Gedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Bert van Marwijk topic #1
Kan iemand daar Het Bert van Marwijk topic #1 van maken of iets in die trant?
Waarom edit je de titel in godsnaam dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef dndiek het volgende:
Offtopic en onzin heb ik verwijderd, daar heb ik verder geen zelfbedachte regeltjes voor nodig gehad.
Is dat serieus geedit? Dat is toch wel een beetje zielig. Iedereen heeft wel door dat zo'n titel niet serieus is en door het weg te halen, krijgt het nog meer nadruk ook. Je handeling kan zo juist een omgekeerde uitwerking krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom edit je de titel in godsnaam dan?
De helft van alle tranfsergeruchten die gepost worden in VBL zijn onzin....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef dndiek het volgende:
Offtopic en onzin heb ik verwijderd, daar heb ik verder geen zelfbedachte regeltjes voor nodig gehad.
Mods zijn toch nooit geliefdquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De helft van alle tranfsergeruchten die gepost worden in VBL zijn onzin....![]()
Ik weet niet wat jouw bedoeling is van het mod zijn, maar je maakt het forum er niet leuker op.. en jezelf niet geliefder.
Het is een grapje. Jeweet.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het grote Wesley Sneijder topic deel 2!
Misschien is het leuk om ''grote'' tussen aanhalingstekens te zetten![]()
Dicht, dank jequote:Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[oefenen] Thailand - Nederland wo 06-06 14.00
Topic van tong was eerder.
Aangepast, omdat jij de TS bentquote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom worden titels als " Ronaldinho naar Ajax" in godsnaam geedit als het een clubtopic betreft? Mogen grapjes in de TT's nu ook al niet meer?
Je bent een beetje TE overijverig, dndiek..
Hi-la-risch.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
ik ga eens even opruimenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Transfergeruchten #76. Einde seizoen. het is daar nu meer de discussie welke club kanslozer is: Ajax of Feyenoord, dan wie naar welke club gaat.
Ik mag natuurlijk ook niet gaan werken of zoquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat Dndiek nooit reageert op kritiek.
Hé dat rijmt
Ik had het voornamelijk gedaan omdat er een tr was gekomen over het Ajax topic, maar ik had inderdaad de TT kunnen laten staan....quote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De helft van alle tranfsergeruchten die gepost worden in VBL zijn onzin....![]()
Ik weet niet wat jouw bedoeling is van het mod zijn, maar je maakt het forum er niet leuker op.. en jezelf niet geliefder.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |