurlijk.
Ik ken er meer die het niet worden dan wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.
Gewoon niet naar kijken of zoveel zuipen dat je dat weer vergeet. Doe ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook een single en het is niet leuk als je overal verliefde stellen tegenkomt.
Niet kijken is soms erg moeilijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet naar kijken of zoveel zuipen dat je dat weer vergeet. Doe ik ook..
Doe ik ook, maar makkelijk is het niet.En zo aantrekkelijk ben je ook niet meer als je door het vele zuipen korsakov of hepatitis hebt haha.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet naar kijken of zoveel zuipen dat je dat weer vergeet. Doe ik ook..
Nee joh! Warm weer. Gierende hormonen. Lekker flirten op terrasjes. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Doe ik ook, maar makkelijk is het niet.En zo aantrekkelijk ben je ook niet meer als je door het vele zuipen korsakov of hepatitis hebt haha.
Tja lente en zomer zijn gewoon de kutseizoenen voor singles.
Tja, je kan jezelf ook een depressie aanpraten. In de zomer lopen er zat mooie single vrouwen rond die een stuk mooier zijn dan in de winter. Daar let ik toch echt meer op dan op de stelletjes die rondlopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:40 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar makkelijk is het niet.En zo aantrekkelijk ben je ook niet meer als je door het vele zuipen korsakov of hepatitis hebt haha.
Tja lente en zomer zijn gewoon de kutseizoenen voor singles.
Je mag ophouden met duimen, ik heb een heel lief en heel eerlijk berichtje terug. Helaas niet wat ik gehoopt had, maar soit.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik duim voor je! Post die tekst even hier dan!
je hoeft hier niet te posten hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:08 schreef Q. het volgende:
Het word een beetje saai als ik steeds hetzelfde in dit topic post maar er zit dan ook weinig verandering in mijn situatie.
Wat doe je hier dan?quote:
Hier ben ik het wel mee eens al is het bij mij niet zo heel erg, alleen als ik al in een dipje zit (wat gelukkig niet veel voorkomtquote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook een single en het is niet leuk als je overal verliefde stellen tegenkomt.
zet het op een hartgrondig liegen dan!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:08 schreef Q. het volgende:
Het word een beetje saai als ik steeds hetzelfde in dit topic post maar er zit dan ook weinig verandering in mijn situatie.
Ik heb geen seks omdat ik niet verliefd ben. En ik heb geen seks omdat ik in principe niet verliefd wil worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Leg nou eens even uit aan mij waarom je geen seks meer hebt.
Das toch onnatuurlijk.
Soms is seks niet om de liefde hè? Met sommige mensen heb je in eerste instantie een onwijze seksuele aantrekkingskracht en dan blijkt het daarna ook nog echt te klikken. Maar ja, dan moet die persoon ook nog voor jou gaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Júist niet. Je kent de persoon dan nog niet/nauwelijks, dus kan je ook geen liefde voelen behalve plezier.
[..]
Sommigen wel dus.quote:Jawel. Andere vrouwen worden niet direct hopeloos verliefd na een schaamteloze, vuige nacht.
Jammer voor je!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je mag ophouden met duimen, ik heb een heel lief en heel eerlijk berichtje terug. Helaas niet wat ik gehoopt had, maar soit..
Ik ken er meer die het wel worden dan niet. Wat zegt dat over mijn kennissenkring?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ken er meer die het niet worden dan wel.
Dat stelde ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Soms is seks niet om de liefde hè? Met sommige mensen heb je in eerste instantie een onwijze seksuele aantrekkingskracht en dan blijkt het daarna ook nog echt te klikken. Maar ja, dan moet die persoon ook nog voor jou gaan.
Dat je je als single man, die niet vies is van scharrels e.d., niet in jullie midden moet begeven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ken er meer die het wel worden dan niet. Wat zegt dat over mijn kennissenkring?![]()
Eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef jd1982 het volgende:
Vanwege de vele lange relaties en weinig ervaring met versieren zou ik wel eens een opfris cursusje kunnen gebruiken. Gewoon om eens zonder teveel gedoe een meid te leren kennen, praatje maken, keer filmpje, maar niet voor relatie...
Hoe maak je zoiets duidelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |