Ik was vroeger altijd baukel fan ;-)))))quote:
Vertelquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:52 schreef MdO82 het volgende:
Hallo Allemaal
Zo met een nieuwe werkgever
Volgens mij wonen er nog wel mensen in Prinsenbeek ja..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:25 schreef Meiisjeeh het volgende:
Wonen er ook nog mensen in Prinsenbeek ?
En wat vinden jullie van die plaats?
Ik heb wel wat tijd in Prinsenbeek doorgebracht vroeger. Van 1992 tot 1999 aan het Liesbos gewoond, dus dan is Prinsenbeek wel de dorpskern waar je op aangewezen bent voor boodschappen en sportactiviteiten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:25 schreef Meiisjeeh het volgende:
Wonen er ook nog mensen in Prinsenbeek ?
En wat vinden jullie van die plaats?
Oe, dat is een laffe kutstreek zeg. Verder wel alles in orde?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:52 schreef fransbreda het volgende:
MFze hebben me kat beschoten
![]()
![]()
hij heeft een gat in ze kop![]()
ow en princenbeek met carnaval op zondag wel gezellig, verder kom ik er weinig.
Alcohol en op Fok postenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:32 schreef Meiisjeeh het volgende:
LOlz Stom bedoel zijn er nog mensen die in Prinsenbeek wonen in dit Topic/breda of hoe je het ook wilt noemen hoebedoel je blonT![]()
![]()
En zo ja Wat vind je van de Plaats ,Saai,tuig,Boeren ?
Waar ist gebeurd?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:52 schreef fransbreda het volgende:
MFze hebben me kat beschoten
![]()
![]()
hij heeft een gat in ze kop![]()
Waarom kom je er niet meer in?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:46 schreef Meiisjeeh het volgende:
Zottekot![]()
Waarom staat Cafe Jansen er niet bij in de lijst ?Niet dat ik er meer in kom maar dat terzijde
![]()
Zou moeten lukken.. maar just in casequote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik de username van hij/zij roep, zou jij dan het geslacht erbij kunnen bedenken?
Mss is het een jongen in ontkenning?quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik de username van hij/zij roep, zou jij dan het geslacht erbij kunnen bedenken?
Nou wat het was laten we maar even achterwegenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef Helsie het volgende:
[..]
Vertel
Wat was het en wat wordt het ?
Wij kwamen vroeger altijd in het Zottekot gek!quote:
1,5uur werk?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er al anderhalf uur werk op zitten.
Tsja, dat krijg je heh. Met ambtenaren. En over een uur nog eens een verjaardagstaartje verorberen ook!quote:
Mja, zwets maar weer. Ik heb het écht druk. Herhaaldelijke dingen met een programma doen waardoor ik nu een arm heb die een beetje slap langs mijn lijf hangt en zeer doet. Maar goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:32 schreef tha_rizzo het volgende:
1,5uur werk?
1,5uur aanwezig op je werk
Een wereld van verschil
Moggûh trouwens
Goedemorgen!! wie geeft deze dame eens op om wakker gebelt te worden door Giel?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:43 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
"Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag.. Jaa die lacht de hele dag!"
Jijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:37 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Goedemorgen!! wie geeft deze dame eens op om wakker gebelt te worden door Giel?![]()
Nou, als ze dát in hun slaap kunnen, ben ik benieuwd welke andere verborgen kwaliteiten ze hebben.quote:
Niemand.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:37 schreef bassieVL het volgende:
Goedemorgen!! wie geeft deze dame eens op om wakker gebelt te worden door Giel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |