Hier zit je er toch mooi naast, Palle is de wereldtop, hij speelt samen met de groten der straatvoetbal en zit bij SoccerShowDown het grootste straatvoetbal team!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:03 schreef Pritt het volgende:
Die jongens kunnen t wel hoor maar ze doen nogal vaak hetzelfde (met kleine variatie natuurlijk).
Maar ik heb Marokkaantjes gezien die dit ook kunnen maar met veel meer afwisseling hebben.
Touzani, de oprichter is een oud feyenoorderquote:Op maandag 28 mei 2007 12:07 schreef twi het volgende:
Zijn dit die jongens die verder niet goed genoeg waren in 't echte spelletje dat ze maar trucjes zijn gaan doen?
Lees nog eens en reply dan opnieuw.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hier zit je er toch mooi naast, Palle is de wereldtop, hij speelt samen met de groten der straatvoetbal en zit bij SoccerShowDown het grootste straatvoetbal team!
"Marokkaantjes met meer afwisseling" palle is de top, geen marokkaantjes die beter zijn dan hem.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:09 schreef Pritt het volgende:
[..]
Lees nog eens en reply dan opnieuw.
Moet je mij even uitleggen welk deel van "ze kunnen het vast wel" je niet begrijpt.
Ben je nou echt dom of probeer je via een kromme beredenering je gelijk te halen?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
"Marokkaantjes met meer afwisseling" palle is de top, geen marokkaantjes die beter zijn dan hem.
Even uitleggen wat je hier niet aan begrijpt ok?
Ja en ik kreeg de indruk dat je daarmee doelde dat de mocro´s beter zijn dan Palle, ok?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:14 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ben je nou echt dom of probeer je via een kromme beredenering je gelijk te halen?![]()
Ik zeg nergens dat er Marokkaantjes zijn die beter dan hem zijn, ik zeg dat zij meer variatie erin gooien.
Maar goed gelukkig graaf je nu je eigen graf door een flimpje te posten van een (semi-) Marokkaan.![]()
ONEE?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:14 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Ja vriend, lucht tricks en ground tricks kan je niet met elkaar vergelijken he
Nou vooruit dan, we zijn weer vriendjes.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja en ik kreeg de indruk dat je daarmee doelde dat de mocro´s beter zijn dan Palle, ok?
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, we zijn weer vriendjes.![]()
Ja tuurlijk is dat honderd procent verschillendquote:Op maandag 28 mei 2007 12:22 schreef GambinoT het volgende:
[..]
nee vind jij wel?
Het zijn toch heke andere trucks
Ik zag het net ja, goede futsaller!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:27 schreef GambinoT het volgende:
Falcao typ dat in op youtubewat die kan ook super tricks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |