gevoeligquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
Houden we het een beetje netjes mensen? Ik weet dat topics over Marokkanen nogal gevoelig liggen, maar je hoeft elkaar niet de pens vol te schelden.
Oei, de linkse doofpot mentaliteit steekt weer de kop op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Dibble het volgende:
zinloos topic dit,alsof je met klagen wat bereikt.
ja iedereen die hier kritiek heeft is zelf voetbaltuigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef beijar het volgende:
Elke weekend is er voetbal bij de club, deze is niet in een "stadion" maar word wel elke week bezocht, logish dat deze mensen hun team komen aanmoedigen nu of het in een stadion is of niet lijkt mij!
En nee ben niet tramelant aan het zoeken, ik vind het gewoon hypocriet dat al dat voetbal tuig nu ineens kotst over deze akties terwijl zij het als ze hetzelf doen heeel normaal vinden![]()
Waar zeggen we dat we het normaall vinden als we het zelf doen? En sinds wanneer ben ik voetbaltuig?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef beijar het volgende:
En nee ben niet tramelant aan het zoeken, ik vind het gewoon hypocriet dat al dat voetbal tuig nu ineens kotst over deze akties terwijl zij het als ze hetzelf doen heeel normaal vinden![]()
Oh maar jij en jullie mogen wel alle marokkanen over 1 kam scheren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar zeggen we dat we het normaall vinden als we het zelf doen? En sinds wanneer ben ik voetbaltuig?
We gaan niet alle mensen over 1 kam scheren toch![]()
Er zitten hier geen hardcore VBL fans.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:59 schreef beijar het volgende:
niet iedereen, maar die hardcore vbl fans, hypocriet!
En ja dat is mijn punt, niemand hoort zich zo te doen, maar neem dat niet als jipeee weer een reden om op marokkanen te kotsen, je hoort mij toch ook niet zeggen "kut nederlanders" als Ajax weer eens uit zijn dak gaat, nee dan is het gewoon "kut voetbalsupporters".
Ga maar snel weer met stoeltjes gooienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef Dibble het volgende:
[..]
gevoelig, die nerds hier voelen zich nu serieus genomen.
Kudt groentemanquote:Voetbal is oorlog! Het duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is volledig uit de hand gelopen. Marokkaanse hooligans bestormden het voetbalveld, smeten met hoekvlaggen, stoeltjes en reclameborden. Zelfs de spelers van Jong Marokko moesten rennen voor hun leven. Hanneke Groenteman vraagt zich af of we zeker weten dat het Marokkanen waren. Welnu. Dat weten we. Kijk maar...
Ga toch een eind fietsen, net de beelden op Tien maar dat gebeurt niet zomaar in een Nederlandse competitiewedstrijd. Dit heeft niets met aanmoedigen te maken, stoelen slopen en op het veld naar stewards gooien. Wanneer zoiets in de competitie gebeurt wordt er ook schande over gesproken, zie bijvoorbeeld de shit die Ado over zich heen heeft gekregen dit jaar..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:54 schreef beijar het volgende:
Elke weekend is er voetbal bij de club, deze is niet in een "stadion" maar word wel elke week bezocht, logish dat deze mensen hun team komen aanmoedigen nu of het in een stadion is of niet lijkt mij!
Toewan is tenminste bij de les.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ga toch een eind fietsen, net de beelden op Tien maar dat gebeurt niet zomaar in een Nederlandse competitiewedstrijd. Dit heeft niets met aanmoedigen te maken, stoelen slopen en op het veld naar stewards gooien. Wanneer zoiets in de competitie gebeurt wordt er ook schande over gesproken, zie bijvoorbeeld de shit die Ado over zich heen heeft gekregen dit jaar..
Maar Nederland gaat in ieder geval geen wedstrijden meer spelen tegen Marokko, goed idee!
Jij betrekt ook alle voetbalsupporters erbij als er rellen zijn bij een kleine groep van ADOquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef beijar het volgende:
campo zoals ik al zeg, ikook op dat tuig, maar om nu alle marokkanen hier bij te betrekken is respectloos. Er zijn genoeg die gewoon studeren en een net leven leiden. Overal is rotzooi tussen
quote:Chaos na afloop duel Jong Oranje
De oefenwedstrijd die Jong Oranje en Jong Marokko (0-2) vanavond afwerkten is compleet uit de hand gelopen. Een groot deel van het Marokkaanse publiek wist zich niet te gedragen en stormde na afloop het veld van het Willem II-stadion op. Daar vernielden zij van alles.
Terwijl enkele fans de doelnetten kapot maakten, trapte even verderop een groepje tegen reclameborden aan. De aanwezige veiligheidsbewaarders stonden machteloos tegen de grote groep mensen en konden enkel de catacombe afschermen. Spelers bleven daardoor in veiligheid.
Tijdens de wedstrijd waren er ook al mensen het veld opgekomen. Na een korte pauze werd het duel uiteindelijk hervat, waarna de vlam na de ontmoeting alsnog in de pan sloeg. Hoeveel de schade bedraagt is nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |