Maar je leest alsnog verder dan de eerste post? Voorbeschouwingstopics staan altijd tv-tijden en zenders bijquote:
Als je die niet wilt weten moet je niet in dit topic kijken, aangezien iedereen met een beetje verstand en voetbalkennis had kunnen weten dat deze wedstrijd al om 13:00 uur gespeeld werd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:13 schreef Dibble het volgende:-scheld scheld scheld- maar ik weet de uitslag nu al![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:03 schreef Zrtlrnc het volgende:
kut spoilers
nu heb ik het niet gezien en ga ik straks ook niet kijken
kut posters hier
anders kijk je over internet, get a life
sbs 6
Eerste post:quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar je leest alsnog verder dan de eerste post?
tuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Ruud stond het nou al minstens 0-3(Eerste helft)
ja sarcastisch bedoelt natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus? Wachten op rust die vanmiddag al geweest is ?
Nee hoor, want Ruud had op exact hetzelfde eiland als KJH gestaan. MvB speelt nu eenmaal graag met 4-3-3 met de punt naar achter. En tot overmaat van ramp rechtspoten op links en andersom. Spitsen in Oranje onder MvB hebben geen aanvoer vanuit het midden en ook niet vanaf de vleugels.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met Ruud stond het nou al minstens 0-3(Eerste helft)
We missen dan ook beide flankspelers.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:07 schreef Stpan het volgende:
[..]
Nee hoor, want Ruud had op exact hetzelfde eiland als KJH gestaan. MvB speelt nu eenmaal graag met 4-3-3 met de punt naar achter. En tot overmaat van ramp rechtspoten op links en andersom. Spitsen in Oranje onder MvB hebben geen aanvoer vanuit het midden en ook niet vanaf de vleugels.
Zie het afgelopen WK, Ruud van Nistelrooij heeft 1 goede kans gekregen (doelpunt) en Dirk Kuijt idem (te ver voor zich uit tegen Portugal). Dat waren de kansen voor de spitsen.
Enige goed bal op een spits vandaag was die van Melchiot die bijna op het hoofd van Kuijt kwam. Meer aanvoer richting de spits heb ik niet gezien.
Omdat je op die manier een van je belangrijkste wapens, de snelheid van Robben (en over een jaartje misschien Slory) 'buitenspel' zet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:18 schreef Stpan het volgende:
Flankspelers zijn slechts een deel van het probleem. Op wie moet de spits van het NLs elftal een bal terugleggen of van wie zou hij een bal moeten krijgen? Al zijn teamgenoten (midmid is met de punt naar achter, half spelers moeten de vleugels ondersteunen) zijn mijlenver weg!
Bovendien, wie heeft er flankspelers nodig als je zou kunnen spelen met:
________Van der Vaart________
___Van Nistelrooij_Van Persie___
Daarom zeg ik ook Slory voor de toekomst, vandaag deed hij het goed en volgend jaar mag hij het bij Feyenoord proberen, toch een net wat hoger niveau dan bij Excelsiorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:23 schreef Stpan het volgende:
Ik vind het rendement van Robben de laatste 1,5 jaar bijzonder laag, en Slory nog lang niet goed genoeg om als rechtsbuiten van Oranje een vaste plek te geven.
Van Persie is zeker de beste speler van Nederland en hij hoort ook niet op de flank thuis, daarom zette ik hem kort achter van Nistelrooy als schaduwspitsquote:Van Persie vind ik de beste speler in Oranje van dit moment (nou ja, voor z'n blessure) dus ik vind het zonde om hem aan de flank te laten verpieteren.
Maar je hebt wel de aanvalskracht en creativiteit om de 3 topaanvallers in stelling te brengen, daarnaast Davids als stofzuigerquote:Van der Vaart is in vorm in Duitsland op de no. 10 positie, zijn loopvermogen is te matig voor het middenveld. Sneijder is (icm Vd Vaart) fysiek veel te makkelijk af te stoppen, zelfs voor B-landen.
Seedorf helemaal vergetenquote:Ik zou op het middenveld achter 'mijn' voorhoede graag Seedorf (technisch, druk naar voren, fysiek ijzersterk) als linkshalf willen zien (net als bij AC, je weet wel, die Champioensleague winnaar) en als stofzuiger dan of De Zeeuw of Davids neerzetten.
Over de rechtshalf positie ben ik nog niet uit. Van Bommel vind ik niet briljant, bij Sneijder twijfel ik aan zijn fysiek op internationaal topniveau.
Mijn opstelling is briljanter!quote:In mijn hoofd vind ik het echt een briljante opstelling (maar vind niet ieder van de 15 miljoen bondscoachen zijn opstelling briljant?), en Robben kan altijd nog gebruikt worden om te forceren door te breken op de flanken.
Conclusief waar ik me bij aansluit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:03 schreef koningdavid het volgende:
Ach... een prima resultaat, helemaal voor een bijna B-selectie. Het voetbal was bij vlagen slecht (vooral tweede helft) maar als Nederland eenmaal ging aanvallen kwamen er ook veel aardige dingen uit.
Conclusies:
- Melchiot moet de rechtsback worden als hij het zo blijft doen. Tijd geleden dat ik zo'n rechtsback in Oranje heb gezien. Verdedigend sterk en goed gebruik maken van de reuimtes.
NIet meer aanrommellen met de Kromkampjes, Jalientjes en Heitingatjes (laatste twee vind ik prima verdedigers, maar dan wel voor het centrum).
- Slory deed het leuk en zorgde i.i.g. voor dreiging. Hij had eigenlijk nog een penalty moeten krijgen.
- Van der Vaart blijft een fantastische voetballer. Hij MOET altijd in de basis.
- Stekelenburg zette zijn goede vorm van de laatste weken prima door.
quote:Op zondag 3 juni 2007 02:12 schreef J.Herrer het volgende:
Komt die wedstrijd tegen Thailand ook 'live' op sms06?![]()
Ik sluit me hier wel bij aan. Maar Slory zal je alleen kunnen gebruiken als je reactie-voetbal speelt zoals gister. Hij heeft geen tot weinig individuele actie (iig niet genoeg om topverdedigers te kunnen uitspelen) en is daarom vooral goed bij het spel zoals ook Excelsior dat speelt. Steekballetje door de verdediging en rennen maar. Dan is ie echt wel super. Handig als invaller sowieso (zelfde geldt eigenlijk voor Castelen).quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:03 schreef koningdavid het volgende:
Ach... een prima resultaat, helemaal voor een bijna B-selectie. Het voetbal was bij vlagen slecht (vooral tweede helft) maar als Nederland eenmaal ging aanvallen kwamen er ook veel aardige dingen uit.
Conclusies:
- Melchiot moet de rechtsback worden als hij het zo blijft doen. Tijd geleden dat ik zo'n rechtsback in Oranje heb gezien. Verdedigend sterk en goed gebruik maken van de reuimtes.
NIet meer aanrommellen met de Kromkampjes, Jalientjes en Heitingatjes (laatste twee vind ik prima verdedigers, maar dan wel voor het centrum).
- Slory deed het leuk en zorgde i.i.g. voor dreiging. Hij had eigenlijk nog een penalty moeten krijgen.
- Van der Vaart blijft een fantastische voetballer. Hij MOET altijd in de basis.
- Stekelenburg zette zijn goede vorm van de laatste weken prima door.
Geen negatieve reacties?quote:Interland trok 800.000 kijkers
De oefenwedstrijd van het Nederlands elftal in Seoul tegen Zuid-Korea heeft zaterdag bijna 800.000 televisiekijkers getrokken. Dit ondanks het feit dat het duel door SBS 6 aan het einde van de middag niet live, maar integraal werd uitgezonden.
Ook de ontmoeting van Oranje in en tegen Thailand is woensdag integraal (17.30) bij SBS te zien. De televisiezender zegt geen negatieve reacties te hebben gehad op het uitblijven van een rechtstreeks verslag afgelopen zaterdag.
Doorgaans zijn alle wedstrijden van het Nederlands elftal live op televisie te volgen. Mede vanwege het vroege tijdstip in Nederland, begin van de middag, doet SBS dat in dit geval niet.
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen negatieve reacties?. Dat kan ik me amper voorstellen.
Ja, maar dat is dikke onzin natuurlijkquote:Op maandag 4 juni 2007 14:23 schreef borisz het volgende:
316 staat wel wat mensen die boos zijn dat ze de uitslag al wisten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |