Grijp je kans BVL! Wordt ambtenaar! Doe het! Ik raad het aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef Ritchie het volgende:
bassieVL, je zou ook hier kunnen komen werken
Waar is hier? En is daar niks te doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:22 schreef Ritchie het volgende:
bassieVL, je zou ook hier kunnen komen werken
Jij bent stiekem toch heul geen ambtenaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Grijp je kans BVL! Wordt ambtenaar! Doe het! Ik raad het aan.
Ik wil nooit meer iets anders.
Semi. De teamspirit is wel vrij ambtenarish.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:25 schreef bassieVL het volgende:
Jij bent stiekem toch heul geen ambtenaar?
That's the spirit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Semi. De teamspirit is wel vrij ambtenarish.
Och, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Hm. JD wil jij er ook één?
Oké.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:57 schreef JDude het volgende:
Och, waarom ook niet.
Oja, één reserve voor als 'ie de ene vuil maakt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:55 schreef Asics het volgende:
hij wil er 2
De Mezz is áltijd halfvol.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:14 schreef travelman het volgende:
Iemand wel eens in Mezz bij een '80 Vverantwoord feest geweest?!? Dat lijkt me eigenlijk best leuk, maar geen idee of het dan ook druk is en om nu in een halfvolle Mezz te gaan staan...
Boven België hangt een fiks buiengebied. Daar zullen we wel net het staartje van meepikken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
Nou, het is enigszins bewolkt aan het raken. Toch? Of zit ik nu gewoon teveel binnen.
Met of zonder onweer?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef JDude het volgende:
Boven België hangt een fiks buiengebied. Daar zullen we wel net het staartje van meepikken.
Dat komt omdat wij er dan ook zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:18 schreef JDude het volgende:
Behalve als de Heideroosjes er zijn. Of Rowwen Heze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |