Nou, ik denk niet dat dat zal lopen. Al hoeft tongs topic van mij zeker niet dicht hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:20 schreef RayMania het volgende:
Laat het topic van tong dan maar een stimulans zijn voor het openen van andere centrale topics van hoofdklassenclubs.
Daar is grote kans van, maar geen reden om topics niet te openen. Want wie weet loopt een topic wel, dat is afwachtenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
- een centraal topic over een amateurclub vermoedelijk niet al te veel storm zal lopen, als ik zie hoe sommige eerste divisie clubs nu al gaan
Omdat het tong is zeker?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat dit topic van tong als uitzondering moet worden gezien, verder is het centraal houden wel beter. In de hoofdklassetopics en het mijn amateurteam topic loopt het goed met de vaste users.
Sommige amateurclubs hebben meer bestaansrecht + achterban dan menig jupiler league club.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
- een centraal topic over een amateurclub vermoedelijk niet al te veel storm zal lopen, als ik zie hoe sommige eerste divisie clubs nu al gaan
Nee, dat niet. Kwam er iemand anders met zoiets, een leuk geschreven openingspost, dan was dat hetzelfde geweest wat mij betreft.quote:
Ik ben het met je eens dat tong vaak onzin topic opent, maar dit stuk is gewoon goed geschreven en het leest lekker weg.quote:
Wat een onzin. Daar zijn die centrale topics toch voor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:20 schreef RayMania het volgende:
Laat het topic van tong dan maar een stimulans zijn voor het openen van andere centrale topics van hoofdklassenclubs.
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef DarkShine het volgende:
[Centraal]VVV-Venlo Topic #3: Naar de Eredivisie!
Merci, weg.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[Centraal]VVV-Venlo Topic #3: Naar de Eredivisie!
Edit: Darkshine dus
quote:
Dat zijn er heel weinig.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sommige amateurclubs hebben meer bestaansrecht + achterban dan menig jupiler league club.
Geen onderzoek voor nodig, dat is al vanaf het begin zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:12 schreef Sethje het volgende:
Kan er onderzocht worden of BonJovi ook inhoudelijke posts kan posten? Tering zeg....
Echt alleen maar onzin man.....Allemaal quotes tijdens studio voetbal...lekker boeiend
dank uquote:
Ik denk dat het topic op slot kanquote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef VVV-Venlo het volgende:
kunnen de offtopic reacties hier Waar slaat de bijnaam van boudewijn zenden op? worden weggehaald
wtf?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef sjimz het volgende:
Ultra Tricks kan in het centrale fimlpjes topic.
VVV Venlo voegt ook niets echt toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |