Jij bent altijd welkom op de serverquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef Cardinal_NL het volgende:
PFff al weer een nieuw topic![]()
Maar hier is tie dan weer, party time:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als een schaap over de dam is volgen er misschien meer![]()
@ BoF, bedankt voor wederom een gastvrij uurtje BF2
@ Gans, bedankt voor een interessant potje CoH
Toen ik daar ging zitten stonden er veel minder flesjes op die tonquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:38 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik moet trouwens nog echt even zeggen dat ik dit een geniale foto vind!
[afbeelding]
![]()
Di3ki3 zit erbij alsof ze bij hem in elk gat bier hebben gegoten en Jorrit wordt net wakker
![]()
![]()
Leuke foto Di3ki3!![]()
Ik moet gewoon keer op keer lachen![]()
Let wel dat wij aan reserveringen vast zitten en dus ook met uiterste inschrijvingen zitten. Op dit moment wordt het steeds duurder hoe langer je wacht, maar tegen die tijd zullen we wel zien hoe het precies loopt en hoe vol de verschillende huisjes zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom op de server![]()
![]()
Wat betreft de FoD lan.. ik laat rond augustus definitief weten of ik kom of niet, heb er wel heel erg veel zin inMaar kan simpelweg nu nog niet zeggen of ik wel kan..
Kom jij nog naar de BoF! bootlan? ook iets unieks en gezelligs![]()
Ligt eraan waar dat aantal inch voor geldtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
22" is zat, als je een kabouter uit polen bent![]()
echte heren hebben minimaal 26"![]()
Grolsch is evenduur dus dan neem ik aan dat je dat drinkt, Grolsch is echt bier!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Mr_Baus het volgende:
De supermarkt hier introduceerdttddt Jupiler!! voor 7,99 euro per kratGUNSTIG!!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:10 schreef 3lmo het volgende:
Grolsch is evenduur dus dan neem ik aan dat je dat drinkt, Grolsch is echt bier!![]()
ah joh.. ik had een beetje snel dat topic doorgelezen en zag dat ik in augustus nog kon aanmelden, prijzen vielen me reuze mee.. Misschien kan ik wel eerder een besluit maken hoor, maar op dit punt moet ik eerst weer even wat werk gaan regelen enzo.. Dance Valley komt er iig weer aan en dat is ook leuk centen pakken..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Let wel dat wij aan reserveringen vast zitten en dus ook met uiterste inschrijvingen zitten. Op dit moment wordt het steeds duurder hoe langer je wacht, maar tegen die tijd zullen we wel zien hoe het precies loopt en hoe vol de verschillende huisjes zitten.
Gaat nog interessant worden met de huisjesindeling.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:55 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
je kan altijd meerijden boefjeen 50 euro is goed te doen
![]()
jep en betaald ook alquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij had je al aangemeld voor die LAN?
oh dan ga ik er alles aan doen om er bij te zijnquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:14 schreef Mr_Baus het volgende:
oh ja.. en dat kassameisje heh?
.................
15 jaar...![]()
![]()
![]()
dat geloof je toch niet..
als je maar pinda's meeneemtquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:15 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
oh dan ga ik er alles aan doen om er bij te zijn![]()
Gaan we die gasten ff laten zien wat feesten is![]()
Eerlijk gezegd, het is geil.. maar kan het echt niet maken. Het had bijna mijn dochter kunnen wezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:15 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat zei jodie bernal ook al weer hierover
![]()
oh, ik meende dat je vorig jaar je eerste wip gemaakt hadquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, het is geil.. maar kan het echt niet maken. Het had bijna mijn dochter kunnen wezen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
oh, ik meende dat je vorig jaar je eerste wip gemaakt had![]()
Zal even kort beschrijven wat er zoal gebeurd tijdens een FoD lan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:14 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jorrit, die 50 euro is alleen voor de huur neem ik aan? eten en drinken zelf regelen? en dan gaan we een netwerkje aanleggen en een beetje kopieeeren en gamen enzo? of is er ook een internetverbinding ofzo?
sorry is mn eerste lanparty![]()
quote:
Moet je ff met Sumera praten.. die kan wel aan "server kraken" oplossingen komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh en nog een aanvulling ik heb nog steeds niet voorelkaar gekregen om unlocks aan te krijgen op een unranked server, dus we schieten met standaard wapens
klinkt goed!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
-knip-
*note to myself; aanschaf massive harddiskquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
klinkt goed!ik neem mn pr0n mee
![]()
Wat een leven heb die Baus ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:50 schreef Mr_Baus het volgende:
yippiekayee motherfucker![]()
ik ga ff bier halen en hamburgers bakken![]()
heeftquote:
Done.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:47 schreef Mr_Baus het volgende:
Wouter301 heeft problemen op het forum.. post ie in de shoutbox..
Hij moet ff validated worden.
I'll be waiting for you...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
vanavond nog knallen?
ik ben dr misschien een uurtje ofzo
quote:
Daar maak je in ieder geval een aantal gamers blij meequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
klinkt goed!ik neem mn pr0n mee
![]()
Dus als je samenwoont moet je ook ineens meer tijd door brengen met haar, klote voor jequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
mn vriendin begint trouwens al redelijk te balen van het samenwonen, ze vind dat ik te veel achter mn computer zit![]()
euh ga ik even rekenen:quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:30 schreef Keltie het volgende:
Hoelaat ongeveer?
Dan wil ik ook wel weer een potje meemaken
tja, vroeger zei ik dat ik druk was oid en dan kwam ik een avondje nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dus als je samenwoont moet je ook ineens meer tijd door brengen met haar, klote voor je
Ja, maar dat natuurlijk niet, dan moet je ONM en GTST kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Keltie het volgende:
Das een gunstige tijd
Beter als 19.00-20.30
Straks moet je nog gaan verantwoorden waarmee je vroeger zo druk was..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
tja, vroeger zei ik dat ik druk was oid en dan kwam ik een avondje niet![]()
maar ach zal wel wennen![]()
@ cardinal, ik heb iets van 350 gig HQ pr0n, redelijk gesorteerd. maar ik wil eigenlijk alles kwijt op een 250GB schijf, dus er zal denk ik wat gewist gaan worden![]()
hee ursel is je kelder al af??quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Straks moet je nog gaan verantwoorden waarmee je vroeger zo druk was..
Een echte soap vrouwquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Keltie het volgende:
Das een gunstige tijd
Beter als 19.00-20.30
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dat natuurlijk niet, dan moet je ONM en GTST kijken
Nee stelletje homo's.. Het is nog ergerquote:
Hutjes en bierkelders bouwen bij Ursel is vast een hele goede verklaringquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Straks moet je nog gaan verantwoorden waarmee je vroeger zo druk was..
wat een waardeloze hoolie ben jijquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
Nee stelletje homo's.. Het is nog erger
De was, afwas, stofzuigen, wc schoonmaken enzo.. Nu weer overtuigd van mijn mannelijkheid?
Mwah, eerder iemand die niet in een ranzig appartement wil wonenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat een waardeloze hoolie ben jij![]()
We gaan gestaag verder..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee ursel is je kelder al af??
hoezo niet? je kan toch gewoon een baksteen in dr waffel schuiven als ze niet wil boenenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, eerder iemand die niet in een ranzig appartement wil wonen
En aangezien ik net 2 weken met m'n vriendin heb hoef ik denk bij haar nog niet aan te komen met die taken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |