Dan is het sneu... En zou ik daar hard aan gaan werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:48 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Wat nou als je geen stel goede vrienden hebt... of allemaal halve vrienden, of dat al je vrienden al met hun vriendin gaan... etc...
Whehehe... Nah, ten eerste ga ik alleen in deze mate met vrouwen om als ik me ook daadwerkelijk goed met ze vermaak... Ten tweede: al m'n beste vrienden gaan ook mee, dus het wordt ook voor een groot deel pokeren, stappen en doorhalen tot een uur of 6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon met een stel goede vrienden? Ik ga liever met mn beste vriend dan met een wijf waar ik op dat moment het meest mee omga...
Not to slutty, niet te ouwewijverig; oftewel: Casualquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:22 schreef Mokster het volgende:
Wat een ellende.Wat trek je in gódsnaam aan op een blinddate?
Wat gaan jullie doen? In plaats van een blind date een blind vacation, dat is pas ellendig!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:22 schreef Mokster het volgende:
Wat een ellende.Wat trek je in gódsnaam aan op een blinddate?
Of nog erger, een blind marriage..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? In plaats van een blind date een blind vacation, dat is pas ellendig!
Oeh, da's even toevalligquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? In plaats van een blind date een blind vacation, dat is pas ellendig!
Patty Brard, maar dat moet je maar willen. Ik vermoed zomaar dat je daar weinig heil in zietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oeh, da's even toevallig.
Zat er net in de auto nog aan te denken; met (eventueel een wildvreemde) meid in de auto stappen en gewoon rijden zonder dat je plannen hebt gemaakt.
Hop, raampje open, favoriete muziek er op, blind een plek op de Europese kaart aanwijzen en gaan.
Maar waar vind ik in godsnaam een vrouw die wat dat betreft net zo'n impulsief (en gek) is als ik...
quote:
Maar ja, wat als je er na 2 kilometer achterkomt dat haar favoriete muziek terror is?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zat er net in de auto nog aan te denken; met (eventueel een wildvreemde) meid in de auto stappen en gewoon rijden zonder dat je plannen hebt gemaakt.
Hop, raampje open, favoriete muziek er op, blind een plek op de Europese kaart aanwijzen en gaan.
Maar waar vind ik in godsnaam een vrouw die wat dat betreft net zo'n impulsief (en gek) is als ik...
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:00 schreef Q. het volgende:
Is Moks nog niet terug van haar blind date?
Neem je wel je foto's mee? Hahahahahaaaaa!!11@2quote:Op zondag 10 juni 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:
ik heb de 21ste weer eens een keer een date
foto's?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neem je wel je foto's mee? Hahahahahaaaaa!!11@2![]()
![]()
!!!
Sterker nog, dat komt ook in Nederland nog voor, ben ik recentelijk achtergekomenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Of nog erger, een blind marriage..![]()
dat is trouwens in sommige delen van de wereld weer heel normaal
Wie weet ligt ze vastgebonden in een kelderquote:Op zondag 10 juni 2007 11:00 schreef Q. het volgende:
Is Moks nog niet terug van haar blind date?
Dan heeft ze vette pechquote:Op zondag 10 juni 2007 10:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Maar ja, wat als je er na 2 kilometer achterkomt dat haar favoriete muziek terror is?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wel en die bestaat niet dus ben ik maar weer single. Ik had me na 3 jaar eindelijk weer eens toegegeven aan verliefdheid, dacht perfect bestaat niet, dus doe het er gewoon mee, wie weet. Maar goh ik was ook niet zo perfect als ik leek en dat beviel haar niet... tsss...quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef mrbox het volgende:
Soms krijg je ook zoooooooooo genoeg van vrouwen...
Al het gezeur er omheen waarom niet gewoon een leuke tijd hebben en niet zo moeilijk doen.
Willen we nu allemaal niet een te perfect iemand ?
Niet alle vrouwen zeuren...quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef mrbox het volgende:
Soms krijg je ook zoooooooooo genoeg van vrouwen...
Al het gezeur er omheen waarom niet gewoon een leuke tijd hebben en niet zo moeilijk doen.
Willen we nu allemaal niet een te perfect iemand ?
Noem eens een voorbeeld van een niet-zeurende vrouw?quote:
Hoi.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van een niet-zeurende vrouw?
ja, 2 van de 8 miljon zeuren niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:41 schreef deirdrephaedra het volgende:
Dat is al twee! Het valt best mee dus.
Hoeveel vrouwen heb jij van zichzelf horen zeggen dat ze inderdaad zeuren?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:41 schreef deirdrephaedra het volgende:
Dat is al twee! Het valt best mee dus.
Eentje. De rest zeurt naar mijn weten niet. Wellicht dat ze het enkel doen als ze bij mannen zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen heb jij van zichzelf horen zeggen dat ze inderdaad zeuren?
Zelfs al zóuden ze een dusdanige zelfkennis bezitten, dan zouden ze het nog niet publiekelijk toegeven....
Ook weer zo'n typisch vrouwenkwaaltje; chronische naïviteitquote:Op zondag 10 juni 2007 19:35 schreef deirdrephaedra het volgende:
[..]
Eentje. De rest zeurt naar mijn weten niet. Wellicht dat ze het enkel doen als ze bij mannen zijn.
En mannen zijn oppervlakkig...quote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook weer zo'n typisch vrouwenkwaaltje; chronische naïviteit.
Heb ik het eens over de diepere zieleroerselen en de algehele gedachtengang van vrouwen, is het weer oppervlakkig..quote:
Je begin was geweldig. Echt héél diepzinnig! Mijn complimenten! (Mannen houden ervan om geprezen te worden indien ze iets "goed" doen. Die erkenning hebben ze kennelijk nodig.) Daarna zakte je in.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik het eens over de diepere zieleroerselen en de algehele gedachtengang van vrouwen, is het weer oppervlakkig..
Conclusie: Vrouwen zeuren sowieso wel, ongeacht wat je doet of zegt...
Laat me raden, je hebt net je introductieweek van je MBO studie psychologie achter de rug?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef deirdrephaedra het volgende:
Je begin was geweldig. Echt héél diepzinnig! Mijn complimenten! (Mannen houden ervan om geprezen te worden indien ze iets "goed" doen. Die erkenning hebben ze kennelijk nodig.) Daarna zakte je in.
Jammer...
quote:Op zondag 10 juni 2007 20:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt net je introductieweek van je MBO studie psychologie achter de rug?
Nah, iets beter op gaan letten de komende jaren want het is reeds aangetoond dat het niet de mánnen zijn die geprezen dienen te worden, maar juist de vrouwen.
Mannen kloppen zichzélf namelijk op de borst, daar waar vrouwen er te introvert voor zijn.
Oftewel, je begin was zwak en je einde zo mogelijk nog zwakker; volgende keer iets beter je best doen.
Anders ben ik helaas ook genoodzaakt om nog zo'n vrouweneigenschap aan te kaak te stellen; het gebrek aan intelligentie.
Uit het bovenstaande gebrabbel kan ik inderdaad al opmaken dat je inderdaad geen enkele kennis van zaken hebt; m'n buitengewone mensenkennis wordt hiermee dus alleen maar weer eens bevestigd...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:15 schreef deirdrephaedra het volgende:
![]()
Geen mensenkennis ook al...
Juist vanwege dat introverte vinden mannen het geweldig dat vrouwen een compliment maken. I mean: hoe kun je jezelf ophemelen als je amper iets voorstelt? Dat is best moeilijk... Als er dan toch een dame is die meent iets in je te zien, ben je als een kind zo blij.
Waren vrouwen over het algemeen niet intelligenter dan mannen?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef kastanova het volgende:
Dit alles valt samen met de afhankelijkheid van vrouwen lijkt me.
Dit weerhoudt vrouwen er veelal van hun "eigen ding" te doen en laat ze in de meeste gevallen slechts conformeren richting hetgeen de omgeving ze stuurt.
Voorbeeldje?
Vrouwen zijn bij een goede prestatie al snel geneigd het grotendeels te danken aan een externe factor zoals een goede leraar/coach, een goede trainingsruimte of perfecte omstandigheden.
Mannen doen het juist exact andersom... Presteren ze slecht, dan is het juist te wíjten aan, in hun ogen, negatieve, bepalende externe factoren.
Hoe reageert een vrouw dan als ze slecht presteert?
Ze zoekt de "schuldvraag" vrijwel geheel bij zichzelf.
De enige situatie waarbij de man echter alle verantwoordelijkheid bij zichzelf zoekt, is wanneer hij góed presteert.
Welke invloed heeft die wetenschap in de praktijk?
Mannen zullen zelfverzekerd in het leven staan en zichzelf bij elke goede prestatie op de borst kloppen. En mocht het een keer minder of mis gaan dan valt het hen niet te verwijten, maar waren de omstandigheden simpelweg dusdanig slecht dat het ze belemmerde in de juiste uitvoering.
Doet een vrouw iets slechts dan neemt ze de schuld op zich en doet ze iets goed dan heeft ze dat aan een ander te danken.
Ergo, vrouwen staan, niet alleen in de daadwerkelijke praktijk maar ook in hun eigen beleving, lager op de sociale en maatschappelijke ladder aangezien de victorie nooit aan hen te danken is.
Welke conclusie kunnen we daaruit trekken?
Dat vrouwen minder snel hun eigen weg zullen gaan aangezien er niemand is die het van ze verlangt en ze sneller geneigd zullen zijn om maar gewoon hetgeen te blijven doen wat ze goed afgaat.
Dit in tegendeel tot de man die, zelfverzekerd als hij is dankzij het borstkloppen en het daarbij horende vertrouwen en waardering van zijn omgeving, niet snel iets als niet haalbaar of reëel zien.
Ach... Je leest Psychologie Magazine? Schattig dat je zo aan je kennis komt. Leuk ook dat je niet opgeeft, terwijl je nogal met drogredenen staat te zwaaien.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uit het bovenstaande gebrabbel kan ik inderdaad al opmaken dat je inderdaad geen enkele kennis van zaken hebt; m'n buitengewone mensenkennis wordt hiermee dus alleen maar weer eens bevestigd...
Crosspostje uit Vrouwen doen niet wat zij daadwerkelijk willen. dan maar, misschien dat je het dan wel snapt.
[..]
Nou nee, het is voor het overgrote deel gewoon algemene ontwikkelingquote:Op zondag 10 juni 2007 20:27 schreef deirdrephaedra het volgende:
[..]
Ach... Je leest Psychologie Magazine? Schattig dat je zo aan je kennis komt. Leuk ook dat je niet opgeeft, terwijl je nogal met drogredenen staat te zwaaien.
Nou nee, gewoon kennis van zaken... Of ben je ook nog steeds aan het ontkennen dat de aarde rond is?quote:Wel knap hoor... Doorzettingsvermogen. Of gaat dit om je 'mannelijke' eer?
Kusje op je neusquote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nee, zo is kasta nu eenmaal. Hij kan er niets aan doen!
Ik ging vrij serieus op jouw aanname in. Als jij daarop nog verder gaat met veralgemeniseerde uitspraakjes ga ik rustig met je mee. Op een uitspraak van mij, die onwaar is, reageerde je niet eens.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, het is voor het overgrote deel gewoon algemene ontwikkeling.
En poeh hé, drogredeneringen? Ik ben hier degene die met feiten komt, waar jij slechts met "Nietus, ik vind van niet" geblaat komt.
Dus hé, doe eens gek... Aangezien het drogredenen zijn zal het vast een eitje zijn om met valide tegenargumenten te komen,
Dus hup hup, laat je eens even zien dat niet alle vrouwen een stel nietszeggende, @random blatende schaapjes zijn.
[..]
Nou nee, gewoon kennis van zaken... Of ben je ook nog steeds aan het ontkennen dat de aarde rond is?.
Als jij bijtende spot, het insinueren dat de gemiddelde man niets voorstelt en een opmerking over "Psychologie magazine" er "serieus op ingaan" noemt, dan is het op zich vrij logisch dat niemand jóu serieus neemt...quote:Op zondag 10 juni 2007 20:59 schreef deirdrephaedra het volgende:
[..]
Ik ging vrij serieus op jouw aanname in.
Ik heb slechts punten aangestipt die op zowel sociaal, wetenschappelijk en/of psychologisch niveau allang aangetoond zijn... Dat jij dat als "veralgemeniseerde" uitspraakjes ziet, zegt natuurlijk al genoeg over jouw (feiten)kennis...quote:Als jij daarop nog verder gaat met veralgemeniseerde uitspraakjes ga ik rustig met je mee.
De eerste uitspraak van je die wél waar is moet nog komen, dus over welke van de onzin-stellingen heb je het in dit geval?quote:Op een uitspraak van mij, die onwaar is, reageerde je niet eens.
Godzijdank was het vanaf het begin van deze post al duidelijk dat je niet serieus te nemen bentquote:Naar mijn idee ben je nietszeggender dan ik.
Idd, vrouwen zeuren gewoonquote:Op zondag 10 juni 2007 21:01 schreef jorgentol het volgende:
Al dat geblaat van deirdrephaedra bewijst dat vrouwen zeuren punt
ik heb het een paar uur geleden ookal toegegevenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, vrouwen zeuren gewoon. Ben ik het enige zeugje hier dat dat gewoon ook zelf in de gaten heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |