Neh. Ik mail wel 's naar Paul (en hij mailt dan terug). Vaak corrigeer ik 'm dan ergens op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
cosmick had jij naar paul gesmst dat je het kut vond?
okquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef IedeK. het volgende:
Die TT moet je even uitleggen.
antwoord:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef IedeK. het volgende:
Iemand een leuke TT voor straks?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
vraag:
[..]
antwoord:
[3FM #135] Van Audi of Assen wellicht?
[..]
ok
vraag:
[..]
antwoord:
Ik corrigeer 'm ook weleensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neh. Ik mail wel 's naar Paul (en hij mailt dan terug). Vaak corrigeer ik 'm dan ergens op.
Hij zei ook altijd Nina Perssons bijvoorbeeld. Laatst zei ie wel Persson, dus![]()
[..]
ok
vraag:
[..]
antwoord:
[..]
ok
vraag:
[..]
antwoord:
Trip?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik corrigeer 'm ook weleens
Zo zegt ie vaak 'on a ragga trip'
want?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef MutZ het volgende:
Btw, deze moet uiteraard wel voor 7 uur vanavond vol zijn
Maricha is vandaag 1 jaar producer van MetMichiel!quote:
Da's wel een goede reden dat mijn topic snel dicht moet jaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maricha is vandaag 1 jaar producer van MetMichiel!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel een goede reden dat mijn topic snel dicht moet ja
succes met zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben nu nog op zoek naar een goede photoshopper
kloptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:37 schreef DaMook het volgende:
Dan gooi ik er ook snel een post in, is ie weer iets sneller dicht.
jij bent veels te wakkerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
vraag:
[..]
antwoord:
je wilt toch niet zeggen dat je moet werken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef D.Rose het volgende:
ik doe trouwens niet mee met vullen, heb ff iets anders te doen
Gefeliquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo na een paar dagen heel weinig leven ben ik weer terug. Een 9 op m'n fucking presentatiedaarna dat heerlijk gevierd in de stad, net een uur wakker
Een 10 was mooier geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo na een paar dagen heel weinig leven ben ik weer terug. Een 9 op m'n fucking presentatiedaarna dat heerlijk gevierd in de stad, net een uur wakker
Ik wel, over een uurtje. Weer lekker Ikea radio luisteren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat je moet werken?
Daar zit je ook echt op te wachtenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik wel, over een uurtje. Weer lekker Ikea radio luisteren.
voorlop0ig nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
popduel! zou het moeilijk zijn vandaag?
Ach, vervelend is het niet gelukkig.quote:
streetbeats lezen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:49 schreef TIM-846 het volgende:
hoe heette dat nr van Candy Dulfer in het popduel??
Je mist iig wel MetDomienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ach, vervelend is het niet gelukkig.
Wehe, ik moet op Maandag en Vrijdag altijd Appie Heijn radio aanhoren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik wel, over een uurtje. Weer lekker Ikea radio luisteren.
Ik luister ze niet echt heel vaak...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:12 schreef TIM-846 het volgende:
C&S draaien best vaak nirvana in het begin .. nietwaar?
Met een heleboel leuke nummers...die je bijna nooit hoortquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:16 schreef Baseke het volgende:
Nirvana was dan ook een puike band.
Inderdaad, net als bij Paul bijvoorbeeld Cornell... leuk dat ze Black hole sun draaien, geweldig nummer, maar ze hebben meer, en hij heeft zelf ook alleen meer gemaakt .. altijd jammer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:17 schreef Glacier het volgende:
Met een heleboel leuke nummers...die je bijna nooit hoort
ja, dat was erg jammer vanmiddag. Had graag Jesus Christ Pose gehoord.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Inderdaad, net als bij Paul bijvoorbeeld Cornell... leuk dat ze Black hole sun draaien, geweldig nummer, maar ze hebben meer, en hij heeft zelf ook alleen meer gemaakt .. altijd jammer.
Nee, dat wil ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat je moet werken?
phieuw... Was al ff bang dat je een leven aan het krijgen was...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet zeggen.
Als ik dat wilde zeggen dan deed ik dat wel
Da's niet erg origineel hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:46 schreef Glacier het volgende:
Ik had eigenlijk en topictitel met Maricha en/of Domien verwacht
wat heeft leven met werken te maken?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
phieuw... Was al ff bang dat je een leven aan het krijgen was...
Tis allebei engquote:
Valt best mee hoorquote:
Hij had het wel door volgens mijquote:
Dan mis je Sabrina - Boys wel hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:53 schreef Glacier het volgende:
Is het heel erg als ik toch naar Kink gezapt ben?
* Glacier duikt weg
Daar mis je idd onwijs veel aanquote:
Solli voor wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Sollicitatie ging heel goed![]()
![]()
![]()
(kwartet)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik stond bij de bank vanmiddag en daar draaide ze de originele versie van Justice - D.A.N.C.E. Had ik dat goed gehoord en zo ja, welke is dat dan??
Tja, ik zoek een nieuwe baan. Ben net bij een bedrijf geweest en daar ga ik meehelpen in de planning, als ik het wordt. En dan voornamelijk; artiesten planning.quote:
De tekst die ze zingen, die hoorde ik door een man zingen op een rustige toon.quote:
Klinkt erg leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tja, ik zoek een nieuwe baan. Ben net bij een bedrijf geweest en daar ga ik meehelpen in de planning, als ik het wordt. En dan voornamelijk; artiesten planning.
Dus dat is wel leuk. [afbeelding] Nu nog een beetje onderhandelen etc (beide kanten op) Morgen een ander gesprek!
Ik zou het zo ff niet weten... Mss kan je het vinden bij 'gedraaid op 3fm'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De tekst die ze zingen, die hoorde ik door een man zingen op een rustige toon.
Zelfde idee als het verschil tussen de echte en de Mental Theo versie van Wonderfull Day`s. Of one night in Bankok etc etc![]()
Of werkt er iemand bij de ABN, daar draaien ze toch van die standaard "bandjes" op elk filiaal? Mailtje naar "Welke Gerard? Ekdom! Ekdom! helpt misschien welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zou het zo ff niet weten... Mss kan je het vinden bij 'gedraaid op 3fm'
Alleen kipsalade of ook nog iets erbij?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nog steeds eet ik een kipsalade.
Zijn idd ook dingen die je kunt proberen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of werkt er iemand bij de ABN, daar draaien ze toch van die standaard "bandjes" op elk filiaal? Mailtje naar "Welke Gerard? Ekdom! Ekdom! helpt misschien wel![]()
Mijn moeder had eigen gemaakte asperge soep overquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nog steeds eet ik een kipsalade.
Ontzettend! Nu eet ik een kipsalade en straks presenteer ik een radioprogramma!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:02 schreef MutZ het volgende:
Al een beetje zin in vanavond Domien?
Wat een wereld van verschil!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ontzettend! Nu eet ik een kipsalade en straks presenteer ik een radioprogramma!
wow...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Da's een salade met kip dus, hè!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Da's een salade met kip dus, hè!
Wat minimaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef MutZ het volgende:
Ik eet volgens mij wortels vanavond
Nee! Helemaal niets! Onze plastic/kartonnen bekertjes zijn op.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat een wereld van verschil!
Drink je er ook nog wat bij?
Met gebakken aardappeltjes hoor ik zojuistquote:
Dus Maricha kan vanavond geen koffie voor je halen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee! Helemaal niets! Onze plastic/kartonnen bekertjes zijn op.
Dat wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:03 schreef MutZ het volgende:
Ik eet volgens mij wortels vanavond
Jaweeeel! We'll think of somethingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dus Maricha kan vanavond geen koffie voor je halen?
Lekkerquote:
Ja, maakt m'n moederquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat wordt gemaakt?
Mijn soep is bijna warm: Asperge soep. Dat is met asperges en ham trouwens. hmmmm
In Nederland? Welnee joh. Doe niet zo raarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Er staan files. Hoor ik net op de radio.
Was het een hele kip ofzo. En je bent nu in de 3fm kantine natuurlijk. Of lees ik ergens overheen. Uit welk deel van Nederland komje eigenlijk? (nieuwsgierig aangelegd..)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik denk dat ik mijn salade (met kip dus hè!) niet opkrijg...
Niets mis mee, daar hebben andere Fok!kers ook wat aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Litton-Lane het volgende:
(nieuwsgierig aangelegd..)
Was die zo groot dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik denk dat ik mijn salade (met kip dus hè!) niet opkrijg...
- geen hele kip, kipstripsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was het een hele kip ofzo. En je bent nu in de 3fm kantine natuurlijk. Of lees ik ergens overheen. Uit welk deel van Nederland komje eigenlijk? (nieuwsgierig aangelegd..)
uhuhquote:
Ik mag vandaag ook niet klagen. Maar morgen moet ik weer zelf aan de slag...quote:
Gelukkig sta ik er niet inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Er staan files. Hoor ik net op de radio.
Brabantquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
- Noord-Brabant
Kijk, mooie standplaats he. Ik woon er ook, om de hoek van een wereld vol wonderen. Een stad ernaast...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
- geen hele kip, kipstrips
- zit op kantoor
- Noord-Brabant
Oh, daar scoor je wel een minpuntje hoor.quote:
Ik heb ook een auto hoor...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef borisz het volgende:
daar heb jij toch geen last van?jij gaat met de gele tuftuf
![]()
Dat wist ikquote:
Ik kan niet! Moet werken!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef MutZ het volgende:
Domien, kom jij nog ff buurten op Elastiek vrijdag btw?
Is het nog eetbaar? Zo ja, dan is het goed genoegquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mag vandaag ook niet klagen. Maar morgen moet ik weer zelf aan de slag...(Zal wel weer aanbranden, wat dat betreft ben ik een slechte bruidegom
. Vind het wel leuk, maar bak er niks van
)
Ook zonde om het gezondste bestanddeel weg te gooienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mijn kip is op. Nu heb ik enkel salade.
*gooit weg
Dan woon je echt om de hoek bij mij. Kan je carpoolen als ik een keer in de studio kom kijkenquote:
Ohja, stom natuurlijk van mij...quote:
Salade is anders heel gezond hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mijn kip is op. Nu heb ik enkel salade.
*gooit weg
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan woon je echt om de hoek bij mij. Kan je carpoolen als ik een keer in de studio kom kijken![]()
Tijdens Ekstra weekend meets the Fok!kers![]()
Ik ga alleen de zondagmiddag en avond. Hoop Razorlight en Amy Winehouse te zien!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ohja, stom natuurlijk van mij...
Ga jij nou nog naar Pinkpop, aangezien je ook moet uitzenden...
Razorlightquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ga alleen de zondagmiddag en avond. Hoop Razorlight en Amy Winehouse te zien!
Waar kan ik me opgeven?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan woon je echt om de hoek bij mij. Kan je carpoolen als ik een keer in de studio kom kijken![]()
Tijdens Ekstra weekend meets the Fok!kers![]()
Hej Domien je hebt een PM !quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Loze informatie.
Wát voor soep, daar gaat het om!
Blont?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:14 schreef MutZ het volgende:
Zullen we ff bellen dan, live verslag doen enzo....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef IedeK. het volgende:
Shrek 3 is leuk!
Zie een paar post hierboven....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Loze informatie.
Wát voor soep, daar gaat het om!
Dat wist je toch al?quote:
Tuurlijk mag je me bellenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zullen we ff bellen dan, live verslag doen enzo....
Geeft niet, als het met Lowlands maar niet regent.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Op het nieuws: Slecht weer tijdens Pinkpop!!![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geeft niet, als het met Lowlands maar niet regent.
Die had ik alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
I
Ja, best wel...balenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie een paar post hierboven....
(Asperge soep)
*Regenjas inpaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:16 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zie een paar post hierboven....
(Asperge soep)
zie boven jequote:
he, shit, je was eerder met postenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:18 schreef MutZ het volgende:
*eten gaat
okequote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik begreep van mijn lieve vriendinnetje dat het topic voor 20.00 dicht moest
Is er wel eens goed nieuws op een actualiteiten rubriek?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:18 schreef Litton-Lane het volgende:
* Zet radio weer aan, 1 Vandaag komt alleen met slecht nieuws.....
Eerder toch??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik begreep van mijn lieve vriendinnetje dat het topic voor 20.00 dicht moest
Als ik het zo heb gezien allemaal, dan niet nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Is er wel eens goed nieuws op een actualiteiten rubriek?
Welnéééééé!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Glacier het volgende:
En Domien, ben je al een beetje nerveus?
Die software zegt wel meer rare dingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:23 schreef Glacier het volgende:
Crap, ik post te snel aldus de FOK! software
Ik hoop het..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:22 schreef ChatGirl het volgende:
Dat lukt toch makkelijk Glacier?
Echt niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoop het..
Nu lijkt het opeens wel erg rustig...
Ik help je wel even hoor. Hoe is het eigenlijk met je these days?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:24 schreef Glacier het volgende:
Ik hoop het..
Nu lijkt het opeens wel erg rustig...
Met wat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik help je wel even hoor. Hoe is het eigenlijk met je these days?
Het topic moest toch volquote:
Ik vroeg hoe het me je gaatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:27 schreef Glacier het volgende:
Ik snapte je zin ff niet..
Ja, het topic moet vol
Mooi. Eet smakelijkquote:
Deze oplossing is grappigerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef Litton-Lane het volgende:
konden we de titel niet gewoon aanpassen, of zeg ik nu iets stoms.
Dat was echt leedvermaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:29 schreef Litton-Lane het volgende:
konden we de titel niet gewoon aanpassen, of zeg ik nu iets stoms.
Tokio H. vond ik niet zo goed bij Paul de Leeuw laatst en die gillende meisjes![]()
quote:
Je hebt niet echt iets te doen of wel?quote:
Neeee... Eindexamenjournaal deze week!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat gaat sneller!
Domien heb je ook een "Met Domien! is het elke dag feest?"
Ow, sorry!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Neeee... Eindexamenjournaal deze week!
Ik krijg net een fax dat Dalet vanavond gaat uitvallen en dat alle CD's zoek zijn (en de CD-speler kapot)...quote:
Gelukkig heb ik sloten aan md's bij me ;-)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg net een fax dat Dalet vanavond gaat uitvallen en dat alle CD's zoek zijn (en de CD-speler kapot)...![]()
Eigenlijk wel.quote:
Ahwquote:
Slijmbal.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Godverrre wat is Maricha een lekker ding zeg
Kom eens ff op IRCquote:
Ik zie 'm nergens staan (posts gingen net veul te snel).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:57 schreef borisz het volgende:
Mutz had het geloof ik ergens al geclaimd,
mij boeit het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |