Dat zal best wel, maar we zijn hem nog niet misgelopen dusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef DeVinger het volgende:
ADO en Vitesse zelf zijn het eens ja, maar Kolk kan dan kiezen uit Twente en Vitesse.
Dan zou ik het wel weten.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef DeVinger het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met linksbackpositie?
quote:Vitesse wil Israëlische linksback Magralashvili
De Gelderlander 19-05-07
Vitesse aast op linksback Haim Magralashvili van de Israëlische topclub Maccabi Haifa. De 25-jarige speler, met wortels in Georgië, heeft de Israëlische nationaliteit.
Magralashvili is verschillende keren bekeken door de technische staf van Vitesse en door Vitesse’s voetbalmanager Jan Streuer. Bij de Arnhemse club worden geen mededelingen gedaan over de vergaande interesse voor Magralashvili. Bronnen in Israël melden dat de twee clubs onderhandelen over de vraagprijs van de technisch bekwame linksback, die voor 500.000 dollar mag vertrekken. Vitesse en Maccabi Haifa zouden elkaar inmiddels tegemoet zijn gekomen.
Beide clubs stonden in 200o tegenover elkaar in de eerste ronde van het toernooi om de UEFA Cup. Vitesse, destijds getraind door Ronald Koeman, schakelde de Israëlische ploeg uit.
Magralashvilli begon zijn loopbaan in Israël in de tweede divisie bij Hapoel Haifa; met die club promoveerde hij naar de Israëlische Premier League. Daarop werd hij aangetrokken door Maccabi Haifa en met deze club werd hij in 2005 en 2006 landskampioen.
Het huidige seizoen verliep nationaal teleurstellend voor Maccabi Haifa. Een speelronde voor het einde van de competitie staat de ploeg op de zesde plaats, in de middenmoot van het twaalf ploegen tellende deelnemersveld.
Wel bereikte Maccabi Haifa eerder dit kalenderjaar de achtste finale in het toernooi om de UEFA Cup. De latere finalist Espanyol was te sterk. In de voorronde van de Champions League was de club gestruikeld over finalist Liverpool (1-1 en 2-1).
Wat moet Fredje in Rusland (naast veel cashen)? Zou erg jammer zijn. En over de keeperskwestie:quote:De trainde beschouwde zijn eerste seizoen als zaaiperiode en wil het komende jaar oogsten met Europees voetbal. De Mos moet dat bereiken met een nieuwe ploeg. Lazovic vertrekt zo goed als zeker naar PSV. De Mos: „Ik verwacht dat die zaak deze week rond komt.” Youssouf Hersi (FC Twente) en Ruud Knol (onbekend) vertrekken zeker, Theo Janssen volgt waarschijnlijk. Ook verwacht De Mos het vertrek van aanvaller Fred Benson naar een Russische club. „ Zes, zeven spelers vertrekken, wij zullen er net zo veel spelers bijkrijgen”, verklapte De Mos zondagmiddag in Utrecht na de mislukte Europese missie.
quote:Roda JC aast ondertussen op de jonge doelman Piet Velthuizen, die komend seizoen de kans zou krijgen in Arnhem. „Roda gaat een hoger bod doen op Piet”, verwacht De Mos. ,,Als dat voldoende geld oplevert, gaan we proberen Stojkovic te halen. Een wereldkeeper die wedstrijden voor je wint. Ik heb de club geadviseerd hem te halen.”
„In december heb ik mij uitgesproken voor Piet Velthuizen. Maar zo gaat dat in de voetballerij”, vervolgde De Mos. „ Nu heeft Roda JC interesse in hem. Ik heb begrepen dat zij binnenkort met een groot bod komen op Piet. Daar gaan wij naar kijken. Vitesse is geen club die een goede aanbieding voor een speler niet zo maar kan afwijzen. In het belang van de club kijken we naar elke aanbieding.”
Vitesse’s technisch manager Jan Streuer liet gisteravond weten dat hij de kans klein acht dat Stojkovic bij Vitesse blijft. „ Geloof me, dat is praktisch onhaalbaar. Dan praat je over een hoog salaris en een hoog transferbedrag. De club heeft hem voor een behoorlijk bedrag (ongeveer 2,5 miljoen, red.) gehaald en daar zullen ze toch van wat terug willen zien. We kunnen natuurlijk altijd informeren, maar voor ons is hij een heel dure keeper.”
De kans lijkt klein dat Vitesse in zee zal gaan met de Poolse doelman Grzegorz Szamotulski (31). De keeper, die transfervrij weg mag bij Sturm Graz (Oostenrijk), vraagt een salaris dat de Arnhemse club vooralsnog te gortig is. „Hij is eventueel nog wel in beeld, maar hij is niet goedkoop”, zegt technisch manager Jan Streuer over de Pool, die onlangs enkele dagen op proef was in Arnhem. „We gaan een tweede doelman aantrekken, maar hebben daarmee niet zo’n haast”, aldus Streuer.
En wie wordt dan fokking eerste doelman als Piet wschlijk verkocht wordt en Stojkovic te duur blijkt te zijn...quote:„We gaan een tweede doelman aantrekken, maar hebben daarmee niet zo’n haast”,
In het belang van de club zou je eens gewoon NEE moeten durven zeggen tegen wat aanbiedingenquote:In het belang van de club kijken we naar elke aanbieding
Streuer gaat er gewoon vanuit dat Pietje 1e doelman wordt. 2e doelman zal nog wel even duren, kijken hoeveel geld ze nog over hebben. Die Pool vinden ze voorlopig te duur.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:53 schreef Smeich het volgende:
En wie wordt dan fokking eerste doelman als Piet wschlijk verkocht wordt en Stojkovic te duur blijkt te zijn...![]()
![]()
[..]
In het belang van de club zou je eens gewoon NEE moeten durven zeggen tegen wat aanbiedingen
Piet heft het er ook zelf naar gemaakt met die Laros van hem. Die begon te zeiken over andere clubs terwijl de Mos al had gezegd dat Velthuizen inprincipe 1e doelman wordt volgend jaar. Dus hij moet niet zeiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:25 schreef Smeich het volgende:
Leuk voor Piet ook om dit te horen zo... erg vreemd. Het zal mij niet verbazen als Piet volgende week de deur uitloopt en wij twee dagen later horen dat Stojkovic te duur blijkt...
Welke spelers moeten we dan aan denken? Vayrinen (perfect) Culina (ook goed) Féher (mwoh) en Lamey (:{) lijken mij de enige opties dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Yozzz het volgende:
Deze week zit Lazo met PSV om de tafel. Er zal wel meer duidelijkheid komen over de (eventuele) transfer. Er wordt gezegd dat er PSV-spelers meegenomen kunnen worden in de deal.
Ik laat me er even niet verder over uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Welke spelers moeten we dan aan denken? Vayrinen (perfect) Culina (ook goed) Féher (mwoh) en Lamey (:{) lijken mij de enige opties dan.
Allemaal middenvelders en een verdediger. Past misschien wel in het plaatje van Aad:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Welke spelers moeten we dan aan denken? Vayrinen (perfect) Culina (ook goed) Féher (mwoh) en Lamey (:{) lijken mij de enige opties dan.
Väyrynen zou kunnen, Culina laten ze nooit gaan lijkt me. Féher is mogelijk, maar vind ik nou geen "kanjer".quote:Trainer Aad de Mos wil in de zomerse transferperiode twee kanjers toevoegen aan zijn selectie. De ervaren trainer aast op een centrale middenvelder en een topspits. Daarmee wil De Mos het vertrek van sterspeler Danko Lazovic en middenvelder Theo Janssen opvangen.
quote:Vitesse hekelt handelswijze Roda JC
Vitesse is woedend op Roda JC omdat de Kerkraadse club zonder medeweten van de Arnhemmers met doelman Piet Velthuizen heeft gesproken. De regels van de voetbalbond FIFA verbieden dat. Vitesse heeft Roda inmiddels een brief gestuurd waarin het ongenoegen over de handelwijze van de Kerkradenaren wordt geuit.
Roda-directeur Huub Narinx is zich van geen kwaad bewust. Volgens hem heeft zijn club de FIFA- reglementen volledig juist gehanteerd.
Velthuizen overweegt overigens een arbitragezaak aan te spannen tegen Vitesse. „Hun vraagprijs is namelijk een beetje overdreven", stelt zijn zaakwaarnemer Louis Laros.
Bron: LD
Misschien lult die hele Laros wel uit z'n bek om de boel een beetje op scherp te zetten, weet jij veel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:26 schreef vingerplant het volgende:
En terecht, welke hoerenclub vraagt nou zoveel geld voor een speler met jeugdcontract.. Kan er maar één zijn.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:26 schreef vingerplant het volgende:
Boehoe ons kutbestuur laat zich nemen door een oud-speler![]()
En terecht, welke hoerenclub vraagt nou zoveel geld voor een speler met jeugdcontract.. Kan er maar één zijn.
Veredeld jeugdcontract ja? Lekekr dan, dat ie 2 ton per jaar verdient...quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef DarkShine het volgende:
Naar het schijnt wilt Velthuizen via de arbitragecommisie alsnog naar Roda komen. Zit je dan als Vitesse zijnde terwijl hij een veredeld jeugdcontract heeft
Je kunt degraderen door normaal te doen, of de uitstraling krijgen die Vitesse heeft door je veel groter voor te doen dan je bent.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:14 schreef Yozzz het volgende:
@ Vingerplant, hoe was het jaartje in de Jupiler-league?
Dat laatste natuurlijk. Klinkt veel beter dan zo'n Limburgs nietszeggend clubjequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt degraderen door normaal te doen, of de uitstraling krijgen die Vitesse heeft door je veel groter voor te doen dan je bent.
Nietszeggend?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk. Klinkt veel beter dan zo'n Limburgs nietszeggend clubje.
Waar zijn ex-roda spelers die nu bij de Europese top voetballen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |