abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50100568
hahaha go twinkle!!

Heb ik ook een aantal keer gehad.. vond ik iemand leuk maar hij mij niet... daarna vond ik hem al niet meer leuk en hij opeens mij weer wel.... Mannen!!! Ik zal ze nooit begrijpen

Maar even over dat 'gezek'
Wat verstaan jullie daaronder?? De verplichtingen e.d.? Want als ik een relatie met iemand zou hebben zou ik echt niet die persoon claimen als een gek.. en dat diegene dan niks meer mag doen..
Vrijheid graag.. ik zou ook niet zonder kunnen..
pi_50100740
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef Sannelie het volgende:
Maar even over dat 'gezek'
Wat verstaan jullie daaronder??
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef Sannelie het volgende:
nee zonder het gezeik van: ik wil geen relatie maar vind je wel n hele leuke meid bla bla
Dat jij afwijzingen onder 'gezeik' verstaat is duidelijk.
pi_50101092
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[..]

Dat jij afwijzingen onder 'gezeik' verstaat is duidelijk.
Nee dat is niet zo.. het gezeik daar aan vooraf.. Als iemand duidelijk tegen me is vind ik het niet erg... Maar als diegene met je zoent en de ene keer zegt ik wil niks vasts.. tegen een ander ik wil misschien wel wat met haar en dan weer later weer met je zoent en dan als je om duidelijkheid vraagt is het toch weer niets.. Het verhaal in het kort maar zo ging dit een tijdje door.. en dat vind ik irritant maar laatst had ik hem gevraagd hoe het nou zit en nu is t eindelijk duidelijk.. en kan ik me ook weer ergens anders op focussen... snappie?
pi_50101213
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:24 schreef Sannelie het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo.. het gezeik daar aan vooraf.. Als iemand duidelijk tegen me is vind ik het niet erg... Maar als diegene met je zoent en de ene keer zegt ik wil niks vasts.. tegen een ander ik wil misschien wel wat met haar en dan weer later weer met je zoent en dan als je om duidelijkheid vraagt is het toch weer niets.. Het verhaal in het kort maar zo ging dit een tijdje door.. en dat vind ik irritant maar laatst had ik hem gevraagd hoe het nou zit en nu is t eindelijk duidelijk.. en kan ik me ook weer ergens anders op focussen... snappie?
Hij zoende jou gewoon af en toe, dan is het toch niets vasts. Duidelijk toch.
pi_50101218
Jah daar hebben sommige mannen inderdaad ook een handje van. Uiterst irritant.
Sjongejonge.. toon je een keer interesse, is het weer niet goed!!!

Ksnap jullie echt niet
  maandag 4 juni 2007 @ 19:32:15 #126
101353 mrbox
Miep miep
pi_50101402
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:

Ksnap jullie echt niet
Vrouwen kunnen dat ook heel goed hoor
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50101448
Niet altijd zo emotioneel doen.
Als iemand met je zoent, misschien zelfs twee of drie keer, betekent dit nog niet dat jullie vanaf dat moment elkaars geliefden zijn.
pi_50101492
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:

Ksnap jullie echt niet
Kijk als je lekker bent, maar ik heb al een vriendin, dan kan ik natuurlijk niets vasts met je nemen.
pi_50101613
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Goed nieuws

Hoe heb je em leren kennen?
Ik stond op het Neude in Utrecht te bellen naar mijn zusje en toen kwam hij vanuit het niets op me af
pi_50102584
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik stond op het Neude in Utrecht te bellen naar mijn zusje en toen kwam hij vanuit het niets op me af
Meen je! Lache zeg..

Serieuze intenties voor een vervolg? Of ist daar te vroeg voor..
pi_50102693
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Kijk als je lekker bent, maar ik heb al een vriendin, dan kan ik natuurlijk niets vasts met je nemen.
Ik kots op mannen die naast hun vriendin nog aan proberen te knopen met een ander meisje.
Ik ken er zo eentje.. hoorde vandaag van hem dat ie ging samenwonen. Ik heb hem gewoon in zijn gezicht uitgelachen want die gast vreet echt van alles en nog wat uit terwijl zijn vriendin van niks weet. Dat snap je echt niet.

En ik ben lekker, ja
pi_50102719
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Twinkle20 het volgende:

En ik ben lekker, ja
pi_50102813
Oww man kben echt ongesteld
Kben echt gemeen tegen alles wat een piemel heeft.

Nog een dagje of 2 .. dan ist weer voorbij en kunnen de mannen hier rustig adem halen.
Sorry voor de sneer hier en daar
Bedoel het allemaal goed
pi_50102981
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Meen je! Lache zeg..

Serieuze intenties voor een vervolg? Of ist daar te vroeg voor..

Ik ben sowieso nog niet toe aan een relatie. Ik vind hem leuk maar ik ga er niet vanuit dat hij leuk genoeg is om de vrijheid voor op te geven. Maar zeker leuk genoeg om nog een keer mee af te spreken, wil niet gelijk de deur dichtgooien.
pi_50103045
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:

Nog een dagje of 2 .. dan ist weer voorbij en kunnen de mannen hier rustig adem halen.
Bedoel het allemaal goed
hahahaha.. yeah right.. just admit you mean it!
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik ben sowieso nog niet toe aan een relatie. Ik vind hem leuk maar ik ga er niet vanuit dat hij leuk genoeg is om de vrijheid voor op te geven. Maar zeker leuk genoeg om nog een keer mee af te spreken, wil niet gelijk de deur dichtgooien.
Nou dat eerste heb je vaker gezegd.. dus vandaar dat ik er ff naar vroeg.. maarre.. point made
pi_50103068
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

En ik ben lekker, ja
Ik dacht dat ik onbescheiden was
pi_50103135
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nou dat eerste heb je vaker gezegd.. dus vandaar dat ik er ff naar vroeg.. maarre.. point made
Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefd (of maak me die illusie ). Maar die tactiek werkt wel! Geen seks meer voor Whoopsydaisy, wel zo veilig...
pi_50103246
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Er is een groot verschil: ik ben niet met hem naar bed geweest dus ik ben niet verliefd (of maak me die illusie ). Maar die tactiek werkt wel! Geen seks meer voor Whoopsydaisy, wel zo veilig...
Is dat EO programma niets voor jou? 40 dagen geen sex?
  maandag 4 juni 2007 @ 20:14:55 #139
101353 mrbox
Miep miep
pi_50103249
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:

Bedoel het allemaal goed
ongesteld zijn mooi excuus altijd
voordat ik de hele pleuris over mijzelf afroep, ik zit je maar te plagen
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_50103311
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

That's so cute and easy to make you fall in love..
pi_50103417
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Is dat EO programma niets voor jou? 40 dagen geen sex?
Ik ben al over de helft
pi_50103512
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef OldJeller het volgende:

[..]

That's so cute and easy to make you fall in love..
Nou, cute! Ik ben daar echt niet blij mee hoor.. Heb me er wel op verkeken en dat was uiteindelijk niet zo'n prettige ervaring. Wachten met seksen is heulemaal niks mis mee. Ik laat me ook echt niet meer verleiden op de eerste date(s). Maar ja, soms verraad je lichaam je een btje en dan staan die plannen even in de koelkast maar gewoon minder drinken en nuchter blijven, helpt ook gewoon.
pi_50103665
ik had voor het laatst sex toen POTC 2 in de bios was
en ga woensdag naar POTC 3 dus dat zegt genoeg
pi_50103736
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik onbescheiden was
Nou vooruit, omdat je de opmerking zelf nie maakt:

Whoopsydaisy is ook lekker!

Fuck alle manneeeee
pi_50103985
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Nou, cute! Ik ben daar echt niet blij mee hoor.. Heb me er wel op verkeken en dat was uiteindelijk niet zo'n prettige ervaring. Wachten met seksen is heulemaal niks mis mee. Ik laat me ook echt niet meer verleiden op de eerste date(s). Maar ja, soms verraad je lichaam je een btje en dan staan die plannen even in de koelkast maar gewoon minder drinken en nuchter blijven, helpt ook gewoon.
Dat is niet jezelf goed doen, dat is jezelf bedriegen. Klaarblijkelijk wil je het eigenlijk wel, maar houd je jezelf tegen. Drank maakt dat nog sterker in je los.

Waarom je verliefd wordt na een partij sex is me overigens een raadsel.. we hebben het wel over verliefd zijn op de persoon hè, niet verliefd op de plezier die hij je gaf.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:36:36 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_50104192
Ja hoi, duim allemaal even voor me. Ik heb een Hele Leuke Jongen ontmoet maar helaas heeft hij de dag erna zijn ex weer ontmoet en moest ik wijken. Nu heb ik hem een mailtje (I know ) gestuurd, met als strekking: "ik vind je te leuk om niet nog één poging te wagen". Geen klef mailtje verder ofzo, maar gewoon eerlijk. Zoals we alletwee denk ik wel in elkaar zitten. Maargoed, nu ben ik bang dat het verkeerd uit pakt .
KuikenGuppy
pi_50104220
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat is niet jezelf goed doen, dat is jezelf bedriegen. Klaarblijkelijk wil je het eigenlijk wel, maar houd je jezelf tegen. Drank maakt dat nog sterker in je los.
Ja, natuurlijk wil ik het wel! En toch doe ik het niet meer. Met de een is het trouwens wel sterker dan met de ander overigens, met de date van zaterdag was het er wel maar de boel stond echt niet op ontploffen of zo. Soms hé, dan tref ik iemand die ik het liefst gelijk wil bespringen, juist dan kan het geen kwaad om nuchter te blijven. Gelukkig tref ik dat zelden.
quote:
Waarom je verliefd wordt na een partij sex is me overigens een raadsel.. we hebben het wel over verliefd zijn op de persoon hè, niet verliefd op de plezier die hij je gaf.
Tja, ik verschil daarin niet veel van de meeste andere vrouwen, denk ik.
pi_50104269
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:36 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, duim allemaal even voor me. Ik heb een Hele Leuke Jongen ontmoet maar helaas heeft hij de dag erna zijn ex weer ontmoet en moest ik wijken. Nu heb ik hem een mailtje (I know ) gestuurd, met als strekking: "ik vind je te leuk om niet nog één poging te wagen". Geen klef mailtje verder ofzo, maar gewoon eerlijk. Zoals we alletwee denk ik wel in elkaar zitten. Maargoed, nu ben ik bang dat het verkeerd uit pakt .
Ik duim voor je! Post die tekst even hier dan !
  maandag 4 juni 2007 @ 20:41:23 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_50104394
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik duim voor je! Post die tekst even hier dan !
Whehe, fat chance. Ik voel mezelf al genoeg voor schut staan zonder het mailtje aan jan-en-alleman te laten lezen .
KuikenGuppy
pi_50104747
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik ben al over de helft
Leg nou eens even uit aan mij waarom je geen seks meer hebt.
Das toch onnatuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')