quote:Op maandag 28 mei 2007 14:30 schreef Agorias het volgende:
Dat mag ik wel zeggen gekkie!
nu je het zegt!!!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:33 schreef zoalshetis het volgende:
je kan toch ook "coca cola!" roepen?
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef Aurelianus het volgende:
Gewoon keihard 'godverdomme' schreeuwen terwijl je ze anaal verkracht met een kruisbeeld. Op zondag.
prachtig jaquote:Op maandag 28 mei 2007 14:34 schreef RadioSlut het volgende:
Dat vraag ik me toch ook eens af.
Ik heb bij 'god verdoem mij' een beeld dat god in de wolken zit en een bliksemschicht tegen mij aan gooit, waardoor ik zegmaar dood ga.
Niet dat het zo is, maar volgens mij denken de christenen het omgekeerde.
Nou precies.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:30 schreef Agorias het volgende:
En als je dan vraagt waarom je het niet mag zeggen krijg je te horen dat het "een inhoudsloze krachtterm is"
Je kan je d'r natuurlijk ook gewoon niets van aantrekken, een docent van mij had er ook moeite mee, zelf christelijk enzo, nah goed dan houd ik mn mond wel, maar gewoon ergens in't openbaar ofzo, moeten ze maar naar iets anders luisterenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:37 schreef Agorias het volgende:
Mijn onderbroek was zelfs nat jaen dan niet eens mogen schelden
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef Aurelianus het volgende:
Gewoon keihard 'godverdomme' schreeuwen terwijl je ze anaal verkracht met een kruisbeeld. Op zondag.
bidden ook...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vloeken Is Aangeleerd! Word Geen Naprater!![]()
Sufste argument ooit. Bidden is aangeleerd. Je stil houden in plaats van je af te reageren ook. Als ik met een hamer op mijn duim sla lucht meer op om luidkeels 'GODVERDOMMEZEKANKERTERINGHOERENZOOI' te schreeuwen dan een kreet als 'potverdulleme' te uiten, zoals die malle christenen het willen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vloeken Is Aangeleerd! Word Geen Naprater!![]()
Of je roept "CHIPS!" zoals het een echte refo betaamt.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:42 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Sufste argument ooit. Bidden is aangeleerd. Je stil houden in plaats van je af te reageren ook. Als ik met een hamer op mijn duim sla lucht meer op om luidkeels 'GODVERDOMMEZEKANKERTERINGHOERENZOOI' te schreeuwen dan een kreet als 'potverdulleme' te uiten, zoals die malle christenen het willen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Godverdomme, het één van de nuttigste woorden des Neerlandsche taal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |