En artikeltje hiervoor zit de mos nog te zeuren dat de scheids heeft gescholden. wat wil de mos nou?quote:De Mos start psychologische oorlogsvoering
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 26 mei om 07:03
Vitesse-trainer Aad de Mos had geen goed woord over voor scheidsrechter Kevin Blom. Donderdagavond liep het duel tussen de Arnhemmers en FC Utrecht (2-2) volledig uit de hand en volgens de coach was dat onder meer te wijten aan de aanwezigheid van Blom.
“Hij voelt de spanning binnen de lijnen niet aan,’’ reageerde De Mos in het Algemeen Dagblad. “Luinge en Jol schelden gewoon terug. Dat dwingt respect af, maar iemand als Blom verstaat de spelers niet. Hoe verzin je het een onervaren scheidsrechter als Kevin Blom aan te stellen bij zo’n belangrijke wedstrijd. Dat is vragen om moeilijkheden.“
“Zeist wil de jonge garde, jongens als Blom, Nijhuis en Kuipers, kansen geven. Dat snap ik, maar doe dat niet in een duel waar miljoenen op het spel staan. Voor Vitesse en FC Utrecht is deelname aan de Intertoto het maximaal haalbare, de belangen zijn zo groot dat je ervaren toppers als Luinge en Jol nodig hebt zo’n wedstrijd in goede banen te leiden.’’
Het slagveld in het Gelredome had als gevolg dat De Mos in de return niet kan beschikken over de geschorsten Mads Junker, Danko Lazovic, Theo Janssen, Paul Verhaegh en Purrel Fränkel. “Ik heb heel wat moeten puzzelen om zondag een behoorlijk elftal binnen de lijnen te brengen, maar neem van mij aan dat ik uiteraard een oplossing heb gevonden. FC Utrecht wacht nog een hete middag.”
“Van favoriet zijn we veranderd in underdog. Die rol ligt ons wel. Alle druk ligt bij FC Utrecht. Ik ben erg benieuwd hoe die ploeg daar mee omgaat. Ik kan weer beschikken over Hersi, Esajas, Van der Schaaf en Yakubu, types die wel voor hetere vuren hebben gestaan. Nogmaals: FC Utrecht kan de borst nat maken.’’
In de Domstad worden de woorden van de gelouterde trainer voor lief aangenomen. ”Aad probeerde al meteen na de wedstrijd op de persconferentie de boel op te schudden en bij ons voor wat verwarring te zorgen”, reageerde trainer Foeke Booy. “Wij trekken ons daar niets van aan, we laten ons niet gek maken door mijn collega. We gaan gewoon uit van onze eigen kracht, zoals we altijd doen.”
“We maken en goede kans deel te nemen aan de Intertoto Cup, maar realiseren ons terdege dat er eerst nog tweemaal drie kwartier moet worden gevoetbald. Op voorhand rekenen we ons niet rijk. Daarvoor is Vitesse, zelfs als die club vijf spelers uit de basis mist, te goed”, aldus Booy.
quote:ADO en Twente bereiken akkoord over Kolk
ADO Den Haag en FC Twente hebben een akkoord bereikt over de transfer van Santi Kolk. Zo begint een nieuw hoofdstuk in de transfersoap van de 25-jarige aanvaller, die zelf al bijna rond is met Vitesse.
Twente is bereid om 350.000 euro neer te leggen voor de technicus, die tot 2008 bij zijn Haagse werkgever onder contract staat. Het is de vraag of Kolk vasthoudt aan Vitesse of een overgang naar FC Twente ook wel ziet zitten.
Kan zijn dat Kolk zelf voorkeur heeft geuit voor een club die al zeker Uefa Cup speelt?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:56 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vitese biedt 650 ofzo en wordt geweigerd en dit bod zou geaccepteerd zijn. Tuurlijk Telegaaf, tuurlijk.
Daar heeft Ado weinig mee te maken. En ik las dat Kolk persoonlijk al rond was met Vitesse.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Kan zijn dat Kolk zelf voorkeur heeft geuit voor een club die al zeker Uefa Cup speelt?
Valt dit ook in de categorie Grandelletje?quote:Grandel zou tegen Vitesse een kans in de basis krijgen, doordat eerste doelman Michel Vorm geschorst is, maar tijdens een oefening met zijn hoofd tegen een doelpaal en moest geholpen worden.
Purrel moet gewoon doen wat ze bij Utrecht ook doen: onopvallend aan een shirtje hangen. Dán maar een overtreding.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:50 schreef DeVinger het volgende:
Dude, het gaat ook om de manier waarop en met wat voor gezichtsuitdrukking. Jol hebben ze vaak zat gehad als scheids en nooit geen klachten. Dus Blom zal het wel iets anders doen dan Jol he?
En dan nog iets:
- Purrel werd inderdaad totally gedold. Hij liet gewoon wéér zijn man voorgeven. Altijd, maar dan ook echt ALTIJD.
- Theo is boos omdat hij voor dikke werd uitgescholden maar hij laat vervolgens wel zijn man lopen omdat hij hem niet bij kan of wil houden
- Junker verprutst weer een hoop mogelijkheden op kansen en kansen zelf
- Knol - die graag op de buitenspelval speelt- liet Ali meerdere keren alleen op de keeper aflopen
(moet wel eerlijk zeggen dat hij in de duels echt heel goed bezig is, voetballend is het overigens vaak zwak)
Dit zijn echt de zwakke schakels binnen het team, hebben ons al zoveel puntjes gekost. Theo en Junker in mindere mate, maar die hadden veel en veel meer moeten bijdrage aan assits en goals.
quote:Jong Oranje wint maar overtuigt niet tegen Suriprofs
26/5/2007 20:07
boeiend
Otman Bakkal mocht met een volley voor 1-0 zorgen doordat Suriprof-verdediger Dionitio Liesdek te laat stapte voor buitenspel. In de tweede helft verspeelde Purrel Fränkel knullig de bal en strafte invaller Eljero Elia die fout af: 2-0. Bakkal en Haris Medunjanin (twee keer) raakten nog de lat, terwijl Aissati op de paal schoot.
Daar valt wel wat voor te zeggen hoor. Je kan niet van een voetballer wachten om op zo'n hoog niveau (want de Suriprofs verbaasde mij zo goed ze waren) goed in te vallen wanneer je een kwartier eerder naar de kant werd gehaald al wissel.quote:
Ben benieuwd wat hij kiest. Kiest hij voor ons dan zijn we weer goed opweg qua naam in ieder gevalquote:Santi Kolk naar Vitesse of Twente
Vandaag ADO Den Haag heeft overeenstemming bereikt met Twente en Vitesse over de transfersom van Santi Kolk.
Naar verluid moet de 25-jarige aanvaller 700.000 euro kosten. De voormalig speler van Excelsior heeft op dit moment nog een contract tot 2008 bij de Haagse degradant. Santi Kolk heeft zelf nog geen keuze gemaakt.
En PSV zou zich deze week gaan versterken met Dankoquote:Op zondag 27 mei 2007 16:48 schreef Smeich het volgende:
Wat zegt de Mos nu allemaal... Pietje verkopen aan Roda om met het geld Stojkovic te behouden!
Heb je een andere in gedachten ? dan mag je hem van mij melden bij feedback zodat zijn ff de tt veranderen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hmmm, als ik had geweten dat dat Vitesse topic niet zo hard liep had ik wel een andere TT gekozen. Nu kijken we hier nog 2 weken tegenaan![]()
Nee, niet echt.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heb je een andere in gedachten ? dan mag je hem van mij melden bij feedback zodat zijn ff de tt veranderen.
ik ookquote:Op zondag 27 mei 2007 22:03 schreef Tha_Mars het volgende:
ik vraag het me af....
Inderdaad.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:44 schreef DeVinger het volgende:
Gewoon zwaar klote dat je geen intertoto haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |