Dat is iequote:Op maandag 28 mei 2007 21:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voetbalfoto-Onderschrift competitie #74 After the Play-offs kan dicht.
nummertje 73 it'squote:Op maandag 28 mei 2007 21:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nog 1 verzoekje dan. Voetbalfoto-Onderschrift competitie #73 moet 73 zijn.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
gezien
Laat dat agent spelen maar aan mij overquote:Op maandag 28 mei 2007 22:25 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet politieagent spelen, maar het is gewoon irritant.
Het was een quote van een foute reactie uit een ander topic.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wordt het dan weggeedit?
Voilaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Voetbal Insite #56
Iets neutralere TT misschien.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Eindrapport van je favoriete club
TT change naar eindrapport?
Nergens voor nodig, dat zakt vanzelf wel wegquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat FC Cheromets mag ook best een enkele reis slotjeskelder.
Dat is een tweedequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook zo, maar om er dan een speciaal plekje voor in te ruimen op de topiclijst...
Een linkje meer of minder maakt mij niet uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is ook zo, maar om er dan een speciaal plekje voor in te ruimen op de topiclijst...
.
Nou ja, het is meer dat ik er 1 in dat topic zoek en niet kan vinden en dan gelijk maar even de lijst af ga wat bij de eerste deel in de index zit. Het is niet zo dat ik dacht van, nou laat ik eens even wat linkjes zou zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Had er ook een niets te doen.Maar goed werk!
ik hoop niet dat ik Marianne Thiemequote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
GOOGLE VBL-Quiz #5
Die kikkers verneuken het topic nogal, en hij heeft de reactie al in het andere topic geplaatst![]()
Dank je, aangepast. Ook opgeschoond.quote:
we zitten nu alweer bij 39quote:Op woensdag 30 mei 2007 04:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Afonso Alves topic #4 Feanster kanarie met gouden SCHoen?
NIVO Sparta, de nieuwste hoofdklasser.
Het Ryan Donk topic #1: Een stormachtig seizoen.
FC Chernomorets Bourgas Sofia
[Roda JC #23] Butcher is back in town
Vitesse Arnhem #38: Met een derby
Het grote FC Den Bosch topic #51 Wat zullen de PO's brengen?
[Centraal] SC Heerenveen #24 Met een nieuw Alves
[Centraal]VVV-Venlo Topic #3: Naar de Eredivisie!
Linkjestopic.
Nee, wij hebben besloten voorlopig niets met die filters te doenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef DarkShine het volgende:
Kan er niet zo'n gedeelte komen als in GAM en V&A waarin alle centrale topics kunnen komen?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, wij hebben besloten voorlopig niets met die filters te doen
tuurlijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:59 schreef Beschouw het volgende:
GOOGLE VBL-Quiz #5 kan dicht. Deel 6 is gestart.
Ik weet dat het niet gebruikelijk is, maar mag ik in andere topics reclame voor dit topic maken? Please?
Ik hoop niet dat je doelt op mijn informatieve post die niets weg had van een troll...want om een voor mij onbegrijpelijke reden is die verwijderd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Nadat de vorige posts al verwijderd waren en ze gewaarschuwd zijn gaan de heren gewoon door:
Het grote Feijenoord-topic #284: Bosz, persona non grata!
Niet zo schijnheilig, bitte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je doelt op mijn informatieve post die niets weg had van een troll...want om een voor mij onbegrijpelijke reden is die verwijderd.![]()
Verklaar je nader? Leg mij dan maar uit waar precies de 'troll' zat.quote:
Waarom ga je als Ajacied in een feyenoordtopic (waar je normaal ook nooit komt) vragen wat de definitieve eindstand was?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verklaar je nader? Leg mij dan maar uit waar precies de 'troll' zat.
Omdat het daar aan de orde was.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom ga je als Ajacied in een feyenoordtopic (waar je normaal ook nooit komt) vragen wat de definitieve eindstand was?
Een informatieve vraag?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:59 schreef VoreG het volgende:
Vragen om de eindstand in het Feyenoord topic niet zien als trollen? Wat is het dan, een complimentje?
Misschien toch maar ff een spoilertagje plaatsen op ZK-Nederland? Want dit is niet de eerste.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:13 schreef Dibble het volgende:deze opmerking heb ik gezien
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:52 schreef BobbyHill het volgende:
Ik gok 2-0
hoort eigenlijk niet in dat topicquote:
Lezen is moeilijk volgens mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:58 schreef Mr.N het volgende:
Ok diekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:00 schreef dndiek het volgende:
Je hoeft niet als meteen te melden in het FB-topic. Ik houd het in de gaten en het is zeker niet handig om die spoilers te quoten.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
jaja
De enige reden waarom zo'n topic eventueel nodig is is voor mensen die de uitslag van de wedstrijd nog niet weten en de wedstrijd alsnog willen zien, maar omdat iedereen in dat topic de uitslag al kent heeft het weinig zin om daar een apart topic voor open te houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin... Alleen omdat er 2 mensen lopen te trollen moet dat topic dicht? Nouja, goed, het zal wel.
Hmm ok. Ik keek niet voor de uitslag. En de mensen die keken en niet trolden waarschijnlijk ook niet. Maargoed, als ie dicht moet, moet ie dicht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
De enige reden waarom zo'n topic eventueel nodig is is voor mensen die de uitslag van de wedstrijd nog niet weten en de wedstrijd alsnog willen zien, maar omdat iedereen in dat topic de uitslag al kent heeft het weinig zin om daar een apart topic voor open te houden
Niemand heeft de uitslag gezegtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin... Alleen omdat er 2 mensen lopen te trollen moet dat topic dicht? Nouja, goed, het zal wel.
Er loopt al een topic over ZK- NL, dus deze is dan niet meer echt nodigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik keek niet voor de uitslag. En de mensen die keken en niet trolden waarschijnlijk ook niet. Maargoed, als ie dicht moet, moet ie dicht.
Zit dat nu niet bij de Kampioenscompetitie in?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar is het zondagamateurstopic ?
link?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zit dat nu niet bij de Kampioenscompetitie in?
Kampioenscompetitie amateurs 2006/07 daar wordt de Zondag nu besprokenquote:
Vorig seizoen was er wel een topic over 2 zondaghoofdklassers, maar die zijn er dit seizoen niet geweest.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef methodmich het volgende:
Er was geen los zondagtopic. Te weinig animo. Dat werd besproken in het "Wat doet je amateurclubje" topic. En nu inderdaad in de Kampioenscompetitie.
Gedaanquote:Op zondag 3 juni 2007 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Bert van Marwijk topic #1
Kan iemand daar Het Bert van Marwijk topic #1 van maken of iets in die trant?
Waarom edit je de titel in godsnaam dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef dndiek het volgende:
Offtopic en onzin heb ik verwijderd, daar heb ik verder geen zelfbedachte regeltjes voor nodig gehad.
Is dat serieus geedit? Dat is toch wel een beetje zielig. Iedereen heeft wel door dat zo'n titel niet serieus is en door het weg te halen, krijgt het nog meer nadruk ook. Je handeling kan zo juist een omgekeerde uitwerking krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom edit je de titel in godsnaam dan?
De helft van alle tranfsergeruchten die gepost worden in VBL zijn onzin....quote:Op maandag 4 juni 2007 12:00 schreef dndiek het volgende:
Offtopic en onzin heb ik verwijderd, daar heb ik verder geen zelfbedachte regeltjes voor nodig gehad.
Mods zijn toch nooit geliefdquote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De helft van alle tranfsergeruchten die gepost worden in VBL zijn onzin....![]()
Ik weet niet wat jouw bedoeling is van het mod zijn, maar je maakt het forum er niet leuker op.. en jezelf niet geliefder.
Het is een grapje. Jeweet.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het grote Wesley Sneijder topic deel 2!
Misschien is het leuk om ''grote'' tussen aanhalingstekens te zetten![]()
Dicht, dank jequote:Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[oefenen] Thailand - Nederland wo 06-06 14.00
Topic van tong was eerder.
Aangepast, omdat jij de TS bentquote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Eens.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom worden titels als " Ronaldinho naar Ajax" in godsnaam geedit als het een clubtopic betreft? Mogen grapjes in de TT's nu ook al niet meer?
Je bent een beetje TE overijverig, dndiek..
Hi-la-risch.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
ik ga eens even opruimenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Transfergeruchten #76. Einde seizoen. het is daar nu meer de discussie welke club kanslozer is: Ajax of Feyenoord, dan wie naar welke club gaat.
Ik mag natuurlijk ook niet gaan werken of zoquote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat Dndiek nooit reageert op kritiek.
Hé dat rijmt
Ik had het voornamelijk gedaan omdat er een tr was gekomen over het Ajax topic, maar ik had inderdaad de TT kunnen laten staan....quote:Op maandag 4 juni 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De helft van alle tranfsergeruchten die gepost worden in VBL zijn onzin....![]()
Ik weet niet wat jouw bedoeling is van het mod zijn, maar je maakt het forum er niet leuker op.. en jezelf niet geliefder.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |