Kone zit bij PSVquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:04 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waar zijn ex-roda spelers die nu bij de Europese top voetballen?
Hoevaak hebben beide teams Europees gespeeld?
Bladiebladiebla
En het feit dat we zo gehaat worden zegt al genoeg![]()
Wij hebben, zonder Intertoto (4 matchen), 4x vaker Europees gespeeld en zijn ook verder dan Vitesse gekomen in de Europese toernooien.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:04 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Waar zijn ex-roda spelers die nu bij de Europese top voetballen?
Hoevaak hebben beide teams Europees gespeeld?
Bladiebladiebla
En het feit dat we zo gehaat worden zegt al genoeg![]()
Aldus Laros heeft die een jeugdcontract en dan is 1 miljoen wel veel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef Klingon het volgende:
Bij Vitesse is het nooit rustig, dat zal het zijn... heeft zo z'n goeie en slechte kanten.
Vitesse vraagt trouwens één miljoen euro voor Pietje. Lijkt me geen verkeerde prijs, dus Laros moet niet zeuren.
En Kalac van Milan was toch van jullie? Die engerd...quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Kone zit bij PSV
In het verleden hebben we onder andere De Kock en Van Hoogdalem gehad die naar Schalke 04 gingen.
Hesp naar Barcelona
Valgaeren naar Celtic nu bij Club Brugge.
Berglund is nu topspits bij Kopenhagen.
Ricksen is officieel Roda JC jeugdproduct die tot verleden seizoen bij Glasgow speelde en uitkwam voor Oranje.
Soetaers is toen voor ene mooie transfer naar Ajax vertrokken en zit nu bij Racing Genk. Toch mooie clubs waarvoor ze uitkomen (uitkwamen).
Roda bood 8 tonl, dus neem aan dat Vitesse meer dan 1 miljoen wil, aangezien ze over dat bod niet wilden spreken. Ik denk dat ze 2 miljoen willen om Stojko te halen, en ik denk dat de relatie Velthuizen - Vitesse inmiddels zo bekoeld is, en de relatie Stojko - Nantes idem, dat er wel een kansje is dat ze eruit zullen komen. Nantes wil echter wel een flink deel van de 3 miljoen waarvoor ze hem haalden terugzien...quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Aldus Laros heeft die een jeugdcontract en dan is 1 miljoen wel veel.
Je vergeet Kalacquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:26 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Kone zit bij PSV![]()
In het verleden hebben we onder andere De Kock en Van Hoogdalem gehad die naar Schalke 04 gingen. Top![]()
Hesp naar Barcelona![]()
Valgaeren naar Celtic nu bij Club Brugge.![]()
Berglund is nu topspits bij Kopenhagen.![]()
Ricksenis officieel Roda JC jeugdproduct die tot verleden seizoen bij Glasgow speelde en uitkwam voor Oranje.
Soetaersis toen voor ene mooie transfer naar Ajax vertrokken en zit nu bij Racing Genk. Toch mooie clubs waarvoor ze uitkomen (uitkwamen).
Vooruit, wat ik wel vet vind is dat we sinds we in 1989 promoveerde tot seizoen 01/02 ofzo NOOIT onder p6 eindigde.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij hebben, zonder Intertoto (4 matchen), 4x vaker Europees gespeeld en zijn ook verder dan Vitesse gekomen in de Europese toernooien.
Verder boeit het me niet wat spelers presteren na hun tijd bij Roda, als jij trots bent op spelerprestaties bij andere clubs so be it.
Voor 2 miljoen mag 'ie zo de voordeur uit, wil ik 'm zelf nog naar Kerkrade brengen ook. Denk niet dat dat bedrag op waarheid gebaseerd is eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik dacht dat Roda 2 miljoen had geboden.
23quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef INViCTuS het volgende:
Die stojkofiets is toch al veel te oud man...gast is 31 ofzo.
okquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef Yozzz het volgende:
Vitesse heeft geld nodig om een eerste keeper te halen. Velthuizen is eerste keeper, als hij verkocht wordt hebben we genoeg geld nodig om een nieuwe eerste keeper te halen. Verhuren is geen optie, want dan krijgen we én geen geld, én hebben we geen eerste keeper meer.
Technisch gezien fout; Vitesse heeft eigenlijk geld nodig om schulden af te betalen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef Yozzz het volgende:
Vitesse heeft geld nodig om een eerste keeper te halen.
jouw club is nu helemaal gezond wil je zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Technisch gezien fout; Vitesse heeft eigenlijk geld nodig om schulden af te betalen.
Om je vraag van vanochtend te beantwoorden: Het was gezellig een niveautje lager. Lekker schulden gesaneerd en nu fris de eredivisie weer proberen. Jammer dat we nu 1 wedstrijd in een sporthal moeten spelen. Hoe staat het met de leningen van de provincie bij jullie die wij en NEC niet kregen trouwens? Zijn die al afbetaald? Wordt het niet vermoeiend dat je clubje ondanks eerder gemaakte fouten nog steeds op te grote voet wil leven door dure spelers te halen? Zullen jullie ooit nog je plekje gaan kennen? Is de gemiddelde leeftijd op zuid nu eindelijk hoger dan 14? Allemaal vragen die beantwoord gaan worden in de volgende aflevering van de science fiction serie: Vitesse, de subtopper.
Jazekerquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
jouw club is nu helemaal gezond wil je zeggen![]()
Vitesse, Vitesse, de kleuren geel en zwart waar ik van hou.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:16 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Technisch gezien fout; Vitesse heeft eigenlijk geld nodig om schulden af te betalen.
Om je vraag van vanochtend te beantwoorden: Het was gezellig een niveautje lager. Lekker schulden gesaneerd en nu fris de eredivisie weer proberen. Jammer dat we nu 1 wedstrijd in een sporthal moeten spelen. Hoe staat het met de leningen van de provincie bij jullie die wij en NEC niet kregen trouwens? Zijn die al afbetaald? Wordt het niet vermoeiend dat je clubje ondanks eerder gemaakte fouten nog steeds op te grote voet wil leven door dure spelers te halen? Zullen jullie ooit nog je plekje gaan kennen? Is de gemiddelde leeftijd op zuid nu eindelijk hoger dan 14? Allemaal vragen die beantwoord gaan worden in de volgende aflevering van de science fiction serie: Vitesse, de subtopper.
Daarom zitten jullie ook in cat 1 en wij in 2quote:
quote:Begroting Vitesse met 1 miljoen omhoog
Vitesse werkt volgend seizoen met een begroting van 14.115.000 euro.
Dat is ruim een miljoen euro meer dan vorig seizoen, toen de begroting werd vastgesteld op 13.077.000 euro. De prognose is dat de begroting uitkomt op 13,4 miljoen. "Het gaat alleen om de inkomstenkant. Daarbij zijn inkomsten uit transfers niet meegerekend", licht directeur Paul van der Kraan toe.
De Arnhemse club verliet afgelopen seizoen de categorie 1, waarbij clubs onder curatele staan van de KNVB. "Ik verwacht dat we ook nu in categorie 2 blijven, wat dat betreft voorzie ik geen problemen", zegt Van der Kraan.
Bron: TV Gelderland TxT
Wij gaan nu uit cat1, dat is nog de situatie van vorig jaar. De gemeente heeft wel geholpen, maar dan praten we niet over miljoenen. Sterker nog, wij hebben ons hele stadion zelf betaald zonder 1 cent van gemeente en provincie. Dat is nu verkocht aan een groep investeerders, vandaar dat we uit de schulden zijn. Bovendien hebben we nu een bestuur dat geen onverantwoorde uitgaven doet. Je loopt dan wel eens een speler mis, maar dat moet dan maar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daarom zitten jullie ook in cat 1 en wij in 2
En als ik me niet vergis heeft de gemeente jullie een tijdje terug ook nog aardig geholpen.....
Dat is toch gewoon het sleutelwoord? Die hebben wij ook, alleen ipv in een stadion te investeren, halen ze spelers voor ons en ze delen netjes mee in de winst hoor.quote:
Bron: TV Gelderland TxT 30-05-07quote:Santi Kolk voor vier jaar naar Vitesse
Vitesse heeft overeenstemming bereikt met ADO Den Haag over de transfer van Santi Kolk.
De laatste details moeten nog worden afgerond. "Maar ik verwacht dat we eruit komen", zegt directeur Paul van der Kraan. De aanvaller wordt voor vier seizoenen vastgelegd door de Arnhemse club. Over de transfersom wordt geen mededeling gedaan door beide partijen. Vitesse had al een akkoord met Kolk, maar kwam er met ADO niet uit. Daarom dreigde Kolk naar FC Twente te gaan, maar nu kiest hij toch voor Vitesse
Santi Kolk scoorde afgelopen seizoen twaalf doelpunten voor degradant ADO.
Bedankt vingerplant!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hmmm, als ik had geweten dat dat Vitesse topic niet zo hard liep had ik wel een andere TT gekozen. Nu kijken we hier nog 2 weken tegenaan![]()
Ik denk eerder Lazovic... zal deze week wel rondkomen. Maar goed nieuws, en goede beslissing van Kolk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mooi, een speler die weer is voor ons kiest! Dan kunnen we Fredje of Junker uitzwaaien denk ik...
quote:
En het hoge woord is eruit, de discussie kan niet gewonnen worden. Waarom heeft de Graafschap eigenlijk zo'n gruwelijke hekel aan Vitesse? Vijanden zijn toch alleen maar leuk als het wederzijds is? 80% van de Vitessenaren vindt de Graafschap een leuk clubje, incl mijzelfquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef vingerplant het volgende:
Altijd leuk om jullie op de kast te jagen door alleen maar het woord 'schulden' te laten vallen
Die sowieso, maar Kolk wordt niet de vervanger van Lazovic dacht ik. De Mos wil een naam net als op 't middenveld. Die Braziliaan in Zwitserland of Niedzielanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:10 schreef Klingon het volgende:
[..]
Ik denk eerder Lazovic... zal deze week wel rondkomen. Maar goed nieuws, en goede beslissing van Kolk!
En ik hoop dat Purrel en Esajas inderdaad vertrekkenquote:Vitesse zo goed als rond met Magralashvili
Vitesse is zo goed als rond met linksback Haim Magralashvili. De Israelische linksback verblijft momenteel al in Arnhem om "de puntjes op de i" te zetten. Magralashvili speelt momenteel nog voor Maccabi Haifa. Met de overgang van de 25-jarige linksback is naar verluidt zon 3 tot 4 ton gemoeid.
Doe Blondelle erbij en ik zwaai met je meequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
En ik hoop dat Purrel en Esajas inderdaad vertrekken.
De discussie moet niet eens gevoerd worden want dat is al zo vaak gedaan. Mijn eerdere posts waren dan ook niet echt serieus bedoeldquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef Yozzz het volgende:
[..]
En het hoge woord is eruit, de discussie kan niet gewonnen worden. Waarom heeft de Graafschap eigenlijk zo'n gruwelijke hekel aan Vitesse? Vijanden zijn toch alleen maar leuk als het wederzijds is? 80% van de Vitessenaren vindt de Graafschap een leuk clubje, incl mijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |