De meeste mensen hebben wel SF jaquote:Op maandag 28 mei 2007 10:19 schreef Keltie het volgende:
Over BF2 deluxe... Heeft iedereen die? Want op de server is het gewoon BF2 ofniet?
Waarom? Grapling (sp?) Hooks zijn stoer
Wat was dat IP?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:31 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
[..]
De meeste mensen hebben wel SF jaSoms is er op de BoF! server een SF weekendje.
De Just Tits server staat nu wel op SF![]()
84.244.171.95quote:Op maandag 28 mei 2007 10:36 schreef Keltie het volgende:
Wat was dat IP?
En rekeningnummer voor een subtiele bijdrage aan de huur van dat ding?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef Viro het volgende:
De huur van de 24/7 JT server loopt tot 01/06/07K hoop dat jullie er leuk hebben kunnen knallen.
Als er mensen zijn die willen doneren kan dat altijd.
Je kan doneren op de volgende rekening :
rekening nr : 9588192
T.N.V : V A Rewat
Vermeld wel erbij dat het een donatie is anders weet ik god ganse niet waarvoor het dient.
Binnen :
Viro : 75 euro![]()
Baus 50 euro![]()
Postman : 30 euro![]()
Bij elkaar : 155 euro
Nog te gaan : 91,20 euro
Den Haagquote:
ja maar dan moet je niet reageren op een ip adresquote:Op maandag 28 mei 2007 10:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, voor de bank, om het geld over te maken
Doe ik niet, ik quote gewoon een bericht.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar dan moet je niet reageren op een ip adres![]()
Wat is er morgen dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
Homo'sGoed bezig Keltie
Morgen weer TS de gekstahhh!!!
Waar blijven nou die foto's van die CNN Reporterquote:Op maandag 28 mei 2007 11:09 schreef FJD het volgende:
Homo'sGoed bezig Keltie
Morgen weer TS de gekstahhh!!!
FIGHT NIGHT!!!!quote:
Ow ja das waar. Was iets met losgeld en dat ik binnen een dag moest reageren op de mail anders zouden ze hem vermoorden ofzo.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Waar blijven nou die foto's van die CNN ReporterZou hij ontvoerd zijn ofzo?
Op de normale server?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
FIGHT NIGHT!!!!
(veel BoF!fers online, Teamspeak, Vehicle mode, Map roulatie, FEEST)
Welke?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:34 schreef Stefan740 het volgende:
FF snel de server vullen voor onze sponsor
Is dat zoquote:Op maandag 28 mei 2007 11:49 schreef viezerdt het volgende:
Corporal, jammer dat ik niet in 1x 2e wapen van 1 class kan unlocken maar dat ik eerst alle classes het 1e wapen van moet unlocken
dat kan ook nogquote:Op maandag 28 mei 2007 11:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Is dat zo
Lijkt me van niet hoor. Alhoewel het je wel twee unlocks kost natuurlijk als je de 2e unlock wilt
JA DIT DUS.. HEB IK EEN KEER TIJDquote:Op maandag 28 mei 2007 11:59 schreef Stefan740 het volgende:
SERVER VULLENNNNNN
Nope..quote:Op maandag 28 mei 2007 12:05 schreef Sickert het volgende:
tvp
meer mensen last van dat Firefox fok! verneukt?
Waarom vullen als iedereen op een andere server zit..quote:Op maandag 28 mei 2007 11:59 schreef Stefan740 het volgende:
SERVER VULLENNNNNN
ik ben dr ookquote:Op maandag 28 mei 2007 12:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom vullen als iedereen op een andere server zit..
Wil best vullen, maar als jullie al ergens anders bezig zijn gaat ik niet alleen idlen![]()
jaaaaaaaaquote:Op maandag 28 mei 2007 12:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
IK BEN ER MORGEN TOCH BIJ!!![]()
NU SERVER VULLEN STELLETJE FLIKKERS!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Sickert op 28-05-2007 12:41:28 ]Narf!
mmm, ook van die chinese balletjes ??quote:Op maandag 28 mei 2007 12:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
jaaaaaaaa
morgen meteen vanuit mn werk chinees halen
neequote:Op maandag 28 mei 2007 12:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
mmm, ook van die chinese balletjes ??die vind mn vriendin zo lekker
![]()
Die met zo'n touwtje ertussenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
Koeloyuk of hoe je het schrijftquote:Op maandag 28 mei 2007 12:44 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:06 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Die met zo'n touwtje ertussen"ben wa" ofzo
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:48 schreef ursel het volgende:
Polen verdenkt Teletubbies homo te zijn
Polen is ook eens onder een steen vandaan gekomen..
Schijnt een feestje te zijn in landgraafquote:Op maandag 28 mei 2007 14:48 schreef Sickert het volgende:
waar zit die homo van een Frank trouwens?
heb m al enkele dagen niet online gezien op msn en ook niet meer zien posten ?
btw
Het woord 'godverdomme'
geweldig topic
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:25 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.vkmag.com/media/aldiisgoedkoper/![]()
![]()
![]()
EO-jongerendagquote:Op maandag 28 mei 2007 17:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Schijnt een feestje te zijn in landgraaf![]()
Ook al is hij echt te flauw voor woorden, ik moest wel echt lachenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:25 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.vkmag.com/media/aldiisgoedkoper/![]()
![]()
![]()
Frankie is in den Herenquote:
ik moet toegeven was weer een keer leuk om te chopperen. zeker met jou en stefanquote:Op maandag 28 mei 2007 17:46 schreef 3lmo het volgende:
Vanmiddag met Puni heli gevlogen, viel me niet tegen!
2 J10's neergeschoten met Tv missile![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar weet ik verder niets van, maar ik vond het zeker leuk! Als 't aan mij ligt doen we het nog een keerquote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik moet toegeven was weer een keer leuk om te chopperen. zeker met jou en stefanbeetje zoals vroeger met escape en diamond
Of ownen met de Bomber op Omanquote:Op maandag 28 mei 2007 19:23 schreef Stefan740 het volgende:
en apc hoeren op karkand dan
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef escape_nl het volgende:
Vanmiddag was het ook flink hoeren op karkand als support zijnde, totdat Jorrit verscheen, 2 rondjes kut en toen weer verder.
Ik heb het ook nog niet binnen, maar toch, nu gaat het niet lang meer durenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op mijn centjes![]()
Het is bij CommandO.quote:
http://www.airsoft.club.c(...)andO_dutch/index.htmquote:Op maandag 28 mei 2007 21:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Linkje?
mss is het wat voor ons?
AA had niet echt een bevredigend mailtje over 15 december.![]()
Weetje hoe akelig echt een echte Glock er uit ziet?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:17 schreef jpjedi het volgende:
Ach het is jammer maar ik begrijp het wel. Die wapens zien er akelig echt uit.
Maar het is in alle landen van Europa toegestaan behalve in NL.![]()
Ze zijn in Belgie en Frankrijk gewoon bij de speelgoedzaak te koop hoor. Vroeger hadden mijn maatjes en ik allemaal zo`n handpistooltje om op homo`s in het bos mee te jagen.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Weetje hoe akelig echt een echte Glock er uit ziet?Die mag je wel hebben, met een vergunning. Er is vast wel iets te regelen dat er airsoft gespeeld kan worden in NL, met vergunningen voor opslag bij vereniging bla bla.
Het hoeft niet zo te zijn dat iedere malloot zo'n ding bij Bart Smit kan ophalen en mee over straat kan klooien.
Kan in Belgie trouwens ook niet.
Dat klopt, maar voor boven de 0.5 Joule moet je sowieso 18 zijn. En het is verboden om er op openbare mee rond te zwaaien. Bij vervoeren moeten ze ongeladen met mondingstop in een afgesloten koffer of anders met trekkerslot, magazijnen en munitie moeten eveneens afgesloten en gescheiden van de wapens worden vervoerd.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef jpjedi het volgende:
Ze zijn in Belgie en Fraqnkrijk gewoon bij de speelgoedzaak te koop hoor. Vroeger hadden mijn maatjes en ik allemaal zo`n handpistooltje om op homo`s in het bos mee te jagen.![]()
Iedereen wilde toch AA? Die hebben het ook over een fabriek in de buurt van Antwerpen gehad ...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Yo, Mensjes van de evenmenten-commisie
Is het niet een optie om met de CNN reporter, als hij inmiddels niet is onthoofd door de Japanners in een Argentijns bos ergens in de Ardennen, te checken of we niet kunnen spelen in "de Factory" ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.airsoftpictures.nl/thumbnails.php?album=250
CQB Urban Combat![]()
![]()
![]()
Ja AA is veel beter met materialen, dat is gewoon goed. Niet dat ik perse Urban wil hoor, maar het zou wel ontzettend gaaf zijn als het kan en al helemaal als het met AA kan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef BattleLies het volgende:
Iedereen wilde toch AA? Die hebben het ook over een fabriek in de buurt van Antwerpen gehad ...
Altijd rushen voor de heli aan het begin van de rondequote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik moet toegeven was weer een keer leuk om te chopperen. zeker met jou en stefanbeetje zoals vroeger met escape en diamond
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef Stefan740 het volgende:
Idd met escape was het of chopperen of commanderen altijd
Kan me nog herinneren dat jij toen nog een first sergeant wasquote:en apc hoeren op karkand dan
Man o man wat waren dat leuke tijden, altijd met veel plezier op de server gespeeld.quote:
Je weet echt niet wat je gemist hebt elmo, dat waren echt de beste tijden die bof heeft gehadquote:Op maandag 28 mei 2007 18:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Daar weet ik verder niets van, maar ik vond het zeker leuk! Als 't aan mij ligt doen we het nog een keer![]()
Kom eens op wat meetings dan weet je dat het nog nooit zo lekker is gegaan met BoFquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Viro het volgende:
Je weet echt niet wat je gemist hebt elmo, dat waren echt de beste tijden die bof heeft gehad![]()
![]()
Op 3 Juni kun je al acclimatiserenquote:
Volgens mij heeft die net als Baus de hele avond zitten rukken op de foto's uit dit topic..quote:
jah manquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef escape_nl het volgende:
Vanmiddag was het ook flink hoeren op karkand als support zijnde, totdat Jorrit verscheen, 2 rondjes kut en toen weer verder.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]sorry
Net me brievenbus geopend en toen zag ik een blauwe envelop
En daarin zat een brief met oa de volgende tekst:
Te ontvangen of te verrekenen ¤2490
Het bedrag, of het deel dat overblijft na verrekening, wordt overgemaakt op rekeningnummer 6975471.
Bedankt meneer Bos
Kans is redelijk aanwezig dat ik nog wel heel even langs hop.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Op 3 Juni kun je al acclimatiseren![]()
Bier op Neude
Als je toch nog niet meer om 05.15 er uit hoeft,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah mandrie jaar lang om 05.15 uur opgestaan, nu is mn opdracht bijna klaar, hoef ik bijna niks meer te doen en verslaap ik me bijna elke dag
![]()
Zo, bedankt... Dat zal de ICT-afdeling op het werk leuk vinden..... Ow wacht, daar hoor ik bijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die net als Baus de hele avond zitten rukken op de foto's uit dit topic..
Video op Youtube
Toen keek ik nog hoe Sumera met hoover stand in de F35 door Wake Island vloogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Viro het volgende:
Je weet echt niet wat je gemist hebt elmo, dat waren echt de beste tijden die bof heeft gehad![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo, bedankt... Dat zal de ICT-afdeling op het werk leuk vinden..... Ow wacht, daar hoor ik bij
Ah, dan mag ik zo nog een keerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:34 schreef ursel het volgende:
[..]Daar doen ze toch niks anders.. Kijken wat de werknemers bekeken hebben, dit keuren, erop rukken en vervolgens de desbetreffende werknemer op zijn vingers tikken..
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk is Baus nog steeds wakkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef ursel het volgende:
Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar Keltie een topic start!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:47 schreef ursel het volgende:
No shit sherlock..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar Keltie een topic start!
Ik was de eerste vandaag lamlul
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:20 schreef Cardinal_NL het volgende:
Kans is redelijk aanwezig dat ik nog wel heel even langs hop.![]()
Had je net zo goed nog een uurtje langer kunnen blijven liggen. was je waarschijnlijk net zo laat aangekomen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo net op mn werk, kut files![]()
quote:name='Lt.IJsmuts' date='May 29 2007, 08:12 ' post='6326']
en up voor vanavond!!!
TNFN, OLD SCHOOL BoF HOEREN VOOR BEJAARDEN!!!
20.00 - 00.00 uur, incl TS!!![]()
VANILLA SERVER SETTINGS!!![]()
I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben lief..quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef ursel het volgende:
Ik zit hier al met 5 bakken koffie in mijn mik me te vervelen..![]()
Ga je Jorien er eindelijk vanaf laten halen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Hop vanavond ook nog even langs
Morgen tattoodag
Ahh.. werk... Ik zoeken gaat..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
[..]We hebben een W, we hebben een E, we hebben een R, we hebben een K
Vanavond weer even de server ownen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga je Jorien er eindelijk vanaf laten halen..
Je kan hem ook wat krulletjes geven en dan alleen de naam veranderen in Bosz..![]()
![]()
dat je van der server niet mag connectenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef viezerdt het volgende:
Wtf is dit, ik probeer BF2 op te starten maar als ik bij het account schermpie mijn wachtwoord invoer en op enter druk springt hij terug en staat er "The server has refused the connection". Wat is dat?
Dat is een herkenbaar probleem voor meerdere van ons. Gewoon wachten, lost zich vanzelf wel op. Als je geluk hebt hoef je niet te lang te wachten, heb je pech kun je 2 dagen ofzo wachten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef viezerdt het volgende:
Wtf is dit, ik probeer BF2 op te starten maar als ik bij het account schermpie mijn wachtwoord invoer en op enter druk springt hij terug en staat er "The server has refused the connection". Wat is dat?
Dat is een EAstereggquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:21 schreef viezerdt het volgende:
Dat zal wel meevallen denk ik, hoop ik. Maar uiteindelijk is het toch beter leuker gaver en goedkoper als je eigen gear hebt. Prijzen voor deelname met eigen gear zijn altijd erg laagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
Ben benieuwd of het airsoften niet TE bekend word na het nieuwsitem van RTL gisteren... Worden ze nog duurder...
quote:De demonstratie skrim van afgelopen zondag is zeer succesvol verlopen. Het was een informatieve dag waardoor het
een goede kennismaking met onze sport was. Alle facetten van de sport zijn aan bod gekomen en ook de nodige
interviews zijn gehouden. Belangrijk is dat er deze dag vele vragen omtrend airsoft en de airsoft replica's zijn
beantwoord en dat de genodigden goed ingelicht zijn over onze sport.
Maandag 28 Mei, zal er op RTL Nieuws om 19:30 een nieuwsitem verschijnen over airsoft. Dinsdag zal in de lokale
kranten aangesloten bij het GPD ook een artikel verschijnen over airsoft. Tevens zal in de Juni uitgave van het
SAM wapenmagazine een artikel verschijnen over airsoft.
Wij willen in het bijzonder bedanken voor deze dag de Nederlandse airsoftteams die zijn afgereisd en hebben
bijgedragen aan deze dag, ook willen we graag Commando VZW bedanken voor het beschikbaar stellen van het terrein.
Uiteraard bedanken wij ook de genodigden voor de getoonde interesse in onze sport.
lijkt me een duidelijkequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef RudyCarell het volgende:
OK, nog een keer... Is deze monitor wat? http://www.graficall.nl/P(...)6BW-22-inch-2ms.aspx
Ja die is super geil klasse!!! Ik wil hem ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef RudyCarell het volgende:
OK, nog een keer... Is deze monitor wat? http://www.graficall.nl/P(...)6BW-22-inch-2ms.aspx
Ziet er geil uit..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef RudyCarell het volgende:
Rudy draait vista dus is hij certified om hem te mogen kopen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:23 schreef FJD het volgende:
Windows Vista Premium Certified![]()
Een monitor for crying out loud
Vooral die contrastratio vind ik fijn, er zijn bijna geen monitoren met 3000:1 En mijn visionmaster pro 450 is nu wel aan vervanging toe...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Rudy draait vista dus is hij certified om hem te mogen kopen..
6800GT AGP 256mb voor 75,-?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:34 schreef Keltie het volgende:
Heeft 1 van jullie nerds () nog tips voor een goede, enigzins betaalbare, videokaart?
Euh.. Neequote:
Definieer dan eerst even "betaalbaar", hooligan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef Keltie het volgende:
Laat me de vraag herformuleren;
Heeft 1 van jullie nerds () nog tips voor een goede, enigzins betaalbare, nieuwe videokaart waarmee deze knul wel weer even goed zit?
8800GTS 320mbquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:44 schreef Keltie het volgende:
Nou, kijk .. 400-500 euro voor een grafisch kaartje gaat mij te ver.
Dus zo rond de 200-300 max
Projectjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Keltie het volgende:
Danku ...
Zullen we eens een 'projectje' van maken..
Een 2900XT gaat dik over de 300 euro heenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef FJD het volgende:
[..]
8800GTS 320mb
8800GTS 640mb
2900XT 512mb (meen ik)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
Baus PKM en Ursel Homo passen voor 61 % bij elkaar!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef ursel het volgende:
Baus en PKM passen voor 6.5 % bij elkaar!
ursel en pkm passen voor 26 % bij elkaar!
Ursel en Baus passen voor 35.5 % bij elkaar!![]()
Bron![]()
![]()
baus homo en ursel homo passen voor 90.5 % bij elkaar!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Baus PKM en Ursel Homo passen voor 61 % bij elkaar!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef ursel het volgende:
Baus en PKM passen voor 6.5 % bij elkaar!
ursel en pkm passen voor 26 % bij elkaar!
Ursel en Baus passen voor 35.5 % bij elkaar!![]()
Bron![]()
![]()
Wil ik ff quality spam posten, gooien ze hem op slot!!quote:
Eerst maar eens zien of ik PCI-E heb, dat zijn al die kaarten volgens mij (?).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:09 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een 2900XT gaat dik over de 300 euro heen
Een 8800GTS 320 doet 270 euro
Een 8800GTS 640 doet 360 euro
Een 8800GTS 320 is het komende jaar wel een leuke up to date kaartOver een jaartje ga je er wel iets mee te kort komen op hoge resoluties bij nieuwe games.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voglens mij heb ik wat Topics gemist na dit lange zware weekend
Pinkpop was tof! Vooral Linkin Park, Korn & Evanescene vond ik erg gaafTis alleen bij lange na geen Lowlands
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
baus homo en ursel homo passen voor 90.5 % bij elkaar!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
je was toch op de EO jongerendag geweest
![]()
op de vredige tonen van kornquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:Ja samen met jou toch?
Saampies God aanbidden.
TNFN? Heb ik wat gemist? Staat de server dan op vanilla?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
op de vredige tonen van korn![]()
maar je bent iig op tijd terug voor de TNFN vanavond![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
TNFN? Heb ik wat gemist? Staat de server dan op vanilla?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
TNFN, OLD SCHOOL BoF HOEREN VOOR BEJAARDEN!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef RudyCarell het volgende:
jaja, vanavond!! en de server gaat op vanilla! (wie gaat dat doen??)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
TNFN van 20:00 - 24:00quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik hem ff om kan gooienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jaja, vanavond!! en de server gaat op vanilla! (wie gaat dat doen??)
oldschool BoF incl TS![]()
Soldiers:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
[..]
TNFN, OLD SCHOOL BoF HOEREN VOOR BEJAARDEN!!!
20.00 - 00.00 uur, incl TS!!
VANILLA SERVER SETTINGS!!
I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat dus
Oeh! Oeh! Ik! Ik!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Soldiers:
* Sickert
*FJD
*Ursel
*Baus
*IJsmuts
*Rudy
*Morph![]()
*
*
kom op, nog wat meer mensen!!!
Vanilla ice en Teenage Nutant Faggot Nerdsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef Keltie het volgende:
WTF is Vanilla en TNFN
Kutnoob dat ik er rondhuppel
Vanilla is de basic versie van BF2, dus met voertuigen en geen SF.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef Keltie het volgende:
WTF is Vanilla en TNFN
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Vanilla ice en Teenage Nutant Faggot Nerds
Vanilla is eigenlijk de oorspronkelijke BF2 (dus niet SF of Euro), maar wij bedoelen er Vehicle Mode bij ipv Infantry only.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:23 schreef Keltie het volgende:
WTF is Vanilla en TNFN
ziet er super uit Rudy, Wilde ook zoiets hebben maar kwam thuis met 2x 19 inch en ben er eigenlijk ook erg blij mee. Heb je dat ook overwogen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef RudyCarell het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Vanilla ice en Teenage Nudist Faggot Nerds
Nicequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Vanilla is eigenlijk de oorspronkelijke BF2 (dus niet SF of Euro), maar wij bedoelen er Vehicle Mode bij ipv Infantry only.
En TNFN = TuesdayNight FightNight
beter nogquote:
Ik ga m'n BF2 nick aanpassen denkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Soldiers:
*Sickert
*FJD
*Ursel
*Baus
*IJsmuts
*Rudy
*Morph![]()
*Hoolie
*Stefan!!!!!!!!
kom op, nog wat meer mensen!!!
[BoF] Hooliganquote:
http://bf2s.com/player/43376303/quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef FJD het volgende:
[..]
[BoF] Hooligan
Ik ga ook maar eens een nieuwe verzinnen. Heb al zolang geen awards meer gehad
Vind er wel een verbastering vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
http://bf2s.com/player/43376303/
Zo dat is recenter dan ik dacht...quote:Last Battle On 2007-03-01 23:24:00
baksteeninjesmoel.NLquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind er wel een verbastering van
Alles is beter dan m'n huidige
Ja, maar dan kunnen we hem er ook nooit meer uitknikkeren..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doe je toch gewoon [BoF]-Hooligan, hoef je die prefix ook niet te gebruiken
[BoF] Beertankquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vanavond misschien ook wel meedoen en dan ook met een nieuwe nick.
Gaan we met zijn alle als private op de server
Schakelen we de unlocks ook even uit
[BoF] Studentquote:
Niet slecht, zat ook nog te denken aan [BoF]-Dictatorquote:
[BoF] JOEHOEquote:
quote:
Ow ja das waarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We moeten trouwens dan wel allemaal met de BoFt gaan lopen
Hoeft ook niet, ik ben zo'n pwnende supertoevoeging...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we hem er ook nooit meer uitknikkeren..![]()
![]()
![]()
Even de maplist leegmaken en nog nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Mr_Baus het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGHHHH!!!!!
Ik heb het verneukt!.. ik krijg die server niet meer opgestartEn volgens mij is het standaard profile ook weg ofzo
![]()
En sumera is niet online!![]()
fuckzooi.. Hebben we nog meer BF2CC helden?
Plutselquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb het verneukt!.. ik krijg die server niet meer opgestartEn volgens mij is het standaard profile ook weg ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
Nou ik heb het volgens mij goed verknalt, en ik weet zelf niet eens hoe..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even de maplist leegmaken en nog nog een keer proberen.
Hij begon over saven en er was nog iets met dat opstarten alleen met een profiel kon. Toen hij daar over begon had ik een TNFN profiel aangemaakt en gesaved en alles en daarin is het allemaal fout gegaan ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Welke versie van BF2CC gebruik je? Ik heb versie 1.4.2452, daar kan ik gewoon mappen mee veranderen, alleen niet op mijn werk.
Lang leve Viro!quote:14:13] [Admin BoF] Baus: denk je dat je eruit gaat komen?
[14:13] [Admin BoF] ViRo: ja ben er al klaar mee
[14:14] [Admin BoF] ViRo: alleen weet ik de regels niet meer die in de server message stonden
[14:14] [Admin BoF] Baus: dat is nu niet het belangrijkste
[14:14] [Admin BoF] Baus: maar wat draait ie nu dan?
[14:14] [Admin BoF] ViRo: ik weet alleen het volgende : Welcome to the Band Of Fok!kers server. Pleas notice the following rules :
[14:14] [Admin BoF] ViRo: karkand 64 io
[14:14] [Admin BoF] Baus: kan jij hem op Karkand, Sharqi, Wake.. 2 rondes per map zetten op Vehicle mode?
[14:14] [Admin BoF] ViRo: ja
[14:14] [Admin BoF] ViRo: tuurlijk
[14:15] [Admin BoF] Baus: toppie toppie!!
[14:16] [Admin BoF] ViRo: hmmm wat heb je gedaan
[14:16] [Admin BoF] ViRo: hij pakt geen profielen meer
[14:17] [Admin BoF] Baus: ik heb niets bijzonders gedaan
[14:17] [Admin BoF] ViRo: ik kom er wel uit
[14:17] [Admin BoF] Baus: of tenminste.. ik had dat dus ook
[14:17] [Admin BoF] ViRo: maak je maar geen zorgen
[14:17] [Admin BoF] Baus: toppie bedankt man
ja, d8 het welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik claim bij deze alvast [BoFJ-t] I_WANNA_LOVE_YOU![]()
als ik patch 1.4 opnieuw installeer, kan ik dan de EN versie kiezen![]()
Alleen opbokken uit uncaps. Je moet wel nog een beetje fatsoenlijk kunnen spawnen. Voor de rest ben ik t met je eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja, ook ff NO RULES!! erin!!![]()
baserapen en spwankillen FTW!!!![]()
owke, uncaps is dan een no go area, voor de rest mag alles!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen opbokken uit uncaps. Je moet wel nog een beetje fatsoenlijk kunnen spawnen. Voor de rest ben ik t met je eens
BF2 zoals BF2 bedoeld is..het ware slagveld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja, ook ff NO RULES!! erin!!![]()
baserapen en spwankillen FTW!!!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BF2 zoals BF2 bedoeld is..het ware slagveld.![]()
![]()
Rules of engagement zijn voor mannen die niet raak kunnen schieten en dan maar de dialoog aan willen gaan over wat wel en wat niet magquote:
jou zien we als [BoFt] Sexy_PKM_Whorequote:
of voor snotneusjes die in hoekjes gaan staan wachten en gaan huilen als ze worden gekilled door een n00btubequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Rules of engagement zijn voor mannen die niet raak kunnen schieten en dan maar de dialoog aan willen gaan over wat wel en wat niet mag![]()
als ik een nieuw account aanmaak dan heb ik geen unlock en dus ook geen pkmquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jou zien we als [BoFt] Sexy_PKM_Whore![]()
Na 150 punten krijg je al je eerste unlockquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
als ik een nieuw account aanmaak dan heb ik geen unlock en dus ook geen pkm![]()
voor een avondje kan jij ook gewoon weer als private vechten hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
als ik een nieuw account aanmaak dan heb ik geen unlock en dus ook geen pkm![]()
Besides.. ik kan wel wat punten en uren gebruiken op mijn main account
Totdat je zware textures moet laden. Ik blijf erbij dat het extra geheugen het altijd waard is. Tenzij je om het jaar en nieuwe kaart kunt kopen maar goed dat doe ik zelf niet dus dan koop ik liever de kaart met veel geheugen. Zo had ik een ti4200 met 128mb terwijl 64 standaard was en een 6800GT 256mb terwijl 128mb standaard was. Kaarten gaan nog steeds goed meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef 3lmo het volgende:
Die is bijna evensnel als de 640MB versie.
en gans met zn vette bonus!! gratis dronken worden!!quote:
dat is 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Totdat je zware textures moet laden. Ik blijf erbij dat het extra geheugen het altijd waard is. Tenzij je om het jaar en nieuwe kaart kunt kopen maar goed dat doe ik zelf niet dus dan koop ik liever de kaart met veel geheugen. Zo had ik een ti4200 met 128mb terwijl 64 standaard was en een 6800GT 256mb terwijl 128mb standaard was. Kaarten gaan nog steeds goed mee
Eerste rondje voor de BoF-ers is van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en gans met zn vette bonus!! gratis dronken worden!!![]()
Ik stuur wel een mailtje naar PublicServers voor een server reset ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef Viro het volgende:
Hmmm problempjes die ik nu tegenkom op de server is :
1. Server gooit alle mappen uit de maplist, ookal sla je het op![]()
2. Server herkent de game modus conquest niet![]()
Vergeet daarbij niet de native resolutie van je LCD te bekijken. Het heeft weinig nut om een spel op 1600x1200 te draaien als je native resolutie 1024x768 is. Dat is nutteloze belastingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:03 schreef Viro het volgende:
2 is hogere resolutie vraagt ook meer om geheugen. Wil je, laten we oblivion nemen als voorbeeld, op 1600*1200 of hoger spelen dan zal je het echt wel merken dat laadtijden langer worden en meer vraagt van je videokaart. Dus te veel geheugen kan nooit kwaad.
Lees z'n volgende reply ook evenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en jullie gaan vanavond niet huilen als jullie vast zitten in basis en er niet uit kunnen
2e rondje voor de BoF-ers is voor mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Eerste rondje voor de BoF-ers is van mij
ow ow dat wordt mooi!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op sharqi lekker net zolang spawncampen totdat de andere het opgeven en de heli laten staan, vervolgens springt de gunner eruit en hup beide heli's. Meteen alletwee een gunner oppikken en lekker iedereen afknallen
tv tower is niet uncap!!!quote:
Kloptquote:
Pottenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:08 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
2e rondje voor de BoF-ers is voor mijik zeg potten voor een goeie bittergarnituur!!
![]()
Precies zeikerds kicken we erafquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:09 schreef FJD het volgende:
[..]
KloptDan spawn je maar ergens anders hoor
Vanavond een echte mannen avond; geen zeikwijven op de server.
K heb ook echt van alles geprobeerd, de enige wat nog overblijft is een harde reset vanuit control panelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mailtje naar PublicServers voor een server reset ofzo.
Ik zeg wel dat we al vanalles hebben geprobeerd.
In ieder geval bedankt voor de moeite Viro!
*gooit vijf bitterballen in de pot.quote:
idd dat moet je ook even controleren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Vergeet daarbij niet de native resolutie van je LCD te bekijken. Het heeft weinig nut om een spel op 1600x1200 te draaien als je native resolutie 1024x768 is. Dat is nutteloze belasting
Ziet er goed uit, maar ik ga dan altijd denken hoeveel heb ik betaald, zodat ze het er zo uit laten zien.quote:
ik moet HL2 nog steeds echt spelen. zit nog steeds te kloten in dat begin, beetje door de moerassen en riolen banjerenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:15 schreef Viro het volgende:
[..]
idd dat moet je ook even controleren.
Gelukkig heb ik thuis nog een tft'tje liggen van 19 inch, straks maar eens aansluiten en dan heb ik dual screen![]()
Wil ik gamen op 1900*1400 ofzo dan sluit ik me pc wel aan op me hdtv![]()
Een keertje gedaan toen ik half life 2 speelde. Zag er geil uit man![]()
zo danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar ik ga dan altijd denken hoeveel heb ik betaald, zodat ze het er zo uit laten zien.
Doe mij maar gewoon alles op 1 hoop
Waar precies dan weet ik waar je ongeveer bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik moet HL2 nog steeds echt spelen. zit nog steeds te kloten in dat begin, beetje door de moerassen en riolen banjeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nu in dat stuk waar je met je waterbrommertje door die giftige riolen vaart. heb ik zo'n schansje gebouwd met blauwe tonnen onder water in zon ding proppen etc. daarna moest ik een deur open doen om doorheen te varen, ik wat gebouwdjes in etc. en daar ben ik nuquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar precies dan weet ik waar je ongeveer bent
btw je hebt nog een lange weg te gaan in HL2![]()
ik heb wel tegen een chopper gevochten, maar das denk ik een andere, die kon ik na een tijdje makkelijk omzeilen door een ander weggetje te nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben nu in dat stuk waar je met je waterbrommertje door die giftige riolen vaart. heb ik zo'n schansje gebouwd met blauwe tonnen onder water in zon ding proppen etc. daarna moest ik een deur open doen om doorheen te varen, ik wat gebouwdjes in etc. en daar ben ik nu![]()
toen ik net verhuisd was en nog geen inet had heb ik eerst farcry en fear uitgespeeld. toen aan HL2 begonnen, maar een paar dagen later had ik inet. daarna niet meer gespeeld![]()
Ok ik weet ongeveer waar je al bent. Nog een klein stukje spelen dan wordt het pas echt leukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben nu in dat stuk waar je met je waterbrommertje door die giftige riolen vaart. heb ik zo'n schansje gebouwd met blauwe tonnen onder water in zon ding proppen etc. daarna moest ik een deur open doen om doorheen te varen, ik wat gebouwdjes in etc. en daar ben ik nu![]()
toen ik net verhuisd was en nog geen inet had heb ik eerst farcry en fear uitgespeeld. toen aan HL2 begonnen, maar een paar dagen later had ik inet. daarna niet meer gespeeld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb wel tegen een chopper gevochten, maar das denk ik een andere, die kon ik na een tijdje makkelijk omzeilen door een ander weggetje te nemen![]()
in farcry zat ook een kutchopper, heeft me ook erg veel moeite gekost om die te killen
Die chopper was idd aardig irritant.. Had toen het spel 2 maand aan de kant gezet.. Na het wee ropgepakt te hebben had ik hem gelijk in 1x..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik heb wel tegen een chopper gevochten, maar das denk ik een andere, die kon ik na een tijdje makkelijk omzeilen door een ander weggetje te nemen![]()
in farcry zat ook een kutchopper, heeft me ook erg veel moeite gekost om die te killen![]()
fucking hell.. De vorige keer liep het ook al helemaal fout. Ik ga echt nooit meer aan die settings kloten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mailtje naar PublicServers voor een server reset ofzo.
Ik zeg wel dat we al vanalles hebben geprobeerd.
In ieder geval bedankt voor de moeite Viro!
Nou, ziet er gezellig uit die server.. Kan je alleen maar autokes terug koppen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
fucking hell.. De vorige keer liep het ook al helemaal fout. Ik ga echt nooit meer aan die settings kloten.
Gelukkig hebben we nog een server, dus het feest gaat hoe dan ook door![]()
gewoon fixen en slap ouwehoeren op TSquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef Keltie het volgende:
Stiekem best zin in vanavond
Gelijk nog eens proberen voor die headset, kutding
Kan alleen niet zuipenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
gewoon fixen en slap ouwehoeren op TS![]()
15 van Dobbe bitterballenquote:
1,5 liter Coca Colaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:50 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
4 broodjes braadworst
2 pikanto's met mayo
2 broodjes kufte met sambal
1 ambachtelijke grillworst
1 kratje koud bier
1 playboy
--------------------------------------- +
=![]()
OMGboefje, soms sla je echt een beetje doorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Damn ik ga ownen! Ik ga nog ff snel naar de dump, ff camocrap halenGa ik vanavond gecamoufleerd en al in mijn apenpakkie BF2 spelen, met bier en snacks
![]()
roflmaoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
1,5 liter Coca Cola
1 Liter Chocomel
1 Pakje Chesterfield
Mora Party hapjes
En GO!
Volgens mij gaat Rudy onder invloed van andere middelen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef Viro het volgende:
[..]
roflmao
de enige die vandaar nuchter bf2 gaat spelen![]()
JP, kan ik als pokern00b gewoon gaandeweg leren of moet ik ff samenvatting regels uit mn kop leren? en estimated quanta costa voor de avond?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef jpjedi het volgende:
Zojuist een nieuwe screen layout gemaakt voor de pokeravondjes.![]()
Toch niet gek voor iemand zonder verstand van html.![]()
[afbeelding]
Oh ja vergeten, groene genotquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Rudy onder invloed van andere middelen..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
OMGboefje, soms sla je echt een beetje door![]()
niks mis meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:07 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ah joh.. dat is toch schitterend
Je hebt van die flightsimulator figuren die een hele cockpit nabouwen en in uniform gaan zitten spelen. Wat is er dan mis mee als ik met een geschminkte harses en een halve varen op me kop BF2 ga zitten spelen?
![]()
![]()
zal ik dat doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
niks mis meeals je de foto's maar post
![]()
Ik hoop het, ik pleur m'n geld niet voor niets over de balk eyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:10 schreef Viro het volgende:
@ keltie ik heb je donatie binnen
Viro : 75 euro![]()
Baus 50 euro![]()
Postman : 30 euro![]()
Keltie : 50,00 euro![]()
Bij elkaar : 205 euro
Nog te gaan : 41,20 euro
Zo te zien krijg de 24/7 JT server een 2de periode![]()
das idd respect voor die gastquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:15 schreef Mr_Baus het volgende:
Die Keltie wordt op zijn eerste BoF! meet helemaal doodgeknuffeld![]()
Wat een held! Echt top gozer dat je als verse newbee voor beide servers knaken stort![]()
I WANNA LOVE YOU!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |