Wat is dat voor een post dan?quote:
Ik heb al wat reacties gezien hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Ben benieuwd of er een ban gaat vallen.
Ik ook... Zelfs 4 van 1 persoon. Maar we wachten rustig af. Kijken of de mods zich houden aan het nieuwe beleid.quote:
Ja ja ben bezigquote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef Vakkie_W het volgende:
RayMania zal ik je helpen? Het woord "kanker" is alweer gevallen.
edit: 2 maal zelfs
Tuuurlijk wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik ook... Zelfs 4 van 1 persoon. Maar we wachten rustig af. Kijken of de mods zich houden aan het nieuwe beleid.
snel reageren op 1 persoon gaat meestal wel maar als er binnen korte tijd veel notewaardige posts komen dan duurt het soms wat langerquote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Dat er snel werd ingegrepen op het moment dat Vakkie van trollen werd verdacht vind ik goed, maar dan moet je ook net zo snel ingrijpen als er woorden worden gebruikt die we niet in VBL willen zien....
we?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Dat er snel werd ingegrepen op het moment dat Vakkie van trollen werd verdacht vind ik goed, maar dan moet je ook net zo snel ingrijpen als er woorden worden gebruikt die we niet in VBL willen zien....
Dankquote:
Daar hebben we mierenneuker Robbiequote:
dat mag hierin: De play-offs voor Promotie/Degradatie #1.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat was er mis mee?
OK niet gezienquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
dat mag hierin: De play-offs voor Promotie/Degradatie #1.
Je bent zelf ook lekker bezigquote:Op zondag 20 mei 2007 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Die NickRooz is wel eens even een aanwinst zeg...
Ja ik zeg ook uit het niets "Houd je bek kneus"quote:
Jij bent ook een zielig trollertje geworden anders, valt me van je tegen. Je hoeft niet op elke post over Ajax met een Feyenoordreactie terug te komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Die NickRooz is wel eens even een aanwinst zeg...
Inderdaad, dit is mij ook al opgevallen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij bent ook een zielig trollertje geworden anders, valt me van je tegen. Je hoeft niet op elke post over Ajax met een Feyenoordreactie terug te komen.
Wat is nu jouw probleem Vakkie? Ik heb er eigenlijk een beetje genoeg van. Is het omdat ik Ajacied ben, en dat alles wat ik doe in jouw ogen fout is? Zeg dat dan gewoon. Hoevaak heb ik niet aangegeven dat wij te laat waren met het aangeven van pizzakoppo bij de FA's, en dat de FA's het niet nodig vonden om nog een ban te zetten? Elke keer beschuldig je mijn persoon, maar wij werken altijd nog in een team.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef Vakkie_W het volgende:
RayMania zal ik je helpen? Het woord "kanker" is alweer gevallen.
edit: 2 maal zelfs
Zo makkelijk gaat het allemaal niet hoor Eilanden. Een mod is niet 90 minuten refreshend aanwezig in een Livescoretopic. Dat is niet de taak en niet verplicht. Bij Vakkie was ik er wel, bij de Ajacieden toevallig niet, omdat ik bezig was om een gifje te posten van de overtreding op Emanuelson. Mijn stream loopt verder iets achter, dus toen er werd gescholden na de 2-1, nam ik ondertussen het doelpunt op van Arveladze dat ik pas later te zien kreeg. Ik zie verder het probleem niet of een reactie in één minuut, of in drie minuten wordt aangepast.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Ja, nee, ik reageer wel niet meer. Kom op zeg? Langs alle kanten wordt er getrolled, en ik mag niets terug zeggen? Dat lijkt me ook niet he...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij bent ook een zielig trollertje geworden anders, valt me van je tegen. Je hoeft niet op elke post over Ajax met een Feyenoordreactie terug te komen.
Huil niet zo, je draaft te ver door in je selectieve kruistocht tegen het gebruik van het woord kanker.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar hebben we mierenneuker RobbieHoi kleine knul, ga je weer op alle slakken zout leggen?
* Eilanden Robbie aai over de bol geeft
Ook dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topic
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huil niet zo, je draaft te ver door in je selectieve kruistocht tegen het gebruik van het woord kanker.
Je bent notabene MOD geweest man, wees eens de slimste.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, nee, ik reageer wel niet meer. Kom op zeg? Langs alle kanten wordt er getrolled, en ik mag niets terug zeggen? Dat lijkt me ook niet he...
Maar dan moet je hier ook niet komen melden dat een andere user zo'n geweldige aanwinst is......quote:Op zondag 20 mei 2007 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, nee, ik reageer wel niet meer. Kom op zeg? Langs alle kanten wordt er getrolled, en ik mag niets terug zeggen? Dat lijkt me ook niet he...
Omdat ik eigenlijk verwacht dat tegen dergelijk gedrag opgetreden wordt. Of is zijn gedrag normaal?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar dan moet je hier ook niet komen melden dat een andere user zo'n geweldige aanwinst is......
je kan het ook meteen melden in plaats van eerst reageren op die userquote:Op zondag 20 mei 2007 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk verwacht dat tegen dergelijk gedrag opgetreden wordt. Of is zijn gedrag normaal?
Nou, dat wilde ik doen, maar je was al in het topic. Dus dacht ik, dat is niet meer nodig...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
je kan het ook meteen melden in plaats van eerst reageren op die user
Ik hou helemaal geen kruistocht. Maar jij moet gewoon overal tegenaan bemoeien, terwijl je niets toevoegt aan de discussie. Jij hebt een bepaalde mening, ik een andere .. klaar. Als jij het woord kanker wil gebruiken, dan hou ik je niet tegen ... ga je gang zou ik zeggen .....quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huil niet zo, je draaft te ver door in je selectieve kruistocht tegen het gebruik van het woord kanker.
Nou nou, waar was de TR van dit topic dan hè!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon een TR plaatsen, doe ik ook altijd.
Grappig manquote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou nou, waar was de TR van dit topic dan hè!.
Ach, ik bijt vaak op mijn tong vingers, maar zo af en toe heb je er users/opmerkingen tussen zitten die te irriterend zijn....quote:Op zondag 20 mei 2007 15:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je bent notabene MOD geweest man, wees eens de slimste.
Wat heeft Ray jou eigenlijk misdaan? Je kan ook even op zijn lange post reageren.quote:
Ah, weer een geval ik-ga-niet-op-de-post-van-RayMania-in.quote:
Moet ik nog ff typenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft Ray jou eigenlijk misdaan? Je kan ook even op zijn lange post reageren.
Precies, daar wacht ik ook op.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft Ray jou eigenlijk misdaan? Je kan ook even op zijn lange post reageren.
Neem je ze allemaal mee? Niet alleen die post, maar ook de reacties in de vorige twee Feedback-topics, en in het Feedback-forum.quote:
Ok, ik denk wel dat hij zich gesard voeltquote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, weer een geval ik-ga-niet-op-de-post-van-RayMania-in.
Was trouwens niet bedoeld om jou te sarren, maar TerroRobbie ...
Blijf je daar nou over zeiken? Kom eens met wat nieuws.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Neem je ze allemaal mee? Niet alleen die post, maar ook de reacties in de vorige twee Feedback-topics, en in het Feedback-forum.
En heel veel voorbeelden hè! Haal me onderuit.
Hehe. Pot verwijt de ketelquote:Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Blijf je daar nou over zeiken? Kom eens met wat nieuws.
Hahahahaha ... wat een leuke grapquote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Owjah ik wil ook nog een klacht indienen tegen Borkydude die deed mij gisteren doodverwenselen in het douchetopic en hij gebruikte ook het woord kanker.
Maar daar heb je ook niet snel ingegrepen
Voortaan zal ik de zin neerzetten met de voorstanders en de tegenstanders van het woord erin vermeldt, dan ben jij ook weer tevredenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, ik vind wel meer dingen niet zo erg. Maar het is nou eenmaal een woord dat WE niet in VBL willen zien he.
Briljant. Je weet er gewoon weer een Calimero-reactie van te maken. Zal ik je een geheimpje verklappen? Er zijn soms, heeeeel soms ook wel eens feyenoorders die er mee wegkomen!!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Vakkie_W het volgende:
Maar het mooie is dat een Jood altijd weg komt met getrol in het Feyenoord topic of gekanker in het Ajax topic. Altijd is het net niet genoeg, of het werd gezegd op een emotioneel moment (dan mag het wel ofzo).
Dat deed hij juist te laatquote:Op zondag 20 mei 2007 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
RayMania draagt mensen voor voor een ban.
Waarom was het te laat dan? Als ik iets steel in een winkel en ze komen er pas een jaar later achter dat ik het heb gedaan, dan is het toch ook niet te laat.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:52 schreef dndiek het volgende:
De FA's die uiteindelijk over de bans gaan vonden het te laat, toen pizzakoppo gemeld werd. Hoe vaak moet dat nog gezegd worden?
Het gaat niet om deze vraag, het gaat erom dat jij boos bent op RayMania om iets waar hij niets aan heeft kunnen doen. De FA's hebben beslist...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom was het te laat dan? Als ik iets steel in een winkel en ze komen er pas een jaar later achter dat ik het heb gedaan, dan is het toch ook niet te laat.
Reargeer eens op mijn reactie op jouquote:Op zondag 20 mei 2007 15:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat niet om deze vraag, het gaat erom dat jij boos bent op RayMania om iets waar hij niets aan heeft kunnen doen. De FA's hebben beslist...
Je praat onzin. Jouw ban was een opstelsom, zie ik in je notes. Ik zie een paar keer kanker en trolls in het Ajax topic, Feyenoord topic, en Livescoretopic.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Vakkie_W het volgende:
Nou waarom heb ik de pik op Raymania???
Heel simpel. Ik krijg een ban van 2 weken omdat ik een paar keer een trol zou hebben gezet in het Ajax topic. Dat ik dat gedaan heb zal ik ook niet ontkennen. Er was een nieuw beleid bla bla bla.... Nou ja dan denk je... Het zal wel.
Klopt niet. Het was helemaal geen dag later. Jij bent geband op 13-04-2007 09:31. Rubbereend heeft op dinsdag 1 mei 2007 @ 13:14 een ban gevraagd voor pizzakoppo. Dat is meer dan een halve maand later. Hoe kom jij daarbij dan?quote:En dan nog geen dag later scheld Pizzakoppo 3 keer met kanker dit kanker dat en dan gebeurd er niets. Omdat het te laat is gemeld![]()
![]()
Al word het over een jaar gemeld, wat maakt het uit? Lekker consequent weer. Dan kom je bij mij niet geloofwaardig over.
In de maand mei (zover heb ik nu even teruggekeken) zijn er meer Ajacieden geband dan Feyenoorders.quote:Maar het mooie is dat een Jood altijd weg komt met getrol in het Feyenoord topic of gekanker in het Ajax topic. Altijd is het net niet genoeg, of het werd gezegd op een emotioneel moment (dan mag het wel ofzo).
Nee, eigenlijk niet, ook niet helemaal juist van mij. Veel vermelden doe ik trouwens ook niet, alleen de tijd en trolls/kanker. Kan misschien nog net. Maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 20 mei 2007 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Bans worden toch niet besproken op het forum
Die was namelijk niet voor Ajax natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 16:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Met Messenga waren we beter af.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Met Messenga waren we beter af.
Was ook niet serieus natuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die was namelijk niet voor Ajax natuurlijk.
Maar die is ook meer als ex-mod actief in FB dan in de tijd dat ie mod wasquote:Op zondag 20 mei 2007 16:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik heb Messenga ook niet echt lang mee gemaakt op dit forum.
Kan jij niet weer blauw worden?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die is ook meer als ex-mod actief in FB dan in de tijd dat ie mod was
Klopt. Je snapt het kennelijk wel. Wat je niet snapt is dat Raymania geen bans zet en na zijn aanvraag er dus geen invloed meer op heeft. Als FA's vinden wij dat een overtreding recent moet zijn, geen specifieke tijdslimiet, maar gewoon 'recent'. Dus als jij iets banwaardigs post wat toevallig over het hoofd gezien wordt heb je gewoon mazzel.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Vakkie_W het volgende:
En dan nog geen dag later scheld Pizzakoppo 3 keer met kanker dit kanker dat en dan gebeurd er niets. Omdat het te laat is gemeld![]()
![]()
![]()
inderdaad en ze zijn wegquote:Op maandag 21 mei 2007 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Scheidsrechters #4: met wapperende kaarten --> of 1 van jullie de plaatjes (die niet doen), van waarschijnlijk Darkshine op pagina even weg willen halen. Je krijgt nu zo'n raar inlogschermpje.
Aanvinken? Nieuwe feature voor de mods ?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Holland Sport Amateurvoetbal Special. 20.30, 24-5 op NED3.
Even het slotje aanvinken, rubber. Je hebt het al vaker gedaan.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aanvinken? Nieuwe feature voor de mods ?
Bullshit natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die is ook meer als ex-mod actief in FB dan in de tijd dat ie mod was
Ik zie het probleem niet, ik zie gewoon de hele ttquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
VBL onderschrift #72 Zonder Sneijdergrappen mag wel verandert worden in 'Voetbalfoto-Onderschrift Competitie #72: Jury punten?' De huidige is namelijk te lang.
Ik stuur je wel een pm nog deze week (ergens). Ik wil het op zich wel overnemen, want het is een leuke compoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef RayMania het volgende:
Ja, erg druk. Zelfs amper tijd om gewoon te FOK!ken, helaas.
Ook goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ik zie gewoon de hele tt
OEpsquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zal ik nieuw topic maken?
Dan moet je dit ook even aanpassen. Het is dus Boulahrouz (Handige linkjes topic)quote:Op donderdag 9 september 2004 07:22 schreef just me het volgende:
Nederlandse spelers spelend in het buitenland:Khalid Bouhlarouz
Ik denk dat je opzich wel gelijk hebt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nicky Hofs of Clarence Seedorf ?
Ik denk dat ie opzich wel dicht zou kunnen.
Is wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
Haal die discussie tussen hung en mij maar weg in het voetbalshirtjestopic.
Heb gewaarschuwd, niet de bedoeling uiteraard. Zullen zien of het weer normaal gaat.quote:Ik erger me aan zijn post gedrag, hij post alleen fotoshops of shirtjes die al lang in een topic gepost zijn.
Zijn toegevoegde waarde is dan ook bijna gelijk aan 0.
Tot nu toe heeft hij denk ik 3 shirts gepost die en nog niet geplaatst waren en niet gephotoshopt zijn.
Ik zal niet meer op hem ingaan, al zal dat nog een moeilijke klus voor me worden.
quote:
Stanley_C is coolquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Hij kickt echt op dat topic kicken. Volgens mij is hij er al eens voor geband geweest (maar dat mag hier niet besproken worden)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:10 schreef Bos81 het volgende:
Hij kickt echt op dat topic kicken. Volgens mij is hij er al eens voor geband geweest (maar dat mag hier niet besproken worden)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is nogal lekken wat je hier doet
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij stond dat in de med toendertijd
EDIT; Ja dus. Dus geen informatie die achter de schermen moest blijven.
Banmeldtopic, vind hier je rechten terug.
Bans worden niet besproken, en je mist hem helemaal nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Weet iemand hier hoe lang Jorien geband is? We missen hem.
Jorienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, en je mist hem helemaal niet.
Je eerste deel: ok jammer.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, en je mist hem helemaal niet.
quote:Preview van het nieuwe shirt van het Marokkaanse elftal:
Rellen met Jorien is Ok!quote:
Geen reden om andere geopende topics te sluiten. Wie zegt dat een centraal Nivo Sparta dood zou bloeden?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo onbeduidend dat ze niet eens in de topiclijst staan.
Dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen reden om andere geopende topics te sluiten. Wie zegt dat een centraal Nivo Sparta dood zou bloeden?
We zullen zien, anders zakt het topic wel.quote:
Die bestaan niet hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:56 schreef RayMania het volgende:
Of gewoon een centraal Nivo Sparta topic. Zo bestaan er ook andere centrale topics van amateurclubs; ijsselmeervogels, spakenburg, ASWH.
Kan mij herinneren dat die bestaan/bestondenquote:
Nou, ik denk niet dat dat zal lopen. Al hoeft tongs topic van mij zeker niet dicht hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:20 schreef RayMania het volgende:
Laat het topic van tong dan maar een stimulans zijn voor het openen van andere centrale topics van hoofdklassenclubs.
Daar is grote kans van, maar geen reden om topics niet te openen. Want wie weet loopt een topic wel, dat is afwachtenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
- een centraal topic over een amateurclub vermoedelijk niet al te veel storm zal lopen, als ik zie hoe sommige eerste divisie clubs nu al gaan
Omdat het tong is zeker?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat dit topic van tong als uitzondering moet worden gezien, verder is het centraal houden wel beter. In de hoofdklassetopics en het mijn amateurteam topic loopt het goed met de vaste users.
Sommige amateurclubs hebben meer bestaansrecht + achterban dan menig jupiler league club.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
- een centraal topic over een amateurclub vermoedelijk niet al te veel storm zal lopen, als ik zie hoe sommige eerste divisie clubs nu al gaan
Nee, dat niet. Kwam er iemand anders met zoiets, een leuk geschreven openingspost, dan was dat hetzelfde geweest wat mij betreft.quote:
Ik ben het met je eens dat tong vaak onzin topic opent, maar dit stuk is gewoon goed geschreven en het leest lekker weg.quote:
Wat een onzin. Daar zijn die centrale topics toch voor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:20 schreef RayMania het volgende:
Laat het topic van tong dan maar een stimulans zijn voor het openen van andere centrale topics van hoofdklassenclubs.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef DarkShine het volgende:
[Centraal]VVV-Venlo Topic #3: Naar de Eredivisie!
Merci, weg.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Edit: Darkshine dus
quote:
Dat zijn er heel weinig.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sommige amateurclubs hebben meer bestaansrecht + achterban dan menig jupiler league club.
Geen onderzoek voor nodig, dat is al vanaf het begin zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:12 schreef Sethje het volgende:
Kan er onderzocht worden of BonJovi ook inhoudelijke posts kan posten? Tering zeg....
Echt alleen maar onzin man.....Allemaal quotes tijdens studio voetbal...lekker boeiend
dank uquote:
Ik denk dat het topic op slot kanquote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef VVV-Venlo het volgende:
kunnen de offtopic reacties hier Waar slaat de bijnaam van boudewijn zenden op? worden weggehaald
wtf?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef sjimz het volgende:
Ultra Tricks kan in het centrale fimlpjes topic.
VVV Venlo voegt ook niets echt toe.
Klik eens op dat linkje. Het gaat over een topic met toevallig dezelfde naam als je nick (alleen dan zonder streepje)quote:
whatever.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klik eens op dat linkje. Het gaat over een topic met toevallig dezelfde naam als je nick
Dat topic wat toch wel dicht mag omdat er al een centraal Zenden topic is?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:02 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
whatever.
als mensen gewoon ONTOPIC kunnen reageren in mijn topic, bvd
wat ben jij trouwens voor nsb sukkeltjequote:Op maandag 28 mei 2007 12:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gestressed puber en kijk eerst eens verder dan je neus lang is![]()
Volgens mij is het meerendeel van mijn posts gewoon inhoudelijk en ontopic.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:10 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
wat ben jij trouwens voor nsb sukkeltje
post eens een keer normaal, ipv te klikken
ah je blijft maar rellen en trollen in dit topic.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is het meerendeel van mijn posts gewoon inhoudelijk en ontopic.
Kom met argumenten voordat je meer van deze soort uitspraken doen die nog onsamenhangender zijn dan bergen los zand.
En wat heeft NSB hier mee te maken? Zie het verband niet echt, maar als jij het kan uitleggen, graag
ja die zal sjimz waarschuwen idd. want dit is behoorlijk vervelend allemaal.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:32 schreef Bos81 het volgende:
Sjimz zegt gewoon waar het op staat hoor. Rellen en trollen is volgens mij heel wat anders.
Maar voor dit soort onzin is dit topic niet bedoeld, dat zal een modje wel gaan vertellen zometeen, denk ik.
Sjimz zal echt niet de enige zijn met een waarschuwing denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:36 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
ja die zal sjimz waarschuwen idd. want dit is behoorlijk vervelend allemaal.
MIJN topicquote:Op maandag 28 mei 2007 12:02 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
whatever.
als mensen gewoon ONTOPIC kunnen reageren in mijn topic, bvd
ah, doorgaanquote:Op maandag 28 mei 2007 12:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sjimz zal echt niet de enige zijn met een waarschuwing denk ik.
Man, er is niets van jou bij, doe gewoon relaxed en er is niets aan de hand.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:44 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
je gedragen als een modje en als een idioot topics aanwijzen die dicht kunnen
Gezien en andere topics ookquote:Op maandag 28 mei 2007 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[AZ #27] Met die coach die veel prijzen weggeeft Treitertopic en doppelt.
Mwah je werkt bij de pliesiequote:Op maandag 28 mei 2007 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wat heeft NSB hier mee te maken? Zie het verband niet echt, maar als jij het kan uitleggen, graag
In het kwistopicquote:Op maandag 28 mei 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
Is er ergens een topic waar kenners rondlopen zodat ik wat foto's kan posten waarvan ik wil weten welke (oud)spelers het zijn?
Quiz-topic.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
Is er ergens een topic waar kenners rondlopen zodat ik wat foto's kan posten waarvan ik wil weten welke (oud)spelers het zijn?
VBL- Kwis #204. Gefeliciteerd Clarence en Paoloquote:Op maandag 28 mei 2007 16:37 schreef Nashje het volgende:
Oke, dank. Inmiddels gepost.
Dat is iequote:Op maandag 28 mei 2007 21:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #74 After the Play-offs kan dicht.
nummertje 73 it'squote:Op maandag 28 mei 2007 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog 1 verzoekje dan. Voetbalfoto-Onderschrift competitie #73 moet 73 zijn.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
gezien
Laat dat agent spelen maar aan mij overquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet politieagent spelen, maar het is gewoon irritant.
Het was een quote van een foute reactie uit een ander topic.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt het dan weggeedit?
Voilaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbal Insite #56
Iets neutralere TT misschien.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Eindrapport van je favoriete club
TT change naar eindrapport?
Nergens voor nodig, dat zakt vanzelf wel wegquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat FC Cheromets mag ook best een enkele reis slotjeskelder.
Dat is een tweedequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook zo, maar om er dan een speciaal plekje voor in te ruimen op de topiclijst...
Een linkje meer of minder maakt mij niet uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook zo, maar om er dan een speciaal plekje voor in te ruimen op de topiclijst...
Nou ja, het is meer dat ik er 1 in dat topic zoek en niet kan vinden en dan gelijk maar even de lijst af ga wat bij de eerste deel in de index zit. Het is niet zo dat ik dacht van, nou laat ik eens even wat linkjes zou zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Had er ook een niets te doen.Maar goed werk!
ik hoop niet dat ik Marianne Thiemequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
GOOGLE VBL-Quiz #5
Die kikkers verneuken het topic nogal, en hij heeft de reactie al in het andere topic geplaatst![]()
Dank je, aangepast. Ook opgeschoond.quote:
we zitten nu alweer bij 39quote:Op woensdag 30 mei 2007 04:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afonso Alves topic #4 Feanster kanarie met gouden SCHoen?
NIVO Sparta, de nieuwste hoofdklasser.
Het Ryan Donk topic #1: Een stormachtig seizoen.
FC Chernomorets Bourgas Sofia
[Roda JC #23] Butcher is back in town
Vitesse Arnhem #38: Met een derby
Het grote FC Den Bosch topic #51 Wat zullen de PO's brengen?
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuw Alves
Linkjestopic.
Nee, wij hebben besloten voorlopig niets met die filters te doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef DarkShine het volgende:
Kan er niet zo'n gedeelte komen als in GAM en V&A waarin alle centrale topics kunnen komen?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, wij hebben besloten voorlopig niets met die filters te doen
tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef Beschouw het volgende:
GOOGLE VBL-Quiz #5 kan dicht. Deel 6 is gestart.
Ik weet dat het niet gebruikelijk is, maar mag ik in andere topics reclame voor dit topic maken? Please?
Ik hoop niet dat je doelt op mijn informatieve post die niets weg had van een troll...want om een voor mij onbegrijpelijke reden is die verwijderd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nadat de vorige posts al verwijderd waren en ze gewaarschuwd zijn gaan de heren gewoon door:
Het grote Feijenoord-topic #284: Bosz, persona non grata!
Niet zo schijnheilig, bitte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je doelt op mijn informatieve post die niets weg had van een troll...want om een voor mij onbegrijpelijke reden is die verwijderd.![]()
Verklaar je nader? Leg mij dan maar uit waar precies de 'troll' zat.quote:
Waarom ga je als Ajacied in een feyenoordtopic (waar je normaal ook nooit komt) vragen wat de definitieve eindstand was?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Leg mij dan maar uit waar precies de 'troll' zat.
Omdat het daar aan de orde was.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom ga je als Ajacied in een feyenoordtopic (waar je normaal ook nooit komt) vragen wat de definitieve eindstand was?
Een informatieve vraag?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:59 schreef VoreG het volgende:
Vragen om de eindstand in het Feyenoord topic niet zien als trollen? Wat is het dan, een complimentje?
Misschien toch maar ff een spoilertagje plaatsen op ZK-Nederland? Want dit is niet de eerste.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:13 schreef Dibble het volgende:deze opmerking heb ik gezien
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:52 schreef BobbyHill het volgende:
Ik gok 2-0
hoort eigenlijk niet in dat topicquote:
Lezen is moeilijk volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:58 schreef Mr.N het volgende:
Ok diekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:00 schreef dndiek het volgende:
Je hoeft niet als meteen te melden in het FB-topic. Ik houd het in de gaten en het is zeker niet handig om die spoilers te quoten.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
jaja
De enige reden waarom zo'n topic eventueel nodig is is voor mensen die de uitslag van de wedstrijd nog niet weten en de wedstrijd alsnog willen zien, maar omdat iedereen in dat topic de uitslag al kent heeft het weinig zin om daar een apart topic voor open te houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin... Alleen omdat er 2 mensen lopen te trollen moet dat topic dicht? Nouja, goed, het zal wel.
Hmm ok. Ik keek niet voor de uitslag. En de mensen die keken en niet trolden waarschijnlijk ook niet. Maargoed, als ie dicht moet, moet ie dicht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
De enige reden waarom zo'n topic eventueel nodig is is voor mensen die de uitslag van de wedstrijd nog niet weten en de wedstrijd alsnog willen zien, maar omdat iedereen in dat topic de uitslag al kent heeft het weinig zin om daar een apart topic voor open te houden
Niemand heeft de uitslag gezegtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin... Alleen omdat er 2 mensen lopen te trollen moet dat topic dicht? Nouja, goed, het zal wel.
Er loopt al een topic over ZK- NL, dus deze is dan niet meer echt nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik keek niet voor de uitslag. En de mensen die keken en niet trolden waarschijnlijk ook niet. Maargoed, als ie dicht moet, moet ie dicht.
Zit dat nu niet bij de Kampioenscompetitie in?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is het zondagamateurstopic ?
link?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zit dat nu niet bij de Kampioenscompetitie in?
Kampioenscompetitie amateurs 2006/07 daar wordt de Zondag nu besprokenquote:
Vorig seizoen was er wel een topic over 2 zondaghoofdklassers, maar die zijn er dit seizoen niet geweest.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Er was geen los zondagtopic. Te weinig animo. Dat werd besproken in het "Wat doet je amateurclubje" topic. En nu inderdaad in de Kampioenscompetitie.
Gedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Bert van Marwijk topic #1
Kan iemand daar Het Bert van Marwijk topic #1 van maken of iets in die trant?
Waarom edit je de titel in godsnaam dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef dndiek het volgende:
Offtopic en onzin heb ik verwijderd, daar heb ik verder geen zelfbedachte regeltjes voor nodig gehad.
Is dat serieus geedit? Dat is toch wel een beetje zielig. Iedereen heeft wel door dat zo'n titel niet serieus is en door het weg te halen, krijgt het nog meer nadruk ook. Je handeling kan zo juist een omgekeerde uitwerking krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom edit je de titel in godsnaam dan?
De helft van alle tranfsergeruchten die gepost worden in VBL zijn onzin....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef dndiek het volgende:
Offtopic en onzin heb ik verwijderd, daar heb ik verder geen zelfbedachte regeltjes voor nodig gehad.
Mods zijn toch nooit geliefdquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De helft van alle tranfsergeruchten die gepost worden in VBL zijn onzin....![]()
Ik weet niet wat jouw bedoeling is van het mod zijn, maar je maakt het forum er niet leuker op.. en jezelf niet geliefder.
Het is een grapje. Jeweet.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het grote Wesley Sneijder topic deel 2!
Misschien is het leuk om ''grote'' tussen aanhalingstekens te zetten![]()
Dicht, dank jequote:Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[oefenen] Thailand - Nederland wo 06-06 14.00
Topic van tong was eerder.
Aangepast, omdat jij de TS bentquote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom worden titels als " Ronaldinho naar Ajax" in godsnaam geedit als het een clubtopic betreft? Mogen grapjes in de TT's nu ook al niet meer?
Je bent een beetje TE overijverig, dndiek..
Hi-la-risch.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
ik ga eens even opruimenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Transfergeruchten #76. Einde seizoen. het is daar nu meer de discussie welke club kanslozer is: Ajax of Feyenoord, dan wie naar welke club gaat.
Ik mag natuurlijk ook niet gaan werken of zoquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat Dndiek nooit reageert op kritiek.
Hé dat rijmt
Ik had het voornamelijk gedaan omdat er een tr was gekomen over het Ajax topic, maar ik had inderdaad de TT kunnen laten staan....quote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De helft van alle tranfsergeruchten die gepost worden in VBL zijn onzin....![]()
Ik weet niet wat jouw bedoeling is van het mod zijn, maar je maakt het forum er niet leuker op.. en jezelf niet geliefder.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |