quote:Op maandag 4 juni 2007 22:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee joh! Warm weer. Gierende hormonen. Lekker flirten op terrasjes. Wat wil je nog meer?
whoops is liefquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:20 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Een mooi motto uit het vorige topic:
[..]
De bekende tweestrijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef mrbox het volgende:
bah geen zin meer om vrijgezel te zijn maar ergens toch ook wel lekker om vrijgezel te zijn![]()
Je kan toch ook gewoon seks hebben zonder een vriendinquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die hormonen loslaten natuurlijk.
![]()
Edit: ik heb nu één voordeel van het single-zijn: ik heb een andere baan en dan werk ik van maandagavond tot zaterdagmorgen. Dat was waarschijnlijk moeilijker geweest als ik een vriendin had gehad.![]()
Het gebrek aan sex is dan weer een groot nadeel.![]()
Daar snap ik niks van,quote:
Dat lijkt me echt doodeng. Ik zou het echt niet durven!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef kastanova het volgende:
Nah, misschien moet ik maar gewoon eens een keer gaan blinddaten.
Mits je hier uitgebreid verslag komt doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef kastanova het volgende:
Nah, misschien moet ik maar gewoon eens een keer gaan blinddaten.
Jawel, dat is het wel. Als je maar settelt for less.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar snap ik niks van,. Het is geen keus alsof je een auto koopt, om vrijgezel te zijn, dan wel een relatie te hebben. Dus ook geen tweestrijd.
Waar je voor settelt is altijd variabel,quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Jawel, dat is het wel. Als je maar settelt for less.
Nah, wat kan me gebeuren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dat lijkt me echt doodeng. Ik zou het echt niet durven!![]()
Dus doe je wel uitgebreid verslag hier?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, wat kan me gebeuren?
Als het een lelijk mens is, maak ik er gewoon een gezellig avond van; lullen en uitgaan kan iedereen...
Als het een dom mens is, lul ik er gewoon wat minder mee...
En is het een intelligente en mooie meid, dan blijf ik slapen...
Wat er ook gebeurt, ik heb in ieder geval een avond vermaak.
En ach, ik maak er ook nog wel ff foto's van, zeg ik wel dat het een kunstproject is ofzo.
Tuurlijk is het wel een keus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar snap ik niks van,. Het is geen keus alsof je een auto koopt, om vrijgezel te zijn, dan wel een relatie te hebben. Dus ook geen tweestrijd.
Als je een leuk persoon (als in relatie materiaal) tegen komt zal iedereen daar per definitie mee verder willen, dus dat is geen echte vrije keus. Hooguit zijn er factoren die het moeilijk of onmogelijk maken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel een keus.
Als je haar echt leuk vind en een relatie wil dan blijf je haar zien. Als je haar gewoon lekker voor één of twee keer vind dan zeg je haar daarna gedag. Dus kies je ervoor om een relatie te hebben of niet.
En dan al die mannen hier die seks en relaties verwarren![]()
Naja, moet het eerst nog tot een blind-date komen.quote:
Ik bedoel meer dat je ook gewoon voor een seksrelatie kunt kiezen en nog steeds vrijgezel kunt zijn. of je gaat echt voor haar ja, dus kies je toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je een leuk persoon (als in relatie materiaal) tegen komt zal iedereen daar per definitie mee verder willen, dus dat is geen echte vrije keus. Hooguit zijn er factoren die het moeilijk of onmogelijk maken.
Waarschijnlijk is het date principe niet veel verandert in de tussentijd hoor,quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog nooit een blind date gehad.En de laatste keer dat ik een date had was in begin 2003 ofzo. Serieus geen flauw idee hoe of wat.
Het is dat je te jong bent, anders had je een keer meegemogenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb nog nooit een blind date gehad.En de laatste keer dat ik een date had was in begin 2003 ofzo. Serieus geen flauw idee hoe of wat.
Als je iemand relatiemateriaal vindt wil je per definitie méér met die persoon dan alleen een seksrelatie. Iemand waar je een seksrelatie mee aan gaat vindt je dus gewoon een beetje minder leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:50 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je ook gewoon voor een seksrelatie kunt kiezen en nog steeds vrijgezel kunt zijn. of je gaat echt voor haar ja, dus kies je toch?
En je kunt er ook voor kiezen om naast je vriendin toch altijd vrijgezel te blijven door geen limiet te stellen aan het aantal relaties dat je tegelijk hebt. dan ben je eeuwig vrijgezel.
Ja, ok, je hebt dan wel een relatie maar ik zou het nog steeds vrijgezel noemen omdat ik de meiden niet wil ontmoedigenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als je iemand relatiemateriaal vindt wil je per definitie méér met die persoon dan alleen een seksrelatie. Iemand waar je een seksrelatie mee aan gaat vindt je dus gewoon een beetje minder leuk.
In dat tweede geval heb toch een relatiedaar is niks vrijgezel aan, je bent alleen polygaam blijkbaar.
Je bent 4 jaar ouder opa.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het is dat je te jong bent, anders had je een keer meegemogen.
Ik val op oudere vrouwen, vandaar...quote:
Dat kan inderdaad, maar er ontbreekt een heel belangrijk onderdeel in dit geval: een vrouw die dat zou willen. En dat kon in mijn geval ook best lang zo blijven.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon seks hebben zonder een vriendin![]()
Hoe heb je die geregeld dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef Mokster het volgende:
Ik heb zaterdag de allereerste blinddate van mijn leven.
Een vriendin kwam ermee aanzetten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe heb je die geregeld dan?
Alvast succes, hoop dat t leuk wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |