abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50165150
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:43 schreef Mokster het volgende:

[..]

Nee joh! Warm weer. Gierende hormonen. Lekker flirten op terrasjes. Wat wil je nog meer?
Die hormonen loslaten natuurlijk.

Edit: ik heb nu één voordeel van het single-zijn: ik heb een andere baan en dan werk ik van maandagavond tot zaterdagmorgen. Dat was waarschijnlijk moeilijker geweest als ik een vriendin had gehad.

Het gebrek aan sex is dan weer een groot nadeel.
pi_50172146
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Een mooi motto uit het vorige topic:
[..]
whoops is lief

Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:52:53 #183
101353 mrbox
Miep miep
pi_50174840
bah geen zin meer om vrijgezel te zijn maar ergens toch ook wel lekker om vrijgezel te zijn
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:57:20 #184
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50175036
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef mrbox het volgende:
bah geen zin meer om vrijgezel te zijn maar ergens toch ook wel lekker om vrijgezel te zijn
De bekende tweestrijd
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_50175317
Nah, misschien moet ik maar gewoon eens een keer gaan blinddaten .
I was an atheist until I realized I was God
pi_50175352
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Die hormonen loslaten natuurlijk.

Edit: ik heb nu één voordeel van het single-zijn: ik heb een andere baan en dan werk ik van maandagavond tot zaterdagmorgen. Dat was waarschijnlijk moeilijker geweest als ik een vriendin had gehad.

Het gebrek aan sex is dan weer een groot nadeel.
Je kan toch ook gewoon seks hebben zonder een vriendin
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:05:31 #187
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50175438
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

De bekende tweestrijd
Daar snap ik niks van, . Het is geen keus alsof je een auto koopt, om vrijgezel te zijn, dan wel een relatie te hebben. Dus ook geen tweestrijd.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50175459
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef kastanova het volgende:
Dat lijkt me echt doodeng. Ik zou het echt niet durven!

Dus doe je wel uitgebreid verslag hier?
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:07:12 #189
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50175529
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef kastanova het volgende:
Mits je hier uitgebreid verslag komt doen.

edit: Wat Woeps dus zegt, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50175702
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Frezer het volgende:

[..]

Daar snap ik niks van, . Het is geen keus alsof je een auto koopt, om vrijgezel te zijn, dan wel een relatie te hebben. Dus ook geen tweestrijd.
Jawel, dat is het wel. Als je maar settelt for less.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:15:51 #191
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50175964
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Jawel, dat is het wel. Als je maar settelt for less.
Waar je voor settelt is altijd variabel, . Maar heel de "ik moet nu een relatie, " gedachte vind ik over komen alsof je ze bij de Appie kunt halen. Ik denk dat je als jongen sowieso geen relatie krijgt als je er zo in staat, en als dame krijg je dan hooguit een slechte relatie.
pi_50177189
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat lijkt me echt doodeng. Ik zou het echt niet durven!

Dus doe je wel uitgebreid verslag hier?
Nah, wat kan me gebeuren?

Als het een lelijk mens is, maak ik er gewoon een gezellig avond van; lullen en uitgaan kan iedereen...
Als het een dom mens is, lul ik er gewoon wat minder mee...
En is het een intelligente en mooie meid, dan blijf ik slapen...

Wat er ook gebeurt, ik heb in ieder geval een avond vermaak .

En ach, ik maak er ook nog wel ff foto's van, zeg ik wel dat het een kunstproject is ofzo .
pi_50177480
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, wat kan me gebeuren?

Als het een lelijk mens is, maak ik er gewoon een gezellig avond van; lullen en uitgaan kan iedereen...
Als het een dom mens is, lul ik er gewoon wat minder mee...
En is het een intelligente en mooie meid, dan blijf ik slapen...

Wat er ook gebeurt, ik heb in ieder geval een avond vermaak .

En ach, ik maak er ook nog wel ff foto's van, zeg ik wel dat het een kunstproject is ofzo .
Veel plezier he.
pi_50177666
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Frezer het volgende:

[..]

Tuurlijk is het wel een keus.
Als je haar echt leuk vind en een relatie wil dan blijf je haar zien. Als je haar gewoon lekker voor één of twee keer vind dan zeg je haar daarna gedag. Dus kies je ervoor om een relatie te hebben of niet.
En dan al die mannen hier die seks en relaties verwarren
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:43:07 #195
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50179917
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Tuurlijk is het wel een keus.
Als je haar echt leuk vind en een relatie wil dan blijf je haar zien. Als je haar gewoon lekker voor één of twee keer vind dan zeg je haar daarna gedag. Dus kies je ervoor om een relatie te hebben of niet.
En dan al die mannen hier die seks en relaties verwarren
Als je een leuk persoon (als in relatie materiaal) tegen komt zal iedereen daar per definitie mee verder willen, dus dat is geen echte vrije keus. Hooguit zijn er factoren die het moeilijk of onmogelijk maken.
pi_50180075
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Veel plezier he.
Naja, moet het eerst nog tot een blind-date komen.
Toevallig hadden we het er laatst op het werk nog over, maar de uitkomst daarvan was dat men een vriendin eerder tegen me in bescherming zou nemen, dan dat ze haar met me op stap zouden sturen .
pi_50180153
Ik heb nog nooit een blind date gehad. En de laatste keer dat ik een date had was in begin 2003 ofzo. Serieus geen flauw idee hoe of wat.
pi_50180224
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:43 schreef Frezer het volgende:

[..]

Als je een leuk persoon (als in relatie materiaal) tegen komt zal iedereen daar per definitie mee verder willen, dus dat is geen echte vrije keus. Hooguit zijn er factoren die het moeilijk of onmogelijk maken.
Ik bedoel meer dat je ook gewoon voor een seksrelatie kunt kiezen en nog steeds vrijgezel kunt zijn. of je gaat echt voor haar ja, dus kies je toch?

En je kunt er ook voor kiezen om naast je vriendin toch altijd vrijgezel te blijven door geen limiet te stellen aan het aantal relaties dat je tegelijk hebt. dan ben je eeuwig vrijgezel.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:50:53 #199
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50180270
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog nooit een blind date gehad. En de laatste keer dat ik een date had was in begin 2003 ofzo. Serieus geen flauw idee hoe of wat.
Waarschijnlijk is het date principe niet veel verandert in de tussentijd hoor, .
pi_50180343
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Het is dat je te jong bent, anders had je een keer meegemogen .
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:57:05 #201
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50180602
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat je ook gewoon voor een seksrelatie kunt kiezen en nog steeds vrijgezel kunt zijn. of je gaat echt voor haar ja, dus kies je toch?

En je kunt er ook voor kiezen om naast je vriendin toch altijd vrijgezel te blijven door geen limiet te stellen aan het aantal relaties dat je tegelijk hebt. dan ben je eeuwig vrijgezel.
Als je iemand relatiemateriaal vindt wil je per definitie méér met die persoon dan alleen een seksrelatie. Iemand waar je een seksrelatie mee aan gaat vindt je dus gewoon een beetje minder leuk.

In dat tweede geval heb toch een relatie daar is niks vrijgezel aan, je bent alleen polygaam blijkbaar.
pi_50180656
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Frezer het volgende:

[..]

Als je iemand relatiemateriaal vindt wil je per definitie méér met die persoon dan alleen een seksrelatie. Iemand waar je een seksrelatie mee aan gaat vindt je dus gewoon een beetje minder leuk.

In dat tweede geval heb toch een relatie daar is niks vrijgezel aan, je bent alleen polygaam blijkbaar.
Ja, ok, je hebt dan wel een relatie maar ik zou het nog steeds vrijgezel noemen omdat ik de meiden niet wil ontmoedigen Kan het zo ook gewoon ff uitleggen natuurlijk.
pi_50180893
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het is dat je te jong bent, anders had je een keer meegemogen .
Je bent 4 jaar ouder opa.
pi_50181110
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Je bent 4 jaar ouder opa.
Ik val op oudere vrouwen, vandaar...

Rond m'n 30e ga ik pas weer over op jongere meiden .
pi_50181207
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon seks hebben zonder een vriendin
Dat kan inderdaad, maar er ontbreekt een heel belangrijk onderdeel in dit geval: een vrouw die dat zou willen. En dat kon in mijn geval ook best lang zo blijven.
pi_50181987
Ik heb zaterdag de allereerste blinddate van mijn leven.
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:33:42 #207
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50182378
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef Mokster het volgende:
Ik heb zaterdag de allereerste blinddate van mijn leven.
Hoe heb je die geregeld dan?
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_50182699
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe heb je die geregeld dan?
Een vriendin kwam ermee aanzetten.
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:41:49 #209
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50182783
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef Mokster het volgende:

[..]

Een vriendin kwam ermee aanzetten.
Alvast succes, hoop dat t leuk wordt
pi_50183637
Afgaande op ons mail- en sms-contact gaan we het wel met elkaar vinden samen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')