quote:Op maandag 28 mei 2007 16:48 schreef ursel het volgende:
Polen verdenkt Teletubbies homo te zijn
Polen is ook eens onder een steen vandaan gekomen..
Schijnt een feestje te zijn in landgraafquote:Op maandag 28 mei 2007 14:48 schreef Sickert het volgende:
waar zit die homo van een Frank trouwens?
heb m al enkele dagen niet online gezien op msn en ook niet meer zien posten ?
btw
Het woord 'godverdomme'
geweldig topic
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:25 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.vkmag.com/media/aldiisgoedkoper/![]()
![]()
![]()
EO-jongerendagquote:Op maandag 28 mei 2007 17:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Schijnt een feestje te zijn in landgraaf![]()
Ook al is hij echt te flauw voor woorden, ik moest wel echt lachenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:25 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.vkmag.com/media/aldiisgoedkoper/![]()
![]()
![]()
Frankie is in den Herenquote:
ik moet toegeven was weer een keer leuk om te chopperen. zeker met jou en stefanquote:Op maandag 28 mei 2007 17:46 schreef 3lmo het volgende:
Vanmiddag met Puni heli gevlogen, viel me niet tegen!
2 J10's neergeschoten met Tv missile![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar weet ik verder niets van, maar ik vond het zeker leuk! Als 't aan mij ligt doen we het nog een keerquote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik moet toegeven was weer een keer leuk om te chopperen. zeker met jou en stefanbeetje zoals vroeger met escape en diamond
Of ownen met de Bomber op Omanquote:Op maandag 28 mei 2007 19:23 schreef Stefan740 het volgende:
en apc hoeren op karkand dan
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:05 schreef escape_nl het volgende:
Vanmiddag was het ook flink hoeren op karkand als support zijnde, totdat Jorrit verscheen, 2 rondjes kut en toen weer verder.
Ik heb het ook nog niet binnen, maar toch, nu gaat het niet lang meer durenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op mijn centjes![]()
Het is bij CommandO.quote:
http://www.airsoft.club.c(...)andO_dutch/index.htmquote:Op maandag 28 mei 2007 21:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Linkje?
mss is het wat voor ons?
AA had niet echt een bevredigend mailtje over 15 december.![]()
Weetje hoe akelig echt een echte Glock er uit ziet?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:17 schreef jpjedi het volgende:
Ach het is jammer maar ik begrijp het wel. Die wapens zien er akelig echt uit.
Maar het is in alle landen van Europa toegestaan behalve in NL.![]()
Ze zijn in Belgie en Frankrijk gewoon bij de speelgoedzaak te koop hoor. Vroeger hadden mijn maatjes en ik allemaal zo`n handpistooltje om op homo`s in het bos mee te jagen.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Weetje hoe akelig echt een echte Glock er uit ziet?Die mag je wel hebben, met een vergunning. Er is vast wel iets te regelen dat er airsoft gespeeld kan worden in NL, met vergunningen voor opslag bij vereniging bla bla.
Het hoeft niet zo te zijn dat iedere malloot zo'n ding bij Bart Smit kan ophalen en mee over straat kan klooien.
Kan in Belgie trouwens ook niet.
Dat klopt, maar voor boven de 0.5 Joule moet je sowieso 18 zijn. En het is verboden om er op openbare mee rond te zwaaien. Bij vervoeren moeten ze ongeladen met mondingstop in een afgesloten koffer of anders met trekkerslot, magazijnen en munitie moeten eveneens afgesloten en gescheiden van de wapens worden vervoerd.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef jpjedi het volgende:
Ze zijn in Belgie en Fraqnkrijk gewoon bij de speelgoedzaak te koop hoor. Vroeger hadden mijn maatjes en ik allemaal zo`n handpistooltje om op homo`s in het bos mee te jagen.![]()
Iedereen wilde toch AA? Die hebben het ook over een fabriek in de buurt van Antwerpen gehad ...quote:Op maandag 28 mei 2007 22:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Yo, Mensjes van de evenmenten-commisie
Is het niet een optie om met de CNN reporter, als hij inmiddels niet is onthoofd door de Japanners in een Argentijns bos ergens in de Ardennen, te checken of we niet kunnen spelen in "de Factory" ?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.airsoftpictures.nl/thumbnails.php?album=250
CQB Urban Combat![]()
![]()
![]()
Ja AA is veel beter met materialen, dat is gewoon goed. Niet dat ik perse Urban wil hoor, maar het zou wel ontzettend gaaf zijn als het kan en al helemaal als het met AA kan.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:06 schreef BattleLies het volgende:
Iedereen wilde toch AA? Die hebben het ook over een fabriek in de buurt van Antwerpen gehad ...
Altijd rushen voor de heli aan het begin van de rondequote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik moet toegeven was weer een keer leuk om te chopperen. zeker met jou en stefanbeetje zoals vroeger met escape en diamond
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:22 schreef Stefan740 het volgende:
Idd met escape was het of chopperen of commanderen altijd
Kan me nog herinneren dat jij toen nog een first sergeant wasquote:en apc hoeren op karkand dan
Man o man wat waren dat leuke tijden, altijd met veel plezier op de server gespeeld.quote:
Je weet echt niet wat je gemist hebt elmo, dat waren echt de beste tijden die bof heeft gehadquote:Op maandag 28 mei 2007 18:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Daar weet ik verder niets van, maar ik vond het zeker leuk! Als 't aan mij ligt doen we het nog een keer![]()
Kom eens op wat meetings dan weet je dat het nog nooit zo lekker is gegaan met BoFquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Viro het volgende:
Je weet echt niet wat je gemist hebt elmo, dat waren echt de beste tijden die bof heeft gehad![]()
![]()
Op 3 Juni kun je al acclimatiserenquote:
Volgens mij heeft die net als Baus de hele avond zitten rukken op de foto's uit dit topic..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |