abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49934843
Huh, een positieve reactie? (of...)
pi_49935182
Bij Vitesse is het nooit rustig, dat zal het zijn... heeft zo z'n goeie en slechte kanten.

Vitesse vraagt trouwens één miljoen euro voor Pietje. Lijkt me geen verkeerde prijs, dus Laros moet niet zeuren.
pi_49935310
Ik heb veel liever stojkovic dan Pietje hoor.

Keeper die zich al wel (langere tijd) heeft bewezen en bovendien international. Daarnaast heeft hij een grote bek die hij waarmaakt. En als je Pietje bent en dit soort dingen hoort, de gang van zaken zoals nu gaande (arbitrageshit), en je spreekt het niet tegen, dan hoef je van mij ook niet meer onder de lat hoor.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:26:03 #254
101281 Robjuhhh
Ultras Kerkrade
pi_49935413
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:04 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Waar zijn ex-roda spelers die nu bij de Europese top voetballen?
Hoevaak hebben beide teams Europees gespeeld?
Bladiebladiebla

En het feit dat we zo gehaat worden zegt al genoeg
Kone zit bij PSV

In het verleden hebben we onder andere De Kock en Van Hoogdalem gehad die naar Schalke 04 gingen.
Hesp naar Barcelona
Valgaeren naar Celtic nu bij Club Brugge.
Berglund is nu topspits bij Kopenhagen.
Ricksen is officieel Roda JC jeugdproduct die tot verleden seizoen bij Glasgow speelde en uitkwam voor Oranje.
Soetaers is toen voor ene mooie transfer naar Ajax vertrokken en zit nu bij Racing Genk. Toch mooie clubs waarvoor ze uitkomen (uitkwamen).
Forza Roda
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:27:29 #255
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49935480
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:04 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Waar zijn ex-roda spelers die nu bij de Europese top voetballen?
Hoevaak hebben beide teams Europees gespeeld?
Bladiebladiebla

En het feit dat we zo gehaat worden zegt al genoeg
Wij hebben, zonder Intertoto (4 matchen), 4x vaker Europees gespeeld en zijn ook verder dan Vitesse gekomen in de Europese toernooien.

Verder boeit het me niet wat spelers presteren na hun tijd bij Roda, als jij trots bent op spelerprestaties bij andere clubs so be it.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:28:02 #256
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49935509
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef Klingon het volgende:
Bij Vitesse is het nooit rustig, dat zal het zijn... heeft zo z'n goeie en slechte kanten.

Vitesse vraagt trouwens één miljoen euro voor Pietje. Lijkt me geen verkeerde prijs, dus Laros moet niet zeuren.
Aldus Laros heeft die een jeugdcontract en dan is 1 miljoen wel veel.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:30:17 #257
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49935590
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

Kone zit bij PSV

In het verleden hebben we onder andere De Kock en Van Hoogdalem gehad die naar Schalke 04 gingen.
Hesp naar Barcelona
Ricksen is officieel Roda JC jeugdproduct die tot verleden seizoen bij Glasgow speelde en uitkwam voor Oranje.
Soetaers is toen voor ene mooie transfer naar Ajax vertrokken en zit nu bij Racing Genk. Toch mooie clubs waarvoor ze uitkomen (uitkwamen).
En Kalac van Milan was toch van jullie? Die engerd...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:32:19 #258
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49935655
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:28 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Aldus Laros heeft die een jeugdcontract en dan is 1 miljoen wel veel.
Roda bood 8 tonl, dus neem aan dat Vitesse meer dan 1 miljoen wil, aangezien ze over dat bod niet wilden spreken. Ik denk dat ze 2 miljoen willen om Stojko te halen, en ik denk dat de relatie Velthuizen - Vitesse inmiddels zo bekoeld is, en de relatie Stojko - Nantes idem, dat er wel een kansje is dat ze eruit zullen komen. Nantes wil echter wel een flink deel van de 3 miljoen waarvoor ze hem haalden terugzien...
Vamos el TRI!
pi_49935770
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Robjuhhh het volgende:

[..]

Kone zit bij PSV

In het verleden hebben we onder andere De Kock en Van Hoogdalem gehad die naar Schalke 04 gingen. Top
Hesp naar Barcelona
Je vergeet Kalac

En nu wij

Philip Cocu PSV, Barca ofzo, PSV
Mahamadou Diarra Lyon, Madrid ofzo
Raimond van der Gouw Manchester United ofzo
Pierre van Hooijdonk overal wel
Nikos Machlas Gouden Schoen winnaar onder Vitesse
Roy Makaay Depor Bayern ofzo
Sander Westerveld Liverpool ofzo

Verder wat spelers in de categorie Hoogdalem, Valgaeren, Berglund, Ricksen, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:35:32 #260
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49935790
Ik dacht dat Roda 2 miljoen had geboden .

Ach zoals hier al staat , het is nooit rustig bij Vitesse , dat heeft soms ook wel weer iets.

en 1 ding is wel zeker Piet en vladimir blijven niet allebei.
pi_49935903
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:27 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wij hebben, zonder Intertoto (4 matchen), 4x vaker Europees gespeeld en zijn ook verder dan Vitesse gekomen in de Europese toernooien.

Verder boeit het me niet wat spelers presteren na hun tijd bij Roda, als jij trots bent op spelerprestaties bij andere clubs so be it.
Vooruit, wat ik wel vet vind is dat we sinds we in 1989 promoveerde tot seizoen 01/02 ofzo NOOIT onder p6 eindigde.

Inmiddels zijn we daar ruimschoots van afgeweken
pi_49936041
Nantes moet toch ook reëel zijn en beseffen dat 3m te veel is voor een afgeserveerde keeper terwijl ze zelf zijn gedegradeerd.

Als Velthuizen binnenkort niet een keer laat weten dat hij graag 1e keeper bij Vitesse wil zijn mag hij van mij ook wel oprotten .
pi_49936081
= Reageer eens even normaal =

[ Bericht 43% gewijzigd door RayMania op 30-05-2007 19:37:11 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:45:09 #264
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49936146
Ach mensen, leef toch niet zo in het verleden Rond de eeuwwisseling was Vitesse hot en had praatjes, nu is dat AZ. Feit is dat Vitesse weggezakt is, maar de weg omhoog weer teruggevonden wordt. Vitesse is dagelijks te vinden in de landelijke media, investeerders zullen dat ook zien en na een paar magere seizoenen is het weer tijd om naar de toekomst te kijken.
pi_49936227
True
pi_49937063
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik dacht dat Roda 2 miljoen had geboden .
Voor 2 miljoen mag 'ie zo de voordeur uit, wil ik 'm zelf nog naar Kerkrade brengen ook. Denk niet dat dat bedrag op waarheid gebaseerd is eerlijk gezegd.

Overigens ben ik het eens met DeVinger dat ik liever Stojkovic in het doel zie dan Pietje. In het begin had ik m'n twijfels, maar Stojkovic heeft een grote bek ("ik word de beste van Europa en binnen zo veel jaar keep ik bij ManU blabla"), kan ook echt keepen en spreekt zich in ieder geval uit voor een langer verblijf in Arnhem. Van Pietje hoor je helemaal niks meer.

[ Bericht 14% gewijzigd door Klingon op 30-05-2007 19:15:39 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:19:17 #267
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_49937431
Die stojkofiets is toch al veel te oud man... gast is 31 ofzo.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_49937520
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
Die stojkofiets is toch al veel te oud man... gast is 31 ofzo.
23
pi_49937614
Ik begrijp het niet helemaal van Vitesse en Velthuizen. Hij is toch een groot talent, als je hem dan wat langer laat spelen dan kun je er toch veel meer voor krijgen dan een miljoen? Alleen als je moet kiezen tussen Velthuizen en Stojkovic zou je hem weg kunnen doen. Is het trouwens handig om Velthuizen te verhuren? Dan wordt ie bij Roda helemaal de held, komt ie terug bij Vitesse en is zijn marktwaarde ook weer omhoog.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:25:28 #270
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49937699
Volgens .org-forum lijkt Santi Kolk een arbitraire strijd te gaan worden tussen Vitesse en Twente. Vitesse heeft ¤'s plus een tweetal spelers aangeboden, Twente zegt ook een deal te hebben.

Wat moet Twente in hemelsnaam met 15 aanvallers?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:28:14 #271
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49937814
En jij meent serieus dat wij Velthuizen gaan huren? haha
Planning:
-
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:32:02 #272
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49937999
Vitesse heeft geld nodig om een eerste keeper te halen. Velthuizen is eerste keeper, als hij verkocht wordt hebben we genoeg geld nodig om een nieuwe eerste keeper te halen. Verhuren is geen optie, want dan krijgen we én geen geld, én hebben we geen eerste keeper meer.
pi_49938341
Jullie mogen Gino Coutinho terughebben van ons.
pi_49938457
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef Yozzz het volgende:
Vitesse heeft geld nodig om een eerste keeper te halen. Velthuizen is eerste keeper, als hij verkocht wordt hebben we genoeg geld nodig om een nieuwe eerste keeper te halen. Verhuren is geen optie, want dan krijgen we én geen geld, én hebben we geen eerste keeper meer.
ok
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49939906
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef Yozzz het volgende:
Vitesse heeft geld nodig om een eerste keeper te halen.
Technisch gezien fout; Vitesse heeft eigenlijk geld nodig om schulden af te betalen.

Om je vraag van vanochtend te beantwoorden: Het was gezellig een niveautje lager. Lekker schulden gesaneerd en nu fris de eredivisie weer proberen. Jammer dat we nu 1 wedstrijd in een sporthal moeten spelen. Hoe staat het met de leningen van de provincie bij jullie die wij en NEC niet kregen trouwens? Zijn die al afbetaald? Wordt het niet vermoeiend dat je clubje ondanks eerder gemaakte fouten nog steeds op te grote voet wil leven door dure spelers te halen? Zullen jullie ooit nog je plekje gaan kennen? Is de gemiddelde leeftijd op zuid nu eindelijk hoger dan 14? Allemaal vragen die beantwoord gaan worden in de volgende aflevering van de science fiction serie: Vitesse, de subtopper.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:22:20 #276
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49940154
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Technisch gezien fout; Vitesse heeft eigenlijk geld nodig om schulden af te betalen.

Om je vraag van vanochtend te beantwoorden: Het was gezellig een niveautje lager. Lekker schulden gesaneerd en nu fris de eredivisie weer proberen. Jammer dat we nu 1 wedstrijd in een sporthal moeten spelen. Hoe staat het met de leningen van de provincie bij jullie die wij en NEC niet kregen trouwens? Zijn die al afbetaald? Wordt het niet vermoeiend dat je clubje ondanks eerder gemaakte fouten nog steeds op te grote voet wil leven door dure spelers te halen? Zullen jullie ooit nog je plekje gaan kennen? Is de gemiddelde leeftijd op zuid nu eindelijk hoger dan 14? Allemaal vragen die beantwoord gaan worden in de volgende aflevering van de science fiction serie: Vitesse, de subtopper.
jouw club is nu helemaal gezond wil je zeggen
pi_49940195
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

jouw club is nu helemaal gezond wil je zeggen
Jazeker
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:27:06 #278
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49940371
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Vitesse, Vitesse, de kleuren geel en zwart waar ik van hou.

Ik zal even iets economisch uitleggen. Stel, een spelersfonds koopt een speler voor je. Laten we hem voor de gemakkelijkheid Speler X noemen. De speler is geflopt in Nederland, en kostte ¤ 2.000.000. Je hebt geen geld verloren, het fonds heeft de speler voor je gekocht. Ze krijgen hun geld nog wel terug, het is namelijk een investering. Stel, dezelfde Speler X blijkt een gouden aankoop, en is na een jaar al ruim het 4-voudige waard, namelijk ¤ 8.000.000. Omdat je de speler speeltijd hebt gegeven en de kans om zich te ontwikkelen, heb je aan het begin van de periode (voor de transfer al), afgesproken dat jij 50% van het verkoopbedrag krijgt.

Conclusie: Vitesse krijgt een speler die 19 keer scoort in de reguliere competitie voor nop (Feyenoord betaalde immers nog het salaris). De speler vertrekt voor ¤ 8.000.000 en Vitesse ontvangt (na het afstaan van 30% aan Feyenoord) ruim ¤ 2.500.000.

Succes met de eerlijk verdiende Purrel Fränkel!
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:33:13 #279
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49940634
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:23 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Jazeker
Daarom zitten jullie ook in cat 1 en wij in 2

En als ik me niet vergis heeft de gemeente jullie een tijdje terug ook nog aardig geholpen.....
quote:
Begroting Vitesse met 1 miljoen omhoog

Vitesse werkt volgend seizoen met een begroting van 14.115.000 euro.
Dat is ruim een miljoen euro meer dan vorig seizoen, toen de begroting werd vastgesteld op 13.077.000 euro. De prognose is dat de begroting uitkomt op 13,4 miljoen. "Het gaat alleen om de inkomstenkant. Daarbij zijn inkomsten uit transfers niet meegerekend", licht directeur Paul van der Kraan toe.

De Arnhemse club verliet afgelopen seizoen de categorie 1, waarbij clubs onder curatele staan van de KNVB. "Ik verwacht dat we ook nu in categorie 2 blijven, wat dat betreft voorzie ik geen problemen", zegt Van der Kraan.

Bron: TV Gelderland TxT

[ Bericht 26% gewijzigd door vitessezuid113 op 30-05-2007 20:39:41 ]
pi_49940975
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Daarom zitten jullie ook in cat 1 en wij in 2

En als ik me niet vergis heeft de gemeente jullie een tijdje terug ook nog aardig geholpen.....
Wij gaan nu uit cat1, dat is nog de situatie van vorig jaar. De gemeente heeft wel geholpen, maar dan praten we niet over miljoenen. Sterker nog, wij hebben ons hele stadion zelf betaald zonder 1 cent van gemeente en provincie. Dat is nu verkocht aan een groep investeerders, vandaar dat we uit de schulden zijn. Bovendien hebben we nu een bestuur dat geen onverantwoorde uitgaven doet. Je loopt dan wel eens een speler mis, maar dat moet dan maar.

Maar ik dwaal af, hoe is het nou met jullie schulden?
pi_49942150
Schulden groeien niet meer als het goed is. Ook wij hebben nu een bestuur wat op de centen let en probeert te bouwen. We zijn dan ook niet voor niets van cat1 naar cat2 gegaan.

Dat er nog veel schulden zijn zal niemand ontkennen en dat we daar voorlopig nog niet vanaf zijn is helaas niet anders.

Wat betreft spelers. Er is een vast gesteld budget voor de selectie. Er kan meer besteed worden alleen met externe financiers (zoals dat bij veel clubs gaat). Dit gaat niet ten koste van de begroting van Vitesse.

We hebben pas een klein gedeelte van het spelersfonds afgekcoht en krijgen heel langzaam meer en meer onder eigen beheer.
pi_49942254
Volgens mij kan je beter zeiken bij ODW, want daar gaat het financieel slechter mee dan met Vitesse
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:13:11 #283
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49942485
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:39 schreef vingerplant het volgende:

[..]

investeerders
Dat is toch gewoon het sleutelwoord? Die hebben wij ook, alleen ipv in een stadion te investeren, halen ze spelers voor ons en ze delen netjes mee in de winst hoor.
Vamos el TRI!
pi_49943654
Altijd leuk om jullie op de kast te jagen door alleen maar het woord 'schulden' te laten vallen
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:00:37 #285
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_49944786
quote:
Santi Kolk voor vier jaar naar Vitesse

Vitesse heeft overeenstemming bereikt met ADO Den Haag over de transfer van Santi Kolk.

De laatste details moeten nog worden afgerond. "Maar ik verwacht dat we eruit komen", zegt directeur Paul van der Kraan. De aanvaller wordt voor vier seizoenen vastgelegd door de Arnhemse club. Over de transfersom wordt geen mededeling gedaan door beide partijen. Vitesse had al een akkoord met Kolk, maar kwam er met ADO niet uit. Daarom dreigde Kolk naar FC Twente te gaan, maar nu kiest hij toch voor Vitesse

Santi Kolk scoorde afgelopen seizoen twaalf doelpunten voor degradant ADO.
Bron: TV Gelderland TxT 30-05-07

[ Bericht 2% gewijzigd door WebForce op 30-05-2007 23:03:28 ]
pi_49944909
Mooi, een speler die weer is voor ons kiest ! Dan kunnen we Fredje of Junker uitzwaaien denk ik...
pi_49944928
MOOI
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hmmm, als ik had geweten dat dat Vitesse topic niet zo hard liep had ik wel een andere TT gekozen. Nu kijken we hier nog 2 weken tegenaan
Bedankt vingerplant!
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:09:07 #288
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49945176
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:03 schreef Smeich het volgende:
MOOI
[..]

Bedankt vingerplant!
Vamos el TRI!
pi_49945236
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mooi, een speler die weer is voor ons kiest ! Dan kunnen we Fredje of Junker uitzwaaien denk ik...
Ik denk eerder Lazovic... zal deze week wel rondkomen. Maar goed nieuws, en goede beslissing van Kolk!
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:10:23 #290
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49945243
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:00 schreef WebForce het volgende:

[..]
Ik hoorde Steurer vandaag nog praten we zijn bezig en op korte termijn komen er versterkingen , dit is een hele korte termijn.

Van der Kraan zei ook dat wij betere papieren hadden als FC Twente , en dat de bedragen in de media bijna nooit kloppen.

Niedzeland komt NIET , dit was van de mos een antwoord op het verhaal Lazovic en spelen om de intertoto van Been

Over Lazovic die gaat voorlopig niet naar PSV , ze hebben vandaag 5 min om te tafel gezeten maar het komt er op neer dat PSV niet het bedrag gaat betalen wat Vitesse wil , er zou nu een andere europese club in de markt zijn voor Danko Lazovic , we gewoon rustig af

En dan nog ff over Piet , vitesse laat hem niet makkelijk gaan , en de kans dat Stokio blijft is heel heel klein.

Bijna weer deel al 39
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:12:17 #291
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49945326
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef vingerplant het volgende:
Altijd leuk om jullie op de kast te jagen door alleen maar het woord 'schulden' te laten vallen
En het hoge woord is eruit, de discussie kan niet gewonnen worden. Waarom heeft de Graafschap eigenlijk zo'n gruwelijke hekel aan Vitesse? Vijanden zijn toch alleen maar leuk als het wederzijds is? 80% van de Vitessenaren vindt de Graafschap een leuk clubje, incl mijzelf
pi_49945353
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef Klingon het volgende:

[..]

Ik denk eerder Lazovic... zal deze week wel rondkomen. Maar goed nieuws, en goede beslissing van Kolk!
Die sowieso, maar Kolk wordt niet de vervanger van Lazovic dacht ik. De Mos wil een naam net als op 't middenveld. Die Braziliaan in Zwitserland of Niedzielan .

Edit: Ok, niet die Pool dus /
pi_49945585
Kolk is er voor de breedte, niet als vervanger van Danko lijkt me. Overigens vind ik de Graafschap ook een leuke club! Heb ook staan juichen toen ze kampioen werden.
pi_49945633
quote:
Vitesse zo goed als rond met Magralashvili

Vitesse is zo goed als rond met linksback Haim Magralashvili. De Israelische linksback verblijft momenteel al in Arnhem om "de puntjes op de i" te zetten. Magralashvili speelt momenteel nog voor Maccabi Haifa. Met de overgang van de 25-jarige linksback is naar verluidt zon 3 tot 4 ton gemoeid.
En ik hoop dat Purrel en Esajas inderdaad vertrekken .
pi_49945771
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

En ik hoop dat Purrel en Esajas inderdaad vertrekken .
Doe Blondelle erbij en ik zwaai met je mee
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:21:10 #296
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49945781
Gaaf Het vertrek van Koning Purrel aanstaande Het nobele ros vindt eindelijk zijn stal terug
Gaat snel met die transfers, eerst Kolk en nu Kalashnikov!
pi_49946121
Blondelle zou ik wel houden trouwens. Als centrale verdediger is hij wel bruikbaar en je moet toch een back-up voor linksback houden.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:32:45 #298
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49946410
Zwarthoed moet weg bij AZ, is dat geen goede 2e keeper voor ons?
pi_49946502
Voor datie naar Excelsior ging vond ik hem wel goed, maar na dit seizoen weet ik het niet hoor .
pi_49946879
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef Yozzz het volgende:

[..]

En het hoge woord is eruit, de discussie kan niet gewonnen worden. Waarom heeft de Graafschap eigenlijk zo'n gruwelijke hekel aan Vitesse? Vijanden zijn toch alleen maar leuk als het wederzijds is? 80% van de Vitessenaren vindt de Graafschap een leuk clubje, incl mijzelf
De discussie moet niet eens gevoerd worden want dat is al zo vaak gedaan. Mijn eerdere posts waren dan ook niet echt serieus bedoeld

De haat richting jullie heeft verschillende oorzaken. Jullie willen je groter voordoen dan dat jullie zijn, maar dat kan je de jongere garde niet meer kwalijk nemen; die weten niet beter. Ome Karel heeft altijd op te grote voet geleefd met de club en heeft een aantal keren geroepen dat er in Gelderland geen plaats was voor De Graafschap, wij moesten maar met jullie samen. Jullie hebben kunnen bouwen op geld van de provincie, waar er voor ons geen stuiver was. De status van subtopper is bereikt door schulden te maken en zelfs toen die zo groot waren geld uit te blijven geven.

Je ziet dus dat de haat eigenlijk pas gegroeid is vanaf begin jaren '90, daarvoor was het voor ons 'gewoon' een streekderby.

En om positief af te sluiten: Mijn complimenten dat zelfs in de grootste probleemperiodes nog 17000 mensen op de tribune zaten, dat had ik 10 jaar geleden toch niet verwacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')