Bed & Breakfast?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:47 schreef JDude het volgende:
Wat is B&B?
Dat witte pand langs de Singel is een B&B. Wist jij dat niet JD!quote:
Google heeft een imagedip.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:48 schreef Ritchie het volgende:
en waarom zo'n saaie foto?
Ik heb mijn eigen B&B in Breda!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Dat witte pand langs de Singel is een B&B. Wist jij dat niet JD!
Nog een half uurtje...quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Het is 4 uur. Naar huis dus.
Ze tappen daar toch Kilkenny's als irish red?quote:
Kun je soms zien wat ik doe? Eng.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef bassieVL het volgende:
Oh, ik zou het vieren met een portie Heideroosjes op volume 10.
Wat voor shirt heb ik aan..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:17 schreef bassieVL het volgende:
Bekijk die spijker achter je in de muur nog eens wat beter.![]()
Ik drink het uit fles daar..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ze tappen daar toch Kilkenny's als irish red?
Of zijn ze daar allang van af gestapt en heb ik niet goed opgelet?
Met de trein van Breda naar Dordrecht, dan met de de bus naar ASZ Zwijndrecht.quote:
Wat een vuilakken over die omverrijdendingesbahbuh! En wat een kankerbussen met hun stiptheidsacties, knalhard op de rem omdat er iemand misschien bij een zebra over zou willen steken. Gelukkig zijn m'n reflexen goedquote:
Was je bijna dood?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:37 schreef veldmuis het volgende:
Wat een vuilakken over die omverrijdendingesbahbuh! En wat een kankerbussen met hun stiptheidsacties, knalhard op de rem omdat er iemand misschien bij een zebra over zou willen steken. Gelukkig zijn m'n reflexen goed
Maar dat is toch geen één plaats?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef Clauw het volgende:
[..]
Met de trein van Breda naar Dordrecht, dan met de de bus naar ASZ Zwijndrecht.
(Lijn 144)
Zwijndrecht ziet er best leuk uit hoor ( wat ik heb gezien) Die " haven" in Dordrecht ook. Maar het is geen Breda![]()
Ben jij baukel? :-))))))))quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:39 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen één plaats?Breda zal altijd de mooiste blijven!
Breda blijft natuurlijk de mooiste etcquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:39 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen één plaats?Breda zal altijd de mooiste blijven!
Haha zal me ff voorstellen.. ben nieuw hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:43 schreef Clauw het volgende:
[..]
Breda blijft natuurlijk de mooiste etc![]()
En wie is Bauke?
quote:
Welkom! Ik heb nog een paar jaar precies andersom gereisd... ouders wonen juist vlakbij Nijmegen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Bauke1986 het volgende:
Haha zal me ff voorstellen.. ben nieuw hier
Ik ben Bauke, 20 jaar en woon tegenwoordig in Nijmegen op kamers. Maar ben ieder weekend nog steeds in Breda te vinden, omdat dat mijn mooie thuis is waar ik verschrikkelijk trots op ben
Halloquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Bauke1986 het volgende:
Haha zal me ff voorstellen.. ben nieuw hier
Ik ben Bauke, 20 jaar en woon tegenwoordig in Nijmegen op kamers. Maar ben ieder weekend nog steeds in Breda te vinden, omdat dat mijn mooie thuis is waar ik verschrikkelijk trots op ben
Volgens mij is dat het enige juiste antwoordquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:52 schreef Bauke1986 het volgende:
Wat bedoel je JDude?En waar kom je precies vandaan dan hier in de buurt?
Ik kom uit Bavel om wat preciezer te zijn, alhoewel ik buiten het slapen en wonen er weinig te vinden ben. Zit toch vooral in Breda als ik daar ben.
Jupiler is mijn favoriete bier. Jullie dan?
Haha oké dan Ritchiequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:57 schreef Ritchie het volgende:
Hertog Jan wordt ook als juist antwoord gerekend.
Valt wel mee.. eigenlijk alleen hier volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
Haha oké dan RitchieJou kom ik ook overal tegen trouwens hè?
Jij bent niet de Ritchie van het playforyourclub e.d. dan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Valt wel mee.. eigenlijk alleen hier volgens mij
Nope.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:00 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
Jij bent niet de Ritchie van het playforyourclub e.d. dan??
haha oké dan... De combinatie Ritchie-NAC deed me vermoeden dat je die Ritchie was, maar zat ik dus goed naast...quote:
Ha, grappig.. dan heb je het genoegen om mij 's ochtends te zien fietsen. Mits je niet zo allejezus vroeg naar Zwijndrecht komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef Clauw het volgende:
[..]
Met de trein van Breda naar Dordrecht, dan met de de bus naar ASZ Zwijndrecht.
(Lijn 144)
Zwijndrecht ziet er best leuk uit hoor ( wat ik heb gezien) Die " haven" in Dordrecht ook. Maar het is geen Breda![]()
Is het echt Ritchie? Of Ritchey? Das namelijk wel een naam die ik vaker tegenkom op NAC sites.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
haha oké dan... De combinatie Ritchie-NAC deed me vermoeden dat je die Ritchie was, maar zat ik dus goed naast...
Haha naja... dat zal dan welquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:08 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Is het echt Ritchie? Of Ritchey? Das namelijk wel een naam die ik vaker tegenkom op NAC sites.
Nou mn werkdag begint wel om 8 uur! Rond 07.35 moet mn bus bij het ASZ zijn. Vandaag was het 5-10 minuten later. Maar ik weet niet hoe je er zietquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ha, grappig.. dan heb je het genoegen om mij 's ochtends te zien fietsen. Mits je niet zo allejezus vroeg naar Zwijndrecht komt
Bemmel! Het Bavel van Nijmegenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:52 schreef Bauke1986 het volgende:
Wat bedoel je JDude?En waar kom je precies vandaan dan hier in de buurt?
Ik kom uit Bavel om wat preciezer te zijn, alhoewel ik buiten het slapen en wonen er weinig te vinden ben. Zit toch vooral in Breda als ik daar ben.
Zupilerquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:52 schreef Bauke1986 het volgende:
Ik was vroeger altijd baukel fan ;-)))))quote:
Vertelquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:52 schreef MdO82 het volgende:
Hallo Allemaal
Zo met een nieuwe werkgever
Volgens mij wonen er nog wel mensen in Prinsenbeek ja..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:25 schreef Meiisjeeh het volgende:
Wonen er ook nog mensen in Prinsenbeek ?
En wat vinden jullie van die plaats?
Ik heb wel wat tijd in Prinsenbeek doorgebracht vroeger. Van 1992 tot 1999 aan het Liesbos gewoond, dus dan is Prinsenbeek wel de dorpskern waar je op aangewezen bent voor boodschappen en sportactiviteiten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:25 schreef Meiisjeeh het volgende:
Wonen er ook nog mensen in Prinsenbeek ?
En wat vinden jullie van die plaats?
Oe, dat is een laffe kutstreek zeg. Verder wel alles in orde?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:52 schreef fransbreda het volgende:
MFze hebben me kat beschoten
![]()
![]()
hij heeft een gat in ze kop![]()
ow en princenbeek met carnaval op zondag wel gezellig, verder kom ik er weinig.
Alcohol en op Fok postenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:32 schreef Meiisjeeh het volgende:
LOlz Stom bedoel zijn er nog mensen die in Prinsenbeek wonen in dit Topic/breda of hoe je het ook wilt noemen hoebedoel je blonT![]()
![]()
En zo ja Wat vind je van de Plaats ,Saai,tuig,Boeren ?
Waar ist gebeurd?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:52 schreef fransbreda het volgende:
MFze hebben me kat beschoten
![]()
![]()
hij heeft een gat in ze kop![]()
Waarom kom je er niet meer in?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Meiisjeeh het volgende:
Zottekot![]()
Waarom staat Cafe Jansen er niet bij in de lijst ?Niet dat ik er meer in kom maar dat terzijde
![]()
Zou moeten lukken.. maar just in casequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik de username van hij/zij roep, zou jij dan het geslacht erbij kunnen bedenken?
Mss is het een jongen in ontkenning?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik de username van hij/zij roep, zou jij dan het geslacht erbij kunnen bedenken?
Nou wat het was laten we maar even achterwegenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef Helsie het volgende:
[..]
Vertel
Wat was het en wat wordt het ?
Wij kwamen vroeger altijd in het Zottekot gek!quote:
1,5uur werk?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er al anderhalf uur werk op zitten.
Tsja, dat krijg je heh. Met ambtenaren. En over een uur nog eens een verjaardagstaartje verorberen ook!quote:
Mja, zwets maar weer. Ik heb het écht druk. Herhaaldelijke dingen met een programma doen waardoor ik nu een arm heb die een beetje slap langs mijn lijf hangt en zeer doet. Maar goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:32 schreef tha_rizzo het volgende:
1,5uur werk?
1,5uur aanwezig op je werk
Een wereld van verschil
Moggûh trouwens
Goedemorgen!! wie geeft deze dame eens op om wakker gebelt te worden door Giel?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:43 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
"Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag.. Jaa die lacht de hele dag!"
Jijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:37 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Goedemorgen!! wie geeft deze dame eens op om wakker gebelt te worden door Giel?![]()
Nou, als ze dát in hun slaap kunnen, ben ik benieuwd welke andere verborgen kwaliteiten ze hebben.quote:
Niemand.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:37 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen!! wie geeft deze dame eens op om wakker gebelt te worden door Giel?![]()
Grmbl. Je wéét best dat ik hard mijn best doe. Zeker als je kijkt naar vorig jaarquote:
Als jij mij van enkele telefoonnummers kunt voorzien wil ik er wel een mailjte tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij
@K. het verbaast me dat je werkt
Ik ken alleen haar 06quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Als jij mij van enkele telefoonnummers kunt voorzien wil ik er wel een mailjte tegenaan gooien.![]()
hehe, we hebben vanochtend, toen het water het nog wel deed, wat flessen gevuld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef JDude het volgende:
Hebben jullie dan ook flessen water gekocht om die Senseo bij te vullen?
06 belt hij alleen in het uiterste geval. Dan moet ik er even een mooi verhaaltje van maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ken alleen haar 06
Belt hij die tegenwoordig ook?
Je kunt het natuurlijk ook in Heideroosjes stijl zingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Hé. Er worden hier geen nummers van mij uitgewisseld onderling.
heet het dan ook nog "zingen" ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:49 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook in Heideroosjes stijl zingen.![]()
Dreigen met géén bier is nooit grappig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Jullie krijgen géén bier op de housewarming.
als ik DAT allemaal moet gaan vertellen.. we zijn in de minderheid he Kuukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, als ze dát in hun slaap kunnen, ben ik benieuwd welke andere verborgen kwaliteiten ze hebben.
Dan zitten we op 1 lijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:55 schreef bassieVL het volgende:
Dreigen met géén bier is nooit grappig.
Geeft niet. Vertel eens. Dan kan ik thuis even kijken hoe het bij JD zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:57 schreef Swiffer het volgende:
als ik DAT allemaal moet gaan vertellen.. we zijn in de minderheid he Kuuk
Frustraties of tekort aan.. Hm. Die heeft 'ie niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:11 schreef Swiffer het volgende:
Kuuk,
mannen hebben reflexen
die komen vaak tot uiting als ze in slaap zijn, vaak door frustratie of een tekort aan....
mijn vent had het vannacht nog over blauwe schapen
en verder ga ik t niet uit leggen, dat wil iedereen te veel horen. (pm me maar haha)
Goed punt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
Frustraties of tekort aan.. Hm. Die heeft 'ie niet.
Of wel en durft hij niks te zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Frustraties of tekort aan.. Hm. Die heeft 'ie niet.
Jij wil écht geen biertjes meer krijgen heh. Zo raak ik mijn schuld bij jou wel kwijt.quote:
Ow K. jij bent mijn verlosser, mijn licht in het duisternis etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij wil écht geen biertjes meer krijgen heh. Zo raak ik mijn schuld bij jou wel kwijt.
5.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef Ritchie het volgende:
2 toch?
Je werkt jezelf wel hogerop de ladder zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow K. jij bent mijn verlosser, mijn licht in het duisternis etc. etc. etc.
Hoeveel biertjes kreeg ik nou? een stuk of 5 toch?![]()
Ah jullie zitten weer naast elkaar? In Xplora?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Frazz het volgende:
Ook goedemorgen.
Projectgenoten die discussies gaan houden en geen steek verder komen met de discussie.
Rizzo's die je muis afpakken.
Dan moet je maar van m'n krant afblijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Frazz het volgende:
Ook goedemorgen.
Projectgenoten die discussies gaan houden en geen steek verder komen met de discussie.
Rizzo's die je muis afpakken.
63quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah jullie zitten weer naast elkaar? In Xplora?
Ik heb geen contactadvertenties nodigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:43 schreef Swiffer het volgende:
krant lezen.. bah.. terwijl er zoveel neiuws sites zijn.. mar daar staan natuurlijk geen contactadvertenties op voor Rizz..
Achjaah ieder zijn ding..
Ik neem aan de voorzijde altijd de middeningang omdat ik dan tenminste zelf rustig De Pers uit zoeen groene bak kan vissen, in plaats van dat je van alle kanten wat in je handen wordt geduwd door die Melkertbaanfigurenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:48 schreef bassieVL het volgende:
En je hebt tegenwoordig keuze uit 4 kranten.
Ze staan nu zelfs aan de achterkant van het station elkaar te beconcurreren (DAG en Spits)
quote:
DAG en De Pers zijn toch wel anders dan de Metro en Spits.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef Swiffer het volgende:
k hoef niet met de trein, maar dan is een (2dehands) pepieren versie wel okay jah.
en in alle krantjes staat toch hetzelfde..of je moet de Televaag krijgen.. das een grote hoop stierenpoep..
Ik kijk altijd eerst of er een geile vent op de voorpagina staat. Zoniet, dan is ie voor JD.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:03 schreef Swiffer het volgende:
jaah okee maar de extra's... die zijn toch niet het eerste waar je naar kijkt?
de Quest?? Wat heb ik gemist danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef Clauw het volgende:
Meestal weet je toch wel wat je krijgt bij de verschillende kranten.
Bij DAG bijv. heb je op donderdag (geloof ik) pagina's van de Quest.
Ja de Quest zorgt voor 2 pagina's.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:06 schreef Swiffer het volgende:
[..]
de Quest?? Wat heb ik gemist dan
@Kuuk; staat er dan een lekker wijf op voor JD? of let je daar dan nog wel ff op
Oja, dat zei je. Ze waren niet lekker genoeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:07 schreef JDude het volgende:
Laatst vond ik een FHM in het bagagerek.
Over oud nieuws gesprokenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
Inderdaad, lang leve de Frontpage.
Note the PI.quote:
quote:
Je hebt niks te doen heh.quote:
Dat heb je aardig goed jaquote:
Vrijdaggevoel overheerst hier ook wel. Zeker nu ik mijn cijfershizzle heb afgerond!quote:
Grijp je kans BVL! Wordt ambtenaar! Doe het! Ik raad het aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef Ritchie het volgende:
bassieVL, je zou ook hier kunnen komen werken
Waar is hier? En is daar niks te doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef Ritchie het volgende:
bassieVL, je zou ook hier kunnen komen werken
Jij bent stiekem toch heul geen ambtenaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grijp je kans BVL! Wordt ambtenaar! Doe het! Ik raad het aan.
Ik wil nooit meer iets anders.
Semi. De teamspirit is wel vrij ambtenarish.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:25 schreef bassieVL het volgende:
Jij bent stiekem toch heul geen ambtenaar?
That's the spirit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Semi. De teamspirit is wel vrij ambtenarish.
Och, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Hm. JD wil jij er ook één?
Oké.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:57 schreef JDude het volgende:
Och, waarom ook niet.
Oja, één reserve voor als 'ie de ene vuil maakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:55 schreef Asics het volgende:
hij wil er 2
De Mezz is áltijd halfvol.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:14 schreef travelman het volgende:
Iemand wel eens in Mezz bij een '80 Vverantwoord feest geweest?!? Dat lijkt me eigenlijk best leuk, maar geen idee of het dan ook druk is en om nu in een halfvolle Mezz te gaan staan...
Boven België hangt een fiks buiengebied. Daar zullen we wel net het staartje van meepikken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
Nou, het is enigszins bewolkt aan het raken. Toch? Of zit ik nu gewoon teveel binnen.
Behalve als de Heideroosjes er zijn. Of Rowwen Heze.quote:
Met of zonder onweer?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
Boven België hangt een fiks buiengebied. Daar zullen we wel net het staartje van meepikken.
Dat komt omdat wij er dan ook zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:18 schreef JDude het volgende:
Behalve als de Heideroosjes er zijn. Of Rowwen Heze.
Vooralsnog zonder, maar dat kan nog goedkomen.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
Vooralsnog zonder, maar dat kan nog goedkomen.
Doe je ze de groetjes uit Breda.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:20 schreef travelman het volgende:
Maar goed, vanavond eerst maar eens naar de topic-concurrenten in Groningen!! Schijnt leuk stappen te zijn daar...
een of ander bandje wat volgens mij niet echt je van het was,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef Kuukske het volgende:
Wat heb je daar gezien?
Bofkont. Ik heb over anderhalf uur vrijheid blijheid!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:32 schreef Asics het volgende:
ik ga me lekkeL met een pilsener in de tuin begeven, alwaar ik die heerlijk ga consumeren om het weekeinde in te luiden.
Was dat zo'n /wrist figuur?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Veldmuis.
Als jij trouwens bij Rizz in de klas zat in de 2e van het Florijn, had ik iets met een klasgenoot van je.
Ik had destijds zegmaar, blond haar. Zo'n grote zwarte broek en zo'n zwart shirt of een zwarte longsleeve aan.
slashwrist? Krasser? Dat was toen allemaal nog niet joh.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:35 schreef Ritchie het volgende:
Was dat zo'n /wrist figuur?
Ach..das toch allemaal hetzelfde johquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
slashwrist? Krasser? Dat was toen allemaal nog niet joh.
Ik was nog zo'n ordinaire kutalto. De niet-regenboog-bert-en-ernie-tshirts-editie.
Wel Yuck Foe shirtjes enzo. Offuh.. Me Jane, You Asshole. Sigh.
Sikje. Bruin haar. Enorme broeken. Beetje bollig. Vriend van Rizz.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:33 schreef Swiffer het volgende:
hmm zou best kunnen Kuuk alleen is mijn memory niet zo best wat dat betreft..
kan je geen hint geven van die klasgenoot?
en jeedee is vast beter toch
Nietus! Regenb00wg alto's droegen kleurtjes. Kleur is iets wat nog steeds in magere mate in mijn kast te vinden is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Ritchie het volgende:
Ach..das toch allemaal hetzelfde joh
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat JD idd meeleest hier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sikje. Bruin haar. Enorme broeken. Beetje bollig. Vriend van Rizz.
Ik weet niet of ie mee leest, maar euh, ja. JD is velen malen beter.
Zie edit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:38 schreef Ritchie het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat JD idd meeleest hier.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Sikje. Bruin haar. Enorme broeken. Beetje bollig. Vriend van Rizz.
Ik weet niet of ie mee leest want hij is wel geregistreerd hier, maar euh, ja. Das lullig voor 'm.
JD is velen malen beter.
Ff op dat enveloppie douwen, bovenin.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef Swiffer het volgende:
en nu?
Hier ook. Geen zorgen. Je bent niet alleenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:50 schreef JDude het volgende:
Wat een duisternis opeens in 013-Oost.
Je hebt een PééèèM.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:51 schreef Swiffer het volgende:
nee dat heb ik gedaan probeer t nog is dan
Optimisme is een goede eigenschap.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:52 schreef Swiffer het volgende:
*doet lamellen dicht en zet zonnebril op*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |