Ja, maar dan kunnen we hem er ook nooit meer uitknikkeren..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doe je toch gewoon [BoF]-Hooligan, hoef je die prefix ook niet te gebruiken
[BoF] Beertankquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vanavond misschien ook wel meedoen en dan ook met een nieuwe nick.
Gaan we met zijn alle als private op de server
Schakelen we de unlocks ook even uit
[BoF] Studentquote:
Niet slecht, zat ook nog te denken aan [BoF]-Dictatorquote:
[BoF] JOEHOEquote:
quote:
Ow ja das waarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We moeten trouwens dan wel allemaal met de BoFt gaan lopen
Hoeft ook niet, ik ben zo'n pwnende supertoevoeging...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dan kunnen we hem er ook nooit meer uitknikkeren..![]()
![]()
![]()
Even de maplist leegmaken en nog nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Mr_Baus het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGHHHH!!!!!
Ik heb het verneukt!.. ik krijg die server niet meer opgestartEn volgens mij is het standaard profile ook weg ofzo
![]()
En sumera is niet online!![]()
fuckzooi.. Hebben we nog meer BF2CC helden?
Plutselquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik heb het verneukt!.. ik krijg die server niet meer opgestartEn volgens mij is het standaard profile ook weg ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:53 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
Nou ik heb het volgens mij goed verknalt, en ik weet zelf niet eens hoe..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even de maplist leegmaken en nog nog een keer proberen.
Hij begon over saven en er was nog iets met dat opstarten alleen met een profiel kon. Toen hij daar over begon had ik een TNFN profiel aangemaakt en gesaved en alles en daarin is het allemaal fout gegaan ofzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Welke versie van BF2CC gebruik je? Ik heb versie 1.4.2452, daar kan ik gewoon mappen mee veranderen, alleen niet op mijn werk.
Lang leve Viro!quote:14:13] [Admin BoF] Baus: denk je dat je eruit gaat komen?
[14:13] [Admin BoF] ViRo: ja ben er al klaar mee
[14:14] [Admin BoF] ViRo: alleen weet ik de regels niet meer die in de server message stonden
[14:14] [Admin BoF] Baus: dat is nu niet het belangrijkste
[14:14] [Admin BoF] Baus: maar wat draait ie nu dan?
[14:14] [Admin BoF] ViRo: ik weet alleen het volgende : Welcome to the Band Of Fok!kers server. Pleas notice the following rules :
[14:14] [Admin BoF] ViRo: karkand 64 io
[14:14] [Admin BoF] Baus: kan jij hem op Karkand, Sharqi, Wake.. 2 rondes per map zetten op Vehicle mode?
[14:14] [Admin BoF] ViRo: ja
[14:14] [Admin BoF] ViRo: tuurlijk
[14:15] [Admin BoF] Baus: toppie toppie!!
[14:16] [Admin BoF] ViRo: hmmm wat heb je gedaan
[14:16] [Admin BoF] ViRo: hij pakt geen profielen meer
[14:17] [Admin BoF] Baus: ik heb niets bijzonders gedaan
[14:17] [Admin BoF] ViRo: ik kom er wel uit
[14:17] [Admin BoF] Baus: of tenminste.. ik had dat dus ook
[14:17] [Admin BoF] ViRo: maak je maar geen zorgen
[14:17] [Admin BoF] Baus: toppie bedankt man
ja, d8 het welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik claim bij deze alvast [BoFJ-t] I_WANNA_LOVE_YOU![]()
als ik patch 1.4 opnieuw installeer, kan ik dan de EN versie kiezen![]()
Alleen opbokken uit uncaps. Je moet wel nog een beetje fatsoenlijk kunnen spawnen. Voor de rest ben ik t met je eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja, ook ff NO RULES!! erin!!![]()
baserapen en spwankillen FTW!!!![]()
owke, uncaps is dan een no go area, voor de rest mag alles!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Alleen opbokken uit uncaps. Je moet wel nog een beetje fatsoenlijk kunnen spawnen. Voor de rest ben ik t met je eens
BF2 zoals BF2 bedoeld is..het ware slagveld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
owja, ook ff NO RULES!! erin!!![]()
baserapen en spwankillen FTW!!!![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
BF2 zoals BF2 bedoeld is..het ware slagveld.![]()
![]()
Rules of engagement zijn voor mannen die niet raak kunnen schieten en dan maar de dialoog aan willen gaan over wat wel en wat niet magquote:
jou zien we als [BoFt] Sexy_PKM_Whorequote:
of voor snotneusjes die in hoekjes gaan staan wachten en gaan huilen als ze worden gekilled door een n00btubequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Rules of engagement zijn voor mannen die niet raak kunnen schieten en dan maar de dialoog aan willen gaan over wat wel en wat niet mag![]()
als ik een nieuw account aanmaak dan heb ik geen unlock en dus ook geen pkmquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:31 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jou zien we als [BoFt] Sexy_PKM_Whore![]()
Na 150 punten krijg je al je eerste unlockquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
als ik een nieuw account aanmaak dan heb ik geen unlock en dus ook geen pkm![]()
voor een avondje kan jij ook gewoon weer als private vechten hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
als ik een nieuw account aanmaak dan heb ik geen unlock en dus ook geen pkm![]()
Besides.. ik kan wel wat punten en uren gebruiken op mijn main account
Totdat je zware textures moet laden. Ik blijf erbij dat het extra geheugen het altijd waard is. Tenzij je om het jaar en nieuwe kaart kunt kopen maar goed dat doe ik zelf niet dus dan koop ik liever de kaart met veel geheugen. Zo had ik een ti4200 met 128mb terwijl 64 standaard was en een 6800GT 256mb terwijl 128mb standaard was. Kaarten gaan nog steeds goed meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef 3lmo het volgende:
Die is bijna evensnel als de 640MB versie.
en gans met zn vette bonus!! gratis dronken worden!!quote:
dat is 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Totdat je zware textures moet laden. Ik blijf erbij dat het extra geheugen het altijd waard is. Tenzij je om het jaar en nieuwe kaart kunt kopen maar goed dat doe ik zelf niet dus dan koop ik liever de kaart met veel geheugen. Zo had ik een ti4200 met 128mb terwijl 64 standaard was en een 6800GT 256mb terwijl 128mb standaard was. Kaarten gaan nog steeds goed mee
Eerste rondje voor de BoF-ers is van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:57 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en gans met zn vette bonus!! gratis dronken worden!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |