Altijd weer die tyfus Marokkanenquote:Supporters verstoren duel Jong Oranje
Het oefenduel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is twee keer stilgelegd. Diverse Marokkaanse supporters betraden in Tilburg het veld waardoor scheidsrechter Luc Wouters tot tweemaal toe de wedstrijd moest stoppen.
Nadat de diverse stewards de verveelde toeschouwers in de kraag wist te vatten, kon het spel verder. De voorvallen gebeurden in de eerste dertig minuten en kende de oefenpot een tussenstand van 0-0.
Het duel geldt voor de manschappen van Foppe de Haan als voorbereiding op het Europees Kampioenschap onder 21 jaar, dat in juni zal aanvangen.
Kankerwous?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
kankerwous hou je bek.Verzin iets orgineels.
Jij bent zeker een Marrokkaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
Beidequote:
intergratie!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik zal alvast de standaardreactie voor zijn.
"Goh, ze gedragen zich dus net zo als Nederlandse Feyenoord-supporters.''
Net van het veld getrapt en nu krijg je dit, schandequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Dibble het volgende:
Hoop utquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef Palomar het volgende:
Die wedstrijd ook... LIjkt wel of Marokko thuis speelt.
Ik neem aan dat al die 'supporters' na deze wedstrijd ook weer mee terug gaan naar Marokko...?
quote:In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald.
dat is ernhems.quote:
Inderdaad, als bij een gewone wedstrijd van Roda gebeurd was wat er tijdens het jeugd-WK met Marokko in Kerkrade gebeudr is waren we massaal door de ME van de tribune afgerost.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En als wij 1 keer roepen dat de scheids homo is wordt de wedstrijd gestaakt![]()
![]()
Ja, het is in ieder geval duidelijk waar ze op het idee zijn gekomen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik zal alvast de standaardreactie voor zijn.
"Goh, ze gedragen zich dus net zo als Nederlandse Feyenoord-supporters.''
Die ene?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef beijar het volgende:
Je vergeet de foto's met die nedelanders!
ja zoals een knie in zijn lelijke porum.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef PAM78 het volgende:
[afbeelding]
En wordt deze Ali afgevoerd door ambulancemensen??
Lijkt me wel nodig, hij ziet er uit of ie wel wat kalmerends kan gebruiken?
Iets met een gezwel of tumor ofzo, heel frapantquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:29 schreef PAM78 het volgende:
[afbeelding]
En wordt deze Ali afgevoerd door ambulancemensen??
Lijkt me wel nodig, hij ziet er uit of ie wel wat kalmerends kan gebruiken?
Marokkanen zijn blijkbaar toch wel een stukje erger dan de gemiddelde supporterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef beijar het volgende:
Niet kut marokkanen, KUTvoetbalsupportes en voor de Nederlandse en Engelse![]()
MAAK JE MAAR DRUK OM DIE FAMILIEDRAMA'S BIJ NEDERLANDERSquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe gaat Meki zich hier uit lullen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
MAAK JE MAAR DRUK OM DIE FAMILIEDRAMA'S BIJ NEDERLANDERS![]()
Yeah right, alsof die kame*********** normaal in het stadion komenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef beijar het volgende:
Niet kut marokkanen, KUTvoetbalsupportes en voor de Nederlandse en Engelse![]()
Nee elkaar doodslaan om een bal op een wielandje, dat is niet ergquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Marokkanen zijn blijkbaar toch wel een stukje erger dan de gemiddelde supporter![]()
Oei, je hapte....EN HARD OOK!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
MAAK JE MAAR DRUK OM DIE FAMILIEDRAMA'S BIJ NEDERLANDERS![]()
Hij zit tegen zijn microfoon aan te lullenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef PAM78 het volgende:
[afbeelding]
Die knakker daar achter, met dat witte overhemd en een diggie in zijn oor: wat doet die knakker???Steekt ie net een blow op ofzo???
Nee normaal zitten er nog geen 20 marokkanen in een stadion.quote:
gevoeligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
Houden we het een beetje netjes mensen? Ik weet dat topics over Marokkanen nogal gevoelig liggen, maar je hoeft elkaar niet de pens vol te schelden.
Oei, de linkse doofpot mentaliteit steekt weer de kop op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Dibble het volgende:
zinloos topic dit,alsof je met klagen wat bereikt.
ja iedereen die hier kritiek heeft is zelf voetbaltuigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef beijar het volgende:
Elke weekend is er voetbal bij de club, deze is niet in een "stadion" maar word wel elke week bezocht, logish dat deze mensen hun team komen aanmoedigen nu of het in een stadion is of niet lijkt mij!
En nee ben niet tramelant aan het zoeken, ik vind het gewoon hypocriet dat al dat voetbal tuig nu ineens kotst over deze akties terwijl zij het als ze hetzelf doen heeel normaal vinden![]()
Waar zeggen we dat we het normaall vinden als we het zelf doen? En sinds wanneer ben ik voetbaltuig?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef beijar het volgende:
En nee ben niet tramelant aan het zoeken, ik vind het gewoon hypocriet dat al dat voetbal tuig nu ineens kotst over deze akties terwijl zij het als ze hetzelf doen heeel normaal vinden![]()
Oh maar jij en jullie mogen wel alle marokkanen over 1 kam scheren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar zeggen we dat we het normaall vinden als we het zelf doen? En sinds wanneer ben ik voetbaltuig?
We gaan niet alle mensen over 1 kam scheren toch![]()
Er zitten hier geen hardcore VBL fans.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:59 schreef beijar het volgende:
niet iedereen, maar die hardcore vbl fans, hypocriet!
En ja dat is mijn punt, niemand hoort zich zo te doen, maar neem dat niet als jipeee weer een reden om op marokkanen te kotsen, je hoort mij toch ook niet zeggen "kut nederlanders" als Ajax weer eens uit zijn dak gaat, nee dan is het gewoon "kut voetbalsupporters".
Ga maar snel weer met stoeltjes gooienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef Dibble het volgende:
[..]
gevoelig, die nerds hier voelen zich nu serieus genomen.
Kudt groentemanquote:Voetbal is oorlog! Het duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is volledig uit de hand gelopen. Marokkaanse hooligans bestormden het voetbalveld, smeten met hoekvlaggen, stoeltjes en reclameborden. Zelfs de spelers van Jong Marokko moesten rennen voor hun leven. Hanneke Groenteman vraagt zich af of we zeker weten dat het Marokkanen waren. Welnu. Dat weten we. Kijk maar...
Ga toch een eind fietsen, net de beelden op Tien maar dat gebeurt niet zomaar in een Nederlandse competitiewedstrijd. Dit heeft niets met aanmoedigen te maken, stoelen slopen en op het veld naar stewards gooien. Wanneer zoiets in de competitie gebeurt wordt er ook schande over gesproken, zie bijvoorbeeld de shit die Ado over zich heen heeft gekregen dit jaar..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef beijar het volgende:
Elke weekend is er voetbal bij de club, deze is niet in een "stadion" maar word wel elke week bezocht, logish dat deze mensen hun team komen aanmoedigen nu of het in een stadion is of niet lijkt mij!
Toewan is tenminste bij de les.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ga toch een eind fietsen, net de beelden op Tien maar dat gebeurt niet zomaar in een Nederlandse competitiewedstrijd. Dit heeft niets met aanmoedigen te maken, stoelen slopen en op het veld naar stewards gooien. Wanneer zoiets in de competitie gebeurt wordt er ook schande over gesproken, zie bijvoorbeeld de shit die Ado over zich heen heeft gekregen dit jaar..
Maar Nederland gaat in ieder geval geen wedstrijden meer spelen tegen Marokko, goed idee!
Jij betrekt ook alle voetbalsupporters erbij als er rellen zijn bij een kleine groep van ADOquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef beijar het volgende:
campo zoals ik al zeg, ikook op dat tuig, maar om nu alle marokkanen hier bij te betrekken is respectloos. Er zijn genoeg die gewoon studeren en een net leven leiden. Overal is rotzooi tussen
quote:Chaos na afloop duel Jong Oranje
De oefenwedstrijd die Jong Oranje en Jong Marokko (0-2) vanavond afwerkten is compleet uit de hand gelopen. Een groot deel van het Marokkaanse publiek wist zich niet te gedragen en stormde na afloop het veld van het Willem II-stadion op. Daar vernielden zij van alles.
Terwijl enkele fans de doelnetten kapot maakten, trapte even verderop een groepje tegen reclameborden aan. De aanwezige veiligheidsbewaarders stonden machteloos tegen de grote groep mensen en konden enkel de catacombe afschermen. Spelers bleven daardoor in veiligheid.
Tijdens de wedstrijd waren er ook al mensen het veld opgekomen. Na een korte pauze werd het duel uiteindelijk hervat, waarna de vlam na de ontmoeting alsnog in de pan sloeg. Hoeveel de schade bedraagt is nog niet bekend.
quote:Duel Jong Oranje eindigt in chaos
Uitgegeven: 22 mei 2007 20:13
Laatst gewijzigd: 22 mei 2007 22:00
TILBURG - Het chaotisch verlopen duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is dinsdagavond na afloop compleet uit de hand gelopen. Honderden Marokkaanse fans bestormden het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden.
De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van.
Jong Oranje verloor de wedstrijd uiteindelijk met 0-2. Twente-speler Karim El Ahmadi en Adil Chihi (strafschop) scoorden na de pauze.
Al in de eerste helft zag de Belgische scheidsrechter zich genoodzaakt het duel een paar keer stil te leggen om de stewards de gelegenheid te geven opgeschoten voetbalsupporters van het veld te halen.
Die waren eenvoudigweg over de omheining geklommen en maakten een rondje over het veld.
Ballenjongens
In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald.
De stadionomroeper had vlak na rust al aangegeven, in het Nederlands en Marokkaans, dat bij verdere overtredingen de wedstrijd zou worden gestaakt. Dat dreigement werd echter niet uitgevoerd.
EK
Het duel gold voor Nederland ter voorbereiding op het Europees kampioenschap, van 10 tot en met 23 juni. Het elftal van bondscoach Foppe de Haan verdedigt in eigen land de titel.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:14 schreef Xebrozius het volgende:
Voetbal is sowieso voor volslagen imbicielen. Ongeacht huidskleur of nationaliteit, allemaal een stel mongolen.
Precies. Maar nee hoor! Weer die fucking mantel der fucking liefde!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Bij PSV kreeg een supporter die NA de wedstrijd om het kampioenschap het veld op liep een jarenlang stadionverbod en 15000 euro boete...
Ik vraag me af wat ze doen met het tuig wat hier TIJDENS de wedstrijd het veld op liep... word vast weer niks mee gedaan.
Nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Mag het TT veranderd worden in "KUT Marokkanen verzieken de boel weer" ?
Ze mogen Cohen z'n theeservies vast wel lenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Maar nee hoor! Weer die fucking mantel der fucking liefde!![]()
De enige reden om in dit geval blij te kunnen zijn dat je bij de politie zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:17 schreef rotskibo het volgende:
Na de wedstrijd moest de M.E. er ook nog even aan te pas komen.
Waarom denk je dat Ado een wedstrijd zonder publiek moest spelen? Dat was vanwege de ongeregeldheden tegen Vitesse dat er supporters op het veld kwamen. Zelfs Ado schaamde zich voor zijn eigen supporters.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef beijar het volgende:
punt 1 ik fiets niet
punt 2 zie uitleg hierboven
Topictitel is niet goed, het woord "supporters" (tussen aanhalingstekens) mist, want dit zijn geen echte supporters.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef beijar het volgende:
campo zoals ik al zeg, ikook op dat tuig, maar om nu alle marokkanen hier bij te betrekken is respectloos. Er zijn genoeg die gewoon studeren en een net leven leiden. Overal is rotzooi tussen
Precies... Alleen bij de Marokkanen is 9 van de 10 rotzooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef beijar het volgende:
Frustratie, als jij je hele leven te horen krijgt dat je een loser bent alleen vanwege je afkomst, waarom zou je dan in godnaam nog je netjes gedragen, respect krijg je er toch niet mee...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
het lijkt soms wel of de marokkaanse gemeenschap in nederland, die toch echt wel alles heeft gekregen wat andere nederlanders ook krijgen en nog veeeeel meer, een wedstrijd tussen nederland-marokko ziet als een soort nederland-duitsland.
ik snap die verongelijktheid niet. sommige zielige parasieten.
in dat geval zullen we ze zien als voetbalsupporters op een volkomen verkeerd moment.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef beijar het volgende:
[..]
Frustratie, als jij je hele leven te horen krijgt dat je een loser bent alleen vanwege je afkomst, waarom zou je dan in godnaam nog je netjes gedragen, respect krijg je er toch niet mee...
En nee zo zie ik en velen het niet, maar als je wat minder slim bent kan ik me voorstellen dat dat een onbewuste instelling is..
En nogmaals ik keur dit gedrag niet goed, maar laat all andere marokkanen hier niet onder lijden.
Geenstijlquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Camplo het volgende:
Heerlijk
Geenstijl noemt het beestje weer mooi bij naam:
[..]
Kudt groenteman
Meteen dus ook de engelsen en nederlandsen in jouw redeneringquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval zullen we ze zien als voetbalsupporters op een volkomen verkeerd moment.
daarmee mogen ze ook wat mij betreft geen wedstijd meer bijwonen. en sowieso moet elke wedstrijd met dit soort nationaliteiten verboden worden voor toeschouwers. dat wordt een leeg stadion, want ja, ze hebben een dubbele nationaliteit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |