Onzin.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 05:06 schreef Laton het volgende:
niemand doet wat hij/zij daadwerkelijk wil
nou vind ik niet, ik denk dat het deels wel klopt.quote:
Hier ben ik het totaal niet mee eens. Vrouwen hebben juist veel meer haat onderling dan bij mannen het geval is. Vrouwen lopen elkaar altijd af te zeiken en kunnen meestal niet zo goed met elkaar opschieten als mannen onderling doen. Wel is het zo dat vrouwen zich naar buiten toe zich anders kunnen profileren dan werkelijk het geval is, waardoor het voor omstanders lijkt alsof men zo sociaal is. Mannen zijn daarentegen wat simpler, je mag iemand of niet en laat dit dan ook sneller blijken.quote:Dat vrouwen socialer zijn heeft natuurlijk zijn voordelen, zo zijn ze (wel of niet gemeend) vriendelijk tegen elkaar en willen graag de solidariteit (gemeenschapszin) bevorderen
Klopt, vroeger op de typekamer, was er alleen maar haat en nijd tussen de dames.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:19 schreef M42 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben juist veel meer haat onderling dan bij mannen het geval is. Vrouwen lopen elkaar altijd af te zeiken en kunnen meestal niet zo goed met elkaar opschieten als mannen onderling doen.
Dude , dat is gewoon zich profileren als ideale neukbare schoonmaakster tegenover de huisgenoten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:40 schreef QCC het volgende:
Bij mn ex merkte ik wel sterk dat ze in de 'groep' (haar huisgenoten) koos voor aardig zijn en groepsgevoel bewaren ten koste van wat ze zelf graag wilde. Zo was ze altijd aan het zeuren tegen mij dat haar mannelijke huisgenoten allerlei dingen deden waar ze van baalde (niet goed schoonmaken, nooit afwas doen, wasmachine uren laten draaien voor 2 handdoeken etc.) en dan ging ze zelf maar extra afwassen/schoonmaken ipv gewoon even tegen die gasten te zeggen dat ze dat vervelend vond.
bllsht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef bixister het volgende:
vrouwen willen ten diepste uiterst sociaal zijn.![]()
Iedereen doet juist precies wat hij of zij wil. Je hebt alleen geen invloed op de wil die jou voortdrijft.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 05:06 schreef Laton het volgende:
niemand doet wat hij/zij daadwerkelijk wil
Wat veel jochies betreft, heb ik de hoop inderdaad opgegevenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:36 schreef AgLarrr het volgende:
Wat ik toch altijd geinig vind is dat in dit soort topics vrijwel alleen maar heren uitgebreid reageren. Hoe komt dat dames? Hebben wij mannen jullie feiloos door (wat me sterk lijkt) of hebben jullie de hoop opgegeven?
Mijn "stelling" is op zowel maatschappelijk, sociaal, wetenschappelijk als psychologisch niveau getest, dus succesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:44 schreef miss_sly het volgende:
Die komen telkens met zulke stereotiepe, niet aan de werkelijkheid getoetste stellingen, dat ik daar eigenlijk al overheen lees.
Ik ben het met jouw stelling ook niet helemaal eens, als dat magquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mijn "stelling" is op zowel maatschappelijk, sociaal, wetenschappelijk als psychologisch niveau getest, dus succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |