quote:Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef Sannelie het volgende:
Maar even over dat 'gezek'
Wat verstaan jullie daaronder??
Dat jij afwijzingen onder 'gezeik' verstaat is duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef Sannelie het volgende:
nee zonder het gezeik van: ik wil geen relatie maar vind je wel n hele leuke meid bla bla
Nee dat is niet zo.. het gezeik daar aan vooraf.. Als iemand duidelijk tegen me is vind ik het niet erg... Maar als diegene met je zoent en de ene keer zegt ik wil niks vasts.. tegen een ander ik wil misschien wel wat met haar en dan weer later weer met je zoent en dan als je om duidelijkheid vraagt is het toch weer niets.. Het verhaal in het kort maar zo ging dit een tijdje door.. en dat vind ik irritant maar laatst had ik hem gevraagd hoe het nou zit en nu is t eindelijk duidelijk.. en kan ik me ook weer ergens anders op focussen... snappie?quote:Op maandag 4 juni 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Dat jij afwijzingen onder 'gezeik' verstaat is duidelijk.
Hij zoende jou gewoon af en toe, dan is het toch niets vasts. Duidelijk toch.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo.. het gezeik daar aan vooraf.. Als iemand duidelijk tegen me is vind ik het niet erg... Maar als diegene met je zoent en de ene keer zegt ik wil niks vasts.. tegen een ander ik wil misschien wel wat met haar en dan weer later weer met je zoent en dan als je om duidelijkheid vraagt is het toch weer niets.. Het verhaal in het kort maar zo ging dit een tijdje door.. en dat vind ik irritant maar laatst had ik hem gevraagd hoe het nou zit en nu is t eindelijk duidelijk.. en kan ik me ook weer ergens anders op focussen... snappie?
Vrouwen kunnen dat ook heel goed hoorquote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Jah daar hebben sommige mannen inderdaad ook een handje van. Uiterst irritant.
Sjongejonge.. toon je een keer interesse, is het weer niet goed!!!
Ksnap jullie echt niet
Kijk als je lekker bent, maar ik heb al een vriendin, dan kan ik natuurlijk niets vasts met je nemen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Jah daar hebben sommige mannen inderdaad ook een handje van. Uiterst irritant.
Sjongejonge.. toon je een keer interesse, is het weer niet goed!!!
Ksnap jullie echt niet
Ik stond op het Neude in Utrecht te bellen naar mijn zusje en toen kwam hij vanuit het niets op me afquote:Op zondag 3 juni 2007 20:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goed nieuws
Hoe heb je em leren kennen?
Meen je! Lache zeg..quote:Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik stond op het Neude in Utrecht te bellen naar mijn zusje en toen kwam hij vanuit het niets op me af![]()
Ik kots op mannen die naast hun vriendin nog aan proberen te knopen met een ander meisje.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Kijk als je lekker bent, maar ik heb al een vriendin, dan kan ik natuurlijk niets vasts met je nemen.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Meen je! Lache zeg..
Serieuze intenties voor een vervolg? Of ist daar te vroeg voor..![]()
hahahaha.. yeah right.. just admit you mean it!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww man kben echt ongesteld![]()
Kben echt gemeen tegen alles wat een piemel heeft.
Nog een dagje of 2 .. dan ist weer voorbij en kunnen de mannen hier rustig adem halen.
Sorry voor de sneer hier en daar![]()
![]()
Bedoel het allemaal goed
Nou dat eerste heb je vaker gezegd.. dus vandaar dat ik er ff naar vroeg.. maarre.. point madequote:Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben sowieso nog niet toe aan een relatie. Ik vind hem leuk maar ik ga er niet vanuit dat hij leuk genoeg is om de vrijheid voor op te geven. Maar zeker leuk genoeg om nog een keer mee af te spreken, wil niet gelijk de deur dichtgooien.
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefdquote:Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou dat eerste heb je vaker gezegd.. dus vandaar dat ik er ff naar vroeg.. maarre.. point made
Is dat EO programma niets voor jou? 40 dagen geen sex?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefd(of maak me die illusie
). Maar die tactiek werkt wel! Geen seks meer voor Whoopsydaisy, wel zo veilig...
ongesteld zijn mooi excuus altijdquote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww man kben echt ongesteld![]()
Kben echt gemeen tegen alles wat een piemel heeft.
Nog een dagje of 2 .. dan ist weer voorbij en kunnen de mannen hier rustig adem halen.
Sorry voor de sneer hier en daar![]()
![]()
Bedoel het allemaal goed
That's so cute and easy to make you fall in love..quote:Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefd(of maak me die illusie
). Maar die tactiek werkt wel! Geen seks meer voor Whoopsydaisy, wel zo veilig...
Ik ben al over de helftquote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Is dat EO programma niets voor jou? 40 dagen geen sex?![]()
![]()
Nou, cute! Ik ben daar echt niet blij mee hoor.. Heb me er wel op verkeken en dat was uiteindelijk niet zo'n prettige ervaring. Wachten met seksen is heulemaal niks mis mee. Ik laat me ook echt niet meer verleiden op de eerste date(s). Maar ja, soms verraad je lichaam je een btje en dan staan die plannen even in de koelkast maar gewoon minder drinken en nuchter blijven, helpt ook gewoon.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
That's so cute and easy to make you fall in love..
Nou vooruit, omdat je de opmerking zelf nie maakt:quote:
Dat is niet jezelf goed doen, dat is jezelf bedriegen. Klaarblijkelijk wil je het eigenlijk wel, maar houd je jezelf tegen. Drank maakt dat nog sterker in je los.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nou, cute! Ik ben daar echt niet blij mee hoor.. Heb me er wel op verkeken en dat was uiteindelijk niet zo'n prettige ervaring. Wachten met seksen is heulemaal niks mis mee. Ik laat me ook echt niet meer verleiden op de eerste date(s). Maar ja, soms verraad je lichaam je een btje en dan staan die plannen even in de koelkast maar gewoon minder drinken en nuchter blijven, helpt ook gewoon.
Ja, natuurlijk wil ik het wel! En toch doe ik het niet meer. Met de een is het trouwens wel sterker dan met de ander overigens, met de date van zaterdag was het er wel maar de boel stond echt niet op ontploffen of zo. Soms hé, dan tref ik iemand die ik het liefst gelijk wil bespringen, juist dan kan het geen kwaad om nuchter te blijven. Gelukkig tref ik dat zelden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat is niet jezelf goed doen, dat is jezelf bedriegen. Klaarblijkelijk wil je het eigenlijk wel, maar houd je jezelf tegen. Drank maakt dat nog sterker in je los.
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.quote:Waarom je verliefd wordt na een partij sex is me overigens een raadsel.. we hebben het wel over verliefd zijn op de persoon hè, niet verliefd op de plezier die hij je gaf.![]()
Ik duim voor je! Post die tekst even hier danquote:Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, duim allemaal even voor me. Ik heb een Hele Leuke Jongen ontmoet maar helaas heeft hij de dag erna zijn ex weer ontmoet en moest ik wijken. Nu heb ik hem een mailtje (I know) gestuurd, met als strekking: "ik vind je te leuk om niet nog één poging te wagen". Geen klef mailtje verder ofzo, maar gewoon eerlijk. Zoals we alletwee denk ik wel in elkaar zitten. Maargoed, nu ben ik bang dat het verkeerd uit pakt
.
Whehe, fat chance. Ik voel mezelf al genoeg voor schut staan zonder het mailtje aan jan-en-alleman te laten lezenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik duim voor je! Post die tekst even hier dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |