Altijd weer die tyfus Marokkanenquote:Supporters verstoren duel Jong Oranje
Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is twee keer stilgelegd. Diverse Marokkaanse supporters betraden in Tilburg het veld waardoor scheidsrechter Luc Wouters tot tweemaal toe de wedstrijd moest stoppen.
Nadat de diverse stewards de verveelde toeschouwers in de kraag wist te vatten, kon het spel verder. De voorvallen gebeurden in de eerste dertig minuten en kende de oefenpot een tussenstand van 0-0.
Het duel geldt voor de manschappen van Foppe de Haan als voorbereiding op het Europees Kampioenschap onder 21 jaar, dat in juni zal aanvangen.
Kankerwous?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
kankerwous hou je bek.Verzin iets orgineels.
Jij bent zeker een Marrokkaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
Beidequote:
intergratie!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik zal alvast de standaardreactie voor zijn.
"Goh, ze gedragen zich dus net zo als Nederlandse Feyenoord-supporters.''
Net van het veld getrapt en nu krijg je dit, schandequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
Hoop utquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Palomar het volgende:
Die wedstrijd ook... LIjkt wel of Marokko thuis speelt.
Ik neem aan dat al die 'supporters' na deze wedstrijd ook weer mee terug gaan naar Marokko...?
quote:In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald.
dat is ernhems.quote:
Inderdaad, als bij een gewone wedstrijd van Roda gebeurd was wat er tijdens het jeugd-WK met Marokko in Kerkrade gebeudr is waren we massaal door de ME van de tribune afgerost.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En als wij 1 keer roepen dat de scheids homo is wordt de wedstrijd gestaakt![]()
![]()
Ja, het is in ieder geval duidelijk waar ze op het idee zijn gekomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik zal alvast de standaardreactie voor zijn.
"Goh, ze gedragen zich dus net zo als Nederlandse Feyenoord-supporters.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |