Was ik net mee bezig, had ook wat 'transferperikelen' erin gezet. Kan iemand trouwens iets aan de wiki doen, daar klopt helemaal niets meer van.quote:
quote:Santi Kolk voor vier jaar naar Vitesse
Vitesse heeft overeenstemming bereikt met ADO Den Haag over de transfer van Santi Kolk.
De laatste details moeten nog worden afgerond. "Maar ik verwacht dat we eruit komen", zegt directeur Paul van der Kraan. De aanvaller wordt voor vier seizoenen vastgelegd door de Arnhemse club. Over de transfersom wordt geen mededeling gedaan door beide partijen. Vitesse had al een akkoord met Kolk, maar kwam er met ADO niet uit. Daarom dreigde Kolk naar FC Twente te gaan, maar nu kiest hij toch voor Vitesse
Santi Kolk scoorde afgelopen seizoen twaalf doelpunten voor degradant ADO.
Bron: TV Gelderland TxT 30-05-07
quote:Vitesse zo goed als rond met Magralashvili
Vitesse is zo goed als rond met linksback Haim Magralashvili. De Israelische linksback verblijft momenteel al in Arnhem om "de puntjes op de i" te zetten. Magralashvili speelt momenteel nog voor Maccabi Haifa. Met de overgang van de 25-jarige linksback is naar verluidt zon 3 tot 4 ton gemoeid.
- edit: transfers dubbelquote:Begroting Vitesse met 1 miljoen omhoog
Vitesse werkt volgend seizoen met een begroting van 14.115.000 euro. Dat is ruim een miljoen euro meer dan vorig seizoen, toen de begroting werd vastgesteld op 13.077.000 euro. De prognose is dat de begroting uitkomt op 13,4 miljoen. "Het gaat alleen om de inkomstenkant. Daarbij zijn inkomsten uit transfers niet meegerekend", licht directeur Paul van der Kraan toe.
De Arnhemse club verliet afgelopen seizoen de categorie 1, waarbij clubs onder curatele staan van de KNVB. "Ik verwacht dat we ook nu in categorie 2 blijven, wat dat betreft voorzie ik geen problemen", zegt Van der Kraan.
Bron: TV Gelderland TxT
dat stond ook al in het vorige deelquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:00 schreef Klingon het volgende:
Laatste nieuwtje dus:
[..]
- edit: transfers dubbel
Heb ook wel een paar keer achter elkaar het topic geopend , ach daar wen je wel aanquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vitesse supporters zijn wel lui zeg. Vorige topic had ik ook geopend en ook toen had ik niet de sluitpost. Maakt niet uit, alleen is de Wiki verrot.
Pak dan een txt, vast wel ergens een host ervoor te vinden (lycos bv?).quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vitesse supporters zijn wel lui zeg. Vorige topic had ik ook geopend en ook toen had ik niet de sluitpost. Maakt niet uit, alleen is de Wiki verrot.
Wiki werkt toch wel goed? Of hebben jullie het liever in een .txt? Die kan ik best hosten alleen is het zo dat iedereen die wiki kan aanpassen (topic nummer erbij), vandaar de wikiquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Pak dan een txt, vast wel ergens een host ervoor te vinden (lycos bv?).
Het lijkt me eerlijk gezegd bullshit dat Lazo niet naar PSV zou gaan. PSV kan toch ook - voor Vitesse interessante - spelers erbij doen? Ik noem een Aisatti waar binnen Koemans' plannen geen plaats is?quote:Nieuwe club meldt zich voor Lazovic
Vitesse raakt mogelijk spits Danko Lazovic kwijt aan een andere club dan PSV. Volgens een bron bij Vitesse heeft een interessante club zich gemeld bij Vitesse, dat nu wacht op een bod.
Vitesse onderhandelde woensdag opnieuw met PSV, maar dat vindt de vraagprijs nog altijd te hoog. Daarom lijkt een overgang van Lazovic naar de kampioen onwaarschijnlijk. De Serviër gaf al vaker aan dat PSV zijn droomclub is en aast op een transfer naar Eindhoven. In de winterstop probeerde PSV het ook al.
Danko Lazovic kwam vorig seizoen over van Feyenoord en scoorde negentien keer voor Vitesse.
Koevermans gaat misschien naar Schotland las ik net ergens...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:03 schreef Yozzz het volgende:
AZ heeft misschien ook wel een spits nodig, als Arveladze er vandoor gaatAri is er dan wel bijgekomen, maar misschien vertrekt een van de andere spitsen ook nog wel.
Aisatti is goed te gebruiken als Theo de snackbars aan de 'overkant' onveilig gaat maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef TheSouthsideKid het volgende:
[..]
Koevermans gaat misschien naar Schotland las ik net ergens...
Overigens is dat stukje gebaseerd op de woorden van vd Kraan die dit zei tijdens de uitzending van Vitesse Sportcafé. Hij zei dat er nog niet eens 5 minuten met PSV is gepraat omdat zij absoluut niet aan de vraagprijs willen voldoen. Jammer voor PSV en Lazo maar dan gaat de deal gewoon niet door... Speler er bij zou ook kunnen maar ja dan moet die speler wel willen en moet het wel iemand zijn die we nodig hebben...
Volgens mij wou hij niet naar Oost-Europa.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef koningdavid het volgende:
Lazovic wilde toch absoluut niet naar het buitenland?
Het was of PSV of Vitesse voor hem, toch?
Beter kan ie ook een beetje voetballen, het is al erg zat dat we nu een Israeliër erbij hebben...quote:
Cognitieve dissonantiequote:Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef Yozzz het volgende:
Het topic over Kolk op het forum van FC Twente is trouwens uiterst vermakelijk. Iedereen begint met een "halen die jongen!", "als je kan kiezen tussen Twente en Vitesse, kiest iedereen voor Twente", en na een tijdje wordt het een "weekendvoetballer en geen winnaar" en een "gelukkig komt hij niet hierheen, arrogante Hagenees!".
Fredje heeft zich gemeld om Danko te kopen?!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:38 schreef Elvislives het volgende:
Fredje Benson!
Minimaal 9 duels schorsing (want dan heb ik die van de gele kaarten nog niet eens meegeteld) in twee seizoenen... toch een aardig gemiddelde. *zucht*quote:Sansoni mist eerste vier duels van nieuw seizoen
Vitesse kan de eerste vier wedstrijden van het nieuwe seizoen geen beroep doen op Sébastien Sansoni. De Franse verdediger is door de tuchtcommissie van de KNVB voor vier duels geschorst wegens het bespugen van een tegenstander.
Het incident vond plaats tijdens het play-offduel met streekgenoot en aartsrivaal NEC, op 20 mei. De speler werd op basis van televisiebeelden door de aanklager van de KNVB in staat van beschuldiging gesteld. In februari moest Sansoni ook al vijf duels op de tribune zitten, toen hij - wederom tijdens een duel met NEC - een bijtende beweging maakte richting NEC-speler Roy Beerens.
Wie is "ons"?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:35 schreef EKterror het volgende:
Jullie hebben transferperikelen,
bij ons is het veel te rustig....
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:11 schreef WebForce het volgende:
Wiki is aangepast en klopt weer, volgend mij was iemand anders er ook mee bezig. Ik zal de OP ff aanpassen en die verveldende standen eruit halen
.
Goed nieuws weer allemaal over transfers, leuke tijd nu ben er benieuwd!
iemand met een grote bek op internet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:11 schreef Yozzz het volgende:
Wat is btw een "Internethoolingan" (OP)?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
iemand met een grote bek op internet?
Geen verkeerd festival hoor!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:12 schreef Rhinestone het volgende:
Aah vandaar. Daar gaan we dus ver vandaan blijvenWel een mooie lokatie voor een festival lijkt het.
PSV óf Vitesse, niet een andere club zei hij...Maar goed, wat is een woord in de voetballerij he.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:58 schreef vw_caddy het volgende:
Hmm, PSV doet mee aan de CL. Benieuwd wat ie kiest.
quote:Vitesse wilde Lazovic ruilen tegen Aissati
Vitesse heeft bij PSV geprobeerd om Ismaïl Aissati te betrekken in een eventuele transfer van Danko Lazovic. Dat meldt Omroep Gelderland. Volgens de omroep verkeren de gesprekken met PSV over Lazovic momenteel in een impasse.
Aad de Mos liet zich onlangs nog ontvallen wel brood te zien in een eventuele ruil. "Ik weet wel welk spelertje van PSV ik erbij wil hebben", liet de oefenmeester weten, naar nu blijkt verwijzend naar de jonge Aissati. Of PSV een eventuele ruil tussen Lazovic en Aissati per definitie afwees, houdt de omroep in het midden.
Overigens zou PSV sowieso wel bereid zijn om Roy Beerens te betrekken in een deal. Hij speelde het afgelopen half jaar voor Vitesse's aartsrivaal NEC.
Als er zo´n klein bedrag overblijft voor Vitesse, dan kunnen ze juist beter zoveel mogelijk spelers ruilen voor Lazovic lijkt mij. Hoewel Aissati natuurlijk onhaalbaar is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:38 schreef Klingon het volgende:
Ik zeg: cash gewoon die 8 miljoen zonder spelers in die deal en koop er een goeie vervangende aanvaller voor. Aissati is echt geen slechte speler, maar ik zie er niet zo heel veel in voor Vitesse.
Sansoni had dat denk ik ook wel leuk gevondenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:32 schreef Rhinestone het volgende:
Roy Beerens, dat was mooi geweestNee, dan (veel) liever Aissati.
quote:'Lazovic ziet af van overgang AZ'
Danko Lazovic heeft geen interesse om met ingang van volgend seizoen voor AZ te gaan spelen. Dit meldt het Noord-Hollands Dagblad.
De Servische aanvaller zou dat hebben laten weten toen de Alkmaarders bij Vitesse informeerde naar de mogelijkheden om hem over te nemen. Lazovic heeft al laten weten in Nederland alleen voor PSV te willen spelen omdat de landskampioen al zeker is van de Champions League.
“Hij heeft altijd gezegd dat hij in Nederland wil blijven”, reageerde technisch manager Jan Streuer gisteren tegenover Omroep Gelderland. “Dat is dus geen probleem, want AZ is ook Nederland. Hij moet eerst zelf maar bepalen wat hij wil. Hij zit nu in Finland voor een interland met Servië, laat hij die eerst maar eens spelen.”
“AZ heeft zich gemeld en is heel serieus. Dat is voor ons niet ongunstig. Ik heb vandaag contact gehad, verder ga ik daar niet op in”, aldus de bestuurder. Lazovic staat daarnaast wel open voor een buitenlands avontuur zo lang dat maar in een vooraanstaande competitie.
De onderhandelingen met PSV verkeren vooralsnog in een impasse. De Eindhovenaren hikken aan tegen de vraagprijs van acht miljoen euro voor de Arnhemse clubtopscorer.
Hij had een vliegje ingeslikt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:26 schreef Klingon het volgende:
En na afloop stond 'ie kokhalzend aan de zijlijn
Kijk, dat is goed voor een speler als Blondelle. Ik snap alleen niet wat Vitesse in dribbelkoning Esajas ziet, maargoed wie weet weet hij zich na een jaartje GGD te ontwikkelen als Riga Mustaphaquote:ADO meldt zich voor Blondelle en Esajas
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 2 juni om 17:33
Siebe Blondelle en Etienne Esajas staan in de belangstelling van ADO Den Haag. De Haagse club, volgend seizoen uitkomend in de Jupiler League, wil beide spelers huren van Vitesse.
"ADO heeft zich inderdaad gemeld. Het wordt voor beide spelers tijd om te gaan spelen" vertelde technisch manager Jan Streuer aan Omroep Gelderland. Waarschijnlijk zullen ze volgend seizoen bij ons geen basisspelers zijn.”
“Esajas heeft het nadeel van het 4-4-2 systeem, waarin hij als linkermiddenvelder de nodige concurrentie heeft van spelers als Theo Janssen, Cees Keizer en Anduele Pryor. Een verkoop van beide spelers is niet aan de orde. In principe komt alleen een verhuur ter sprake, want we willen ze terug kunnen halen”, aldus de bestuurder.
Blondelle (21) kwam het voorbije seizoen twaalf keer in actie, waarvan zeven keer in de basis. Esajas (22) mocht van trainer Aad de Mos eenentwintig keer binnen de krijtlijnen verschijnen. Beide spelers hebben respectievelijk een verbintenus tot medio 2010 en 2008 in het Gelredome.
Is bij ons opgeleid, dus misschien kunnen we met de opleidingsvergoeding Stojko wel behouden!quote:Go Ahead Eagles koopt topscorer Haarlem
2/6/2007 16:12
Achmed Ahahaoui verlaat Haarlem en gaat spelen voor Go Ahead Eagles. De 23-jarige aanvaller tekende voor twee jaar in Deventer. Welk bedrag er is gemoeid met de transfer, wilde Go Ahead niet zeggen. Ahahaoui stond nog tot medio 2008 onder contract bij Haarlem.
Hij scoorde de laatste twee seizoenen volop voor De Roodbroeken. In 2006/2007 kwam Ahahaoui tot vijftien goals, waarmee hij clubtopscorer was. De jaargang daarvoor maakte hij er twaalf.
Is dat zo? Ahahaoui komt toch gewoon uit de Sparta-jeugd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:53 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Is bij ons opgeleid, dus misschien kunnen we met de opleidingsvergoeding Stojko wel behouden!
quote:Miljoenendans om Lazovic
Vitesse heeft van AZ te horen gekregen dat de Alkmaarse club elk bod van PSV op Danko Lazovic zal overtreffen. Beide clubs maken jacht op de Servische aanvaller, die zelf echter heeft aangegeven alleen naar PSV te willen. Lazovic wil komend seizoen per se in de Champions League spelen.
PSV heeft afgelopen week een nieuw bod uitgebracht op de spits van circa 5,5 miljoen euro. Vitesse heeft tot nu toe echter vastgehouden aan een transfersom van 8 miljoen euro. Diverse bronnen melden reeds, dat Lazovic in grote lijnen al rond is met PSV.
Bron: De Telegraaf 04-06-07
AZ gaat erveur!quote:'AZ biedt altijd meer voor Lazovic dan PSV'
AZ is bereid tot het uiterste te gaan om Danko Lazovic binnen te halen. De Alkmaarders hebben volgens De Telegraaf aan Vitesse laten weten dat ze boven elk bod gaan zitten dat PSV op de Serviër zal doen. De mededeling van AZ is opmerkelijk, omdat Lazovic zelf heeft laten weten het liefst naar PSV te verhuizen. De spits, afgelopen seizoen goed voor negentien competitiedoelpunten, zou persoonlijk al in grote lijnen akkoord zijn met de landskampioen uit Eindhoven.
Het getouwtrek om de diensten van Lazovic speelt al een half jaar. Tijdens de winterstop meldde PSV zich in Arnhem om de aanvaller los te weken. De vraagprijs van Vitesse, naar verluid rond de acht miljoen euro, vormde toen een te groot obstakel. PSV meldde zich onlangs opnieuw voor Lazovic en heeft nu in AZ een geduchte concurrent.
Bron: VI 04-06-07
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:22 schreef WebForce het volgende:
Goede TT!
Okee, verbazend! Dan krijgen jullie er wel een mini-bedragje voor.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
2006-2007 H.F.C. Haarlem
2005-2006 H.F.C. Haarlem
2004-2005 Sparta Rotterdam Jong
2003-2004 Vitesse Jong
2002-2003 Vitesse Jong
2001-2002 Vitesse A1
2000-2001 Vitesse A1
1999-2000 s.c. Telstar
a.f.c. D.W.S.
nou sparta jeugd kan ik hem echt niet noemen
Paar duizend denk ik, maar ik zou het graag op mijn rekening gestort zienquote:Op maandag 4 juni 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, verbazend! Dan krijgen jullie er wel een mini-bedragje voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |