Grmbl. Je wéét best dat ik hard mijn best doe. Zeker als je kijkt naar vorig jaarquote:
Als jij mij van enkele telefoonnummers kunt voorzien wil ik er wel een mailjte tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij
@K. het verbaast me dat je werkt
Ik ken alleen haar 06quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Als jij mij van enkele telefoonnummers kunt voorzien wil ik er wel een mailjte tegenaan gooien.![]()
hehe, we hebben vanochtend, toen het water het nog wel deed, wat flessen gevuld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef JDude het volgende:
Hebben jullie dan ook flessen water gekocht om die Senseo bij te vullen?
06 belt hij alleen in het uiterste geval. Dan moet ik er even een mooi verhaaltje van maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ken alleen haar 06
Belt hij die tegenwoordig ook?
Je kunt het natuurlijk ook in Heideroosjes stijl zingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Hé. Er worden hier geen nummers van mij uitgewisseld onderling.
heet het dan ook nog "zingen" ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:49 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook in Heideroosjes stijl zingen.![]()
Dreigen met géén bier is nooit grappig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Jullie krijgen géén bier op de housewarming.
als ik DAT allemaal moet gaan vertellen.. we zijn in de minderheid he Kuukquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, als ze dát in hun slaap kunnen, ben ik benieuwd welke andere verborgen kwaliteiten ze hebben.
Dan zitten we op 1 lijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:55 schreef bassieVL het volgende:
Dreigen met géén bier is nooit grappig.
Geeft niet. Vertel eens. Dan kan ik thuis even kijken hoe het bij JD zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:57 schreef Swiffer het volgende:
als ik DAT allemaal moet gaan vertellen.. we zijn in de minderheid he Kuuk
Frustraties of tekort aan.. Hm. Die heeft 'ie niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:11 schreef Swiffer het volgende:
Kuuk,
mannen hebben reflexen
die komen vaak tot uiting als ze in slaap zijn, vaak door frustratie of een tekort aan....
mijn vent had het vannacht nog over blauwe schapen
en verder ga ik t niet uit leggen, dat wil iedereen te veel horen. (pm me maar haha)
Goed punt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
Frustraties of tekort aan.. Hm. Die heeft 'ie niet.
Of wel en durft hij niks te zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Frustraties of tekort aan.. Hm. Die heeft 'ie niet.
Jij wil écht geen biertjes meer krijgen heh. Zo raak ik mijn schuld bij jou wel kwijt.quote:
Ow K. jij bent mijn verlosser, mijn licht in het duisternis etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij wil écht geen biertjes meer krijgen heh. Zo raak ik mijn schuld bij jou wel kwijt.
5.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef Ritchie het volgende:
2 toch?
Je werkt jezelf wel hogerop de ladder zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow K. jij bent mijn verlosser, mijn licht in het duisternis etc. etc. etc.
Hoeveel biertjes kreeg ik nou? een stuk of 5 toch?![]()
Ah jullie zitten weer naast elkaar? In Xplora?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Frazz het volgende:
Ook goedemorgen.
Projectgenoten die discussies gaan houden en geen steek verder komen met de discussie.
Rizzo's die je muis afpakken.
Dan moet je maar van m'n krant afblijvenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:32 schreef Frazz het volgende:
Ook goedemorgen.
Projectgenoten die discussies gaan houden en geen steek verder komen met de discussie.
Rizzo's die je muis afpakken.
63quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah jullie zitten weer naast elkaar? In Xplora?
Ik heb geen contactadvertenties nodigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:43 schreef Swiffer het volgende:
krant lezen.. bah.. terwijl er zoveel neiuws sites zijn.. mar daar staan natuurlijk geen contactadvertenties op voor Rizz..
Achjaah ieder zijn ding..
Ik neem aan de voorzijde altijd de middeningang omdat ik dan tenminste zelf rustig De Pers uit zoeen groene bak kan vissen, in plaats van dat je van alle kanten wat in je handen wordt geduwd door die Melkertbaanfigurenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:48 schreef bassieVL het volgende:
En je hebt tegenwoordig keuze uit 4 kranten.
Ze staan nu zelfs aan de achterkant van het station elkaar te beconcurreren (DAG en Spits)
quote:
DAG en De Pers zijn toch wel anders dan de Metro en Spits.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef Swiffer het volgende:
k hoef niet met de trein, maar dan is een (2dehands) pepieren versie wel okay jah.
en in alle krantjes staat toch hetzelfde..of je moet de Televaag krijgen.. das een grote hoop stierenpoep..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |