Wanneer zei je dat??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
staat "I WANNA LOVE YOU!!!!!!!!!!!'er ook op![]()
![]()
quote:Ben alles aan het teruglezen van na het weekend en soms zijn er leuke passages.. Lees net dat ik ownde met mijn G3 met struik..Wist ik zelf niet eens. Kreeg wel een complimentje van onze vrijetijdscommando Christiaan. Kon niks raak schieten met dat onnauwkeurig apparaat. Geef mij maar weer de M4/M15 van Classic Army.
Whehe je bent te laatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic,Waar Tinus De Aanknop Heeft Gevonden
frank ambtenaar, nooit doe je een flikker en nu......![]()
quote:
wheheheh ja toch...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe je bent te laatDegene met de laatste post opent een nieuwe, toch?
JP is plantenfreakquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik niet joh
![]()
JP met G3 & Struik!!![]()
[afbeelding]
Dat was 1 van die maffe Belgen in die gaybar die dat 80.000 keer heeft geschreeuwdquote:
hahah ja heey en ik heb nu ook een avantar geval dingesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic,Waar Tinus De Aanknop Heeft Gevonden
frank ambtenaar, nooit doe je een flikker en nu......![]()
oow bijna danquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Tinnus het volgende:
[..]
hahah ja heey en ik heb nu ook een avantar geval dinges![]()
hee die jongen heeft zn first pc experiencequote:
quote:
Ik had allang een biertje naast me staanquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen
haha daarom komt vaneigens goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je komt er vanzelf wel
![]()
![]()
[..]
Ik had allang een biertje naast me staan![]()
GEKKEHUIS!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef jpjedi het volgende:
Lies gaat zo de film uppen!!!!
Hij is echt goed dus ik zou er maar op wachten.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef jpjedi het volgende:
![]()
![]()
Er zitten wel kleine dingetjes in die ik niet netjes vind maar jp zegt dat hij snel online moet dus daar moeten jullie maar overheen kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef jpjedi het volgende:
![]()
![]()
Ben benieuwd naar Deel 2 van BoF Airsoft Adventure : Where the battle continue'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:01 schreef dekkered het volgende:
tvp
Volgende keer Urban Combat..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Deel 2 van BoF Airsoft Adventure : Where the battle continue's
DEFCON ONE!!quote:
Ben met volle teugen aan het genieten van mijn leffe brune dubbelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:21 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
DEFCON ONE!!
Ik ga bier tekort komen!
*op verkenning gaat
die dikke poose dwergquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:17 schreef jpjedi het volgende:
@Ijs: Die dikke homp waar we mot mee hadden staat er ook mooi op.![]()
30 kb/sec!!quote:
In dat geval neem ik ook een stukje voor mijn rekening..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:46 schreef jpjedi het volgende:
En wat vinden jullie ervan?![]()
[..]
Jullie moeten de verbinding delen![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef Viro het volgende:
Marokkanen verzieken de boel weer
Check reactie nr 5![]()
Het was JP zijn idee om allemaal te wachten en dus ook tegelijk te downen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:57 schreef Mr_Baus het volgende:
nog 1 uur en 7 minuten, hij gaat nu met 30kb
Ach ja, ik wacht wel.. ik heb bier gevonden enzo
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef Viro het volgende:
Marokkanen verzieken de boel weer
Check reactie nr 5![]()
idd, dat viel me ook erg op. er kan geenfatsoenlijk woord NL uit, maar met zn engels is niks misquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:53 schreef BattleLies het volgende:
Wat me wel opvalt is dat hij verbazend goed Amerikaans/Engels spreekt.
JP
dus je hebt supplies gedroptquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:06 schreef Keltie het volgende:
Word er vanavond nog geknald?
Wilde gisteravond weer eens op de BoF-server kijken, maar m'n vriendin kwam langs... Toen heb ik daar maar mee geknald
Eens, viel mij laatst ook al op. Zet een klein stukje met groepsfoto van airsoften erop, zoiets kan maanden blijven staan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:25 schreef staticdata het volgende:
aan de mensen die de bof site beheren, kan de frontpage niet een keer veranderd worden.
Het nieuwtje dat Elmo het nieuwste lid is, klopt niet helemaal meer
Ohja Goedemorgen
Het stukje dat je kan zien wie er op TS zit moet ook aangepast worden ivm nieuw IPquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Eens, viel mij laatst ook al op. Zet een klein stukje met groepsfoto van airsoften erop, zoiets kan maanden blijven staan.
ik ben je voorbij in de BoF ranking!!!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben je voorbij in de BoF ranking!!!![]()
ja lach maar, tot dat jij aan de beurt bentquote:
Maar ik, ik heb een levenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben je voorbij in de BoF ranking!!!![]()
owja shitquote:
Nou eeh .. neem vrij en kom mij helpen .. ik heb geen tijd om me te vervelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ben me aant vervelen op werk![]()
![]()
schilderen zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou eeh .. neem vrij en kom mij helpen .. ik heb geen tijd om me te vervelen![]()
Omschrijving Levenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Kan je ons eens vertellen hoe dat is?![]()
de defenitie van het leven als znw is heel iets anders dan "live your life"quote:
Ik heb net te horen gekregen dat ik me weer op mag gaan maken voor overwerk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef BattleLies het volgende:
Wat is het stil hier heren?? waar is iedereen???
![]()
euhm, wil je wel helpen, maar zit helaas op mn werkquote:
Joehoe..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef BattleLies het volgende:
Wat is het stil hier heren?? waar is iedereen???
![]()
Bronquote:Het is plotseling hoogst onzeker geworden of Wesley Sneijder nog zijn gedroomde transfer naar Valencia krijgt. Quique Sanchez Flores, de coach van de Spaanse club, heeft immers duidelijk laten weten niet bepaald op de middenvelder te zitten wachten. "Een speler als Sneijder hoef ik niet."
maar die upgrade kost 50 euro via surfspot, wrm is de OEM zoveel beter?quote:
Voor zover ik weet gaat je upgrade over je oude Windows XP heen. Leuk een aardig maar als ik zie hoe traag Windows XP na verloop van tijd kan worden (in verhouding met een clean install) dan wil ik zelf een OS alleen als clean install hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maar die upgrade kost 50 euro via surfspot, wrm is de OEM zoveel beter?
daar zit wat inquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat je upgrade over je oude Windows XP heen. Leuk een aardig maar als ik zie hoe traag Windows XP na verloop van tijd kan worden (in verhouding met een clean install) dan wil ik zelf een OS alleen als clean install hebben.
ach je bent niet de enigste die zo een fout maaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
Waarbij natuurlijk opgemerkt kan worden dat het "in verhouding tot" is en niet "in verhouding met".
Moet je dan eerst XP installeren bij een upgrade?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat je upgrade over je oude Windows XP heen. Leuk een aardig maar als ik zie hoe traag Windows XP na verloop van tijd kan worden (in verhouding met een clean install) dan wil ik zelf een OS alleen als clean install hebben.
Ik heb de vista-upgrade bij mijn xp gekregen (in december) en die schrijft niet je xp over!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Oh my god. n00b!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, misschien omdat euh, nou kijk, je zou natuurlijk euh...quote:
Dat zei Tinusquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zie ineens de topictitel..![]()
Hoe kom je daar nu weer bij Frank?![]()
Omdat XP verouderd is en ik nu een Vista64 heb... Niet dat dat al vlekkeloos werkt, maar toch... Eigenlijk is er nog geen goede reden...quote:
Jeps, maar persoonlijk blijf ik altijd bij het "verouderde" OS. Tot het nieuwe OS goed in de ondersteuning en dergelijke zitquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Omdat XP verouderd is en ik nu een Vista64 heb... Niet dat dat al vlekkeloos werkt, maar toch... Eigenlijk is er nog geen goede reden...
Geld zelfde eigenlijk als voor telefoons, waarom elke keer een nieuwe als die oude "ook" belt.... Tis gewoon hebberigheid denk ik... En nieuwe dingen willen...
WHAHAHAHAHAHAHquote:
NL BF2 Versiequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef 3lmo het volgende:
[afbeelding]
Stefan in jet aan het opstijgen, ik reed vrolijk rond in mn tank spawnde er een jet bovenop
Je bedoelt dat stukkie dat ik met gun omhoog loop? Toen was ik "dood"quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef ursel het volgende:
@ film:
Ik zag een homo door het bos huppelen..
whihihi
Baussie die vogeltjes uit de lucht probeerd te schieten..
ik weet nog geneens waar het over gingquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
HAD IK JE DAAR FF!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
n00b!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat stukkie dat ik met gun omhoog loop? Toen was ik "dood"Volgens mij gekilled door Di3ki3, die zie je vlak voor dat stukje schieten en dan hoor je mij HIT!! roepen.
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik weet nog geneens waar het over ging
HEEEJ!!! Dat was de enige keer dat ik gekilled was hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef ursel het volgende:
[..]Dat zou ik ook zeggen als ik jou was..
![]()
Keun Filmpje Lies..![]()
Stilstand is in dit geval niet altijd achteruitgang. Prestaties van Vista zijn om te huilen. Iets wat natuurlijk ook al met XP was toen het net uitkwam. Vervolgens koopt iedereen weer nieuwe PCs en de hele wereld is blij en de consument weer genaaidquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
Omdat XP verouderd is en ik nu een Vista64 heb...
Telefoons neem/koop ik pas een nieuwe als de oude niet meer werkt. Maar goed ik begrijp wat je bedoel, echter voor een OS heb ik geen behoefte om alles opnieuw te moeten installeren. Hij werkt nu prima, dus waarom iets anders.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:52 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Omdat XP verouderd is en ik nu een Vista64 heb... Niet dat dat al vlekkeloos werkt, maar toch... Eigenlijk is er nog geen goede reden...
Geld zelfde eigenlijk als voor telefoons, waarom elke keer een nieuwe als die oude "ook" belt.... Tis gewoon hebberigheid denk ik... En nieuwe dingen willen...
Ik wacht ook nog steedsquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef Mr_Baus het volgende:
En als die homo's van de belastingdienst nu eens opschieten dan kan ik mijn nieuwe comp gaan bouwen![]()
Ik krijg ruim 1100 euro en ben 1200 kwijt voor een E6600, 2gig, PSU, 74Gb Raptor en een 8800 GTX. ohja.. En een mobo, die zijn ook handig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds
370,-Precies genoeg voor een GTS of een 2900XTen in Juli dan een C2Q.
hier nog een wachtendequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds
370,-Precies genoeg voor een GTS of een 2900XTen in Juli dan een C2Q.
Vanavond weer CLZou Kuyt er dan eindelijk weer eens eentje in gaan prikken? Ik hoop op Liverpool maar ik vrees voor Milan.
Dell heeft een geile 24"w voor 730,- oid.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik krijg ruim 1100 euro en ben 1200 kwijt voor een E6600, 2gig, PSU, 74Gb Raptor en een 8800 GTX.
Dus ik zit nogal te springen![]()
Moet ik alleen nog zo'n geile 22" Samsung zoals Chiel heeft![]()
Ligt aan je cameraquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
hier nog een wachtende
2200 euro moet toch wel een pc en digicam voor te halen zijn
om te huilen? ik ben juist al een week of 2 niet meer in XP geweest... heeft ook te maken dat me xp gewoon vet traag is... maar het enige waar ik nu nog tegen aan loop is dat Dream Pinball niet werkt... en dat het XFI nog niet alle opties heeft in vista64...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Stilstand is in dit geval niet altijd achteruitgang. Prestaties van Vista zijn om te huilen. Iets wat natuurlijk ook al met XP was toen het net uitkwam. Vervolgens koopt iedereen weer nieuwe PCs en de hele wereld is blij en de consument weer genaaid
Dat vind ik dan weer te veel..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dell heeft een geile 24"w voor 730,- oid.
10% tot 20% aan game performance verliezen op een OS slaat natuurlijk nergens op. Daarnaast vertrouw ik niet op de goede intenties van MS. Die hebben er namelijk veels te veel bij te winnen als hun OS steeds zwaarder wordt. Daarvoor zijn ze net iets teveel twee handen op een buik met HP en Dell e.d..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
om te huilen? ik ben juist al een week of 2 niet meer in XP geweest... heeft ook te maken dat me xp gewoon vet traag is... maar het enige waar ik nu nog tegen aan loop is dat Dream Pinball niet werkt... en dat het XFI nog niet alle opties heeft in vista64...
Ik heb die 24" hier voor me neus staan 1920x1200quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef FJD het volgende:
[..]
10% tot 20% aan game performance verliezen op een OS slaat natuurlijk nergens op. Daarnaast vertrouw ik niet op de goede intenties van MS. Die hebben er namelijk veels te veel bij te winnen als hun OS steeds zwaarder wordt. Daarvoor zijn ze net iets teveel twee handen op een buik met HP en Dell e.d..
@Baus. Een 24w heeft geloof ik de hoogte van een 21" normaal geloof ik. Dus dat moet je niet vergeten
Ik denk dat ik voor een canon digitale spiegelreflex ga. 800 euro budget moet lukken. Heb al 2 lenzen en moet alleen nog nieuwe filters en dan een batterypack.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Dell heeft een geile 24"w voor 730,- oid.
De grotere Raptor laat ik maar even schieten
[..]
Ligt aan je camera![]()
Canon Powershot S5 IS![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef ursel het volgende:
[..]Dat zou ik ook zeggen als ik jou was..
![]()
Keun Filmpje Lies..![]()
Ursel kan goed schuurtjes bouwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Mr_Baus het volgende:
De supermarkt hier introduceerdttddt Jupiler!! voor 7,99 euro per kratGUNSTIG!!!
![]()
![]()
Straks maar even in de auto stappen en een aanhanger hurenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Mr_Baus het volgende:
De supermarkt hier introduceerdttddt Jupiler!! voor 7,99 euro per kratGUNSTIG!!!
![]()
![]()
http://www.lacie.com/products/range.htm?id=10033quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lacie? Link ernaar?
Ik vind het design erg gaaf van de My Book™ Essential Edition™!
Oh geen idee. Qua prijs en specificaties zijn ze hetzelfdequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
http://www.lacie.com/products/range.htm?id=10033
die WD's zijn wel mooier idd geen idee welke schijf beter is die er in zit, als dat WD zou zijn zou ik niet gek opkijken
porsche design hequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh geen idee. Qua prijs en specificaties zijn ze hetzelfdeDesign van de Lacie is ook netjes!
Jij bent altijd welkom op de serverquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef Cardinal_NL het volgende:
PFff al weer een nieuw topic![]()
Maar hier is tie dan weer, party time:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als een schaap over de dam is volgen er misschien meer![]()
@ BoF, bedankt voor wederom een gastvrij uurtje BF2
@ Gans, bedankt voor een interessant potje CoH
Toen ik daar ging zitten stonden er veel minder flesjes op die tonquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik moet trouwens nog echt even zeggen dat ik dit een geniale foto vind!
[afbeelding]
![]()
Di3ki3 zit erbij alsof ze bij hem in elk gat bier hebben gegoten en Jorrit wordt net wakker
![]()
![]()
Leuke foto Di3ki3!![]()
Ik moet gewoon keer op keer lachen![]()
Let wel dat wij aan reserveringen vast zitten en dus ook met uiterste inschrijvingen zitten. Op dit moment wordt het steeds duurder hoe langer je wacht, maar tegen die tijd zullen we wel zien hoe het precies loopt en hoe vol de verschillende huisjes zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom op de server![]()
![]()
Wat betreft de FoD lan.. ik laat rond augustus definitief weten of ik kom of niet, heb er wel heel erg veel zin inMaar kan simpelweg nu nog niet zeggen of ik wel kan..
Kom jij nog naar de BoF! bootlan? ook iets unieks en gezelligs![]()
Ligt eraan waar dat aantal inch voor geldtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
22" is zat, als je een kabouter uit polen bent![]()
echte heren hebben minimaal 26"![]()
Grolsch is evenduur dus dan neem ik aan dat je dat drinkt, Grolsch is echt bier!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:10 schreef 3lmo het volgende:
Grolsch is evenduur dus dan neem ik aan dat je dat drinkt, Grolsch is echt bier!![]()
ah joh.. ik had een beetje snel dat topic doorgelezen en zag dat ik in augustus nog kon aanmelden, prijzen vielen me reuze mee.. Misschien kan ik wel eerder een besluit maken hoor, maar op dit punt moet ik eerst weer even wat werk gaan regelen enzo.. Dance Valley komt er iig weer aan en dat is ook leuk centen pakken..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Let wel dat wij aan reserveringen vast zitten en dus ook met uiterste inschrijvingen zitten. Op dit moment wordt het steeds duurder hoe langer je wacht, maar tegen die tijd zullen we wel zien hoe het precies loopt en hoe vol de verschillende huisjes zitten.
Gaat nog interessant worden met de huisjesindeling.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
je kan altijd meerijden boefjeen 50 euro is goed te doen
![]()
jep en betaald ook alquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij had je al aangemeld voor die LAN?
oh dan ga ik er alles aan doen om er bij te zijnquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:14 schreef Mr_Baus het volgende:
oh ja.. en dat kassameisje heh?
.................
15 jaar...![]()
![]()
![]()
dat geloof je toch niet..
als je maar pinda's meeneemtquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:15 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oh dan ga ik er alles aan doen om er bij te zijn![]()
Gaan we die gasten ff laten zien wat feesten is![]()
Eerlijk gezegd, het is geil.. maar kan het echt niet maken. Het had bijna mijn dochter kunnen wezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat zei jodie bernal ook al weer hierover
![]()
oh, ik meende dat je vorig jaar je eerste wip gemaakt hadquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, het is geil.. maar kan het echt niet maken. Het had bijna mijn dochter kunnen wezen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
oh, ik meende dat je vorig jaar je eerste wip gemaakt had![]()
Zal even kort beschrijven wat er zoal gebeurd tijdens een FoD lan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jorrit, die 50 euro is alleen voor de huur neem ik aan? eten en drinken zelf regelen? en dan gaan we een netwerkje aanleggen en een beetje kopieeeren en gamen enzo? of is er ook een internetverbinding ofzo?
sorry is mn eerste lanparty![]()
quote:
Moet je ff met Sumera praten.. die kan wel aan "server kraken" oplossingen komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en nog een aanvulling ik heb nog steeds niet voorelkaar gekregen om unlocks aan te krijgen op een unranked server, dus we schieten met standaard wapens
klinkt goed!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-knip-
*note to myself; aanschaf massive harddiskquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
klinkt goed!ik neem mn pr0n mee
![]()
Wat een leven heb die Baus ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:50 schreef Mr_Baus het volgende:
yippiekayee motherfucker![]()
ik ga ff bier halen en hamburgers bakken![]()
heeftquote:
Done.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Wouter301 heeft problemen op het forum.. post ie in de shoutbox..
Hij moet ff validated worden.
I'll be waiting for you...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
vanavond nog knallen?
ik ben dr misschien een uurtje ofzo
quote:
Daar maak je in ieder geval een aantal gamers blij meequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
klinkt goed!ik neem mn pr0n mee
![]()
Dus als je samenwoont moet je ook ineens meer tijd door brengen met haar, klote voor jequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
mn vriendin begint trouwens al redelijk te balen van het samenwonen, ze vind dat ik te veel achter mn computer zit![]()
euh ga ik even rekenen:quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef Keltie het volgende:
Hoelaat ongeveer?
Dan wil ik ook wel weer een potje meemaken
tja, vroeger zei ik dat ik druk was oid en dan kwam ik een avondje nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dus als je samenwoont moet je ook ineens meer tijd door brengen met haar, klote voor je
Ja, maar dat natuurlijk niet, dan moet je ONM en GTST kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Keltie het volgende:
Das een gunstige tijd
Beter als 19.00-20.30
Straks moet je nog gaan verantwoorden waarmee je vroeger zo druk was..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tja, vroeger zei ik dat ik druk was oid en dan kwam ik een avondje niet![]()
maar ach zal wel wennen![]()
@ cardinal, ik heb iets van 350 gig HQ pr0n, redelijk gesorteerd. maar ik wil eigenlijk alles kwijt op een 250GB schijf, dus er zal denk ik wat gewist gaan worden![]()
hee ursel is je kelder al af??quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Straks moet je nog gaan verantwoorden waarmee je vroeger zo druk was..
Een echte soap vrouwquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Keltie het volgende:
Das een gunstige tijd
Beter als 19.00-20.30
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dat natuurlijk niet, dan moet je ONM en GTST kijken
Nee stelletje homo's.. Het is nog ergerquote:
Hutjes en bierkelders bouwen bij Ursel is vast een hele goede verklaringquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Straks moet je nog gaan verantwoorden waarmee je vroeger zo druk was..
wat een waardeloze hoolie ben jijquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
Nee stelletje homo's.. Het is nog erger
De was, afwas, stofzuigen, wc schoonmaken enzo.. Nu weer overtuigd van mijn mannelijkheid?
Mwah, eerder iemand die niet in een ranzig appartement wil wonenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een waardeloze hoolie ben jij![]()
We gaan gestaag verder..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee ursel is je kelder al af??
hoezo niet? je kan toch gewoon een baksteen in dr waffel schuiven als ze niet wil boenenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, eerder iemand die niet in een ranzig appartement wil wonen
En aangezien ik net 2 weken met m'n vriendin heb hoef ik denk bij haar nog niet aan te komen met die taken
Whehehe.. ben je bang dat Rob Geus straks voor je deur staat ofzo..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
En aangezien ik net 2 weken met m'n vriendin heb hoef ik denk bij haar nog niet aan te komen met die taken
Ergens onder het stof in m'n kamer, of onder de vaat, of in de vuile kleren ligt een ketting voor je.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef Keltie het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ergens onder het stof in m'n kamer, of onder de vaat, of in de vuile kleren ligt een ketting voor je.
Ik hoor t wel als je m gevonden hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
die ga ik vanavond ff proberen
![]()
zal ik het doenquote:
PORNO!!!!!!quote:
sinds we samenwonen neuken we niet meer!!quote:
Zeg je job op en ga op evenementen werken!!! Kassa meisjes e.d. in overvloedquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
sinds we samenwonen neuken we niet meer!!![]()
dus porno zal het niet worden![]()
had ik gister al gepostquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:13 schreef 3lmo het volgende:
Baus!
http://www.youtube.com/watch?v=foUQ2VP7q9Q
Maar hij blijft mooi!quote:
dat zekerquote:
Inhoudloos spammen wordt het helemaal deze zomer..quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:19 schreef 3lmo het volgende:
[..]
okon ik niet weten, zijn zoveel posts van jou lijken allemaal op elkaar
inhoudloos spammen is al helemaal ''het'' toch? Hele jaar doorquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Inhoudloos spammen wordt het helemaal deze zomer..
Nee, dit zijn de nieuwe GAM regels..quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
inhoudloos spammen is al helemaal ''het'' toch? Hele jaar door![]()
Top film. Bedankt voor het makenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef BattleLies het volgende:
gewoon naar bed gaan en pc aan laten staan .. morgen issie wel binnen!
Als ik hem op maga upload moet zetten moet ik een uur wakker blijven ..
Ik heb mijn best echt gedaan jongensorry!
Ik heb kaartjes!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
porsche design hedikke turbo erop en knallen maar
![]()
probeerde net kaartjes te reserveren voor PotC voro vanavond, allemaal weg![]()
écht! ik had hem tegen moeten komen met die camera.. dan had je kunnen lachenquote:
Moet 'k eerst de stoep openbrekenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:51 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hoezo niet? je kan toch gewoon een baksteen in dr waffel schuiven als ze niet wil boenen![]()
zo doen jullie dat toch altijd![]()
Nee leer 't verschil maar kennenquote:
Ik ben dan ook 17quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Airsoften is toch 18+ met die urban geval in December mara dan ben ik 17 dus mag toch niet meedoen??
anders wil ik wel mee lopen in een konijnenpak met een camera
Dan wordt het tijd dat wij BoF-fers op de volgende meet dit ook maar gaan doen..quote:
vriend van mequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat wij BoF-fers op de volgende meet dit ook maar gaan doen..
Oohja.. voor de hyvers..
http://jumpstyle-is-gay.hyves.nl/
whehehe top plaatje! real soldiers! i like!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja ik merkte 't, heb je nu ook een nieuwe bf2 account?
[afbeelding]
Gay!![]()
Dirkquote:
Dat noemt ie een beetjequote:
replace user?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:57 schreef FJD het volgende:
Goed die Samsung drive kan ook meteen weer terugNu al kapot.
Grote mond? Op komen lossenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Sickert het volgende:
replace user?
laat anders Jp er naar kijken
Volgende week nog een keer kijken.quote:Pirates Of The Caribbean: At World`s End
Het laatste deel in de Piraten trilogie beloofde op voorhand nog grootster, spectaculairder en langer te worden dan z`n 2 voorgangers. Die beloftes worden meer dan ingelost. Pirates deel 3 is de onbetwiste blockbuster van deze zomer. Maar zonder fouten is ie zeker niet.
Aan het begin van de film, bij de het eerste shot wordt direct de toon gezet voor de rest van de film. Het beloofd een donkere en duistere bedoeling te worden. Deze scene is dan ook prachtig en je zit gelijk goed in de film.
Daarna gaat het tempo alleen maar omhoog om de volle 2 uur en 40 minuten te blijven boeien, met hier en daar een kleine terug val in tempo waarin de film ook gelijk wat inzakt.
Op die momenten wordt het meer dan ooit te voren duidelijk: deze trilogie moet het niet hebben van drama en romantiek maar destemeer van spectaculair gefilmde en uitgevoerde actie scenes.
Die scenes zien er absoluut fenomenaal uit. De effecten zijn in de hele film fantastisch. Ook het acteerwerk is zoals vanouds weer dik in orde en is voorzien van de nodige humor. Johnny Depp doet weer z`n vertrouwde Jack Sparrow ding, al krijg je wel het gevoel dat het wat meer op de automatische piloot gebeurd.
Toch zijn er wel degelijk minpunten. Opvallend genoeg zijn dat dezelfde minpunten die van Dead Man`s Chest nét niet die super film maakten. Opnieuw zijn er te veel personages en verhaal lijntjes, waardoor geen van allen (of ten minste de meeste) niet voldoende uitgewerkt worden. Daardoor komt het wat "on-af" en afgeraffeld over. De verhaallijnen van Tia Dalma en Davy Jones zijn wat mij betreft zelfs overbodig en hadden achterwege gelaten kunnen worden. Met name hier zitten de eerder genoemde scenes in waarin de film z`n tempo verliest en het niveau wat inzakt.
Gelukkig gaat de film daar niet aan ten onder, wat voor een groot deel te danken is aan het briljante laatste deel van de film waarin alles tot een geweldig hoogtepunt komt, waarbij Hans Zimmers` sublieme soundtrack niet onvernoemd kan blijven.
Al met al slaagt Pirates Of The Carribean: At World`s End met vlag en wimpel voor de blockbuster test van deze zomer en doet ie alles wat je ervan kunt verwachten en meer.
Sit back, relax and enjoy the ride.
IMDB Cijfer: 8,6/10
Mijn Cijfer: 9/10
Helaas nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 01:11 schreef Blinker het volgende:
Klinkt goed!
Vond deel 2 iets minder dan deel 1, dus hoop dat deel 3 het goed gaat maken.
Ik ga de film volgende week kijken bij Pathé, eerst ff kijken of ie Imax draait
Gelukkig roep ik ook nooit dat ik iedereen wel even zal "pwnen"quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:06 schreef staticdata het volgende:
meneer bartvankessel ging niet zo goed nee
Juist als je op dat niveau zit is het kicken als je iemand ala punisher kan ownen .. Hoeft maar 1 rondje te wezen, maar genoeg voor een lange periode van trots..quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:04 schreef Keltie het volgende:
Mogguh, zit ik gister weereens achter BF2.. Op m'n oude niveau (lees: Constant afgemaakt worden met nades) belt er visite aan
Maargoed, vanavond nog maar eens proberen
Enneuh; tijd voor weekend.
Niet de allerbovenste, dan zit je onder de rear speakers en krijg je dat geluid dus niet goed mee. Net boven het midden is de beste plekquote:Op donderdag 24 mei 2007 07:29 schreef staticdata het volgende:
bovenste rij vind ik wel beter eigenlijk.mogguh
Mwah, ik own, imho, eigenlijk nooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:15 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
Juist als je op dat niveau zit is het kicken als je iemand ala punisher kan ownen .. Hoeft maar 1 rondje te wezen, maar genoeg voor een lange periode van trots..![]()
![]()
Ik van de slachtoffer rol..quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, ik own, imho, eigenlijk nooit
Ben ook meer van de ondersteunende rol
Zijn er eigenlijk nog BoFfers die dit tegenwoordig nog spelenquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:12 schreef staticdata het volgende:
in bf1942 moest je echt voor iemand gaan staan, en dan hoorde je zo dat scheuren van je verband.
Blijft een leuk spel. CTF was ook lachuh
Kanonnenvoer heb je ook altijd nodig. Heel eervol hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:40 schreef ursel het volgende:
Ik van de slachtoffer rol..
Op 1 rondje na...![]()
De laatste keer dat ik het aan de praat kreeg vond ik het om te huilen (online spelen)... Nu klapt'ie eruit volgens mijquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:52 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog BoFfers die dit tegenwoordig nog spelen
We kunnen anders ook weer een nostalgische BF1942.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:01 schreef Cardinal_NL het volgende:
BF1942 was in die tijd voor mij een directe reden een nieuwe pc te kopen. Mijn toenmalige pc trok het niet.
Heb het veel gespeeld. Nadeel was die server instelling dat je kon zien waar iemand was die je had neergeschoten. De kunst en schoonheid van het snipen werd daarmee te niet gedaan. Die eindeloze moooie grote woenstijnmappen. Prachtig om met tanks door heen te scheuren. Voldoende mooie plekken om prachtig te kunnen snipen.![]()
Vietnam wat minder vaak gespeeld. Maar toch opzich ook niet onaardig. Mappen leken erg op elkaar totdat er wat meer kruipdoor sluipdoor ondergrondse gangen kwamen.
Maar denk dat 1942 nog de beste herinneringen bewaar![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:10 schreef ursel het volgende:
We kunnen anders ook weer een nostalgische BF1942.
ff server opzetten en gaan met die hap..
Hmm.. nooit bf1942 geinstalleerd, maar hij komt gewoon in het lijstje met mijn gameservers voor, dus zou hem zo moeten kunnen instaleren. Hoe die dan werkt weet ik niet..quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een voorstander. Heb je al modificaties ivm snellere processoren. Anders knallen en lopen we wel heel snel![]()
Vanavond..quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
Kunnen we er geen hamachi server van makenDan doe ik wel mee vanavond.
Dat is dan wel weer een goed idee om hamachi daar voor te gebruiken. Daar had ik nog niet bij stilgestaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:23 schreef FJD het volgende:
Kunnen we er geen hamachi server van makenDan doe ik wel mee vanavond.
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef Keltie het volgende:
Mooi, dan houden we het maar even bij BF2
Neuh, maar ieder keer als ik een spel opstart wat ik 'vroeger' met plezier heb gespeeld, valt het tegenquote:
Misschien komt dat wel dat je verwachtingspatroon te hoog is door het romantiserenquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:46 schreef Keltie het volgende:
Neuh, maar ieder keer als ik een spel opstart wat ik 'vroeger' met plezier heb gespeeld, valt het tegen![]()
Dat zou kunnen jahquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel dat je verwachtingspatroon te hoog is door het romantiserenvan oude herinneringen.
![]()
Die std screensaver die in windows zit bedoel je.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jah
Zeg, kent iemand hier een "electronische lichtkrant"?
Die je op je PC kan installeren en dan en tekst over je monitor laat gaan?
Mjah, punt is dat het geen screensaver moet zijn, maar iets wat gewoon in windows aan de bovenkant (of onderkant) van het scherm dient te lopen (nee, ik heb dit niet verzonnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef ursel het volgende:
[..]
Die std screensaver die in windows zit bedoel je.
Marquee heet dat toch of zoiets..![]()
Thuis even checken..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
http://www.gamer.nl/doc/39380
Vanavond even de demo proberen. Belooft wat goeds. Met 100 man multiplayer een rally spelenNu maar hopen dat de gameplay niet hetzelfde niveau heeft als CMR4 (of was t 3?)
Codemasters heeft aangekondigd dat Colin McRae: DIRT, de nieuwste game in de befaamde rallyreeks, op 15 juni voor de Xbox 360 en PC zal verschijnen. De PS3-versie van het spel komt iets later op de markt. Eveneens is bevestigd dat morgen de demoversie van het spel beschikbaar zal worden gesteld voor zowel Xbox 360- als PC-bezitters.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef ursel het volgende:
Thuis even checken..
(Games-filter hier op werk..)
Ik waardeer je inzet over servers opzettenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef ursel het volgende:
Thuis even checken..
(Games-filter hier op werk..)
Misschien ook daar maar servertje van online zetten dan..![]()
![]()
![]()
"ik ben een narcistische homofiel"quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:31 schreef BattleLies het volgende:
moguh! Een nieuwe schilderdag is aangebroken! jippie![]()
Enne iemand opgevallen dat christiaan in dat airsoftfilmpje op den duur zegt: "Jippie JK motherfucker!"
Wat betekent dat???
Dat is allang mee gebudgeteerd..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:31 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Ik waardeer je inzet over servers opzetten![]()
![]()
Maar bespeur hier een overschrijding van bepaalde klus deadlines![]()
Ik ken alleen Yippee-ki-yay, motherfucker! Van Bruce Willis uit de Die Hard series...quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:31 schreef BattleLies het volgende:
moguh! Een nieuwe schilderdag is aangebroken! jippie![]()
Enne iemand opgevallen dat christiaan in dat airsoftfilmpje op den duur zegt: "Jippie JK motherfucker!"
Wat betekent dat???
Whehe.. moest denken aan de hornbach reclame..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ken alleen Yippee-ki-yay, motherfucker! Van Bruce Willis uit de Die Hard series...
Dan zal hij dat wel bedoelen denk ik ....quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ken alleen Yippee-ki-yay, motherfucker! Van Bruce Willis uit de Die Hard series...
hehehe, een project is een projectquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef ursel het volgende:
Whehe.. moest denken aan de hornbach reclame..
Mijn projecten gaan ook nog steeds en altijd door..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
hehehe, een project is een project![]()
en een project gaat altijd door![]()
Een uiting van genoegdoening en het creeren van klassiekers in uitsprakenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dan zal hij dat wel bedoelen denk ik ....
Maar heeft dat dan nog iets van betekenis??
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:47 schreef ursel het volgende:
Mijn projecten gaan ook nog steeds en altijd door..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |