quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef Viro het volgende:
Marokkanen verzieken de boel weer
Check reactie nr 5![]()
Het was JP zijn idee om allemaal te wachten en dus ook tegelijk te downen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:57 schreef Mr_Baus het volgende:
nog 1 uur en 7 minuten, hij gaat nu met 30kb
Ach ja, ik wacht wel.. ik heb bier gevonden enzo
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:52 schreef Viro het volgende:
Marokkanen verzieken de boel weer
Check reactie nr 5![]()
idd, dat viel me ook erg op. er kan geenfatsoenlijk woord NL uit, maar met zn engels is niks misquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:53 schreef BattleLies het volgende:
Wat me wel opvalt is dat hij verbazend goed Amerikaans/Engels spreekt.
JP
dus je hebt supplies gedroptquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:06 schreef Keltie het volgende:
Word er vanavond nog geknald?
Wilde gisteravond weer eens op de BoF-server kijken, maar m'n vriendin kwam langs... Toen heb ik daar maar mee geknald
Eens, viel mij laatst ook al op. Zet een klein stukje met groepsfoto van airsoften erop, zoiets kan maanden blijven staan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:25 schreef staticdata het volgende:
aan de mensen die de bof site beheren, kan de frontpage niet een keer veranderd worden.
Het nieuwtje dat Elmo het nieuwste lid is, klopt niet helemaal meer
Ohja Goedemorgen
Het stukje dat je kan zien wie er op TS zit moet ook aangepast worden ivm nieuw IPquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Eens, viel mij laatst ook al op. Zet een klein stukje met groepsfoto van airsoften erop, zoiets kan maanden blijven staan.
ik ben je voorbij in de BoF ranking!!!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben je voorbij in de BoF ranking!!!![]()
ja lach maar, tot dat jij aan de beurt bentquote:
Maar ik, ik heb een levenquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik ben je voorbij in de BoF ranking!!!![]()
owja shitquote:
Nou eeh .. neem vrij en kom mij helpen .. ik heb geen tijd om me te vervelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:25 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ben me aant vervelen op werk![]()
![]()
schilderen zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou eeh .. neem vrij en kom mij helpen .. ik heb geen tijd om me te vervelen![]()
Omschrijving Levenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Kan je ons eens vertellen hoe dat is?![]()
de defenitie van het leven als znw is heel iets anders dan "live your life"quote:
Ik heb net te horen gekregen dat ik me weer op mag gaan maken voor overwerk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef BattleLies het volgende:
Wat is het stil hier heren?? waar is iedereen???
![]()
euhm, wil je wel helpen, maar zit helaas op mn werkquote:
Joehoe..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef BattleLies het volgende:
Wat is het stil hier heren?? waar is iedereen???
![]()
Bronquote:Het is plotseling hoogst onzeker geworden of Wesley Sneijder nog zijn gedroomde transfer naar Valencia krijgt. Quique Sanchez Flores, de coach van de Spaanse club, heeft immers duidelijk laten weten niet bepaald op de middenvelder te zitten wachten. "Een speler als Sneijder hoef ik niet."
maar die upgrade kost 50 euro via surfspot, wrm is de OEM zoveel beter?quote:
Voor zover ik weet gaat je upgrade over je oude Windows XP heen. Leuk een aardig maar als ik zie hoe traag Windows XP na verloop van tijd kan worden (in verhouding met een clean install) dan wil ik zelf een OS alleen als clean install hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maar die upgrade kost 50 euro via surfspot, wrm is de OEM zoveel beter?
daar zit wat inquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat je upgrade over je oude Windows XP heen. Leuk een aardig maar als ik zie hoe traag Windows XP na verloop van tijd kan worden (in verhouding met een clean install) dan wil ik zelf een OS alleen als clean install hebben.
ach je bent niet de enigste die zo een fout maaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
Waarbij natuurlijk opgemerkt kan worden dat het "in verhouding tot" is en niet "in verhouding met".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |