Wat is dat voor een post dan?quote:
Ik heb al wat reacties gezien hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Vakkie_W het volgende:
Ben benieuwd of er een ban gaat vallen.
Ik ook... Zelfs 4 van 1 persoon. Maar we wachten rustig af. Kijken of de mods zich houden aan het nieuwe beleid.quote:
Ja ja ben bezigquote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef Vakkie_W het volgende:
RayMania zal ik je helpen? Het woord "kanker" is alweer gevallen.
edit: 2 maal zelfs
Tuuurlijk wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik ook... Zelfs 4 van 1 persoon. Maar we wachten rustig af. Kijken of de mods zich houden aan het nieuwe beleid.
snel reageren op 1 persoon gaat meestal wel maar als er binnen korte tijd veel notewaardige posts komen dan duurt het soms wat langerquote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Dat er snel werd ingegrepen op het moment dat Vakkie van trollen werd verdacht vind ik goed, maar dan moet je ook net zo snel ingrijpen als er woorden worden gebruikt die we niet in VBL willen zien....
we?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Dat er snel werd ingegrepen op het moment dat Vakkie van trollen werd verdacht vind ik goed, maar dan moet je ook net zo snel ingrijpen als er woorden worden gebruikt die we niet in VBL willen zien....
Dankquote:
Daar hebben we mierenneuker Robbiequote:
dat mag hierin: De play-offs voor Promotie/Degradatie #1.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat was er mis mee?
OK niet gezienquote:Op zondag 20 mei 2007 14:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
dat mag hierin: De play-offs voor Promotie/Degradatie #1.
Je bent zelf ook lekker bezigquote:Op zondag 20 mei 2007 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Die NickRooz is wel eens even een aanwinst zeg...
Ja ik zeg ook uit het niets "Houd je bek kneus"quote:
Jij bent ook een zielig trollertje geworden anders, valt me van je tegen. Je hoeft niet op elke post over Ajax met een Feyenoordreactie terug te komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Die NickRooz is wel eens even een aanwinst zeg...
Inderdaad, dit is mij ook al opgevallen.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij bent ook een zielig trollertje geworden anders, valt me van je tegen. Je hoeft niet op elke post over Ajax met een Feyenoordreactie terug te komen.
Wat is nu jouw probleem Vakkie? Ik heb er eigenlijk een beetje genoeg van. Is het omdat ik Ajacied ben, en dat alles wat ik doe in jouw ogen fout is? Zeg dat dan gewoon. Hoevaak heb ik niet aangegeven dat wij te laat waren met het aangeven van pizzakoppo bij de FA's, en dat de FA's het niet nodig vonden om nog een ban te zetten? Elke keer beschuldig je mijn persoon, maar wij werken altijd nog in een team.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:19 schreef Vakkie_W het volgende:
RayMania zal ik je helpen? Het woord "kanker" is alweer gevallen.
edit: 2 maal zelfs
Zo makkelijk gaat het allemaal niet hoor Eilanden. Een mod is niet 90 minuten refreshend aanwezig in een Livescoretopic. Dat is niet de taak en niet verplicht. Bij Vakkie was ik er wel, bij de Ajacieden toevallig niet, omdat ik bezig was om een gifje te posten van de overtreding op Emanuelson. Mijn stream loopt verder iets achter, dus toen er werd gescholden na de 2-1, nam ik ondertussen het doelpunt op van Arveladze dat ik pas later te zien kreeg. Ik zie verder het probleem niet of een reactie in één minuut, of in drie minuten wordt aangepast.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:25 schreef Eilanden het volgende:
Ja, nee, ik reageer wel niet meer. Kom op zeg? Langs alle kanten wordt er getrolled, en ik mag niets terug zeggen? Dat lijkt me ook niet he...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jij bent ook een zielig trollertje geworden anders, valt me van je tegen. Je hoeft niet op elke post over Ajax met een Feyenoordreactie terug te komen.
Huil niet zo, je draaft te ver door in je selectieve kruistocht tegen het gebruik van het woord kanker.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar hebben we mierenneuker RobbieHoi kleine knul, ga je weer op alle slakken zout leggen?
* Eilanden Robbie aai over de bol geeft
Ook dank voor je inhoudelijke bijdrage aan dit topic
quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huil niet zo, je draaft te ver door in je selectieve kruistocht tegen het gebruik van het woord kanker.
Je bent notabene MOD geweest man, wees eens de slimste.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, nee, ik reageer wel niet meer. Kom op zeg? Langs alle kanten wordt er getrolled, en ik mag niets terug zeggen? Dat lijkt me ook niet he...
Maar dan moet je hier ook niet komen melden dat een andere user zo'n geweldige aanwinst is......quote:Op zondag 20 mei 2007 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, nee, ik reageer wel niet meer. Kom op zeg? Langs alle kanten wordt er getrolled, en ik mag niets terug zeggen? Dat lijkt me ook niet he...
Omdat ik eigenlijk verwacht dat tegen dergelijk gedrag opgetreden wordt. Of is zijn gedrag normaal?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar dan moet je hier ook niet komen melden dat een andere user zo'n geweldige aanwinst is......
je kan het ook meteen melden in plaats van eerst reageren op die userquote:Op zondag 20 mei 2007 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk verwacht dat tegen dergelijk gedrag opgetreden wordt. Of is zijn gedrag normaal?
Nou, dat wilde ik doen, maar je was al in het topic. Dus dacht ik, dat is niet meer nodig...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
je kan het ook meteen melden in plaats van eerst reageren op die user
Ik hou helemaal geen kruistocht. Maar jij moet gewoon overal tegenaan bemoeien, terwijl je niets toevoegt aan de discussie. Jij hebt een bepaalde mening, ik een andere .. klaar. Als jij het woord kanker wil gebruiken, dan hou ik je niet tegen ... ga je gang zou ik zeggen .....quote:Op zondag 20 mei 2007 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Huil niet zo, je draaft te ver door in je selectieve kruistocht tegen het gebruik van het woord kanker.
Nou nou, waar was de TR van dit topic dan hè!quote:Op zondag 20 mei 2007 15:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Gewoon een TR plaatsen, doe ik ook altijd.
Grappig manquote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou nou, waar was de TR van dit topic dan hè!.
Ach, ik bijt vaak op mijn tong vingers, maar zo af en toe heb je er users/opmerkingen tussen zitten die te irriterend zijn....quote:Op zondag 20 mei 2007 15:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je bent notabene MOD geweest man, wees eens de slimste.
Wat heeft Ray jou eigenlijk misdaan? Je kan ook even op zijn lange post reageren.quote:
Ah, weer een geval ik-ga-niet-op-de-post-van-RayMania-in.quote:
Moet ik nog ff typenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft Ray jou eigenlijk misdaan? Je kan ook even op zijn lange post reageren.
Precies, daar wacht ik ook op.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft Ray jou eigenlijk misdaan? Je kan ook even op zijn lange post reageren.
Neem je ze allemaal mee? Niet alleen die post, maar ook de reacties in de vorige twee Feedback-topics, en in het Feedback-forum.quote:
Ok, ik denk wel dat hij zich gesard voeltquote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ah, weer een geval ik-ga-niet-op-de-post-van-RayMania-in.
Was trouwens niet bedoeld om jou te sarren, maar TerroRobbie ...
Blijf je daar nou over zeiken? Kom eens met wat nieuws.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Neem je ze allemaal mee? Niet alleen die post, maar ook de reacties in de vorige twee Feedback-topics, en in het Feedback-forum.
En heel veel voorbeelden hè! Haal me onderuit.
Hehe. Pot verwijt de ketelquote:Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Blijf je daar nou over zeiken? Kom eens met wat nieuws.
Hahahahaha ... wat een leuke grapquote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Owjah ik wil ook nog een klacht indienen tegen Borkydude die deed mij gisteren doodverwenselen in het douchetopic en hij gebruikte ook het woord kanker.
Maar daar heb je ook niet snel ingegrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |