Kun je soms zien wat ik doe? Eng.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef bassieVL het volgende:
Oh, ik zou het vieren met een portie Heideroosjes op volume 10.
Wat voor shirt heb ik aan..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:17 schreef bassieVL het volgende:
Bekijk die spijker achter je in de muur nog eens wat beter.![]()
Ik drink het uit fles daar..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ze tappen daar toch Kilkenny's als irish red?
Of zijn ze daar allang van af gestapt en heb ik niet goed opgelet?
Met de trein van Breda naar Dordrecht, dan met de de bus naar ASZ Zwijndrecht.quote:
Wat een vuilakken over die omverrijdendingesbahbuh! En wat een kankerbussen met hun stiptheidsacties, knalhard op de rem omdat er iemand misschien bij een zebra over zou willen steken. Gelukkig zijn m'n reflexen goedquote:
Was je bijna dood?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:37 schreef veldmuis het volgende:
Wat een vuilakken over die omverrijdendingesbahbuh! En wat een kankerbussen met hun stiptheidsacties, knalhard op de rem omdat er iemand misschien bij een zebra over zou willen steken. Gelukkig zijn m'n reflexen goed
Maar dat is toch geen één plaats?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef Clauw het volgende:
[..]
Met de trein van Breda naar Dordrecht, dan met de de bus naar ASZ Zwijndrecht.
(Lijn 144)
Zwijndrecht ziet er best leuk uit hoor ( wat ik heb gezien) Die " haven" in Dordrecht ook. Maar het is geen Breda![]()
Ben jij baukel? :-))))))))quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:39 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen één plaats?Breda zal altijd de mooiste blijven!
Breda blijft natuurlijk de mooiste etcquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:39 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen één plaats?Breda zal altijd de mooiste blijven!
Haha zal me ff voorstellen.. ben nieuw hierquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:43 schreef Clauw het volgende:
[..]
Breda blijft natuurlijk de mooiste etc![]()
En wie is Bauke?
Welkom! Ik heb nog een paar jaar precies andersom gereisd... ouders wonen juist vlakbij Nijmegen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Bauke1986 het volgende:
Haha zal me ff voorstellen.. ben nieuw hier
Ik ben Bauke, 20 jaar en woon tegenwoordig in Nijmegen op kamers. Maar ben ieder weekend nog steeds in Breda te vinden, omdat dat mijn mooie thuis is waar ik verschrikkelijk trots op ben
Halloquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:45 schreef Bauke1986 het volgende:
Haha zal me ff voorstellen.. ben nieuw hier
Ik ben Bauke, 20 jaar en woon tegenwoordig in Nijmegen op kamers. Maar ben ieder weekend nog steeds in Breda te vinden, omdat dat mijn mooie thuis is waar ik verschrikkelijk trots op ben
Volgens mij is dat het enige juiste antwoordquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:52 schreef Bauke1986 het volgende:
Wat bedoel je JDude?En waar kom je precies vandaan dan hier in de buurt?
Ik kom uit Bavel om wat preciezer te zijn, alhoewel ik buiten het slapen en wonen er weinig te vinden ben. Zit toch vooral in Breda als ik daar ben.
Jupiler is mijn favoriete bier. Jullie dan?
Haha oké dan Ritchiequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:57 schreef Ritchie het volgende:
Hertog Jan wordt ook als juist antwoord gerekend.
Valt wel mee.. eigenlijk alleen hier volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
Haha oké dan RitchieJou kom ik ook overal tegen trouwens hè?
Jij bent niet de Ritchie van het playforyourclub e.d. dan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Valt wel mee.. eigenlijk alleen hier volgens mij
Nope.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:00 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
Jij bent niet de Ritchie van het playforyourclub e.d. dan??
haha oké dan... De combinatie Ritchie-NAC deed me vermoeden dat je die Ritchie was, maar zat ik dus goed naast...quote:
Ha, grappig.. dan heb je het genoegen om mij 's ochtends te zien fietsen. Mits je niet zo allejezus vroeg naar Zwijndrecht komtquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef Clauw het volgende:
[..]
Met de trein van Breda naar Dordrecht, dan met de de bus naar ASZ Zwijndrecht.
(Lijn 144)
Zwijndrecht ziet er best leuk uit hoor ( wat ik heb gezien) Die " haven" in Dordrecht ook. Maar het is geen Breda![]()
Is het echt Ritchie? Of Ritchey? Das namelijk wel een naam die ik vaker tegenkom op NAC sites.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Bauke1986 het volgende:
[..]
haha oké dan... De combinatie Ritchie-NAC deed me vermoeden dat je die Ritchie was, maar zat ik dus goed naast...
Haha naja... dat zal dan welquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:08 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Is het echt Ritchie? Of Ritchey? Das namelijk wel een naam die ik vaker tegenkom op NAC sites.
Nou mn werkdag begint wel om 8 uur! Rond 07.35 moet mn bus bij het ASZ zijn. Vandaag was het 5-10 minuten later. Maar ik weet niet hoe je er zietquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:07 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ha, grappig.. dan heb je het genoegen om mij 's ochtends te zien fietsen. Mits je niet zo allejezus vroeg naar Zwijndrecht komt
Bemmel! Het Bavel van Nijmegenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:52 schreef Bauke1986 het volgende:
Wat bedoel je JDude?En waar kom je precies vandaan dan hier in de buurt?
Ik kom uit Bavel om wat preciezer te zijn, alhoewel ik buiten het slapen en wonen er weinig te vinden ben. Zit toch vooral in Breda als ik daar ben.
Zupilerquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:52 schreef Bauke1986 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |