abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49866539
Omg .
pi_49867847
what da f...
hopen dat ze allemaal spijt van die beslissing krijgen. Who's next?
  maandag 28 mei 2007 @ 22:58:52 #203
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_49870138
Volgens AD.nl komt Kolk wel naar Vitesse, waar Vitesse ook belangstelling heeft in Elia:

maandag 28 mei 2007, 20.55
ADO en Vitesse rond over Kolk
Door DENNIS JANSEN

DEN HAAG - Hoewel FC Twente ook nog rekent op zijn komst staat niets een overgang in de weg voor Santi Kolk naar Vitesse.
De Arnhemse club en ADO Den Haag zijn er wat betreft de transfersom uit, waardoor Kolk bij de club van trainer Aad de Mos kan tekenen.

Naar verluidt betaalt Vitesse 375.000 euro voor Kolk, die nog een contract bij ADO Den Haag had tot medio 2008. Bij de Haagse degradant werd de aanvaller afgelopen seizoen clubtopscorer met twaalf goals.

De Arnhemmers zijn in het Zuiderpark nog niet uitgewinkeld en hebben hun oog ook laten vallen op Eljero Elia. De 20jarige aanvaller staat, net als Kolk, ook tot de zomer van 2008 onder contract bij de Haagse eerstedivisionist, maar ziet een vertrek uit Den Haag wel zitten.

Elia mag zich ook al in de belangstelling verheugen van FC Twente en Ajax. De Voorburger werd vorige week door bondscoach Foppe de Haan opgeroepen voor Jong Oranje dat tien jeugdinternationals mist vanwege competitieverplichtingen. Elia stelde zaterdag in het oefenduel met de Suriprofs in het Olympisch Stadion niet teleur.
[...]
Vertrekt Elia dan heeft ADO Den Haag in de voorhoede alleen Wesley Verhoek en Rick Hoogendorp nog over. De club heeft al gezegd behalve een linksback en een linksbenige centrumverdediger een spits te willen inlijven.

Bron: AD

Bridge over troubled water
pi_49870451
ADO en Vitesse zelf zijn het eens ja, maar Kolk kan dan kiezen uit Twente en Vitesse.
Dan zou ik het wel weten.
  maandag 28 mei 2007 @ 23:05:57 #205
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_49870491
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef DeVinger het volgende:
ADO en Vitesse zelf zijn het eens ja, maar Kolk kan dan kiezen uit Twente en Vitesse.
Dan zou ik het wel weten.
Dat zal best wel, maar we zijn hem nog niet misgelopen dus .
Bridge over troubled water
  maandag 28 mei 2007 @ 23:11:00 #206
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49871705
Volgens mij moet Kolk de keuze maken tussen UEFA-cup en bankzitten of speeltijd bij een ploeg in opbouw... Ik zou altijd voor spelen kiezen, maar ja, je hebt er altijd Hersi's tussen die liever kiezen voor het eerste. Even afwachten dus...
pi_49871744
Hoe staat het eigenlijk met linksbackpositie?
pi_49872465
Misschien is Vitesse daar wat stiller over zodat de speler niet net voor hun neus wordt weggekaapt .
pi_49872613
En volgens Ad komt Kolk wel richting Vitesse.
Elija wordt bevestigd op de twente site en geen Kolk.
pi_49878134
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:37 schreef DeVinger het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met linksbackpositie?
quote:
Vitesse wil Israëlische linksback Magralashvili

De Gelderlander 19-05-07

Vitesse aast op linksback Haim Magralashvili van de Israëli­sche topclub Maccabi Haifa. De 25-jarige speler, met wortels in Ge­orgië, heeft de Israëlische nationali­teit.
Magralashvili is verschillende ke­ren bekeken door de technische staf van Vitesse en door Vitesse’s voetbalmanager Jan Streuer. Bij de Arnhemse club worden geen me­dedelingen gedaan over de ver­gaande interesse voor Magralashvi­li. Bronnen in Israël melden dat de twee clubs onderhandelen over de vraagprijs van de technisch bekwa­me linksback, die voor 500.000 dollar mag vertrekken. Vitesse en Maccabi Haifa zouden elkaar in­middels tegemoet zijn gekomen.

Beide clubs stonden in 200o tegen­over elkaar in de eerste ronde van het toernooi om de UEFA Cup. Vitesse, destijds getraind door Ro­nald Koeman, schakelde de Israëli­sche ploeg uit.

Magralashvilli begon zijn loop­baan in Israël in de tweede divisie bij Hapoel Haifa; met die club pro­moveerde hij naar de Israëlische Premier League. Daarop werd hij aangetrokken door Maccabi Haifa en met deze club werd hij in 2005 en 2006 landskampioen.

Het huidige seizoen verliep natio­naal teleurstellend voor Maccabi Haifa. Een speelronde voor het ein­de van de competitie staat de ploeg op de zesde plaats, in de middenmoot van het twaalf ploe­gen tellende deelnemersveld.
Wel bereikte Maccabi Haifa eerder dit kalenderjaar de achtste finale in het toernooi om de UEFA Cup. De latere finalist Espanyol was te sterk. In de voorronde van de Champions League was de club ge­struikeld over finalist Liverpool (1-1 en 2-1).
Don't think twice, it's all right.
pi_49879618
In De Gelderlander:
quote:
De trainde beschouwde zijn eerste seizoen als zaaiperiode en wil het komende jaar oogsten met Euro­pees voetbal. De Mos moet dat be­reiken met een nieuwe ploeg. Lazo­vic vertrekt zo goed als zeker naar PSV. De Mos: „Ik verwacht dat die zaak deze week rond komt.” Youssouf Hersi (FC Twente) en Ruud Knol (onbekend) vertrekken zeker, Theo Janssen volgt waar­schijnlijk. Ook verwacht De Mos het vertrek van aanvaller Fred Benson naar een Russische club. „ Zes, zeven spelers vertrekken, wij zullen er net zo veel spelers bijkrij­gen”, verklapte De Mos zondag­middag in Utrecht na de mislukte Europese missie.
Wat moet Fredje in Rusland (naast veel cashen)? Zou erg jammer zijn. En over de keeperskwestie:
quote:
Roda JC aast ondertussen op de jonge doelman Piet Velthuizen, die komend sei­zoen de kans zou krijgen in Arn­hem. „Roda gaat een hoger bod doen op Piet”, verwacht De Mos. ,,Als dat voldoende geld oplevert, gaan we proberen Stojkovic te ha­len. Een wereldkeeper die wedstrij­den voor je wint. Ik heb de club ge­adviseerd hem te halen.”

„In december heb ik mij uitgespro­ken voor Piet Velthuizen. Maar zo gaat dat in de voetballerij”, vervolg­de De Mos. „ Nu heeft Roda JC in­teresse in hem. Ik heb begrepen dat zij binnenkort met een groot bod komen op Piet. Daar gaan wij naar kijken. Vitesse is geen club die een goede aanbieding voor een speler niet zo maar kan afwijzen. In het belang van de club kijken we naar elke aanbieding.”

Vitesse’s technisch manager Jan Streuer liet gisteravond weten dat hij de kans klein acht dat Stojkovic bij Vitesse blijft. „ Geloof me, dat is praktisch onhaalbaar. Dan praat je over een hoog salaris en een hoog transferbedrag. De club heeft hem voor een behoorlijk bedrag (onge­veer 2,5 miljoen, red.) gehaald en daar zullen ze toch van wat terug willen zien. We kunnen natuurlijk altijd informeren, maar voor ons is hij een heel dure keeper.”

De kans lijkt klein dat Vitesse in zee zal gaan met de Pool­se doelman Grzegorz Szamotulski (31). De keeper, die transfervrij weg mag bij Sturm Graz (Oosten­rijk), vraagt een salaris dat de Arn­hemse club vooralsnog te gortig is. „Hij is eventueel nog wel in beeld, maar hij is niet goedkoop”, zegt technisch manager Jan Streuer over de Pool, die onlangs enkele dagen op proef was in Arnhem. „We gaan een tweede doelman aantrekken, maar hebben daarmee niet zo’n haast”, aldus Streuer.

[ Bericht 24% gewijzigd door Klingon op 29-05-2007 10:42:30 ]
pi_49880194
Zul je net zien dat er weer een leegloop komt, wij alle begeerde spelers mislopen daarna en zodoende weer tegen degradatie gaan vechten volgend seizoen
Niet te geloven als dit allemaal doorgaat...
quote:
„We gaan een tweede doelman aantrekken, maar hebben daarmee niet zo’n haast”,
En wie wordt dan fokking eerste doelman als Piet wschlijk verkocht wordt en Stojkovic te duur blijkt te zijn...
quote:
In het belang van de club kijken we naar elke aanbieding
In het belang van de club zou je eens gewoon NEE moeten durven zeggen tegen wat aanbiedingen
pi_49881300
Denk dat er eerst gekeken gaat worden of Stojkovic in Arnhem kan blijven. Zo niet, dan zal Velthuizen ook nooit verkocht worden. Maar blijft vreemd van De Mos. Eerst een veto uitspreken over Pietje dat hij moet blijven en nu...
pi_49881448
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:53 schreef Smeich het volgende:

En wie wordt dan fokking eerste doelman als Piet wschlijk verkocht wordt en Stojkovic te duur blijkt te zijn...
[..]

In het belang van de club zou je eens gewoon NEE moeten durven zeggen tegen wat aanbiedingen
Streuer gaat er gewoon vanuit dat Pietje 1e doelman wordt. 2e doelman zal nog wel even duren, kijken hoeveel geld ze nog over hebben. Die Pool vinden ze voorlopig te duur.

Ach, Vitesse heeft het geld nog nodig dus je moet ook reëel zijn en als Roda 2m (das verdorie 4,5miljoen gulden! das veel voor een keeper) voor een jonge keeper bied moet je daar serieus over na denken. Maar ik ben het wel met je eens, Vitesse wil terug naar de subtop, dan moet je op een gegeven moment je sterkhouders bij je houden en niet aan je concurrenten verpatsen zodat de spelers beseffen waar Vitesse weer naar toe gaat. Als iedereen vertrekt bij Vitesse zou een Kwakman/Gilissen/Kolk ook wel een 2e keer na denken.

Fredje zou trouwens wel jammer zijn, maar Rusland heeft wel de miljoenen. Dan moet Kolk sowieso komen anders zou ik het niet doen. Wil Fredje dat wel vraag ik mij af .
pi_49881462
Leuk voor Piet ook om dit te horen zo... erg vreemd. Het zal mij niet verbazen als Piet volgende week de deur uitloopt en wij twee dagen later horen dat Stojkovic te duur blijkt...
pi_49881683
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:25 schreef Smeich het volgende:
Leuk voor Piet ook om dit te horen zo... erg vreemd. Het zal mij niet verbazen als Piet volgende week de deur uitloopt en wij twee dagen later horen dat Stojkovic te duur blijkt...
Piet heft het er ook zelf naar gemaakt met die Laros van hem. Die begon te zeiken over andere clubs terwijl de Mos al had gezegd dat Velthuizen inprincipe 1e doelman wordt volgend jaar. Dus hij moet niet zeiken.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:55:43 #218
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49884881
Deze week zit Lazo met PSV om de tafel. Er zal wel meer duidelijkheid komen over de (eventuele) transfer. Er wordt gezegd dat er PSV-spelers meegenomen kunnen worden in de deal.
pi_49885225
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Yozzz het volgende:
Deze week zit Lazo met PSV om de tafel. Er zal wel meer duidelijkheid komen over de (eventuele) transfer. Er wordt gezegd dat er PSV-spelers meegenomen kunnen worden in de deal.
Welke spelers moeten we dan aan denken? Vayrinen (perfect) Culina (ook goed) Féher (mwoh) en Lamey (:{) lijken mij de enige opties dan.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:11:07 #220
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49885437
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Welke spelers moeten we dan aan denken? Vayrinen (perfect) Culina (ook goed) Féher (mwoh) en Lamey (:{) lijken mij de enige opties dan.
Ik laat me er even niet verder over uit
pi_49886083
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Allemaal middenvelders en een verdediger. Past misschien wel in het plaatje van Aad:
quote:
Trainer Aad de Mos wil in de zomerse transferperiode twee kanjers toevoegen aan zijn se­lectie. De ervaren trainer aast op een centrale middenvelder en een topspits. Daarmee wil De Mos het vertrek van sterspeler Danko Lazo­vic en middenvelder Theo Janssen opvangen.
Väyrynen zou kunnen, Culina laten ze nooit gaan lijkt me. Féher is mogelijk, maar vind ik nou geen "kanjer".
pi_49886766
Nope, de enige kanjer daar tussen is Vayrinen en dat wel precies zo'n mddenvelder die Aad zoekt. Of zal die té aanvallend zijn als centrale?
pi_49886984
Laat Vayrynen maar komen hoor! Sansoni lost verdedigend alles wel op
pi_49887238
Ik kan me niet voorstellen dat Vayrynen naar Vitesse zou willen.

Als PSV hem niet meer hoeft, dan mag hij wel terug naar Heerenveen
pi_49888048
Als we Vayrynen kunnen krijgen plus nog een miljoen of 8 voor Danko dan heb ik weinig te klagen
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_49891385
Vayrinen kon in de winterstop naar Spanje, die komt echt niet. Aissati daarentegen die zijn contract niet wil verlengen

Maargoed, het stemt mij wel tevreden dat de Mos ook echt 'kanjes' terughaalt voor Danko en Janssen.
pi_49892055
Ach, in principe verkeerd Vayrinen zich een beetje in dezelfde situatie als Lazovic vorig seizoen . En die Spaanse interesse is nooit echt concreet geworden. Maar ik denk ook niet dat het een haalbare optie is. Féher wel, maar die hoef ik niet (was toch rechtsback/middenvelder?)
pi_49892216
Alsjeblieft geen Feher of Lamey idd.
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:01:59 #229
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49911976
Naar het schijnt wilt Velthuizen via de arbitragecommisie alsnog naar Roda komen. Zit je dan als Vitesse zijnde terwijl hij een veredeld jeugdcontract heeft
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:10:27 #230
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49912274
quote:
Vitesse hekelt handelswijze Roda JC

Vitesse is woedend op Roda JC omdat de Kerkraadse club zonder medeweten van de Arnhemmers met doelman Piet Velthuizen heeft gesproken. De regels van de voetbalbond FIFA verbieden dat. Vitesse heeft Roda inmiddels een brief gestuurd waarin het ongenoegen over de handelwijze van de Kerkradenaren wordt geuit.

Roda-directeur Huub Narinx is zich van geen kwaad bewust. Volgens hem heeft zijn club de FIFA- reglementen volledig juist gehanteerd.

Velthuizen overweegt overigens een arbitragezaak aan te spannen tegen Vitesse. „Hun vraagprijs is namelijk een beetje overdreven", stelt zijn zaakwaarnemer Louis Laros.

Bron: LD
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:21:43 #231
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49912610
Laros
pi_49912626
Kut Laros
pi_49912697
Boehoe ons kutbestuur laat zich nemen door een oud-speler

En terecht, welke hoerenclub vraagt nou zoveel geld voor een speler met jeugdcontract.. Kan er maar één zijn.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_49912901
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:26 schreef vingerplant het volgende:
En terecht, welke hoerenclub vraagt nou zoveel geld voor een speler met jeugdcontract.. Kan er maar één zijn.
Misschien lult die hele Laros wel uit z'n bek om de boel een beetje op scherp te zetten, weet jij veel.

Anyway, de eerste week na de competitie is voor Vitesse weer veelbelovend begonnen Geen Gillisen, geen Kolk (zoals het er nu naar uitziet), Benson mogelijk naar Rusland, Szamotulski te duur, Danko naar PSV, Pietje aast op een vertrek, of Stojkovic blijft is hoogst onzeker en er is schijnbaar interesse in Niedzielan Als alles zo doorgaat zitten we volgend jaar gewoon weer in het Gelredome te kijken naar een opbouwjaar

[ Bericht 14% gewijzigd door Klingon op 30-05-2007 00:39:47 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 00:39:22 #235
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49913030
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:26 schreef vingerplant het volgende:
Boehoe ons kutbestuur laat zich nemen door een oud-speler

Planning:
-
pi_49913221
Van je oudspelers moet je het hebben, wat bezielt die faggot!
Zoals ik al zei, Vitesse gaat weer flink genaaid worden deze zomertransfer.. volgend seizoen weer huilen met de pet op terwijl er zoveel potentie in dit team zit nu....
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:14:53 #237
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49915399
Wat een pessimisme weer. Wacht nou maar af wat deze week brengt, vanaf daar kijken we wel weer verder

@ Vingerplant, hoe was het jaartje in de Jupiler-league?
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:26:50 #238
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49918409
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef DarkShine het volgende:
Naar het schijnt wilt Velthuizen via de arbitragecommisie alsnog naar Roda komen. Zit je dan als Vitesse zijnde terwijl hij een veredeld jeugdcontract heeft
Veredeld jeugdcontract ja? Lekekr dan, dat ie 2 ton per jaar verdient...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:42:13 #239
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49918997
Volgens mij is het geen jeugdcontract. Hij krijgt gewoon een basissalaris, wat hoger wordt naarmate hij meer speelt. En aangezien hij het contract laatst heeft getekend, en hij is vanuit ging dat hij veel zou gaan spelen, zou dat echt een mooi bedrag zijn (waarom heeft hij anders uberhaupt het contract getekend?).
pi_49920398
Pietje gaat volgend seizoen net zo veel verdienen als een minister, zei Aadje laatst. En dat loopt vanzelf omhoog inderdaad. Is geen jeugdcontract.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:12:38 #241
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_49933000
Waarom valt er volgens het bestuur ( wat in de vi staat ) te praten over een overgang naar Roda?! Ik snap dat nooit. Piet is een erg goede keeper die ze nooit weg moeten doen en zelfs niet voor 1 of 2 miljoen.Hoop toch echt wel dat ie blijft.

En er moeten minimaal 2 goede verdedigers komen. Ze hebben nu pas 1 speler gehaald.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_49933137
Een linksback, een centrale verdediger, een keeper, een vervanger voor Janssen en een vervanger voor Lazovic. Das niet niks .
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:17:01 #243
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49933151
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:14 schreef Yozzz het volgende:
@ Vingerplant, hoe was het jaartje in de Jupiler-league?
Je kunt degraderen door normaal te doen, of de uitstraling krijgen die Vitesse heeft door je veel groter voor te doen dan je bent.
Planning:
-
pi_49933248
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:17 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je kunt degraderen door normaal te doen, of de uitstraling krijgen die Vitesse heeft door je veel groter voor te doen dan je bent.
Dat laatste natuurlijk. Klinkt veel beter dan zo'n Limburgs nietszeggend clubje .
pi_49933735
Is die Louis Laros familie van Manfred Laros van RBC?
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:44:52 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49934076
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Dat laatste natuurlijk. Klinkt veel beter dan zo'n Limburgs nietszeggend clubje .
Nietszeggend?
Planning:
-
pi_49934498
Stojkovic heeft er geen problemen mee om een deel van zijn salaris in te leveren als hij daardoor bij Vitesse kan blijven.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:59:14 #248
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49934581
Stojko mot blieve!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_49934736
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nietszeggend?
Waar zijn ex-roda spelers die nu bij de Europese top voetballen?
Hoevaak hebben beide teams Europees gespeeld?
Bladiebladiebla

En het feit dat we zo gehaat worden zegt al genoeg
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:04:44 #250
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_49934754
Mwa, jullie zijn tenminste al actief bezig met volgens seizoen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')