quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja feit is dat dikke mensen vaak single zijn daar ben ik hier
Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:40 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Dus je hebt wel stiekem ooit gespiekt jij vieze ouwe dikke vrouwen geilert.
Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je bevestigt nu de vermoedens van velen; er posten alleen 'vieze ouwe dikke vrouwen'.
Soms begeef je je plots op een verkeerde plaats terwijl je je van geen kwaad bewust was.. totdat je je het gaat realiseren..
Vertel eens, 'vieze ouwe dikke vrouw', hoe is het leven als single.. of past er echt op elk potje een deksel? Nah...
die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe langquote:Op zondag 3 juni 2007 17:50 schreef Ska-te het volgende:
Daarom snap ik het ook niet dat sommige mensen nooit single zijn, maar wel vaak een andere vriend of vriendin hebben. Je begint toch pas iets met iemand als je diegene écht leuk vind! Niet van de een naar de ander..
En dan eindigen als een soort Richard Bucket uit "keeping up appearances"quote:Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die willen alleen maar kunnen zeggen dat ze een relatie hebben, maakt niet uit met wie of hoe lang
zolang ze maar niet hoeven te zeggen dat ze single zijn
Ah, helaas.. dat gaat niet op.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:51 schreef Caviidae het volgende:
[..]
Dat 'vieze ouwe' was op jou van toepassing in dit geval.
En ja.
kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?quote:Op zondag 3 juni 2007 17:42 schreef Aaargh! het volgende:
En wat als je een beetje van beide bent ? Op zich heb ik niet zo'n probleem met mensen, er lijken alleen zeer weinig mensen te zijn met wie het echt 'klikt'.
Door aan te nemen wat ik hierboven zei. Althans, dat werkte dus voor mij! (haha, stel je voor dat ik ga zeggen wat jij moet doen!)quote:Hoe had je gedacht er invloed op uit te oefenen ?
jawel, mits je bereid bent de schroefdraad danig te forceren.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:48 schreef OldJeller het volgende:
<yack-yack>
of past er echt op elk potje een deksel?
Nee, ik ben niet actief op zoek. De verwachting dat er iemand op mijn pad komt is in de loop der jaren kleiner en kleiner geworden.Ik ben niet de knapste en uiterlijk is de eerste indruk.En daar moet ik het niet van hebben.ik heb jaren mezelf voor de gek gehouden dat dat er niet toe deed, maar inmiddels ben ik daar mee gestopt.Zo hypocriet ben ik niet meer, ik beoordeel anderen immers ook op hun uiterlijk. Daarbij zijn mensen van mijn leeftijd zijn doorgaans bezet en ik ben verlegen. Daardoor kom ik krampachtig over en ik heb geen idee hoe ik dat er uit krijg. (en ja, stiekem wil ik ook te graag en het is kut om toe te geven,maar wel waar)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Garisson72 het volgende:
wie van de singles, hier aanwezig, vindt dat hij/zij echt actief bezig is om wat te doen aan de burgerlijke staat? En ik bedoel niet krampachtig op zoek, maar zorgt dat de optes open liggen. Of zie je het eigenlijk niet meer zo gebeuren, en schik je je in je lot?
tien punten extra voor een motivatie!![]()
Nee, totaal niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan het zo zijn dat je er teveel druk op zet? dat je een bepaald beeld hebt van wat je partner zou moeten zijn?
Hier herken ik me ook totaal niet in, eerder precies het omgekeerde.quote:ik zelf had voorheen vaak het idee dat, als ik één partner zou hebben, ik de kans op een betere partner zou missen. Ofwel: hoe weet je nou of degene waar je bij bent, de ware voor je is? zoveel vrouwen op aarde... kan (statistiek en zo) nóóit zo zijn dat je de perfecte vrouw treft. Waarom is die aardbol zo groot...![]()
Er is geen jachtgebied, er valt niets te jagen. Er ligt geen bewuste beslissing aan ten grondslag.quote:(...)
Door aan te nemen dat je 'jachtgebied' () dus een stuk groter wordt, komt er een hoop rust. En meer vertrouwen in de toekomst.
Ja precies, kijken kan altijdquote:Op zondag 3 juni 2007 19:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah op zoek op zoek...
Ik houd mijn ogen gewoon goed open![]()
Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, ik natuurlijk![]()
Niet zozeer op zoek naar een relatie want ik begin me net prettig te voelen met deze status, maar ik hou altijd alle opties open, niet alleen in mijn privéleven. Ik hoef niet persé verliefd te worden maar als het gebeurd, zal ik het zeker niet tegenhouden (tenzij hij/zij uit Groningen komt want die afstand is straks echt niet te overbruggen). Ik ga er wel vanuit eigenlijk dat ik de komende tijd gewoon lekker single blijf, want ik kom een hoop leuke mannen tegen, maar die ene bijzondere laat nog even op zich wachten. En da's prima want dan heb ik de tijd om mijn wilde haren te verliezen.
Ik ga in Brussel wonen.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Je bedoelt de afstand A'dam / Groningen? Vind je dat niet te overbruggen?
Mwoah...
goed bewaren, die ga je echt nog nodig hebben later. You'll know when...quote:
Klopt wel, er wordt echt wel naar uiterlijk gekeken. Toch hoeft iemand wat mij betreft echt niet knap te zijn. Ik kan echt wel vallen op onaantrekkelijke mannen, maar er moet wel sprake zijn van seksuele aantrekkingskracht. Anders kun je net zo goed hele goede vrienden zijn. Er zijn genoeg vrouwen die niet op knappe mannen vallen, ik persoonlijk sla nooit écht mooie mannen aan de haak en daar is het me ook zeker niet om te doen. Als ik erg kan lachen om iemand of juist hele goeie gesprekken met iemand kan hebben, dan kan ik soms na een paar minuten al door het uiterlijk heen kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet actief op zoek. De verwachting dat er iemand op mijn pad komt is in de loop der jaren kleiner en kleiner geworden.Ik ben niet de knapste en uiterlijk is de eerste indruk.En daar moet ik het niet van hebben.ik heb jaren mezelf voor de gek gehouden dat dat er niet toe deed, maar inmiddels ben ik daar mee gestopt.Zo hypocriet ben ik niet meer, ik beoordeel anderen immers ook op hun uiterlijk. Daarbij zijn mensen van mijn leeftijd zijn doorgaans bezet en ik ben verlegen. Daardoor kom ik krampachtig over en ik heb geen idee hoe ik dat er uit krijg. (en ja, stiekem wil ik ook te graag en het is kut om toe te geven,maar wel waar)
Dus voor mij gaat het er niet in zitten.
Elke single heeft die dagen. En je lot kun je sturen, die verlegenheid is denk ik wel iets dat je kunt overwinnen.quote:Ik hoop het wel natuurlijk, zo'n gevoelige dwaas ben ik dan ook wel weer.
En ja, ik schik mij in mijn lot, maar niet altijd. Er zijn dagen dat ik verschrikkelijk baal dat er niemand is , (bruiloften en kerstdagen bijvoorbeeld) maar er zijn ook dagen dat het ideaal is om single te zijn.
Ik heb vanaf morgen een andere baan en dan ben ik een paar dagen per week van huis, dat zou ik minder snel doen als ik een vriendin zou hebben.
Cashen op de karaoke-meet. Moet Garrison wel komen natuurlijk.quote:Wat kan ik met die tien punten ?
Goed nieuwsquote:Op zondag 3 juni 2007 19:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja, nog een episode in the adventures of Whoopsydaisy:
Gisteren een date gehad. Was leuk! Eerst een hapje eten en daarna ging hij gewoon gezellig mee stappen met mij en de groep stapmaatjes. Over heel veel dingen gepraat, we denken redelijk hetzelfde over veel dingen en er is zeker een klik, maar tot dusver niet dat hele bijzondere gevoel. Vandaag belde hij me, binnenkort wordt dit vervolgt!
En toch ben ik het lekker niet met je eensquote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef jd1982 het volgende:
Single is so much better!
Same herequote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En toch ben ik het lekker niet met je eens![]()
Zolang ik maar niet hoef te zingen. Daar is de mensheid en het algeheel voortbestaan van de planeet niet bij gediend. En zelfs dan nog staat mijn aanwezigheid op losse schroeven. Wend al uw overredingskracht aan.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Cashen op de karaoke-meet. Moet Garrison wel komen natuurlijk.
Je bent ze toch tegengekomen, ze moeten je alleen niet...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:04 schreef Sannelie het volgende:
ik wil een vriendje!!
De jongens die ik leuk vind willen geen relatie want ze komen er net uit of willen single blijven vanwege de vrijheid...
Ik wil gewoon s echt een leuke jongen ontmoeten maar kom ze maar niet tegen!! Hoe irritant![]()
ja en bedoel dus dat ik s een keer iemand wil tegenkomen zonder dat gezeikquote:Op maandag 4 juni 2007 16:08 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Je bent ze toch tegengekomen, ze moeten je alleen niet...
Dat is geen gezeik, dat is het vermeiden van gezeik. Zoals een fuckbuddy hebben ipv een partner.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef Sannelie het volgende:
nee zonder het gezeik van: ik wil geen relatie maar vind je wel n hele leuke meid bla bla
Klopt, maar single zijn heeft minder gezeik.quote:Een relatie bestaat niet alleen uit gezeik ofzo hoor.. ik zie toch meer de gezellige kanten ervan...
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef Twinkle20 het volgende:
En als er teveel 'gezeik' is, dan ben je met de verkeerde persoon samen
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef Sannelie het volgende:
Maar even over dat 'gezek'
Wat verstaan jullie daaronder??
Dat jij afwijzingen onder 'gezeik' verstaat is duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef Sannelie het volgende:
nee zonder het gezeik van: ik wil geen relatie maar vind je wel n hele leuke meid bla bla
Nee dat is niet zo.. het gezeik daar aan vooraf.. Als iemand duidelijk tegen me is vind ik het niet erg... Maar als diegene met je zoent en de ene keer zegt ik wil niks vasts.. tegen een ander ik wil misschien wel wat met haar en dan weer later weer met je zoent en dan als je om duidelijkheid vraagt is het toch weer niets.. Het verhaal in het kort maar zo ging dit een tijdje door.. en dat vind ik irritant maar laatst had ik hem gevraagd hoe het nou zit en nu is t eindelijk duidelijk.. en kan ik me ook weer ergens anders op focussen... snappie?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Dat jij afwijzingen onder 'gezeik' verstaat is duidelijk.
Hij zoende jou gewoon af en toe, dan is het toch niets vasts. Duidelijk toch.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo.. het gezeik daar aan vooraf.. Als iemand duidelijk tegen me is vind ik het niet erg... Maar als diegene met je zoent en de ene keer zegt ik wil niks vasts.. tegen een ander ik wil misschien wel wat met haar en dan weer later weer met je zoent en dan als je om duidelijkheid vraagt is het toch weer niets.. Het verhaal in het kort maar zo ging dit een tijdje door.. en dat vind ik irritant maar laatst had ik hem gevraagd hoe het nou zit en nu is t eindelijk duidelijk.. en kan ik me ook weer ergens anders op focussen... snappie?
Vrouwen kunnen dat ook heel goed hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Jah daar hebben sommige mannen inderdaad ook een handje van. Uiterst irritant.
Sjongejonge.. toon je een keer interesse, is het weer niet goed!!!
Ksnap jullie echt niet
Kijk als je lekker bent, maar ik heb al een vriendin, dan kan ik natuurlijk niets vasts met je nemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Jah daar hebben sommige mannen inderdaad ook een handje van. Uiterst irritant.
Sjongejonge.. toon je een keer interesse, is het weer niet goed!!!
Ksnap jullie echt niet
Ik stond op het Neude in Utrecht te bellen naar mijn zusje en toen kwam hij vanuit het niets op me afquote:Op zondag 3 juni 2007 20:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goed nieuws
Hoe heb je em leren kennen?
Meen je! Lache zeg..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik stond op het Neude in Utrecht te bellen naar mijn zusje en toen kwam hij vanuit het niets op me af![]()
Ik kots op mannen die naast hun vriendin nog aan proberen te knopen met een ander meisje.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Kijk als je lekker bent, maar ik heb al een vriendin, dan kan ik natuurlijk niets vasts met je nemen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Meen je! Lache zeg..
Serieuze intenties voor een vervolg? Of ist daar te vroeg voor..![]()
hahahaha.. yeah right.. just admit you mean it!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww man kben echt ongesteld![]()
Kben echt gemeen tegen alles wat een piemel heeft.
Nog een dagje of 2 .. dan ist weer voorbij en kunnen de mannen hier rustig adem halen.
Sorry voor de sneer hier en daar![]()
![]()
Bedoel het allemaal goed
Nou dat eerste heb je vaker gezegd.. dus vandaar dat ik er ff naar vroeg.. maarre.. point madequote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben sowieso nog niet toe aan een relatie. Ik vind hem leuk maar ik ga er niet vanuit dat hij leuk genoeg is om de vrijheid voor op te geven. Maar zeker leuk genoeg om nog een keer mee af te spreken, wil niet gelijk de deur dichtgooien.
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefdquote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou dat eerste heb je vaker gezegd.. dus vandaar dat ik er ff naar vroeg.. maarre.. point made
Is dat EO programma niets voor jou? 40 dagen geen sex?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefd(of maak me die illusie
). Maar die tactiek werkt wel! Geen seks meer voor Whoopsydaisy, wel zo veilig...
ongesteld zijn mooi excuus altijdquote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww man kben echt ongesteld![]()
Kben echt gemeen tegen alles wat een piemel heeft.
Nog een dagje of 2 .. dan ist weer voorbij en kunnen de mannen hier rustig adem halen.
Sorry voor de sneer hier en daar![]()
![]()
Bedoel het allemaal goed
That's so cute and easy to make you fall in love..quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefd(of maak me die illusie
). Maar die tactiek werkt wel! Geen seks meer voor Whoopsydaisy, wel zo veilig...
Ik ben al over de helftquote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is dat EO programma niets voor jou? 40 dagen geen sex?![]()
![]()
Nou, cute! Ik ben daar echt niet blij mee hoor.. Heb me er wel op verkeken en dat was uiteindelijk niet zo'n prettige ervaring. Wachten met seksen is heulemaal niks mis mee. Ik laat me ook echt niet meer verleiden op de eerste date(s). Maar ja, soms verraad je lichaam je een btje en dan staan die plannen even in de koelkast maar gewoon minder drinken en nuchter blijven, helpt ook gewoon.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
That's so cute and easy to make you fall in love..
Nou vooruit, omdat je de opmerking zelf nie maakt:quote:
Dat is niet jezelf goed doen, dat is jezelf bedriegen. Klaarblijkelijk wil je het eigenlijk wel, maar houd je jezelf tegen. Drank maakt dat nog sterker in je los.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nou, cute! Ik ben daar echt niet blij mee hoor.. Heb me er wel op verkeken en dat was uiteindelijk niet zo'n prettige ervaring. Wachten met seksen is heulemaal niks mis mee. Ik laat me ook echt niet meer verleiden op de eerste date(s). Maar ja, soms verraad je lichaam je een btje en dan staan die plannen even in de koelkast maar gewoon minder drinken en nuchter blijven, helpt ook gewoon.
Ja, natuurlijk wil ik het wel! En toch doe ik het niet meer. Met de een is het trouwens wel sterker dan met de ander overigens, met de date van zaterdag was het er wel maar de boel stond echt niet op ontploffen of zo. Soms hé, dan tref ik iemand die ik het liefst gelijk wil bespringen, juist dan kan het geen kwaad om nuchter te blijven. Gelukkig tref ik dat zelden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is niet jezelf goed doen, dat is jezelf bedriegen. Klaarblijkelijk wil je het eigenlijk wel, maar houd je jezelf tegen. Drank maakt dat nog sterker in je los.
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.quote:Waarom je verliefd wordt na een partij sex is me overigens een raadsel.. we hebben het wel over verliefd zijn op de persoon hè, niet verliefd op de plezier die hij je gaf.![]()
Ik duim voor je! Post die tekst even hier danquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, duim allemaal even voor me. Ik heb een Hele Leuke Jongen ontmoet maar helaas heeft hij de dag erna zijn ex weer ontmoet en moest ik wijken. Nu heb ik hem een mailtje (I know) gestuurd, met als strekking: "ik vind je te leuk om niet nog één poging te wagen". Geen klef mailtje verder ofzo, maar gewoon eerlijk. Zoals we alletwee denk ik wel in elkaar zitten. Maargoed, nu ben ik bang dat het verkeerd uit pakt
.
Whehe, fat chance. Ik voel mezelf al genoeg voor schut staan zonder het mailtje aan jan-en-alleman te laten lezenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik duim voor je! Post die tekst even hier dan!
Ben je nou nog bezig die zelfde knakker voor je te winnen?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik duim voor je! Post die tekst even hier dan!
Júist niet. Je kent de persoon dan nog niet/nauwelijks, dus kan je ook geen liefde voelen behalve plezier.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wil ik het wel! En toch doe ik het niet meer. Met de een is het trouwens wel sterker dan met de ander overigens, met de date van zaterdag was het er wel maar de boel stond echt niet op ontploffen of zo. Soms hé, dan tref ik iemand die ik het liefst gelijk wil bespringen, juist dan kan het geen kwaad om nuchter te blijven. Gelukkig tref ik dat zelden.
Jawel. Andere vrouwen worden niet direct hopeloos verliefd na een schaamteloze, vuige nacht.quote:[..]
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.
Met het risico als een enorme slet te klinken: nee een andere.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ben je nou nog bezig die zelfde knakker voor je te winnen?.
Maar jouw status is op Fok! toch al lang geen issue meer?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met het risico als een enorme slet te klinken: nee een andere..
Wat is er onnatuurlijk aan?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Leg nou eens even uit aan mij waarom je geen seks meer hebt.
Das toch onnatuurlijk.
Ik ken er meer die het niet worden dan wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.
Gewoon niet naar kijken of zoveel zuipen dat je dat weer vergeet. Doe ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:24 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook een single en het is niet leuk als je overal verliefde stellen tegenkomt.
Niet kijken is soms erg moeilijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet naar kijken of zoveel zuipen dat je dat weer vergeet. Doe ik ook..
Doe ik ook, maar makkelijk is het niet.En zo aantrekkelijk ben je ook niet meer als je door het vele zuipen korsakov of hepatitis hebt haha.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niet naar kijken of zoveel zuipen dat je dat weer vergeet. Doe ik ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |