whatever.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klik eens op dat linkje. Het gaat over een topic met toevallig dezelfde naam als je nick
Dat topic wat toch wel dicht mag omdat er al een centraal Zenden topic is?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:02 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
whatever.
als mensen gewoon ONTOPIC kunnen reageren in mijn topic, bvd
wat ben jij trouwens voor nsb sukkeltjequote:Op maandag 28 mei 2007 12:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gestressed puber en kijk eerst eens verder dan je neus lang is![]()
Volgens mij is het meerendeel van mijn posts gewoon inhoudelijk en ontopic.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:10 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
wat ben jij trouwens voor nsb sukkeltje
post eens een keer normaal, ipv te klikken
ah je blijft maar rellen en trollen in dit topic.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij is het meerendeel van mijn posts gewoon inhoudelijk en ontopic.
Kom met argumenten voordat je meer van deze soort uitspraken doen die nog onsamenhangender zijn dan bergen los zand.
En wat heeft NSB hier mee te maken? Zie het verband niet echt, maar als jij het kan uitleggen, graag
ja die zal sjimz waarschuwen idd. want dit is behoorlijk vervelend allemaal.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:32 schreef Bos81 het volgende:
Sjimz zegt gewoon waar het op staat hoor. Rellen en trollen is volgens mij heel wat anders.
Maar voor dit soort onzin is dit topic niet bedoeld, dat zal een modje wel gaan vertellen zometeen, denk ik.
Sjimz zal echt niet de enige zijn met een waarschuwing denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:36 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
ja die zal sjimz waarschuwen idd. want dit is behoorlijk vervelend allemaal.
MIJN topicquote:Op maandag 28 mei 2007 12:02 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
whatever.
als mensen gewoon ONTOPIC kunnen reageren in mijn topic, bvd
ah, doorgaanquote:Op maandag 28 mei 2007 12:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sjimz zal echt niet de enige zijn met een waarschuwing denk ik.
Man, er is niets van jou bij, doe gewoon relaxed en er is niets aan de hand.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:44 schreef VVV-Venlo het volgende:
[..]
je gedragen als een modje en als een idioot topics aanwijzen die dicht kunnen
Gezien en andere topics ookquote:Op maandag 28 mei 2007 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[AZ #27] Met die coach die veel prijzen weggeeft Treitertopic en doppelt.
Mwah je werkt bij de pliesiequote:Op maandag 28 mei 2007 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wat heeft NSB hier mee te maken? Zie het verband niet echt, maar als jij het kan uitleggen, graag
In het kwistopicquote:Op maandag 28 mei 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
Is er ergens een topic waar kenners rondlopen zodat ik wat foto's kan posten waarvan ik wil weten welke (oud)spelers het zijn?
Quiz-topic.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
Is er ergens een topic waar kenners rondlopen zodat ik wat foto's kan posten waarvan ik wil weten welke (oud)spelers het zijn?
VBL- Kwis #204. Gefeliciteerd Clarence en Paoloquote:Op maandag 28 mei 2007 16:37 schreef Nashje het volgende:
Oke, dank. Inmiddels gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |